INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 [GZ] Soulmate

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4
Aantal berichten : 294

Character Profile
Alias: Khaleesi
Age: 19
Occupation:
[GZ] Soulmate Empty
BerichtOnderwerp: [GZ] Soulmate   [GZ] Soulmate Emptyza maa 08, 2014 10:54 am



A drop in the ocean
A change in the weather
I was praying that you and me might end up together
It's like wishing for rain as I stand in the desert

But I'm holding you closer than most 'cause you are my heaven



Ik heb er een poosje over nagedacht waar ik naartoe wil met mijn char, hoe ik haar wil laten ‘groeien’ hier op de site. En ik ben nu tot de conclusie gekomen dat het tijd voor haar is om op sociaal gebied ook verder te gaan. Ik ben namelijk opzoek naar een vriendje/soulmate voor haar. Niet zomaar een, maar eentje die voor een deel hetzelfde heeft ervaren als Jade. Iemand die ook (voor lange tijd of korte tijd) opgesloten heeft gezeten in het laboratorium waar Jade heeft gezeten. Ze kennen elkaar dus daar van, maar enkel van stem want ze hebben elkaar nooit gezien.

Ik heb een paar ‘eisen’ voor haar toekomstige boyfriend.

 
          Hij moet even oud (19) of ouder zijn.
          Jade is vrij klein maar 1.57! dus haar vriend moet sowieso groter zijn.
          Mutatie maakt mij niets uit, een natuurlijk element zou de voorkeur hebben maar moet niet.
          Qua karakter hoeft hij niet perse op Jade te lijken, maar graag wel betrouwbaar.
          Hij mag net aankomen op Genosha of er al zijn.
 
 
Voor de rest ben ik niet zo veel eisend. Zelf ben ik ook net elke dag online, dus dat verwacht ik ook niet van jou. Ik heb geen haast, voel je niet verplicht te posten, maar zeg wel eerlijk wanneer je ermee wilt stoppen!.


That’s all.
Ik ben benieuwd wie hier interesse in heeft
J



Ohja en hier vind je haar geschiedenis
 
 
 

! | words

 

template made by cupcakesss  of Caution 2.0
Terug naar boven Ga naar beneden
Colin Irving
Colin Irving
Class 2
Aantal berichten : 57

Character Profile
Alias: Onix
Age: 18
Occupation:
[GZ] Soulmate Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Soulmate   [GZ] Soulmate Emptydi maa 11, 2014 6:14 pm

Ik ben wel geïnteresseerd eigenlijk :3 
Wat ik zou willen doen is Ira Kinsley [https://prophecy.forumactie.com/u27] qua geschiedenis en krachten aanpassen en dan zou ik dus ook kunnen veranderen dat hij in datzelfde lab heeft gezeten.

Qua krachten zit ik nog een beetje te denken, maar waarschijnlijk iets wat lijkt op Midas' curse, dat hij materialen en vormen kan veranderen en/of iets met Klaas Vaak, nachtmerries/angsten enzo c':
Qua geschiedenis moet ik nog even nadenken, maar hij is door een val naar het lab gekregen.
In Jadeline's geschiedenis is te zien dat haar ouders vermoord zijn. Is dat noodzakelijk? Want ik wil het liefste iets doen dat een transformant mutant die bij het lab zat zich als zijn tante vermomde en hem zo heeft meegekregen, omdat zijn ouders weg gingen op reis naar Antartica om onderzoek te doen ofzo.
Naja, eerst maar eens horen wat jij ervan vindt ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4
Aantal berichten : 294

Character Profile
Alias: Khaleesi
Age: 19
Occupation:
[GZ] Soulmate Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Soulmate   [GZ] Soulmate Emptydi maa 11, 2014 6:29 pm

Lijkt me een leuk idee!. Jade's ouders zijn vermoord omdat  zij erachter kwamen dat ze hun dochter niet naar een school hadden gestuurd en opzoek waren naar Jade, vandaar dat ze vermoord zijn. Dus het kan gewoon zijn dat Ira zijn ouders nog leven

Qua krachten laat ik het helemaal aan jou over, want mij maakt het niet uit :). Hoewel een 'bijzondere' kracht wel goed zou zijn, omdat er dan echt een rede is waarom hij in het lab terecht is gekomen. 

Ik stuur vanavond wel even een pm met alle info over Jade en de vier jaar daar, en alle ideetjes die ik had. Nu ga ik eerst mijn paarden trainen :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Colin Irving
Colin Irving
Class 2
Aantal berichten : 57

Character Profile
Alias: Onix
Age: 18
Occupation:
[GZ] Soulmate Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Soulmate   [GZ] Soulmate Emptydi maa 11, 2014 6:36 pm

Is goed =3 
Ik zal ook alvast verder nadenken c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4
Aantal berichten : 294

Character Profile
Alias: Khaleesi
Age: 19
Occupation:
[GZ] Soulmate Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Soulmate   [GZ] Soulmate Emptyza jun 28, 2014 5:03 pm

Upje. Nog steeds interesse of misschien iemand anders ?? :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Erik Secret Silense
Erik Secret Silense
Class 2
Aantal berichten : 71

Character Profile
Alias: Cobra
Age: 18
Occupation:
[GZ] Soulmate Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Soulmate   [GZ] Soulmate Emptyza jun 28, 2014 5:27 pm

Ik wil anders wel. Erik heeft ook een tijdje in een lab gezeten, dus het kan zijn dat ze in hetzelfde lab gezeten hebben. Voor zijn mutatie en zo : https://prophecy.forumactie.com/t221-erik-secret-silense

anders kunnen we in het topic dat we nu hebben doen dat hij haar herkent
Terug naar boven Ga naar beneden
http://quiethowling.actieforum.com/forum
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4
Aantal berichten : 294

Character Profile
Alias: Khaleesi
Age: 19
Occupation:
[GZ] Soulmate Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Soulmate   [GZ] Soulmate Emptyzo aug 24, 2014 9:17 pm

ik ga deze nog een x uppen. Tess bedankt voor je reactie, maar wij zijn al wat verder in ons topic en het karakter van Erik is nog al wisselvallig, iets wat ik juist niet zoek voor Jade. ik hoopte dat er iemand anders interesse heeft :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4
Aantal berichten : 294

Character Profile
Alias: Khaleesi
Age: 19
Occupation:
[GZ] Soulmate Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Soulmate   [GZ] Soulmate Emptyma feb 09, 2015 8:54 pm

Again een upje :D. Na mijn afwezigheid zou ik dit plotje toch leven in willen blazen, iemand interesse? :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
[GZ] Soulmate Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Soulmate   [GZ] Soulmate Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[GZ] Soulmate
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Chars :: Interact :: Account Market-
Ga naar: