INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Insert original title

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Blake Rosewood
Blake Rosewood
Class 2
Aantal berichten : 10

Character Profile
Alias: Milk
Age: 18
Occupation:
Insert original title Empty
BerichtOnderwerp: Insert original title   Insert original title Emptywo dec 21, 2016 10:48 pm

Eigenlijk wilde ik een mooie sheet gebruiken voor m'n voorsteltopic, maar dat was te veel moeite en eigenlijk wil ik heel graag slapen.

Maargoed! Ik weet nooit zo goed hoe ik dit soort dingen moet beginnen. Anyway, mijn naam is Romy. Ik ben inmiddels 18 jaar en zit nu een jaar of 5 in het vak (ik heb het over rpg'en). Daarentegen ben ik wel een redelijk lange periode gestopt geweest, dus op hoop van zegen dat ik het weer een beetje kan oppakken. Mijn eerste keer rpg'en was op het forum Wolfstory, die de meeste vast wel zullen kennen. Verder heb ik nog een beetje rondgezworven op kleinere rpg's en zelfs een paar eigen rpg's gehad waarvan de meeste een grote flop waren haha. Mijn beste vriendin heb ik overgehouden aan rpg'en, dus het is wel iets wat belangrijk is voor me.

Hmm verder.. Tja, ik ben hier op dit forum terecht gekomen door jullie geliefde Lucas. Of ja, ik vroeg hoe z'n rpg heette en ben toen maar komen joinen haha. We moeten low key blijven shiet. Ik doe op het moment een Engelstalige marketing opleiding, maar ga hier in februari mee stoppen om dan tot volgend schooljaar 5 dagen in de week te gaan werken bij mijn bijbaantje in de bioscoop. Verder doe ik niet zoveel met mijn leven. Ik eet (te) vaak bij de McDonalds, ik schrijf hier en daar een beetje en soms vind ik een feestje ook nog wel eens leuk. Qua muziek luister ik eigenlijk alles?? Ik heb niet echt een voorkeur voor een bepaalde soort muziek, als ben ik wat minder van de Rihanna, beyoncé etc. Ik heb een hond genaamd Charlie en een kat die de naam Moos draagt.

Tja, dit was een enorm onsamenhangend verhaal wat een beetje de basis van mijn leven covered. Enjoy.

Groetjes,

Romy.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Insert original title
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» *INSERT RANDOM TITLE HERE* & Aurélia
» *Insert titel here* {{Kim}}
» I don't know a title {Jayson}
» The Original High |&Iedereen die wil

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Introduce-
Ga naar: