Onderwerp: Re: Randomness talk wo maa 22, 2017 9:02 pm
@Jara, zolang je je maar dit weekend lekker in je vel voelt!
Ik ben net terug van de gedragstrainer met Khaleesi, pfoeh Morgen men laatste werkdagje en dan een weekje vakantie, helemaal alleen thuis dus denk wel het één en ander voor jullie te kunnen typen. =D Forgive me for now
Onderwerp: Re: Randomness talk wo maa 22, 2017 10:24 pm
Pfoe, morgen mondeling Frans en dan nog iets minder dan een weekje tot de 3e SE's Nog 2 boeken te lezen voor 4 april ook, rippppp. Maar hoop wel dit weekend wat te kunnen posten met Killian / Clary / Marilyn voordat ik weer in de boeken duik..
Onderwerp: Re: Randomness talk wo maa 22, 2017 10:47 pm
Ik wil er wel eentje, al ga ik zo wel mijn bed in kruipen (a) Ik post morgen met Cecil bij Brimmie <3
@Lucas|| Nu wil ik the golden compass nog eens kijken....
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576
Character Profile Alias: Snow White Age: About 500 years Occupation:
Onderwerp: Re: Randomness talk wo maa 22, 2017 10:53 pm
*Laat gezicht ook weer eens zien* Hellow mates
Ik moet nog 3 schoolexamens, en dan zit het er weer even op tot de herkansingen (maar dat zijn maar 4 toetsen dus dat moet lukken), en dan natuurlijk echt aan de bak in mei want dan zijn de centrale examens :'D Motivatie is ver te zoeken r i p
Al deze activiteit doet mijn hartje wel goed hoor <3 geeft me heel veel inspiratie om zelf ook te posten maar dat bewaar ik even tot het weekend en misschien morgen al wat hihi Als ik van de toetsen af ben wil ik ook topicjes met y'all hoor!
Onderwerp: Re: Randomness talk do maa 23, 2017 8:56 am
Guys, een paar dagen geleden liet een vriendin van mij dit liedje horen en ik ben verslaafd, dit liedje geeft me zoveel inspiratie voor het hele plot en de trainingen nu van de mutanten, it's insane! Misschien kennen sommigen het al wel (maar de meeste die ik ken kende hm niet)
En daarbij, iemand misschien een topicje met Jackie in de Training rooms?? Ik wil met haar misschien ook wel in het rogue groepje komen (dan is er toch nog iemand is die wat om Aurélia geeft xDD)
Onderwerp: Re: Randomness talk do maa 23, 2017 9:52 am
Ga ik vanavond eens naar luisteren
Ik zal vanavond of volgende week ook een trainingstopic maken met Ethan voor wie wil. Wie een apart topic wil met hem kan ook! Je weet me te vinden. En voor Soof en Jenn, hoop vanavond of morgen dat topic te kunnen openen met Allison. Zoveel werk, love it <3