|
|
Auteur | Bericht |
---|
Syler Rhodes- Class 3
- Aantal berichten : 74
Character Profile Alias: Silvertongue Age: 20 Years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za apr 08, 2017 12:21 pm | |
| Jep, echt wel <3 Moet zeggen dat dit seizoen tot hiertoe ook echt awesome is, enkel nu weer een hele tijd wachten op de volgende episode :c |
|
| |
Faye Jones- Class 4
- Aantal berichten : 346
Character Profile Alias: Jupiter Age: 18 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za apr 08, 2017 12:34 pm | |
| Vind ik ook! Ik ben eerlijk aangenaam verrast door dit seizoen, dacht dat het downhill ging maar maar echt, awesome! |
|
| |
Amy Levine- Aantal berichten : 39
Character Profile Alias: The Manipulator Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za apr 08, 2017 1:01 pm | |
| @ Rootje, is voor mij goed! Open jij eentje of heb je ergens nog een topic waar Damian in kan strompelen? Ik heb nog geen topics met Damian, dus als het goed is met hem :p
@ de rest; yooooo~
|
|
| |
Arianna Kinsley Stuart- Class 4
- Aantal berichten : 576
Character Profile Alias: Snow White Age: About 500 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za apr 08, 2017 1:03 pm | |
| - Amy Levine schreef:
- @ Rootje, is voor mij goed! Open jij eentje of heb je ergens nog een topic waar Damian in kan strompelen? Ik heb nog geen topics met Damian, dus als het goed is met hem :p
Oeehh Damian ziet er gaaf uit En ik zal even kijken of ik er vandaag nog eentje kan openen, maar ik moet zo wel naar een wedstrijd toe en dan werken, dus idk of het vandaag nog lukt (a) |
|
| |
Kallista Dore Firos- Class 2
- Aantal berichten : 429
Character Profile Alias: Téras Age: 20 Occupation: Student
| Onderwerp: Re: Randomness talk za apr 08, 2017 1:20 pm | |
| Omg ja Seizoen 4 van The 100 is echt En mijn liefde voor Murphy is te groot gwn, ik heb hem de aandoenlijke bijnaam creepster gegeven xD Wil iemand een topicje BTW? |
|
| |
Damian Carter- Class 2
- Aantal berichten : 122
Character Profile Alias: Damian Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za apr 08, 2017 1:52 pm | |
| - Arianna Kinsley Stuart schreef:
- Amy Levine schreef:
- @ Rootje, is voor mij goed! Open jij eentje of heb je ergens nog een topic waar Damian in kan strompelen? Ik heb nog geen topics met Damian, dus als het goed is met hem :p
Oeehh Damian ziet er gaaf uit En ik zal even kijken of ik er vandaag nog eentje kan openen, maar ik moet zo wel naar een wedstrijd toe en dan werken, dus idk of het vandaag nog lukt (a) Doe op je gemak ^^ waarschijnlijk kan ik vandaag niet meer (of het is 's avonds laat) posten. Zendt de link als je eentje hebt! Als er nog mensen zijn die topicje(s) hebben voor Damian, shout! |
|
| |
Faye Jones- Class 4
| Onderwerp: Re: Randomness talk za apr 08, 2017 1:54 pm | |
| Kellogs, kennen Damian en Allison elkaar nog nu je hem helemaal hebt omgebouwd? Crossed my mind |
|
| |
Damian Carter- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk za apr 08, 2017 2:10 pm | |
| - Faye Jones schreef:
- Kellogs, kennen Damian en Allison elkaar nog nu je hem helemaal hebt omgebouwd?
Crossed my mind Ik vermoed van niet... Had geen inspiratie meer voor die Damian, heb hem een ander geschiedenis gegeven etc. Een nieuwe start, vond het stom om een nieuwe char aan te maken als ik deze kon ombouwen + wilde de mutatie min of meer behouden. Wat niet wilt zeggen dat ze geen topics kunnen hebben, mocht je goesting terug komen |
|
| |
Clyde Maddox- Administrator
- Aantal berichten : 589
Character Profile Alias: Thor Age: 25 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za apr 08, 2017 2:10 pm | |
| omg Murphy. ik ben van hem beginnen houden in S4 <3 - the 100 spoiler, denk ik?:
ik vind t wel echt niet hetzelfde zonder Lexa..
|
|
| |
Faye Jones- Class 4
| Onderwerp: Re: Randomness talk za apr 08, 2017 2:44 pm | |
| - Damian Carter schreef:
- Faye Jones schreef:
- Kellogs, kennen Damian en Allison elkaar nog nu je hem helemaal hebt omgebouwd?
Crossed my mind Ik vermoed van niet... Had geen inspiratie meer voor die Damian, heb hem een ander geschiedenis gegeven etc. Een nieuwe start, vond het stom om een nieuwe char aan te maken als ik deze kon ombouwen + wilde de mutatie min of meer behouden.
Wat niet wilt zeggen dat ze geen topics kunnen hebben, mocht je goesting terug komen Begrijpelijk. Mijn hart zegt krak! Als Janne niet kijkt ga ik haar laten sterven in een oorlog of iets anders leuk. Maar Janne ziet alles so ... |
|
| |
Clyde Maddox- Administrator
- Aantal berichten : 589
Character Profile Alias: Thor Age: 25 Occupation:
| |
| |
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za apr 08, 2017 3:17 pm | |
| Yuuuuuup Janne ziet alles (Oei mijn foto'ke werkt niet)
Laatst aangepast door Oliver Marron op za apr 08, 2017 3:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Allison Argent- Class 2
- Aantal berichten : 779
| Onderwerp: Re: Randomness talk za apr 08, 2017 3:27 pm | |
| Die gif Lucas. En die van jou (of wat het is) kan ik niet zien Janne. Gaat proberen posten, nu ik toch bezig ben. |
|
| |
Maxwell Pettigrew- Class 3
- Aantal berichten : 13
Character Profile Alias: Avaritia Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za apr 08, 2017 3:28 pm | |
| Ik weet dat ik nog veel moet bijposten...maar iemand een topicje met deze etter of Marcial? |
|
| |
Damian Carter- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk za apr 08, 2017 3:29 pm | |
| @ Jennifer, ik miste wel de topics tussen Damian en Allison ;_; Maar goed, ik moest een keuze maken c: |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|