Onderwerp: Re: Randomness talk do apr 13, 2017 6:41 pm
Is it June yet? Nee omg ik heb nog maar één examen voor deze periode en hudjfhjdg het geeft me hoop Waarschijnlijk kan ik dan namelijk over een week weer posten! doet vreugde dansje *insert congawijf*
Onderwerp: Re: Randomness talk do apr 13, 2017 11:12 pm
ik heb nog een oude gsm gevonden, straks eens zien of ik daar whatsapp op krijg morgen ga ik sowieso naar de winkel maar ik ga nog zien of ik een nieuwe phone koop of het toch met die oude doe tot we april voorbij zijn, met al die domme rotkosten die heel mijn rekening in 1x pluimen
Onderwerp: Re: Randomness talk vr apr 14, 2017 9:24 am
Clyde Maddox schreef:
omg dat is echt eng !!!
wat voor phone heb je?
iPhone SE, heb hem nog geen jaartje! Ik ga echt wenen, want hij valt constant uit en dan weigert 'ie gewoon met opstarten. Ik had hem nooit George moeten noemen, ik had voor Fred moeten gaan. Dan bleef 'ie tenminste leven (Love die nieuwe smiley)
Onderwerp: Re: Randomness talk vr apr 14, 2017 10:13 am
Omg Emma dat heb ik ook met mijn Iphone 5s, niet zo heel erg want vaak doet hij het niet maar soms dan valt hij ook gewoon al uit bij 20% en gister zelf bij 40% terwijl hij het anders niet doet. Of dat ie gewoon zwart scherm geeft en dan doet ie het nog wel (want ik kan gewoon met siri praten) maar moet ik hm ook opnieuw opstarten. Vet vaag :/ maar niet zo cool
Onderwerp: Re: Randomness talk vr apr 14, 2017 11:10 am
Ik had dat ook een keer! Dat mijn iPhone ineens uitviel terwijl hij nog genoeg % had, en hem dan op moest laden. Ben toen eens bij de Apple Store geweest en de batterij laten vervangen. Misschien valt dat nu nog wel binnen de garantie? Of als hij ineens snel leeggaat een reset doen, dan heb je ook wel eens kans dat het aantal % verschilt met voorheen.
Onderwerp: Re: Randomness talk za apr 15, 2017 11:34 am
@Lisa: Ik wil wel c: Heb met zowel Allen als Lorelei nog een open topic staan, waar je zeer welkom bent. Maar als je een ander idee hebt, voel je vrij om iets aan te maken, dan mag je kiezen uit Allen, Lorelei of Milo~