INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 59 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Robb Jones
Robb Jones
Class 4
Aantal berichten : 63
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptydi jun 27, 2017 3:04 pm

Mijn Wyatt hart kan da ni aan tenzij ze niet dood gaat xo
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptydi jun 27, 2017 3:58 pm

We zullen zien wbw
Eerst moet er iemand vrij zijn haha ^^
Lawrence Hastings
Lawrence Hastings
Class 3
Aantal berichten : 629

Character Profile
Alias: Basilisk
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptydi jun 27, 2017 4:06 pm

Laat dr gewoon ineens vechten tegen Mira (y)
Faye Jones
Faye Jones
Class 4
Aantal berichten : 346

Character Profile
Alias: Jupiter
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptydi jun 27, 2017 4:28 pm

Aysa en Rune moeten ook nog eens team up doen Jara wbw
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptydi jun 27, 2017 5:56 pm

Hahahaha Lisa ! Dan kan ik zeker vaarwel zeggen tegen Ziva xD

@Jenn
Yesyes :] kijk daar nu al naar uit!
Robb Jones
Robb Jones
Class 4
Aantal berichten : 63
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptydi jun 27, 2017 9:35 pm

Nee, liefst no Mira rip
Lawrence Hastings
Lawrence Hastings
Class 3

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptydi jun 27, 2017 9:57 pm

haha straks kan Mira gewoon rustig binnen wandelen omda iedereen teveel schrik heeft om het tegen dr op te nemen LOL
Zahra Skygge
Zahra Skygge
Class 3
Aantal berichten : 122

Character Profile
Alias: Cynder
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptydi jun 27, 2017 10:26 pm

Walsh Cadwaller schreef:
Aurélia Nyitrai schreef:
Yesss Ik ben ook hyped!! :la:  Alleen nog even een goede tegenstander vinden voor Aurélia, eigenlijk moet ze een mutant hebben die net zo snel is :hmm:
Als iemand een idee heeft gil maar n.n

Ik zou Cecil tegenover der kunnen laten zetten. Hij kan zichzelf clonen, maar hij is alleen niet bepaalt snel eerder traag en lui eigenlijk

"Yoo Aurélia, nice to see you're safe."
*krijgt een klap in zijn gezicht.*
"Ok die verdiende ik. Ik had iets moeten zeggen voordat ik vertrok."
*nog een klap*
"Ok, ik wist niet dat je die one night stand zo serieus nam. Als je een normale relatie wilt, moet je dat gewoon zeggen."
*wordt bijna vermoord*
"Ok hier is iets mis."

Misschien kunnen Ziva en Cecil tegen Aurélia? Maar ja ze kan ook tegen Mira idd LOL
Aurélia heeft in ieder geval nog iemand nodig. Idk hoevaak Cecil zich kan clonen maar hij zou wel snel moeten zijn tegenover Auri :hmm: :aap:
En de mensen die een dood willen voor een inactief char zijn natuurlijk ook nog welkom..
Lawrence Hastings
Lawrence Hastings
Class 3

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptywo jun 28, 2017 8:27 pm

Iemand die toevallig misschien van plan is om een iets bekender personage te laten sterven? Iemand die best wat connecties heeft op het eiland en dus een impact gaat hebben? :V: :V:
Aly Elsevier
Aly Elsevier
Class 2
Aantal berichten : 803

Character Profile
Alias: Coquette
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptydo jun 29, 2017 12:14 pm

Hmm... Nou eigenlijk vind ik wel dat ik iets teveel karakters heb.. :hmm:
Maar wie?
*gaat alle karakters langs* nope ik heb teveel plannen met mijn babies :c alleen Daniek zou misschien wel kunnen? (ik ben te gehecht aan mijn chars xd)
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4
Aantal berichten : 570

Character Profile
Alias: Storm
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptydo jun 29, 2017 1:37 pm

Soort van vakantie, dus tijd om weer actief te worden  Very Nesu Happy
*klopt stof van Nadya en Mia af*
so who is ready to die?
Cecil Eastwood
Cecil Eastwood
Deceased
Aantal berichten : 65

Character Profile
Alias: Echo
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptyvr jun 30, 2017 3:08 pm

Zahra Skygge schreef:

Misschien kunnen Ziva en Cecil tegen Aurélia? Maar ja ze kan ook tegen Mira idd LOL
Aurélia heeft in ieder geval nog iemand nodig. Idk hoevaak Cecil zich kan clonen maar hij zou wel snel moeten zijn tegenover Auri :hmm: :aap:
En de mensen die een dood willen voor een inactief char zijn natuurlijk ook nog welkom..

Zo'n 17 keer momenteel? Hij zit toch al even op Genosha dus dan ga ik ervanuit dat hij iets beter is dan toen hij aankwam. Als er een paar 'dood' zijn en hij heeft de kans om zich te concentreren kan hij er wel een nieuwe bij laten verschijnen, maar dat kost hem wel een heleboel moeite, zeker als hij zich op de rest ook wat moet concentreren.

Maar voor mij is dat o als ze samen gaan, hebben ze meer kans om Aurélia tegen te houden x)
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptyvr jun 30, 2017 8:41 pm

Cecil Eastwood schreef:
Zahra Skygge schreef:

Zo'n 17 keer momenteel? Hij zit toch al even op Genosha dus dan ga ik ervanuit dat hij iets beter is dan toen hij aankwam. Als er een paar 'dood' zijn en hij heeft de kans om zich te concentreren kan hij er wel een nieuwe bij laten verschijnen, maar dat kost hem wel een heleboel moeite, zeker als hij zich op de rest ook wat moet concentreren.

Maar voor mij is dat o als ze samen gaan, hebben ze meer kans om Aurélia tegen te houden x)

Ik vind het helemaal prima! ^^
Willow Kendrick
Willow Kendrick
Class 3
Aantal berichten : 13

Character Profile
Alias: Dino
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptyvr jun 30, 2017 11:17 pm

Ben na zesendertig jaar onder een steen vamdaag gekomen, iemand zin in een topic met Willow? -of spencer of asher I dont really care-
Dario Pedrosa
Dario Pedrosa
Class 3
Aantal berichten : 240

Character Profile
Alias: Arachne
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptyza jul 01, 2017 6:07 pm

Omc ik heb de gif van Dario zijn sig eindelijk eens omgedraaid en nu is die nog beter! :D
& misschien een topicje tussen Willow en Dalton?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Empty

Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 52 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 59 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: