INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 In memorial

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Oliver Marron
Oliver Marron
Class 3
Aantal berichten : 1112

Character Profile
Alias: Crucio
Age: 24
Occupation:
In memorial Empty
BerichtOnderwerp: In memorial   In memorial Emptydi okt 31, 2017 3:12 pm


Heeeeeyla,

Ik was daarnet aan't denken.. hoe zit het nu eigenlijk met de gestorven characters? En dan in de zin van, wat is er met hun lichamen gebeurd? Zijn ze gewoon achter gebleven op Genosha? Zijn ze daar nog begraven? Of zijn de lichamen achteraf gehaald en dan in Sundberg begraven? Het lijkt me namelijk wel leuk om zowel IC als OOC een soort van 'in memorial' te kunnen houden.

Hoop dat ik nergens over heen gelezen heb en het al ergens staat uitgelegd, want anders shame shame shame
Terug naar boven Ga naar beneden
Clyde Maddox
Clyde Maddox
Administrator
Aantal berichten : 589

Character Profile
Alias: Thor
Age: 25
Occupation:
In memorial Empty
BerichtOnderwerp: Re: In memorial   In memorial Emptydi okt 31, 2017 5:33 pm

Dat is een hele goeie, en dit staat inderdaad nog nergens uitgelegd oeps -aa-

Ik heb het even besproken met Soof en we hebben besloten dat de lichamen van de mutanten begraven zijn op Genosha na de evacuatie, door de Europese troepen die de overlevenden hebben opgehaald.

In Sundberg staat een monument waar alle namen van de overleden mutanten die gesneuveld zijn tijdens de oorlog op komen. De namen van de studenten zullen dus ook op dit monument worden bij geschreven. Dit kunnen we eventueel met een korte ceremonie doen om het IC gedeelte te coveren, maar wat bedoel je dan precies met een OOC event? Als in, hoe zie jij dat? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver Marron
Oliver Marron
Class 3
Aantal berichten : 1112

Character Profile
Alias: Crucio
Age: 24
Occupation:
In memorial Empty
BerichtOnderwerp: Re: In memorial   In memorial Emptydi okt 31, 2017 6:15 pm

Op die manier! Goeeeed, mercikes :D

En OOC.. ik dacht misschien aan een 'in memorial' topic waarin iedereen een soort van samenvatting kan maken van hoe zijn/haar character is gestorven. Als daar nood aan is natuurlijk! Er zijn gewoon zoveel characters gestorven en van velen is het redelijk 'vaag'. Dus het lijkt me misschien wel leuk dat iedereen een stukje kan uittypen van hoe de char om het leven is gekomen? En dat anderen nog de mogelijkheid hebben om daarop te reageren of vragen te stellen.. of nog een topic te bespreken wat hun echt is bijgebleven van die character.. of misschien zelfs een toepasselijke gif of foto?
Terug naar boven Ga naar beneden
Clyde Maddox
Clyde Maddox
Administrator
Aantal berichten : 589

Character Profile
Alias: Thor
Age: 25
Occupation:
In memorial Empty
BerichtOnderwerp: Re: In memorial   In memorial Emptydi okt 31, 2017 6:36 pm

Dat OOC ding lijkt me een beetje overbodig tbh. In de lijst met overleden chars staat inderdaad misschien wat vaagjes beschreven waar/wanneer/hoe ze zijn omgekomen maar ik denk dat de details niet echt veel uitmaken. Het ding is volgens mij ook een beetje dat veel mensen gebruik hebben gemaakt van het bombardement om oudere chars te droppen. Als het al oudere chars zijn, dan valt er volgens mij moeilijk nog wat over te zeggen omdat hun actieve topics al van een langere tijd geleden zijn.

We kunnen eventueel wel een topic aanmaken in het 'past' subboard of zelfs op de oude subboards, waar het bombardement plaats vind. Dan kunnen mensen daar misschien wat uitgebreider een one shot droppen over hoe hun character is gestorven. Niet echt een RPG topic maar om hun laatste momenten te beschrijven. Als daar interesse voor is, ofcourse.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dario Pedrosa
Dario Pedrosa
Class 3
Aantal berichten : 240

Character Profile
Alias: Arachne
Age: 20
Occupation:
In memorial Empty
BerichtOnderwerp: Re: In memorial   In memorial Emptydi okt 31, 2017 6:39 pm

Misschien kan het als OC evenement ook een topic zijn waar mensen met hun char in kunnen posten, zo kunnen ze hun persoanges misschien iets laten zeggen over een overleden vriend of vriendin, of gewoon iets over wat er gebeurt is. Een beetje een herdenking voor de personages ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Simon Defoe
Simon Defoe
Moderator
Aantal berichten : 126

Character Profile
Alias: Cygnus
Age: 17 hihi
Occupation:
In memorial Empty
BerichtOnderwerp: Re: In memorial   In memorial Emptydi okt 31, 2017 6:42 pm

Ja! We zaten misschien ook te denken aan een soort ceremonie bij 't monument! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver Marron
Oliver Marron
Class 3
Aantal berichten : 1112

Character Profile
Alias: Crucio
Age: 24
Occupation:
In memorial Empty
BerichtOnderwerp: Re: In memorial   In memorial Emptydi okt 31, 2017 6:44 pm

Aight, het was ook maar een voorstel :)
Voor mij zou het gewoon wel 'belang' hebben omdat mijn twee chars die zijn gestorven wel nog redelijk recent waren :p
Maar ik snap dat het voor velen overbodig zou zijn.
Dat in the past is ook wel interessant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
In memorial Empty
BerichtOnderwerp: Re: In memorial   In memorial Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
In memorial
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Feedback :: Ideas-
Ga naar: