INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 A helping hand

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Wojtek Novák
Wojtek Novák
Class 3
Aantal berichten : 50

Character Profile
Alias: Hunter
Age: 17
Occupation:
A helping hand  Empty
BerichtOnderwerp: A helping hand    A helping hand  Emptyma nov 06, 2017 11:20 am

Hallo lieve Poffertjes.
Op weg naar school, op het perron om lekker precies te zijn, had ik plots een ideetje. Dit wou ik dan ook graag uitwerken. Hier heb ik jullie hulp voor nodig!


Wojtek was nog niet lang op het eiland voor de oorlog losbrak. Hij was dus een nieuwe student en had nog bijna niemand ontmoet of leren kennen.
Bewusteloos en zwaargewond vinden ze hem terug en transporteren hem onmiddellijk naar Saint Lucas Hospital. Daar ligt hij enige tijd in coma na een hersenoperatie.

Wanneer hij wakker wordt herinnert hij zich absoluut niks. Wat er is gebeurt, waar hij is, hoe hij heet, wat jaar het is en misschien nog het ergste van al, wat zijn mutanten?
Zelf weet hij dus niet dat hij een mutatie heeft en ook niet wat hij ermee kan.

Hij is een koppige jongen en gaat eerst niet toegeven dat hij zich niets herinnert, ondanks hij vanbinnen in paniek zal zijn.

Wat zoek ik?
Ik ben dus op zoek naar iemand die hem door dit zware proces wil begeleiden. Iemand die haar/zijn mannetje kan staan om door zijn koppigheid heen te kunnen breken.

Ik zou zeggen: meld je aan!
Zeg even waarom je denkt dat jouw char hier goed voor zou zijn.

Alvast bedankt <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian Youth
Damian Youth
Class 2
Aantal berichten : 257

Character Profile
Alias: Mr. Youth, DJ, Ink
Age: 26
Occupation:
A helping hand  Empty
BerichtOnderwerp: Re: A helping hand    A helping hand  Emptyma nov 06, 2017 7:15 pm

Account Damian Youth
Motivatie De reden dat Damian me hier geschikt voor leek, instead of die andere boyo Tobias, is mainly omdat hij hetzelfde heeft meegemaakt als Wojtek. Iets wat in mijn ogen meteen een connectie schept. Verder is Damian de koppigheid zelve, al is hij eveneens de meest relaxte en oprechte man die er maar kan zijn. Hij ziet altijd het goede in mensen en probeert deze dan ook zo goed mogelijk te helpen. Ook is hij altijd zeer begaan geweest met andere mensen, met namen de leerlingen van Genosha zeker in deze kwestie. Plus, het voorspoed van andere mensen gaat altijd voor op dat van zichzelf.
Voor mij past hij gewoon het beste omdat hij zelf al genoeg heeft meegemaakt in zijn leven dat hij toch wel een goed idee heeft van hoe hij dit moet aanpakken. Natuurlijk zullen er strubbelingen zijn, maar dat is dan zeker iets wat interessante wendingen kan hebben in het verhaal van beide mannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A helping hand
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» There's no such thing as getting out of hand
» Anybody too late? *raises hand* yea me

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Chars :: Interact :: Plotlines-
Ga naar: