INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Schoolgaande jeugd

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kallista Dore Firos
Kallista Dore Firos
Class 2
Aantal berichten : 429

Character Profile
Alias: Téras
Age: 20
Occupation: Student
Schoolgaande jeugd Empty
BerichtOnderwerp: Schoolgaande jeugd   Schoolgaande jeugd Emptyzo nov 26, 2017 7:43 pm

Hello,
It me with a smoll idea.

We zitten nu niet meer in een setting die puur schoolgericht is dus het is logisch dat er mensen zijn die op Genosha nog naar school gingen en nu bijvoorbeeld gaan zoeken naar een job. Anderen gaan verder in het lager, het middelbaar of zelfs hogeschool of Uni.

Het lijkt me leuk moesten chars de "kans" krijgen om zich ik te schrijven op school. In mijn geval zou ik Kalli bijvoorbeeld kunnen inschrijven in verschillende basisvakken om in te lopen om zich daarna in te schrijven voor "Leerkracht lager onderwijs". Julie on the other hand zou ik lessen laten volgen in het middelbaar omdat ze achterloopt qua ontwikkeling.

Op die manier weten we ook wie we kunnen gebruiken als klasgenootjes of campusvriendjes ofzo.

Hoe of wat, daar heb ik nog niet over nagedacht maar ik stel het hier even voor. Random idee #1.
Terug naar boven Ga naar beneden
Salomée Adkins
Salomée Adkins
Class 2
Aantal berichten : 153

Character Profile
Alias: IOrigins
Age: 19
Occupation: Student Psychology & Barista at coffee house
Schoolgaande jeugd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolgaande jeugd   Schoolgaande jeugd Emptyzo dec 10, 2017 4:44 pm

Oké ik realiseer mij dat ik echt een beetje late to the party ben, maar ik kom je toch maar even bijval geven c: Mij lijkt het een topidee om inderdaad op de een of andere manier te kunnen zien welke vakken een char volgt of wat voor opleiding deze doet. Aangezien Sundberg nou denk ik niet echt een universiteit heeft (?) kan het misschien inderdaad zo zijn dat er vakken gegeven worden voor meerder opleidingen.

Dus bijvoorbeeld, Kallista studeert dus voor leerkracht, Salomée doet psychologie, en ze volgen samen Engels.

Misschien dat er simpelweg een veld aan het Mutant Profile toegevoegd kan worden genaamd 'school', waarin je de opleiding en vakken van je char kwijt kunt? Dan kun je dus inderdaad makkelijk zien wie je klasgenoten zijn en met wie je char kan bonden! Maar dat was dus precies wat Swaas zei dus verder rest ik maar my case byee
Terug naar boven Ga naar beneden
Clyde Maddox
Clyde Maddox
Administrator
Aantal berichten : 589

Character Profile
Alias: Thor
Age: 25
Occupation:
Schoolgaande jeugd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolgaande jeugd   Schoolgaande jeugd Emptyzo dec 10, 2017 10:15 pm

Alright we hebben dit hele onderwerp even besproken en we zijn tot volgende 'conclusie'/voorstel gekomen :>

zou het misschien handig zijn om een vakje 'occupation' aan het profiel toe te voegen? daar zouden jullie dan bvb 'high school student' of 'college student' kunnen invullen. zo kunnen jullie makkelijker andere schoolgaande jeugd uitfilteren. een volledig vakkenpakket zou hier dan echter niet in passen, anders staat er heel veel informatie in die ons een beetje overbodig lijkt. jullie kunnen gewoon via pb/whatsapp/wherever bespreken welk vak jullie volgen in een bepaald topic.

misschien als er later iemand de wanted rank van schoolhoofd opneemt, kunnen we daar een meer uitgebreide thread over maken die dan bijgehouden wordt door die persoon. daar zouden jullie dan wel vakken etc kunnen opgeven, maar voor ons lijkt het beter om voor nu even dit als middenweg te nemen? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Salomée Adkins
Salomée Adkins
Class 2
Aantal berichten : 153

Character Profile
Alias: IOrigins
Age: 19
Occupation: Student Psychology & Barista at coffee house
Schoolgaande jeugd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolgaande jeugd   Schoolgaande jeugd Emptyzo dec 10, 2017 10:21 pm

Clyde Maddox schreef:
zou het misschien handig zijn om een vakje 'occupation' aan het profiel toe te voegen?

Yess lijkt mij zeer handig! En sure, ik snap dat dat voor nu een beetje te veel van het goede is misschien. Thankss!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kallista Dore Firos
Kallista Dore Firos
Class 2
Aantal berichten : 429

Character Profile
Alias: Téras
Age: 20
Occupation: Student
Schoolgaande jeugd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolgaande jeugd   Schoolgaande jeugd Emptyzo dec 10, 2017 10:36 pm

Salomée Adkins schreef:
Clyde Maddox schreef:
zou het misschien handig zijn om een vakje 'occupation' aan het profiel toe te voegen?

Yess lijkt mij zeer handig! En sure, ik snap dat dat voor nu een beetje te veel van het goede is misschien. Thankss!

Misschien op de plaats waar nu subclasses staat :3
Maar is voor mij super goed hoor ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Schoolgaande jeugd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolgaande jeugd   Schoolgaande jeugd Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Schoolgaande jeugd
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Feedback :: Ideas-
Ga naar: