INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Sundberg Tierheim

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Penelope Malone
Penelope Malone
Class 3
Aantal berichten : 58

Character Profile
Alias: Fauna
Age: 44
Occupation: Animal Shelter Owner
Sundberg Tierheim Empty
BerichtOnderwerp: Sundberg Tierheim   Sundberg Tierheim Emptydo dec 14, 2017 2:14 pm


Sundberg Tierheim


Pariser straße 144A
3436 Sundberg
Zwitserland
055 608 10 84


Sundberg Tierheim Animal12
There's always room for adoption


Ready to rescue a shelter animal? Send an e-mail to Penelope Malone (or click here) and drop by!



Sundberg Tierheim Volunt11
Make a difference: volunteer!


Want to spread some love and help us out? Send an e-mail to Penelope Malone (or click here) and make a difference today!



Our Team



PENELOPE MALONE

Owner

Al zo'n twaalf jaar run ik met veel liefde en plezier Sundbergs dierenpension. Met trots heb ik het zien uitgroeien tot een plek waar de dieren op kunnen knappen en kunnen rusten. Tijdelijk, natuurlijk. Want er zijn nog zoveel dieren op zoek naar een warm thuis! Hoewel ik ieder dier dat onder mijn zorg is gevallen in mijn hart heb gesloten, word ik er altijd ontzettend gelukkig van als ik zie dat een dier door een liefdevol gezin wordt opgenomen.


WILLIAM
VENTURA

Volunteer



Ik ben een vrijwilliger in het dierenasiel, omdat ik toch ook wat terug wil geven aan Sundberg nu ze ons zo helpen. Het is verschrikkelijk om dieren te zien lijden en ik weet zeker dat de inwoners ons kunnen helpen door deze dieren te adopteren. Wij houden ze in goede gezondheid tot ze die kans krijgen.


KALLISTA
DORE FIROS

Volunteer

In het dagdagelijkse leven ben ik een student, wat me toch wel wat stress bezorgd. Daarnaast ben ik een verschrikkelijk grote dierenvriend die al van jongs af aan ervan houdt om met dieren om te gaan.

Om alles van me af te zetten na een lange dag studeren of als pauze of als vrije tijd - you get my point right, hou ik er eens van om mijn hart te luchten bij de dieren van Sundberg Tierheim. Het is mijn manier om de dieren die mij gelukkiger maken ook een kans te geven om gelukkig te zijn.


HORACE FINNEGAN

Volunteer

Als er iets dat ik boven alles kan appreciëren aan Sundberg, dan is het toch wel het dierenpension. Voor een lange periode heb ik zelf geen thuisbasis gehad. Om te kunnen reflecteren op een dier met de zekerheid dat hij met de juiste zorg en flexibiliteit een fijn thuis krijgt, dat geeft een goed gevoel. Bovendien is mevrouw Malone een ontzettend gepassioneerde vrouw in haar werk. Als er iets is dat ik kan doen om haar terzijde te staan, dan doe ik dat graag.


Reagan O'Callaghan

Volunteer

Vanaf het eerste moment dat ik het Sundberg Tierheim binnen liep, was ik meteen al verkocht. Zoveel dieren, stuk voor stuk bereid om uren aan een stuk te chillen! Ik wilde ze allemaal tegelijk adopteren, maar dat was natuurlijk niet zo’n slim idee. Als compromis heb ik mezelf opgegeven als vrijwilliger, zodat ik toch nog enkele dagen in de week bij de dieren kan rondhangen. In ruil voor deze fantastische kans, help ik mevrouw Malone een handje bij het verzorgen van de dieren en het onderhoud van het gebouw.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sundberg Tierheim
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: The Suburbs :: Streets :: Animal Shelter-
Ga naar: