INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 35 ... 65  Volgende
AuteurBericht
Olivia Del Ney
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Occupation:
Randomness talk - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 5 Emptyvr jun 06, 2014 11:15 pm

Ik heb ook nog een topic met Anna. D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver Marron
Oliver Marron
Class 3
Aantal berichten : 1112

Character Profile
Alias: Crucio
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 5 Emptyvr jun 06, 2014 11:21 pm

Heb net Anna haar character sheet gelezen & ja Sarah, je hebt gelijk :D
Het ziet er wel naar uit dat Oliver haar zal mogen... Misschien niet onmiddellijk, maar wie weet wat de tijd brengt!
Admin
Admin
HTML & CSS Editor
Aantal berichten : 327

Character Profile
Alias:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 5 Emptyza jun 07, 2014 12:52 am

Olivia Del Rey schreef:
Ik heb ook nog een topic met Anna. D:

Yupyup, I know, het kamertopic. Ik dacht dat ik al een halve post geschreven had maar die is nergens te vinden, dus ik heb het me of verbeeld of ik heb het niet opgeslagen en ergens demotiveert me dat. D: Ons topic staat vanzelfsprekend vooraan!

Janne;; uuuuh, ik denk niet dat Anna zomaar naar de jongenskamers zou gaan, dus tenzij ze hem heel stiekem aan het achtervolgen is voor een of ander dom spel wat ze heeft uitgevonden, lijkt het me beter om een nieuw topic te openen. xD
Heb jij zin om het te starten, of moet ik iets verzinnen? C:
Oliver Marron
Oliver Marron
Class 3

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 5 Emptyza jun 07, 2014 12:56 am

@Sarah: ik had het topic zo opgesteld dat zowel jongen en meisje erin zouden kunnen integreren :D Oliver maakte geluid door tegen de muren aan te lopen, en misschien dat Ze zich afvroeg wat het geluid was? :D maar zoals je zegt is het misschien niet echt typerend aan je personage om zomaar aan de kamer te gaan aankloppen :p dus mij blijft het gelijk!
Als je inspiratie hebt mag je zeker en vast iets verzinnen ;) ik zorg wel dat er op in kan spelen! En als je geen inspiratie hebt, dan zuig ik wel iets uit mijn duim :D
Admin
Admin
HTML & CSS Editor

Character Profile
Alias:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 5 Emptyza jun 07, 2014 1:32 am

Oooh derp, dan zou Anna op zich wel langs kunnen komen want ze is best wel nieuwsgierig x) Ik zal het eens goed doorlezen en kijken of een reactie toepasselijk is of dat ik alsnog iets zelf open.~
Oliver Marron
Oliver Marron
Class 3

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 5 Emptyza jun 07, 2014 1:36 am

Sounds great! :D doe maar op je gemakje!
Admin
Admin
HTML & CSS Editor

Character Profile
Alias:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 5 Emptyza jun 07, 2014 1:53 am

OMG IK KREEG NET EEN VEEL BETER IDEE.
Ik heb ook nog Emma, wiens mutatie er voor zorgt dat ze helemaal geen pijn voelt. Oliver zou haar dus gewoon op zijn dooie gemak aan kunnen raken en ze zou er nooit wat van voelen - ik neem tenminste aan dat zijn mutatie dan ook geen effect op haar heeft.
... Wat ook zou kunnen, is dat haar mutatie de pijn voor het grootste deel opheft, maar het niet volledig stopt. Dat ze wel pijn voelt, maar heel weinig. Zou een interessant character development punt zijn voor Emma, want zij is het totaal niet gewend en schrikt zich waarschijnlijk al dood bij het kleinste prikje xD

AAAH. Ik weet nu niet meer wat ik wil. Laat ik er maar een nachtje over slapen.
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 5 Emptyza jun 07, 2014 2:32 am

Ja, slaap lekker met die dikke snurk katten. :3
https://prophecy.forumactie.com
Vasilisa Dragomir
Vasilisa Dragomir
Class 3
Aantal berichten : 140

Character Profile
Alias: Moroi
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 5 Emptyza jun 07, 2014 10:19 am

Uhm, is er hier ergens een afwezigheidstopic? :s
Want ik wou me afwezig melden tot morgenavond, maar ik kon het niet vinden...
Afijn, ik ga naar Brussel toe, maar wil iemand nog een topic? :33
Valicity LaMontagne
Valicity LaMontagne
Class 2
Aantal berichten : 333

Character Profile
Alias: Serpent
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 5 Emptyza jun 07, 2014 10:37 am

Jahoor! :D
Oliver Marron
Oliver Marron
Class 3

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 5 Emptyza jun 07, 2014 11:23 am

@Sarah: Klinkt me ook heel leuk in de oren :D denk er nog maar eens over na en dan zie ik wel verschijnen wat je beslissing uiteindelijk is geworden?  :3 
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4
Aantal berichten : 294

Character Profile
Alias: Khaleesi
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 5 Emptyza jun 07, 2014 12:11 pm

Welkom Janne ;).

OHH, ik moet Pinkpop missen dit jaar, nu al spijt van - - '
Maargoed ik ga naar Lowlands, tomorrowland en mysteryland dus ik mag niet klagen hehe.

Heb ik dus eindelijk een dag vrij, wordt ik om 7u opgebeld of ik direct kom werken ivm met iemand die niet op is komen dagen.... hoppa 47u gewerkt deze week. Nu kan ik EINDELIJK een keer naar het strand = het bewolkt en regenachtig, het zit me niet mee...
Oliver Marron
Oliver Marron
Class 3

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 5 Emptyza jun 07, 2014 12:33 pm

Dankjewel! :D

Wow, da's niet niets :s het zit je precies niet mee!
Je hebt wel een mooi aantal festivals op je lijstje staan :D normaal ging ik deze zomervakantie naar Pukkelpop en rock Werchter, maar ik moet 6 van de 8 weken werken en de rest ben ik op chirokamp :( ook wel een sad story! -> maar niet voor mijn spaarrekening :'D hehehe
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 5 Emptyza jun 07, 2014 9:36 pm

Ughhhhhhhhhhh, álle afleveringen kijken van OITNB dus ohmy, ik ben dood.
https://prophecy.forumactie.com
Oliver Marron
Oliver Marron
Class 3

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 5 Emptyza jun 07, 2014 9:52 pm

OITNB ? :D Whut

Ik ga nu voor de eerste keer wolverine kijken :D Heb -om eerlijk te zijn- nog maar 1 x-men film gezien, en dit forum heeft me echt zin gegeven om ze allemaal te kijken ^^ so here I go!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 5 Empty

Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 65Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 35 ... 65  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: