|
|
Auteur | Bericht |
---|
Jean Grey- Aantal berichten : 1222
Character Profile Alias: Phoenix Age: 37 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jul 09, 2014 9:35 pm | |
| Goddamnit. Dan wil ik bij deze ook niet zeiken maar ik vind toch wel dat wij enorm actieve admins zijn die zo snel mogelijk tot alles komen. Ik ben nét een fucking uur thuis van 4 uur reizen vanaf Doos d'r huis. Ja, we hebben het erover gehad en ik wou je nét terugmailen over je voorstel. Net zoals dat Doos Mandy vanmiddag al zou accepteren. Overigens, er is nog niet eens week verstreken en ik zit verdomme bijna elke dag 12 uur op dit fucking forum. Nu zit ik er één dag wat minder op en ik hoor alleen maar gezeik.
I came here to have a good time and I honestly feel so attacked right now.
En neem dit niet persoonlijk ofzo, maar jezus. Af en toe. Ik ben een bitch en ik doe m'n fucking best om mensen hier zo vriendelijk mogelijk te behandelen. |
|
| |
Clementine Scott- Class 3
- Aantal berichten : 20
Character Profile Alias: Avian Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jul 09, 2014 9:45 pm | |
| Njaa, beetje moeilijk om het niet een beetje persoonlijk op te vatten x)
Het was niet mijn bedoeling om te zeiken; ik snap zeker dat jullie een leven buiten dit forum hebben, en ik wil ook absoluut niet dat dit een verplichting gaat worden, dan is het voor jullie ook niet meer leuk, en RPG moet boven alles leuk vinden. Ik snap dat je het vervelend kan vinden dat je meteen met vragen gebombardeerd wordt als je net thuis bent. Maar ik vind het zelf een beetje vervelend dat je zo reageert als gevolg van een vraag van mij die ik niet aanvallend bedoeld heb x)
Ik kan geen gedachten lezen en ik kan dus niet weten of je net van plan was me te mailen, dus sorry als mijn vraag je geïrriteerd heeft. Dat was niet mijn bedoeling. Take your time, wilde alleen even weten waar ik aan toe was~
(En ook dit was niet aanvallend bedoeld, maar, yeah, je bericht kwam toch wel een beetje hard bij me aan. x])
Edit: Thanks voor je pm :)
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jul 09, 2014 9:58 pm | |
| I know, maar ik moet zeggen dat ik ook forums ken waar je na een week vaak nóg niet geholpen bent of dat ze nog niet eens naar je aanleg gekeken hebben. En als er iets is waar ik een hekel aan heb is het dát wel, dus probeer ik hier ten alle tijden te zijn.. al ben ik niet zo heel supersnel met reageren in de RPG zelf ondanks m'n snelle typkunsten, maar dat terzijde. Ik ben hier heel veel en ik geniet ervan om iedereen te helpen en even al m'n shitzorgen aan de kant te zetten om die van de RPG tot me op te nemen (zolang het niet over codes gaat haha) en mensen te helpen waar ik kan.
Het was niet m'n bedoeling om je aan te vallen en nu achteraf is het misschien wat hard aangekomen, wat ik niet meer zal doen want ik ben niet echt boos op je of op wie dan ook, en het spijt me als het echt hurtful aangekomen is. Ik heb je terug gemaild zo snel als ik kon c:
Ik brandde gewoon kort uit, maar ik ben niet echt boos ofzo of gefrustreerd meer. I still love you, every single one of you. <3
En ik denk dat lack of sleep me nu ook wel snel aan m'n grens drijft met moodswings jesus. M'n pupillen shaken terwijl ik naar m'n laptop staar.. xD |
|
| |
Mick Baines- Aantal berichten : 49
Character Profile Alias: Genesis Age: 28 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jul 09, 2014 10:01 pm | |
| Hehe, ik snap, ik snap c: Ik begrijp dat het je allemaal even te veel wordt soms, het was gewoon alleen dat ik even schrok omdat het als reactie op mijn bericht kwam xD |
|
| |
Olivia Del Ney- Class 2
- Aantal berichten : 987
Character Profile Alias: - Age: - Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jul 09, 2014 10:49 pm | |
| |
|
| |
| |
| |
Olivia Del Ney- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jul 09, 2014 11:32 pm | |
| |
|
| |
Damian Youth- Class 2
- Aantal berichten : 257
Character Profile Alias: Mr. Youth, DJ, Ink Age: 26 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jul 09, 2014 11:38 pm | |
| Come on guys ga scoren want ik wil geen verlengingen :c |
|
| |
Olivia Del Ney- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jul 09, 2014 11:39 pm | |
| INDERDAAD. Anders krijgen we dat weer tegen Costa Rica. :c |
|
| |
Axl Valentine- Class 3
- Aantal berichten : 24
Character Profile Alias: Eclipsis Age: 19 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jul 09, 2014 11:40 pm | |
| Omg het team faalt echt, ik snap niet waarom ze in eens zo laks spelen |
|
| |
Damian Youth- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jul 09, 2014 11:41 pm | |
| En kan ik niet verder werken aan mijn cs |
|
| |
Olivia Del Ney- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jul 09, 2014 11:42 pm | |
| Ik heb 15 minuten gekeken en ik vond het saai, dus ben ik nu weer hier en ga ik weer verder met Pretty Little Liars. Omg, Caro, ik kan niet wachten om de CS te lezen ik ben zo benieuwd. |
|
| |
Mick Baines- Aantal berichten : 49
Character Profile Alias: Genesis Age: 28 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jul 09, 2014 11:43 pm | |
| Ik word hier echt zo zenuwachtig van, omg xD Gewoon één doelpuntje guys, come on, da's alles wat ik vraag xD |
|
| |
Damian Youth- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jul 09, 2014 11:45 pm | |
| Wordt maar nieuwsgierig >D Zelfs ik wordt zenuwachtig D; |
|
| |
Valicity LaMontagne- Class 2
- Aantal berichten : 333
Character Profile Alias: Serpent Age: 19 Occupation: