INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Ash Minth

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ash Minth
Ash Minth
Class 2
Aantal berichten : 30

Character Profile
Alias: Ash
Age: 17
Occupation:
Ash Minth Empty
BerichtOnderwerp: Ash Minth   Ash Minth Emptyza jun 28, 2014 3:07 pm


Ik ben geboren met de naam Annabel Grace Minth
Maar ik sta bekend als Ash, dat komt door mijn ogen, ik heb moeite met het veranderen van mijn oogkleur, meestal worden ze as-grijs, bijna niemand weet hoe ik echt heet en bijna niemand vraagt zich af waarom mijn bijnaam Ash is.
Ik ben nu vijftien jaar. Ik ben geboren en opgegroeid in Perth, in Australië.

Ik heb altijd goed kunnen acteren en liegen, ik lieg nooit tegen de genen waar ik van houd, enkel om ze te beschermen of om anderen voor ze te beschermen. Ik zal alles voor mijn vrienden doen. Liegen, maar ook stelen en misschien zelfs moorden. Ik ben niet erg open over mezelf, ik houd er niet van om anderen op te schepen met mijn problemen, ik vind het niet nodig dat anderen zich zorgen over me maken.[/b]
Ik ben niet erg lang voor mijn leeftijd, (als ik eruit zie als mezelf) ik heb eigenlijk  grijsblauwe ogen en sluik blond haar, maar ik ben vaker te zien met golvend bruin, rood op zwart haar.
Ik ben een Shapeshifter, zoals je misschien al door had, ik uiterlijken, stemmen en zelfs mutaties uit mijn omgeving kopiëren, Maak enkel als ik ze me heel erg duidelijk kan voorstellen of ze dichtbij me zijn (op een afstand van ongeveer twee kilometer). Ik kan deze dingen niet alleen aannemen, maar ook mixen, bijvoorbeeld als er naast me een lange blonde jongen en een kort, zwartharig meisje staan, kan ik lang en zwartharig worden. Alle onderdelen waar ik mezelf uit ontwerp moeten dus bestaan, maar het totale plaatje kan een hele nieuwe creatie zijn. Toen ik jonger was duurde het Shapeshiften ongeveer een minuut, ik heb mezelf getraind, nu duurt het meestal rond de tien seconden, nog steeds is dat totaal niet handig in een gevecht, maar als spion is het redelijk ideaal.

Toen ik jong was ben ik op straat gevonden en meegenomen, mijn pleegouders hadden een zoon en hij was vijf jaar ouder dan ik. De familie Minth gaf evenveel om hem als om mij, wat hem (Drack) jaloers maakte. Hij was sterk, lang, dun en knap. Hij was charmant, grappig, meestal vriendelijk en kalm. Ik was zwak, kort, mollig en lelijk. Ik was stil en wantrouwig. Hij was populair, en ik stond er alleen voor. Hij vond me raar, iedereen vond me raar, ik zei nooit wat, en als ik wat zei had ik nooit dezelfde stem als de keer daarvoor dat ik wat had gezegd. Op een gegeven moment, toen ik acht was, kreeg mijn broer een vriendin, ze waren heel klef en ze waren nooit zonder elkaar te zien, tot ze het uitmaakte. Mijn broer moest sinds dien steeds vaker zijn agressie kwijt en ik was natuurlijk de ideale boksbal voor hem (en zijn vrienden). Toen ik twaalf was liep ik weg van huis. Drie jaar lang heb ik op straat geleefd, gestolen op te overleven en mijn mutatie onder controle gekregen, toen ben ik terug gegaan in de gedaante van een bokser, ik heb hem niet aangeraakt, alleen bang gemaakt. "Als jij ooit nog iemand aanraakt zonder goede bedoelingen, kom ik je halen, en je komt nooit meer uit het ziekenhuis." In die gedaante ben ik een paar keer 's nachts verschenen, soms overdag op zijn school, soms een week niet en dan opeens weer ergens waar hij het niet verwachtte.
Gister ben ik ontdekt door een groepje mutanten, die me naar Genosha Island hebben gebracht.




Laatst aangepast door Ash Minth op ma jun 30, 2014 2:28 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
Ash Minth Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ash Minth   Ash Minth Emptyvr jul 17, 2015 10:30 pm

Ash Minth Accepted1_by_wooschie-d7o3s53
Hierbij ben je Class 2.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
 
Ash Minth
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Chars :: Characters :: Archive-
Ga naar: