INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 38 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Occupation: Drugdealer
Randomness talk - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 10 Emptyma jul 28, 2014 3:22 pm

Hoe heet die zwarte nu weer, Diantos? Sobat? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 10 Emptyma jul 28, 2014 3:22 pm

Aawh, superlieve dieren iedereen c: zelf heb ik een kat  :3 
https://prophecy.forumactie.com/
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 10 Emptyma jul 28, 2014 3:24 pm

Aww haha welke precies Sascha? De volledig zwarte of de zwarte met wit en bruine herder? :3

Max, yuuuuuuuush. SOBAAAAAT. <3
https://prophecy.forumactie.com
Admin
Admin
HTML & CSS Editor
Aantal berichten : 327

Character Profile
Alias:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 10 Emptyma jul 28, 2014 3:26 pm

Aly Elsevier schreef:
Aaahh ja dat is dan vervelend, maar de eigenaren zijn haar niet meer komen ophalen??

Nou ja, we kregen ooit te horen dat de eigenaresse nog een jaar weg zou zijn en sinds dien.. weet ik het eigenlijk niet. Ze is van ons iig. Als ze nu nog komt om haar op te halen weigert iedereen in mijn familie. Zelfs mn pa die Nica meestal een rothond noemt xD

Dante Rivera schreef:
Ik heb hier twee ratjes die even oud zijn, Meeko en Simba :D
En een pluizige kat, Romeo c:

Mijn beste vriendin heeft ook een rat die Meeko heet o_o Alleen zij heeft er dan een Kai, Odile en Charna bij, en twee katten die Amara en Pucca heten. xD
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 10 Emptyma jul 28, 2014 3:28 pm

@Diantos; Yaas mijn geheugen laat me niet in de steek :D Sobat is awesome >D

@Sarah; mijn zus heeft die naam gekozen tho hahaha maar het is wel een coole naam voor een ratje c: het is een husky n.n
Chiyo Matsushita
Chiyo Matsushita
Class 2
Aantal berichten : 137

Character Profile
Alias: Happy Bear
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 10 Emptyma jul 28, 2014 3:30 pm

Jean Grey schreef:
Aww haha welke precies Sascha? De volledig zwarte of de zwarte met wit en bruine herder? :3

erh allebij wel eigenlijk xDD maar die met het bruine er in vond ik als eerst schatig
https://litlecreative.wordpress.com/
Mason Davis
Mason Davis
Deceased
Aantal berichten : 48

Character Profile
Alias: Axis
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 10 Emptyma jul 28, 2014 3:51 pm

@Diantos: Wow ik had al heel lang geen foto's van Sobat meer gezien, wat is ie groot geworden o.0 Maar nog steeds super schattig! :3

Bij me ouders thuis hebben we twee katten en mijn huisgenootje heeft een konijn die heeft ze nu alleen mee naar haar ouders genomen...
Aly Elsevier
Aly Elsevier
Class 2
Aantal berichten : 803

Character Profile
Alias: Coquette
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 10 Emptyma jul 28, 2014 3:58 pm

@Diantos, Wat voor ras is Sobat? Is ie misschien een Groenendaeler? :3

EDIT: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t31.0-8/324088_343616919047439_1765101316_o.jpg
Dit is een van onze katten, Hijs mijn grote schatje <3 Echt een macho en een slijmbal x3
Hij heet Google xD
Admin
Admin
HTML & CSS Editor
Aantal berichten : 327

Character Profile
Alias:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 10 Emptyma jul 28, 2014 4:07 pm

Dante Rivera schreef:
@Sarah; mijn zus heeft die naam gekozen tho hahaha maar het is wel een coole naam voor een ratje c: het is een husky n.n

Ik heb eerlijk gezegd geen verstand van ratten rassen x'D Ik ken ze alleen maar omdat ze van mn beste vriendin zijn en ik er laatst op moest passen toen zij op vakantie was c':

@Nienke; Om een of andere reden doet zijn gezicht me aan Benedict Cumberbatch denken.
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 10 Emptyma jul 28, 2014 4:09 pm

Ik zal wel ooit es een foto uploaden, als die hyperkineten een momentje stil zitten ofzo :') (like never)
Aly Elsevier
Aly Elsevier
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 10 Emptyma jul 28, 2014 4:16 pm

@Sarah, Hahaha xD Ergens heb je wel gelijk, ik kan de vergelijkenis ook zien
Adrian Harper
Adrian Harper
Class 3
Aantal berichten : 362

Character Profile
Alias: Lucifer
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 10 Emptyma jul 28, 2014 4:16 pm

Als je ze oreo's geeft gaan ze niet stilzitten nee xd
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 10 Emptyma jul 28, 2014 4:18 pm

Sascha, da's Kess, yay! =D Een oude malloot die voor het eerst watermeloen at en niet wist wat ie er mee moest doen dus begon ie maar aan de korst te kauwen. Fuck logic. xd

Daphne, haha yeahhh.. hij wordt voorlopig nog wel even groter hoor, of nouja.. voor namelijk breder!

Nienke, heel veel mensen zeggen dat! Maar nee, hij's een Oud-Duitse Herder en volledig zwart dus daaamn zeldzaam. En hij heeft ADHD. Niet echt op getest ofzo, maar damn, dat heeft hij écht zeker weten. En het is zo'n schat. Ik kan niet zeggen dat ie niks zal doen want da's bullshit, je weet nooit of een hond of een ander beest je nooit wat zal aan doen, maar hij heeft een heleboel goede bedoelingen! c: Hij's m'n beste buddy/mate, heb een betere band met hem dan met Kess, en ik hoop nog vele jaartjes met hem te beleven!

Ennnn nu moet ik me nog make-uppen en haar doen voordat ik naar de film ga met m'n ouders, want die wouden me mee hebben naar Dawn of the Planet of the Apes, ipv met hun vrienden, dus.. ja. SEE Y'ALL LATER TONIGHT! <3
https://prophecy.forumactie.com
Olivia Del Ney
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 10 Emptyma jul 28, 2014 4:23 pm

OEH! DAAR WIL IK OOK HEEN! ;D IK HEB GISTEREN HET EERSTE DEEL GEZIEN.
Aly Elsevier
Aly Elsevier
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 10 Emptyma jul 28, 2014 4:28 pm

@Diantos, Aahh okee, wel heel leuk x3 mijn tante heeft ook een Oud Duitse Herder maar ja.... die heeft die hond van haar nogal verknipt, jammer genoeg.. zucht..
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 10 Empty

Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 10 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 38 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: