INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Valicity LaMontagne
Valicity LaMontagne
Class 2
Aantal berichten : 333

Character Profile
Alias: Serpent
Age: 19
Occupation:
Randomness talk - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 35 Emptyvr aug 08, 2014 7:19 pm

Ik snap niets van technische dingen :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Randomness talk - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 35 Emptyvr aug 08, 2014 10:42 pm

Ik ken het, als ik een postsheet ofzo wil aanpassen, geef ik het meestal op en start ik van scratch xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Valicity LaMontagne
Valicity LaMontagne
Class 2
Aantal berichten : 333

Character Profile
Alias: Serpent
Age: 19
Occupation:
Randomness talk - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 35 Emptyza aug 09, 2014 12:55 am

Vroeger snapte ik de postsheetscodes... Nu niet meer. Krijg je als je ouder wordt D: vergeet je dingen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Aly Elsevier
Aly Elsevier
Class 2
Aantal berichten : 803

Character Profile
Alias: Coquette
Age: 20
Occupation:
Randomness talk - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 35 Emptyza aug 09, 2014 1:30 am

Net voor het eerst Catching Fire gekeken, damn xD
Jullie willen trouwens niet weten hoe ik films kijk, geloof me xd
Ik roep, schreeuw en klim vaak door de hele kamer heen (heb me deze keer nog ingehouden omdat we de film met z'n allen keken maar damn... ik werd gek xd)
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
HTML & CSS Editor
Aantal berichten : 327

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
Randomness talk - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 35 Emptyza aug 09, 2014 2:56 pm

@Nienke; Man, ik heb Frozen op een gegeven moment stil moeten zetten bij de plot twist om met dingen te gaan gooien. Over het algemeen ben ik rustig als ik films kijk (op keihard gefangirl na) maar toen ging ik los xd
IK LIET HET LOS, LIET HET GAAAAN
Terug naar boven Ga naar beneden
Aly Elsevier
Aly Elsevier
Class 2
Aantal berichten : 803

Character Profile
Alias: Coquette
Age: 20
Occupation:
Randomness talk - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 35 Emptyza aug 09, 2014 3:40 pm

@Sarah, Hahaha xD
Ik wist al een beetje wat er ging gebeuren bij Frozen, er werd mij al verteld dat Hans de badguy was dus ik werd daar niet zo gek meer om xD
Game of Thrones is erg! Ik kan daarbij niet stil zitten of stil zijn, Nelleke trouwens ook niet! Hahaha
https://www.youtube.com/watch?v=4xG8ErARBIE
Dit is trouwens een goed voorbeeld van hoe ik dan op de bank zit (keek eerst ook TVD maar ik ben ermee gestopt...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kat Pierce
Kat Pierce
Class 1
Aantal berichten : 99

Character Profile
Alias: » Pae
Age: » 19 years
Occupation:
Randomness talk - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 35 Emptyza aug 09, 2014 4:00 pm

Over twee daagjes op vakantie! ;d
Ik zal denk vanavond reageren met Kat op de topic's, sorry dat jullie zo lang moeten wachten ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
HTML & CSS Editor
Aantal berichten : 327

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
Randomness talk - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 35 Emptyza aug 09, 2014 4:56 pm

Aly Elsevier schreef:
@Sarah, Hahaha xD
Ik wist al een beetje wat er ging gebeuren bij Frozen, er werd mij al verteld dat Hans de badguy was dus ik werd daar niet zo gek meer om xD
Game of Thrones is erg! Ik kan daarbij niet stil zitten of stil zijn, Nelleke trouwens ook niet! Hahaha
https://www.youtube.com/watch?v=4xG8ErARBIE
Dit is trouwens een goed voorbeeld van hoe ik dan op de bank zit (keek eerst ook TVD maar ik ben ermee gestopt...)

Haha briljant xD
Nouja, als ik met andere mensen ben heb ik ook nog wel de neiging om flauwe grappen te maken. Inside jokes voornamelijk. Ook omdat wij onszelf altijd aan de characters verbinden en daar nog wel eens hele grappige dingen uit komen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Aly Elsevier
Aly Elsevier
Class 2
Aantal berichten : 803

Character Profile
Alias: Coquette
Age: 20
Occupation:
Randomness talk - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 35 Emptyza aug 09, 2014 5:14 pm

Lillian Stone schreef:
Aly Elsevier schreef:
@Sarah, Hahaha xD
Ik wist al een beetje wat er ging gebeuren bij Frozen, er werd mij al verteld dat Hans de badguy was dus ik werd daar niet zo gek meer om xD
Game of Thrones is erg! Ik kan daarbij niet stil zitten of stil zijn, Nelleke trouwens ook niet! Hahaha
https://www.youtube.com/watch?v=4xG8ErARBIE
Dit is trouwens een goed voorbeeld van hoe ik dan op de bank zit (keek eerst ook TVD maar ik ben ermee gestopt...)

Haha briljant xD
Nouja, als ik met andere mensen ben heb ik ook nog wel de neiging om flauwe grappen te maken. Inside jokes voornamelijk. Ook omdat wij onszelf altijd aan de characters verbinden en daar nog wel eens hele grappige dingen uit komen xD

Hhahaha dat doen Nell en ik ook wel xD
Ik heb ook altijd een kussen in de buurt nodig, als ik het eng vind worden dan is een kussen het eerste wat ik grijp, anders dan ga ik raar op de bank liggen of zoek ik iets anders waar ik me achter kan verschuilen. Als een film dan heel zielig is gebruik ik ook een kussen om in te huilen, aangezien ik nogal snel huil bij films xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kat Pierce
Kat Pierce
Class 1
Aantal berichten : 99

Character Profile
Alias: » Pae
Age: » 19 years
Occupation:
Randomness talk - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 35 Emptyza aug 09, 2014 6:03 pm

Oehh, ik volg Game Of Thrones ook! ^^
En TVD keek ik in het begin, vind The Originals veel leuker ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
Randomness talk - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 35 Emptyzo aug 10, 2014 9:00 pm

Zo, ik ben er ook weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Griffiths
Jace Griffiths
Class 3
Aantal berichten : 229

Character Profile
Alias: Quash.
Age: Eighteen.
Occupation:
Randomness talk - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 35 Emptyzo aug 10, 2014 9:41 pm

Ik ook yay. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
Randomness talk - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 35 Emptyzo aug 10, 2014 10:03 pm

(:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
Randomness talk - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 35 Emptyzo aug 10, 2014 10:06 pm

Dus, heeft iemand hier nog wat nuttigs te zeggen in plaats van enkel smileys? Ik snap dat ik dat een keer gedaan heb maar come on. Er is een chatbox in de sidebar, plaats daar al je fucking smileys neer die je wilt, I don't care. Maar laat dit voor echte informatie, okay?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
Randomness talk - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 35 Emptyzo aug 10, 2014 10:10 pm

Ik heb het maar een keer gedaan, maar oke, prima hoor. ;D

Post morgen overal, I'm so tired. <3 Bijna op vakantie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Randomness talk - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 35 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 35 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: