|
|
Auteur | Bericht |
---|
Minaye Evans- Deceased
- Aantal berichten : 415
Character Profile Alias: Mina Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 18, 2014 11:05 am | |
| - Jeong Hwan schreef:
-
- Minaye Evans schreef:
One does not simply come early out of bed after holidays word automatisch tussen 8 en 9 uur wakker in haar vakantie oeps Are you kidding me? Dat is zo vroeg! |
|
| |
Dante Rivera- Class 3
- Aantal berichten : 812
Character Profile Alias: Morbid Age: 17 Occupation: Drugdealer
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 18, 2014 11:22 am | |
| Ik heb nog een hele maand vakantie whoop whoop :D |
|
| |
Daniek Rosefield- Deceased
- Aantal berichten : 73
Character Profile Alias: Daniek Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 18, 2014 1:06 pm | |
| Gister met mijn beste vriendin naar Aqua Zoo geweest en de hele nacht Supernatural gekeken ;D Now, I'm back home ^^ |
|
| |
Minaye Evans- Deceased
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 18, 2014 4:05 pm | |
| Er was gwn geenwfi meer op school!! Hoe erg is dat!!? |
|
| |
Allison Garcia- Deceased
- Aantal berichten : 103
Character Profile Alias: Mente Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 18, 2014 8:34 pm | |
| I'm back! Soort van, tijdelijk... Keiweek was awesome! Wel heel zwaar, maar heel gezellig en veel (leuke) nieuwe leden! Hihi, Nelleke wij hadden op de middelbare nooit wifi... |
|
| |
Mick Baines- Aantal berichten : 49
Character Profile Alias: Genesis Age: 28 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 18, 2014 9:05 pm | |
| Wifi op de middelbare hebben wij ook nooit gehad, maar wie weet zijn de tijden veranderd, het is inmiddels al vier+ jaar geleden dat ik daar voor het laatst was :') Wel vervelend als je eerst wel wifi had en nu ineens niet meer though~
Also why is het zo koud. Het is augustus. Het zou warm moeten zijn. Ik zou niet al in een pyjama met lange mouwen moeten zitten en het dan nog koud hebben ;_; |
|
| |
Allison Garcia- Deceased
- Aantal berichten : 103
Character Profile Alias: Mente Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 18, 2014 9:15 pm | |
| Ja, het is zo koud... En die regen! :shock: Ga woensdag/donderdag richting Friesland voor dispuutvakantie maar met dit weer is zeilen echt niet leuk :( |
|
| |
Adam Wright- Class 2
- Aantal berichten : 146
Character Profile Alias: Lux Age: 16 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 18, 2014 9:21 pm | |
| Ik wou dat ik wifi had op de middelbare... Dan waren de jaren een stuk beter geweest~ T_T XD
En me = koud too~ ;| Maar heb net wild gedanst met Pomme dus ben weer iets minder koud~ XDD
En omg zeilennnn~~ Wil ik zo ontzettend graag ook eens doen T_T Maar nee, met dit weer zal zeilen allicht wat minder zijn ja. ;| Alsnog veel plezier in ieder geval? XD |
|
| |
Mick Baines- Aantal berichten : 49
Character Profile Alias: Genesis Age: 28 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 18, 2014 9:26 pm | |
| Ik hád ergens deze week een dagje zee gepland maar... nou ja het weer is niet echt bevorderlijk idd :') Maar zeilen lijkt me idd niet geweldig met regen ;| Hopen dat het weer iets beter wordt! |
|
| |
Mason Davis- Deceased
- Aantal berichten : 48
Character Profile Alias: Axis Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 18, 2014 9:49 pm | |
| Ryan, dankje En ja Celeste ik hoop het ook... Aw, ja zee is ook niet zo leuk met dit weer :( |
|
| |
Minaye Evans- Deceased
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 18, 2014 10:36 pm | |
| Ik heb altijd al wifi gehad op school en nu moet ik zonder leren leven. Dus ik nu vroeg op bed om mn ritme aan te passen. Ineens laat Niall los van de muur. Ik schrok me dood. |
|
| |
Adam Wright- Class 2
- Aantal berichten : 146
Character Profile Alias: Lux Age: 16 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 18, 2014 10:41 pm | |
| Vroeg naar bed... Veel sterkte daarmee? XD Heb ik ook een keer gehad met een poster die op het plafond zit, kreeg een halve hartaanval~ XD Stoute Niall! XD |
|
| |
Mabel Afolayan- Class 1
- Aantal berichten : 10
Character Profile Alias: Prisma Age: 12 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 18, 2014 11:16 pm | |
| - Jeong Hwan schreef:
- Mabel Afolayan schreef:
- Ik zoek ook nog iemand voor een topicje met Mabel, in case anyone's interested? Moet even op gang komen met haar, haha
Ik wil gerust een topic met je ^^ Dan mag je kiezen tussen Jeong of Chiyo ;) Sure sure c: Ben nog een beetje druk, maar ik kan wel iets openen. Kies jij maar met wie je het liefst reageert~ Nog voorkeuren voor een locatie? |
|
| |
Jeong Hwan- Class 2
- Aantal berichten : 76
Character Profile Alias: Ice Prince Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 19, 2014 10:24 am | |
| - Mabel Afolayan schreef:
- Jeong Hwan schreef:
- Mabel Afolayan schreef:
- Ik zoek ook nog iemand voor een topicje met Mabel, in case anyone's interested? Moet even op gang komen met haar, haha
Ik wil gerust een topic met je ^^ Dan mag je kiezen tussen Jeong of Chiyo ;) Sure sure c: Ben nog een beetje druk, maar ik kan wel iets openen. Kies jij maar met wie je het liefst reageert~ Nog voorkeuren voor een locatie? Is goed ik zal met geduld wachten op een topic van je ^^ Is goed als je hem geplaatst heb zal ik gaan kiezen ;) nee hoor, waar jij het liefst iets plaatst |
|
| |
Minaye Evans- Deceased
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 19, 2014 10:28 am | |
| @Ryan vroeg naar bed is niet gelukt met het idee dat ik vandaag gewoon vrij ben. Het eigendigde met candy crush spelen. Agzjsiekdhr wat haat ik dat spel. En dat geluid dat de poster maakt als ie los laat is echt een hart verzakking. " Niall, ik begrijp het. Ik wil ook wel graag dat jij bij me in bed komt liggen maar dat is toch niet eerlijk voor de rest?" |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|