Hey guys! Lillian en Jean hebben me een lijst gegeven met de nummers van de docenten, maar er stonden geen namen bij dus... wie is wie? Voordeel: we hebben meteen een groep waarin we kunnen roddelen over onze leerlingen Ik ben Jamie trouwens, nieuwe biologiedocent hier c:
19:00
Monday, July 28
Teachers
now
De groepsnaam is gewijzigd naar... slide to unlock
Hey Damian, Jean en Lillian-die-ook-Jean-is~ Trouwens, is een soort kennismakingsparty niet een heel goed idee? Met alcohol of course. (Jean, ik zag die 12 jaar oude Scotch in het kastje op je kantoor staan. Ik gilde bijna.)
hey guys, sorry voor het late antwoord, dat kreng van een telefoon was weer eens leeg... Mick hier trouwens ;] en voor een feestje ben ik altijd in, dus count me in!
Yess, fijn dat er animo voor is! ;D De locatie... Ik zat te denken aan de Danger Room? Klinkt nogal raar, maar we kunnen hem een feestruimte laten simuleren o.i.d? (als het een ziekenhuis vol zombies kan simuleren, dan vast ook een feestruimte, nietwaar? ;D) (ja ik heb de archieven doorgelezen, sorry) Geen last van leerlingen ieder geval (: En ik laat het jullie natuurlijk weten wanneer het begint!
Ik kom ook, ik heb echt een stevige borrel nodig. Dit is Lucia trouwens. Vraagje, is het normaal dat er water uit het toilet komt als je de douche op warm water zet?
Lucia! Jou had ik net nodig, Eleanor heeft geen telefoon dus zou jij haar door willen geven over het feestje dan? Aangezien jij samen met haar op een kamer zit is dat net zo handig! En geweldig idee Jamie, we kunnen daar zeker weten gebruik van maken. :D
Dank je Lillian! ;D Maar ik hoop dat ik eruit kom met de instructiefolders die ik hier allemaal heb liggen. Als er opeens chimpansees op paarden de school rondrennen of alle elektriciteit uitvalt, dan weten jullie waar het vandaan komt...