Onderwerp: Re: Leer je mutant kennen vr maa 20, 2015 8:17 pm
Uhmm oke.. Portemonee, oordopjes, zonnebril, parfum, nagellak, iets te eten, make-up, zakdoekjes, haarelastiekjes en haar telefoon ofcourse.. Er is ook wel een filmpje over een rondleiding in haar tas!
Spoiler:
Wat zou een liedje zijn waarop je mutant helemaal gek zou gaan dansen?
Ellie Phimister
Class 4
Aantal berichten : 111
Character Profile Alias: Negasonic Teenage Warhead Age: 17 Occupation:
Onderwerp: Re: Leer je mutant kennen ma apr 27, 2015 10:45 pm
Waarschijnlijk alles van Green Day of All Time Low wat een beetje upbeat is. En dan vooral met veel luchtgitaar spelen tijdens het dansen.
Onderwerp: Re: Leer je mutant kennen zo mei 17, 2015 12:17 pm
Hmm.. Ik denk op het strand, wel druk ofcourse. Hoe meer zielen hoe meer vreugd ^^ Qua muziek.. Ja, gewoon lekkere dans muziek waarop iedereen los kan gaan met af en toe wat Rock en Hardstyle er doorheen.
Wat zou jou mutants perfect match zijn? (uiterlijk en karakter, dat soort dingen ;3)
Onderwerp: Re: Leer je mutant kennen ma mei 18, 2015 5:46 pm
Hmm... Ik denk dat uiterlijk en geslacht voor Aislin niet zo heel veel uitmaakt, maar bij haar past wel iemand die gek met haar kan doen en met wie ze gewoon een leuke tijd kan hebben. En vooral iemand die haar vrijlaat, haar dromen laat volgen en niet té aanhankelijk is.
Onderwerp: Re: Leer je mutant kennen ma mei 25, 2015 4:27 pm
Well, ik heb Rhae eigenlijk bedacht op de terugreis van Frankrijk haha. Game of Thrones was mijn grootste inspiratie bron, vandaar Drogo. Khal Drogo was een personage uit de serie die ik heel erg gaaf vond. En omdat hij in de serie een relatie had met Daenerys, de moeder van draken, leek dit me wel toepasselijk aangezien Rhae een draakje is.
Welke super schurk zou jou mutant nooit tegen willen komen (als in de Joker enz.)?
Onderwerp: Re: Leer je mutant kennen do sep 03, 2015 11:12 pm
Zanger, hij vind muziek geweldig ook al kan hij het niet horen. Om dan zelf te kunnen zingen zou voor hem een droom zijn. Sporter zou dan wat realistischer zijn (gevechtssporten).
Als je mutant naar een festival zou gaan, welke (soort) zou dit dan zijn?