Dominic Sinaga- Class 3
- Aantal berichten : 89
Character Profile Alias: Padomay Age: 22 Occupation:
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje ma maa 20, 2017 9:29 pm | |
| - Rant incoming.:
Nou, ik heb ik de chat enkele malen geklaagd over mijn groepsproject, maar aangezien ik sinds vanavond klaar ben om mijn knokkels kapot te slaan op de muur vond ik een kleine rant wel in acht.
We moeten een game maken, die game moet getest worden op de doelgroep, pretty straightforward. De afgelopen weken werkte 1 teamlid me al ernstig op de zenuwen door steeds aanzienlijk het overleg te vertragen en van het onderwerp af te wijken, waardoor het erg lang duurde voor we uberhaupt bezig konden. Vervolgens bleek dat hij zich niet aan gemaakte afspraken hield. Ik heb hem minstens vijf keer moeten vertellen 'dit hebben we afgesproken, ik wil dat je je daaraan houdt', waarna hij steevast over iets anders begon. De rest van het team hield zich angstvallig stil tenzij hen wat werd gevraagd, op 1 andere dude na, om vervolgens wel te piepen dat ze het zo vreselijk moeilijk vonden om met die ene dude om te gaan.
Like; als ik het woord moet doen, fine. Ik vind het onvolwassen, maar wat moet dat moet. Maar als je dan tijdens zo'n meeting toekijkt als koeien die een trein voorbij zien komen en je vervolgens gaat lopen piepen dat jij het zo'n moeilijk overleg vond, ben ik echt wel even klaar met je.
Vandaag liep de emmer over. Morgen is het eerste overleg op de school. Een paar hoeven er maar heen en het is niet handig voor mij om te gaan, omdat mijn deel van de artwork het meest arbeidsintensief is. Dus ik vroeg vriendelijk of ze het zonder me redden en in de seconden die volgden waren er direct twee anderen die plotseling 'ook niet meer konden'. Ik ruik nattigheid, dus ik spreek een 1x1 aan en zeg eerlijk dat haar excuus naar bullshit ruikt, waarop ze toegeeft dat ze dus niet samen wil zijn met die ene moeilijke gast als ik er niet bij ben om alles op te vangen. Vervolgens heeft ze vandaag het lef, als ik informeer op wie we nou wel en niet kunnen rekenen morgen, een zielig gezicht te trekken en te gaan van 'ja ik vind het echt verschrikkelijk jammer maar ik kan echt niet', omdat ze net een half uurtje meer moest reizen dan de rest. Like; dat je je net niet uit wil komen en shit, fine. Slap excuus, maar fine, maar wees dan GODVERDOMME eerlijk tegen me.
Dus nu ga ik morgen alsnog mee, ook al heb ik m'n tijd keihard nodig, samen met nog iemand, omdat we die dude er niet alleen op af kunnen sturen.
Dus dat.
|
|
Aly Elsevier- Class 2
- Aantal berichten : 803
Character Profile Alias: Coquette Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje di dec 12, 2017 5:36 pm | |
| Oke.. Ik heb besloten me er niet meer stil over te houden en ik ga het er gewoon uitgooien want het lukt me niet langer om dit voor me te houden aangezien het mij kapot maakt. - SHit:
Zoals de meeste wel weten ben ik een tijdje geleden uit de groepsapp gestapt en dit heeft niet enkel één reden gehad.. De reden waarom ik er toen direct uitgestapt ben was omdat er een discussie plaatsvond die mij emotioneel heel erg raakte en ik had hier erg veel moeite mee. Het was een hele gevoelige snaar die te ver werd ingedrukt waardoor ik het niet meer trok en dit werd daarom ook de druppel.
Toch vind ik de manier waarop ermee om wordt gedaan echt ver van normaal want alles wordt lekker onder een matje geschoven en er wordt niet meer over gepraat om de 'sfeer' niet te verpesten, like wat? De sfeer was al verpest? Sinds ik uit de groepsapp gestapt ben zijn er veel meer die uit de groepsapp gestapt zijn, waarschijnlijk met veel verschillende redenen, maar grotendeels denk ik dat iedereen die eruit is gestapt het met me eens is dat de gehele sfeer er wel iets mee te maken had? Het heeft in ieder geval wel veel te maken met de reden waarom Nelleke en ik ons niet meer in de groepsapp bevinden, heel veel.
Zoals ik al zei worden dingen graag onder een matje geschoven om de 'sfeer te behouden' en is er vrij weinig respect voor elkaars mening. Nu snap ik wel dat er veel mensen zijn en dus veel verschillende meningen, maar sommige mensen die hebben gewoonweg altijd het hoogste woord en de mensen die niet het hoogste woord hebben moeten er maar mee dealen of krijgen alle shit over zich heen wanneer er iets mis gaat (ja het zijn meestal dezelfde).. Er wordt heel oneerlijk gehandeld en er is altijd duidelijk een groepje die zich beter voelt dat de rest (ik zei dat ik het gewoon zou gaan zeggen, dus ik ga het gewoon zeggen) en dat zijn de mensen die heel goed zijn in dingen onder een matje schuiven.. Zo mag bijv. een persoon wel gemene opmerkingen naar anderen maken zonder dat iemand er iets over zegt omdat dit 'onder een matje geschoven wordt' maar als als iemand anders een opmerking maakt (die nog niet eens persoonlijk is) wordt het meteen een taboe en wordt er gedreigd te kicken..
Nu snap ik dat het een groepsapp met zoveel mensen moeilijk onder controle te houden is maar ik werd er echt ziek van en trok het niet meer Was er serieus echt helemaal klaar mee! Daarom ben ik er toen uitgestapt..
Wij (Nelleke en ik) zijn nu al dik 3 jaar actief op PoF en natuurlijk is er veel veranderd, er zijn veel mensen weggegaan en veel nieuwe mensen bijgekomen. We hebben altijd enorm veel van PoF gehouden en het is altijd ons thuis geweest, waar we allebei heel dankbaar voor zijn. Maar ik kan niet ontkennen dat ik me afgelopen tijd een stuk minder thuis voel op PoF en dit maakt mij ook best wel verdrietig. Het was altijd leuk maar ik wordt er niet meer vrolijk van.. In tegenstelling juist. Ik probeer heel erg mijn best te doen maar elke keer worden de feiten weer ingedrukt en krijg ik juist het gevoel dat ik hier absoluut niet welkom ben en het geen zin heeft gehad om uit de groepsapp te stappen.
Daarom sta ik op het puntje. Ik zou heel graag willen blijven want ik hou nog steeds enorm veel van mijn karakters en hun vooruitgang is echt geweldig geweest de afgelopen jaren, dus ik zou ze niet achter willen laten, maar ondertussen wordt ik ook niet meer vrolijk van hier rondhangen.. Soms maakt het me verdrietig en soms maakt het me zelfs boos. Wil het nog niet opgeven maar ik blijf het niet altijd trekken dus ik hoop dat ik in de komende weken genoeg motivatie kan vinden om te blijven, want dat is op het moment laag..
|
|