|
|
Auteur | Bericht |
---|
Anna Solovjova- Class 3
- Aantal berichten : 57
| Onderwerp: Re: Randomness talk do nov 06, 2014 11:44 am | |
| - Felix Adams schreef:
- is er btw iemand die een topic wil met Izzy? want Joel laat ik denk ik vallen... idk waarom maar ik krijg dat account maar niet goed actief dus ik geef op -.- Nu moet ik alleen Izzy nog actief krijgen
Wij hadden nog een topic, alleen dan Liv x Felix. ;o |
|
| |
Aly Elsevier- Class 2
- Aantal berichten : 803
Character Profile Alias: Coquette Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do nov 06, 2014 11:45 am | |
| Oke, ik we zaten dus net drie minuten in de les, komt de leraar van techniek eraan om ons te vertellen dat we weer naar huis mogen, alle drie de leraren zouden niet naar school komen Wel sneu wat bij de ene leraar is de oma overleden en bij de ander moest zijn moeder met spoed naar het ziekenhuis en die ligt nu op sterven :c de ander was gewoon ziek And welcome back, Miwa ^^ |
|
| |
Jean Grey- Aantal berichten : 1222
Character Profile Alias: Phoenix Age: 37 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do nov 06, 2014 11:50 am | |
| - Miwa Laroux schreef:
- Hmmmn. Eigenlijk wil ik al heel lang een poging doen om 'weer' actief te worden hier, I've been a scary ghost hauntig this forum titled Gast.
Maar /scheldwoord/ eerste jaar uni is poep.
Waarom ik nu wakker ben en dit nu post? Omdat ik echt niet kan slapen ;w; Hee! Gotta say I missed ya, leuk dat je weer (soort van?) terug bent! Straks presentaties vanaf 1 uur tot 6 en ik val hier in slaap.. xd Mostly omdat ik weer kinda sad ben en ik volgende week pakhuis gesprek heb aka wat nu.. omfg wat als ik nu al van school getrapt word.. o_o |
|
| |
Eros Crawford- Class 2
- Aantal berichten : 88
Character Profile Alias: Narcissus Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do nov 06, 2014 1:43 pm | |
| - Miwa Laroux schreef:
- Hmmmn. Eigenlijk wil ik al heel lang een poging doen om 'weer' actief te worden hier, I've been a scary ghost hauntig this forum titled Gast.
Maar /scheldwoord/ eerste jaar uni is poep.
Waarom ik nu wakker ben en dit nu post? Omdat ik echt niet kan slapen ;w; Geen idee wie je bent maar hii welcome back n.n &omg Yellow Claw's nieuwe song ik huil ;_; also mijn prof is gaan staken dus de les gaat niet door dus ik ben een in general happy human being atm c: |
|
| |
Leila Buccelli- Class 1
- Aantal berichten : 103
Character Profile Alias: SnakeGirl Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do nov 06, 2014 3:11 pm | |
| Nieuw liedje van Yellow Claw :O ik ga maar snel ff luisteren ;) |
|
| |
Maurim Kosorukov- Class 2
- Aantal berichten : 417
Character Profile Alias: K9 (WolfyBoy) Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do nov 06, 2014 3:17 pm | |
| |
|
| |
Leila Buccelli- Class 1
- Aantal berichten : 103
Character Profile Alias: SnakeGirl Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do nov 06, 2014 3:30 pm | |
| |
|
| |
Miwa Laroux- Class 4
- Aantal berichten : 77
Character Profile Alias: Electromaster, Electric Prinsess Age: 16,5 Years 'ld Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do nov 06, 2014 3:36 pm | |
| Yay mensen zeggen hai tegen mij :'D
En ik denk dat ik even van het weekend ga kijken wat ik kan doen qua poging tot activiteit, want morgen heb ik stiekem nog een tentamen - eventhough I gave up hope, ga ik toch maar even wat dingen leren of zo .-. |
|
| |
Alex Sutter- Class 3
- Aantal berichten : 93
| Onderwerp: Re: Randomness talk do nov 06, 2014 3:50 pm | |
| - Anna Solovjova schreef:
- Felix Adams schreef:
- is er btw iemand die een topic wil met Izzy? want Joel laat ik denk ik vallen... idk waarom maar ik krijg dat account maar niet goed actief dus ik geef op -.- Nu moet ik alleen Izzy nog actief krijgen
Wij hadden nog een topic, alleen dan Liv x Felix. ;o Ja dat is waar. Het is alleen nog al lang geleden dat daar is gepost... We kunnen misschien ook iets doen dat ze elkaar weer tegenkomen? In een nieuw topic... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk do nov 06, 2014 4:32 pm | |
| 5 games LoL later en mn redbull is op :( naar de winkel dan maar xD sommige mensen verdoen al hun geld aan roken, ik verdoe het aan redbull? Wat niet logisch is want voor de prijs van een pack redbull kan je een pack sigaretten kopen en er zitten meer sigaretten in een pack dan dat er redbull in zit :c maar ik mag niet meer roken, alhoewel, redbull is even slecht en uuuugh omg xD
Sorry voor de ramble -aa- Ik zit echt al de hele tijd naar YC te luisteren en daar tussen Wiz Khalifa omg I'm vibin'
Edit; omg je merkt echt datk teveel energie heb xDD |
|
| |
Diana Lebedeva- Class 3
- Aantal berichten : 271
Character Profile Alias: Lore Age: 18 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do nov 06, 2014 5:45 pm | |
| - Miwa Laroux schreef:
- Yay mensen zeggen hai tegen mij :'D
En ik denk dat ik even van het weekend ga kijken wat ik kan doen qua poging tot activiteit, want morgen heb ik stiekem nog een tentamen - eventhough I gave up hope, ga ik toch maar even wat dingen leren of zo .-. En je krijgt ook nog een hai van mij! =D Welkom terug! ^^ De ironie, ziek worden van je griepprik :') Hopelijk kan ik nog wat posten vanavond.. |
|
| |
Avery Thomson- Class 3
- Aantal berichten : 209
Character Profile Alias: Heat Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do nov 06, 2014 6:09 pm | |
| Ik ga zo paardrijden :) Hoop echt dat ik vandaag weer op Chicco mag of op Nera, heb namelijk al last van spierpijn en als ik op Lumana moet dan ga ik morgen echt dood van de spierpijn xD |
|
| |
Ravenna Devereux- Class 2
- Aantal berichten : 178
Character Profile Alias: Nimue Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do nov 06, 2014 7:47 pm | |
| Oke dit is best wel laat maar toen ik dit zag na dat gesprek over allemaal vrienden worden met Jean moest ik superhard lachen xD - Klik xD:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk do nov 06, 2014 7:49 pm | |
| |
|
| |
Diana Lebedeva- Class 3
- Aantal berichten : 271
Character Profile Alias: Lore Age: 18 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do nov 06, 2014 7:51 pm | |
| Jean wil gewoon de illusie wekken dat ze alles en iedereen onder controle heeft tbh. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|