INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 40 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Occupation:
Randomness talk - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Emptyzo nov 23, 2014 6:50 pm

Jamie gaat denk ik iedereen naar zijn kantoor roepen voor een groepsknuffel met Maurim ;___;
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Emptyzo nov 23, 2014 6:58 pm

Omg group therapie :'c <3
Arme Maurim bby :'c
Valerie Monette
Valerie Monette
Deceased
Aantal berichten : 182

Character Profile
Alias: Alae
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Emptyzo nov 23, 2014 6:59 pm

Goed idee Veronica!! It's so sad.. Arme Maurim.

Ik heb ook echt niks gedaan vandaag, Lazy sunday <3
Josephine Catollo
Josephine Catollo
Class 2
Aantal berichten : 17
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Emptyzo nov 23, 2014 8:44 pm

+1 (:

Valerie Monette
Valerie Monette
Deceased
Aantal berichten : 182

Character Profile
Alias: Alae
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Emptyzo nov 23, 2014 9:40 pm

Wow ik was er een beetje laat mee maar ik zag net pas de videoclip van Night Changes van 1D. Ik ging echt stuk.

Avery Thomson
Avery Thomson
Class 3
Aantal berichten : 209

Character Profile
Alias: Heat
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Emptyma nov 24, 2014 7:50 am

The Maze Runner was echt een super mooie film!
Ik snap hm nog niet helemaal enzo, denk dat er ook een vervolg op komt, dat leek namelijk wel zo xD
Het was in ieder geval heel cool! Heel erg spannend :3
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Emptyma nov 24, 2014 8:48 am

Hee Anne, niet om je af te zeiken, maar ik zou graag willen dat je wat meer zou typen ipv alleen '+1' en een smiley. Bijv. wáárom je een +1 geeft?

The Maze Runner moet ik ook nog steeds zien, omg. Gisteravond naar Mockingjay geweest, echt zovaak emoties. Binnenkort moet ik echt nog een keer want degene met wie ik was.. nooit meer. Ze bleef maar doorpraten en dingen zeggen als 'oh dit was ook in het boek, dit was zo grappig' en nog veel erger dan dat. Echt like pLEASE IK HEB DE BOEKEN NIET GELEZEN FUCK OFF EN HOUD JE SMOEL.
Het erge is dat ik de bioscoop ook nog is voor d'r betaald heb en ze mij niet terug betaald heeft terwijl ze dat wel zou doen. Ik ben done met haar, we hebben geen enkele chemistrie en ik houd ervan als mensen praten, écht, maar houd op over de zielige kwaaltjes van jezelf, het enige waar ze over praat is haarzelf. RANT, maar ik moet het kwijt, ughhh.

Verder waren Jennifer Lawrence, Julianne Moore, Natalie Dormer, Jena Malone en de rest ook weer gewoon zo perfect, ah. <3

Goodmorning =D

EDIT: Ik zag dit dus in de filmography lijst van Tom Hiddleston en ik schrok. Meen je dit nou, V? Meen je dit? Ik haat je zo erg. D:
Randomness talk - Pagina 14 B6a29c3b67
https://prophecy.forumactie.com
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Emptyma nov 24, 2014 12:59 pm

@Nienke: Jaa er komt een tweede deel! :3 Ze hebben daar net de filmrechten voor gekocht en in totaal zijn er drie boeken van. ^^ (plus nog een epiloog dacht ik?)

@Dianta: Jaahahahaha :] Dat ging meer van: Jamie is wel een leuke voornaam... maar wat doe ik nog als achternaam? En ik heb echt geen idee waarom, maar ik kreeg opeens War Horse in gedachten en Captain Nicholls en Jamie Nicholls en ja. =3  (also hij is zo lief in de film ;__; )
Jeff Tye
Jeff Tye
Class 3
Aantal berichten : 19

Character Profile
Alias: Broke
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Emptyma nov 24, 2014 4:40 pm

Yeaahh, nieuwe aflevering van The Walking Dead ;3

Mehw.. Morgen pas om 3 uur beginnen.. Eigenlijk vind ik dat niet kunnen. Hadden ze beter kunnen verdelen over de dagen, bijvoorbeeld 3 dagen om half 11 beginnen. Maar nu heb ik wel tijd om vanavond te posten! ^^
Avery Thomson
Avery Thomson
Class 3

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Emptyma nov 24, 2014 5:26 pm

@Veronica, Oehh echt? Awesome :3 Ik vond het namelijk echt wel een hele coole film :)

Ik ben echt zo moe hea, heb vandaag ook echt een dikke pechdag gehad wat waarschijnlijk ook door die vermoeidheid komt. Ben twee keer heel awkward bijna van mijn stoel gevallen, stootte me serieus overal tegen aan! En dan heb ik ook nog eens een stoel omgelopen in de kantine..Echt klunzig xD
Ben nog net niet in een fontein gevallen x3
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Occupation: Drugdealer
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Emptyma nov 24, 2014 5:39 pm

Ach, zie het zo, als je in de fontein was gevallen, had ik Maurim wel gestuurd om je er uit te helpen c;
Josephine Catollo
Josephine Catollo
Class 2
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Emptyma nov 24, 2014 6:57 pm

Jean Grey schreef:
Hee Anne, niet om je af te zeiken, maar ik zou graag willen dat je wat meer zou typen ipv alleen '+1' en een smiley. Bijv. wáárom je een +1 geeft?

Oh sure^^ Thanks (: ik voel me niet afgezeken hoor, heb sws nog niet enorm veel rpg ervaring^^

Heey peoplez, alleen nog mn geschiedenis uit proberen te typen, dan plaatsen :D

Btw, is het op dit Forum gewoon 2014?
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Emptyma nov 24, 2014 7:09 pm

Josephine Catollo schreef:
Jean Grey schreef:

Oh sure^^ Thanks (: ik voel me niet afgezeken hoor, heb sws nog niet enorm veel rpg ervaring^^

Heey peoplez, alleen nog mn geschiedenis uit proberen te typen, dan plaatsen :D

Btw, is het op dit Forum gewoon 2014?

Nee, het is 2023 c: Niet echt groot verschil, maar dat komt door de laatste X-Men film waardoor we wat aan moesten passen ^^
Avery Thomson
Avery Thomson
Class 3

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Emptyma nov 24, 2014 7:13 pm

Oeehh als Maurim me komt helpen! *springt fontein in* x3
Josephine Catollo
Josephine Catollo
Class 2
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Emptyma nov 24, 2014 7:15 pm

Okay thank you Veronica
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Empty

Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 14 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 40 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: