|
|
Auteur | Bericht |
---|
Valerie Monette- Deceased
- Aantal berichten : 182
Character Profile Alias: Alae Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr dec 05, 2014 7:46 am | |
| @Rootje thanks! Nienke en ik zijn sws echte Thehobbit/LOTR fans.. Ik moet trouwens even zeggen dat je de kleren voor je chars zo goed matcht! Ik zag het even twee keer bij Arianna en dacht wauuw. &beterschap met je papiersnee |
|
| |
Grace Manthey- Class 2
- Aantal berichten : 317
Character Profile Alias: Bugs Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr dec 05, 2014 2:32 pm | |
| Zo, Daniek heeft een nieuwe vriend voor het leven :) Heb even een paard bij de manege verzonnen en Daniek is helemaal gek op hem ^^ Vind het ook echt leuk om dat te typen met Daantje, I love horsies <3
Iemand misschien topicje met Gracy?? |
|
| |
Jean Grey- Aantal berichten : 1222
Character Profile Alias: Phoenix Age: 37 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr dec 05, 2014 2:45 pm | |
| Ghehe ik wist wel dat ik geen spijt zou krijgen van de paardenmanege - KIJK GUYS, IK HEB EEN ECHTE VERONICA OCTOPUS GEMAAKT EN KIJK HAAR AVONTUURTJES:
|
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr dec 05, 2014 4:40 pm | |
| - Jean Grey schreef:
- Ghehe ik wist wel dat ik geen spijt zou krijgen van de paardenmanege
- KIJK GUYS, IK HEB EEN ECHTE VERONICA OCTOPUS GEMAAKT EN KIJK HAAR AVONTUURTJES:
Diant. Meen je dit nou. Meen je dit nou.Ik ben wel een vechtersbaasje tho, eerst vechten met een octopusonderzoeker en dan met een duiker |
|
| |
Charlie Garroway- Class 3
- Aantal berichten : 512
Character Profile Alias: Guardian Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr dec 05, 2014 4:45 pm | |
| HAHAHHA DAT DING IS ZO COOL OMFG <3 Badass Veronisquid |
|
| |
Avery Thomson- Class 3
- Aantal berichten : 209
Character Profile Alias: Heat Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr dec 05, 2014 7:38 pm | |
| @Diantos, Jaa, I'm very happy with it! :) Heeft weer wat leven in Daniek geblazen haha
Hahaha en die inktvis is echt zo geweldig!! xD
Btw, Iemand die graag een topicje wilt met Avery? Ben nu een beginpost aan het typen namelijk
Ze draait wel een beetje helemaal door dus er is wel een grote kans dat je karakter dan verwond word door haar (al is die mogelijkheid er altijd bij haar xd topic's met Avery zijn dan ook op eigen risico |
|
| |
Raven Malone- Class 3
- Aantal berichten : 211
Character Profile Alias: Dreamer Age: 21 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr dec 05, 2014 7:46 pm | |
| Druk weekje gehad, maar ga proberen dit weekend overal te posten met Raven Denk niet dat ik Mason en Allison nog actief ga maken, voor degene die een topje met hen hebben: sorry, maar ik heb echt niet genoeg tijd en ik vindt Raven toch echt het leukst van die drie... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr dec 05, 2014 9:06 pm | |
| AAAH heeft iemand van jullie dat One Direction ding meegekregen op rtl late night?? Nou je kon smsen om kans te maken..en raad eens. Na 3 keer smsen..IK MAAK KANS!!! One Direction komt dus naar rtl late night..En ik maak kans om daar bij te zijn!!!
I'M SO HAPPY |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr dec 05, 2014 9:16 pm | |
| Aah Nelleke supergaaf! :D Hoeveel plaatsen zijn er beschikbaar? En dan krijg je de thema's van het praktische examen Tekenen waar je uit kunt kiezen... Wie heeft dit verzonnen? ;__; - Spoiler:
1) Papaoutai 2) Ik kijk alleen maar hoe ik de dag door kom (Peter Falck) 3) Unselfie 4) [Snap] Snap, m. gmv. het snappen, greep; het was in een - (in een oogenblik) gedaan. *-, gesnap. *-ACHTIG, bn. (-er, -st), babbel-, praatzuchtig. -HEID, v. gmv. babbel-, praatzucht. [Snappen] Snappen, bw. ow. gel. (ik snapte, heb gesnapt), vatten, grijpen, pakken; zij hebben hem gesnapt (gegrepen, in hechtenis genomen); naar iets - (happen); babbelen, praten; springen, dichtslaan (van een slot). *...PER, m., *...STER, v. (-s), babbelaar, -ster. *...PERIJ, v. (-en), gesnap, gebabbel, gekeuvel. *...REISJE, (B. -N), o. (-s), uitstapje. 5) De gelukzoeker: Ontwerp en maak de uitrusting van een utopist. 6) Deze foto:
|
|
| |
Olivia Del Ney- Class 2
- Aantal berichten : 987
Character Profile Alias: - Age: - Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr dec 05, 2014 9:24 pm | |
| Wauwdat is echt gaaf!!! Misschien mag je wel op de foto omg. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr dec 05, 2014 9:30 pm | |
| Jaaa echt gaaf!! mijn vriendinnen duimen allemaal voor me echt ik blijf positief denken! Ik wil dit zo graag! Marlon OMG EEN FOTO <3 Er worden drie mensen gekozen vanavond...I really want this |
|
| |
Avery Thomson- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr dec 05, 2014 10:48 pm | |
| Ik ben onder het posten door ook bezig met Illustrator, want daar heb ik laatst van mijn leraar een kleine privéles in gekregen aangezien ik hierom vroeg, vind het namelijk een ingewikkeld maar wel cool programma. Maar goed, ik begin het onder de knie te krijgen x3 Heb al twee tekeningen gemaakt, een van Avery en een van Aly Zal ze even op DA plaatsen en dan zet ik ze hier zo ook wel neer ;) |
|
| |
Amber Brown- Class 3
- Aantal berichten : 208
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr dec 05, 2014 11:23 pm | |
| - Valerie Monette schreef:
- Jaaa echt gaaf!! mijn vriendinnen duimen allemaal voor me echt ik blijf positief denken! Ik wil dit zo graag! Marlon OMG EEN FOTO <3
Er worden drie mensen gekozen vanavond...I really want this En? En? Weet je al wat? ;D Is er nog iemand who wants their ass saved or beaten by Amber? <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr dec 05, 2014 11:31 pm | |
| - Amber Brown schreef:
- Valerie Monette schreef:
- Jaaa echt gaaf!! mijn vriendinnen duimen allemaal voor me echt ik blijf positief denken! Ik wil dit zo graag! Marlon OMG EEN FOTO <3
Er worden drie mensen gekozen vanavond...I really want this En? En? Weet je al wat? ;D
Is er nog iemand who wants their ass saved or beaten by Amber? <3 Er werden drie mensen gekozen. Twee zijn nu gekozen. Ik heb 3 smsjes gestuurd dus ik hoop dat ik ook de derde ben die word gekozen..IIIEEEHH gespannen |
|
| |
Avery Thomson- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr dec 05, 2014 11:35 pm | |
| @Marlon, We kunnen misschien wel een topicje doen tussen Amber en Aly? xD Ben wel benieuwd hoe dat zal uitlopen Tekeningen: - Aly:
- Avery:
|
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|