INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptyma dec 08, 2014 8:26 pm

Iedereen houd van de steakquote, face it c:

&Angie; ik hoorde het al van Marlon, en 'k vind het echt jammer :c het had nog leuk kunnen worden met Gabriel, Amber en Charlie -aa- maar anygays (zo geweldig dat je dat woord gebruikt omfg let me love you) veel succes op stage en alles!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriel Wright
Gabriel Wright
Class 3
Aantal berichten : 9
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptyma dec 08, 2014 8:30 pm

@Veronica: ik zal nog eens proberen een kijkje te nemen, lukt vast wel ^^
@Max: klopt inderdaad :[ ik dacht dat ik het wel zou kunnen combineren, maar nu ik van mijn slb'er heb gehoord hoeveel tijd erin ga zitten, en ik dit belangrijk vind voor mijn toekomst, moet je helaas keuzes maken =( dus ja.

Tot ziens allemaal !
Terug naar boven Ga naar beneden
Valerie Monette
Valerie Monette
Deceased
Aantal berichten : 182

Character Profile
Alias: Alae
Age: 18
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptyma dec 08, 2014 8:31 pm

Congratzz awardwinnaars!!

OMFG IK GA ALWEER NAAR ONE DIRECTION!

&Bye Angie, jammer dat je weg gaat. Succes met je stage!
Terug naar boven Ga naar beneden
Aly Elsevier
Aly Elsevier
Class 2
Aantal berichten : 803

Character Profile
Alias: Coquette
Age: 20
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptyma dec 08, 2014 9:08 pm

Thanx guys ^^
& Congratz other Award winners ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptyma dec 08, 2014 9:47 pm

NIENKE EN NELLEKE IK BEN ZO JALOERS. MIJN OUDERS GAAN ZONDAG EN IK KAN NIET WACHTEN OM OOK TE GAAN. CATE BLANCHETT. I MEAN. FUCKING. CATE. BLANCHETT. GALADRIEL. HELP. HEEELP. ;_; Ik wil ook, fuckfuckfuck. ;_;

En inderdaad, gefeliciteerd jullie allen met de awards! wbw

Het spijt me Angie, het was idd gezellig met je en ook al was je er kort, natuurlijk hielden en houden we van je! Veel succes op stage, doe je best! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
Aysa Dray
Aysa Dray
Class 3
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Dianro
Age: 19 years
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptyma dec 08, 2014 10:46 pm

Was je van plan om om half 9 te gaan slapen, bedenk je je dat je morgen een belangrijke presentatie hebt.. Daar ging het vroeg slapen ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Sutter
Alex Sutter
Class 3
Aantal berichten : 93
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptydi dec 09, 2014 4:39 pm

awh ik dacht gewoon even leuk naar een nieuwe band te gaan luisteren maar toen was hun zangeres echt heel leuk en well shit heb ik een nieuwe crush erbij... aka Lynn Gunn
I mean... she's reaaaallyyyy cute:

En ik moest dat even kwijt sorry voor de spam :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Malone
Raven Malone
Class 3
Aantal berichten : 211

Character Profile
Alias: Dreamer
Age: 21
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptywo dec 10, 2014 2:50 pm

Net een college gehad over schizofrenie, kan nu eigenlijk maar één ding concluderen: Avery heeft schizofrenie. Voor de mensen die het interessant vinden, dit filmpje gaat over drie kinderen met schizofrenie. Het is best wel een heftig filmpje... Het komt overigens niet vaak voor dat kinderen van die leeftijd al schizofrenie hebben, meestal uit het zich in of na de adolescentie. Anyway, dit moest ik even met jullie delen (a)

Ik heb trouwens vrijdag pas weer tijd om te posten... :(
Terug naar boven Ga naar beneden
Avery Thomson
Avery Thomson
Class 3
Aantal berichten : 209

Character Profile
Alias: Heat
Age: 17
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptywo dec 10, 2014 3:56 pm

Hahahaha jaa het klopt eigenlijk wel ja xD Avery heeft zeker last van schizofenie, had er nog niet eens over nagedacht. Ik kende het kwaaltje al wel en nu je het zo zegt xd jep.. Hahaha
Kan het filmpje helaas niet zien ;c zegt ie dat het filmpje verwijderd is

THE HOBBIT WAS AWESOME!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Malone
Raven Malone
Class 3
Aantal berichten : 211

Character Profile
Alias: Dreamer
Age: 21
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptywo dec 10, 2014 4:24 pm

Ik had er ook nog niet helemaal bij stil gestaan, tot dat college de focus lag ook op auditieve hallucinaties dus dat was wel toevallig. Aw, balen dat de link niet werkt. Als je het echt wil zien moet je bij youtube shizoprenic kids intypen en dan is het, het tweede filmpje. Het gaat over drie kinderen die onder andere stemmen horen die zeggen dat ze zichzelf of/en andere pijn moeten doen/moeten vermoorden.

En nice dat de Hobbit awesome was :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Avery Thomson
Avery Thomson
Class 3
Aantal berichten : 209

Character Profile
Alias: Heat
Age: 17
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptywo dec 10, 2014 5:47 pm

Oh mijn god! Dat filmpje, het is echt net Avery ;o vooral dat eerste meisje! dat is echt gewoon precies hoe Avery dan loopt te schreeuwen tegen iedereen wanneer ze zo'n uitbarsting heeft!

Jaa het was echt super :)
Ook echt leuk om die vrienden weer te zien aangezien het vrienden waren van me oude school (en nelleke die ik elke dag zie maar jaaa)
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptywo dec 10, 2014 6:17 pm

Dat gametopic is geniaal c: c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna Kinsley Stuart
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576

Character Profile
Alias: Snow White
Age: About 500 years
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptywo dec 10, 2014 6:21 pm

Ik kon het niet laten, ik moest gewoon een nieuw setje maken toen ik deze gifjes vond :3 :3 :3 :3 :3 :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptywo dec 10, 2014 6:37 pm

Fuck man, dat topic in de game hall met Avery en Delia. Ik heb altijd de neiging om de ander te overtreffen met aantal woorden.. dit gaat nog wat worden haha. xd

Omg Rootje, ik houd van je setje, enorm! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptywo dec 10, 2014 6:56 pm

Maar Delia is je bby en ook mijn bby dus het komt wel goed <3 xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 33 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: