INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 55 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Olivia Del Ney
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Occupation:
Randomness talk - Pagina 44 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 44 Emptywo dec 24, 2014 2:09 am

Thanks Nelleke. :3 <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Aly Elsevier
Aly Elsevier
Class 2
Aantal berichten : 803

Character Profile
Alias: Coquette
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 44 Emptywo dec 24, 2014 2:11 am

@Max, Ghehe, well, don't mess with Grace's little friends, she's doesn't really like that xD

@Nelleke, Oh ;o
Loopt mij een beetje te verraden xd ja, ik ben ook nog gewoon lekker aan het typen want inspiratie!
Kerst! I love it!

&JAA, Fijne kerst iedereen!! :D
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 44 Emptywo dec 24, 2014 2:22 am

Ik ben sowieso een nachtposter -aa- Ik heb zondag nacht tot 5u30 zitten schrijven xD

&Nienke; yeaah I know maar dat maakt het zo grappig en Charlie is Charlie en hij is een gemene rotzak -aa-
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 44 Emptywo dec 24, 2014 2:38 am

Sorry hoor Xjam maar kmoet je nog 1 keertje feels geven. Kdenk niet dat Charlie het kerstkaart schrijvende type is dus okay beeld je in dat het dus like 5 jaar later is met hem en Adelyn. En zij schrijft dus wel kaartjes en vraagt ze hem of hij dat ook doet/meedoet en in eerste instantie doet hij dat niet maar hnngg omdat ze hem toch ergens raakt enzo doet hij het toch wel maar ipv lieve tekstjes ofzo te schrijven stuurt hij kaartjes naar mensen die hij haat of gemarteld heeft of whatever met teksten zoals 'Ik zou maar erg goed op je (kerst)ballen letten dit jaar :] ' en dat dus.. haha doej :3

En inderdaad y'all, super fijne feestdagen en veel plezier! Indien sommigen niet zo actief zijn de komende dagen.. ik hoop jullie nog te zien voor oud en nieuw? Kzou graag ook natuurlijk een gelukkig nieuw jaar willen wensen of course. wbw

Voor mij nu ook good night haha. <3
https://prophecy.forumactie.com
Aly Elsevier
Aly Elsevier
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 44 Emptywo dec 24, 2014 2:40 pm

Guys, Ik ben bang dat Aly net soort van een zelfmoordpoging heeft gedaan ;c
Laten we hopen dat Amber haar een beetje heel gaat laten xD
Ik kon het gewoon niet laten xd

Maar ik denk dat ik de laatste dagen nog wel actief zal zijn hier, ondanks dat het kerst is enzo, ik heb niet echt plannen (nog niet tenminste xd)
& ik ben nu in de non-stop post mood
Damian Youth
Damian Youth
Class 2
Aantal berichten : 257

Character Profile
Alias: Mr. Youth, DJ, Ink
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 44 Emptywo dec 24, 2014 2:54 pm

Adrian wreekt haar wel (a)
Diana Lebedeva
Diana Lebedeva
Class 3
Aantal berichten : 271

Character Profile
Alias: Lore
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 44 Emptywo dec 24, 2014 3:23 pm

Guys, wat zouden jullie er van vinden als ik het cadeautopic vanavond open? Dan is het Kerstavond dus wel Christmas-ish. Persoonlijk heb ik mijn cadeaus net afgemaakt dus ik zou ze kunnen posten, ik weet niet wie nog meer? D:
Raven Malone
Raven Malone
Class 3
Aantal berichten : 211

Character Profile
Alias: Dreamer
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 44 Emptywo dec 24, 2014 3:34 pm

Oja, die cadeautopic! Ik was het al weer helemaal vergeten D: Vorige week was nogal chaotisch en begin van de vakantie erg druk, maar ga vandaag weer posten en ga morgen/overmorgen het cadeautje maken, denk ik :3
Theodore Remmington
Theodore Remmington
Class 4
Aantal berichten : 99
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 44 Emptywo dec 24, 2014 3:37 pm

Demi's nieuwe lip #CarolienIsDood
Nee euhm, vrolijk Kerst voor iedereen en zo <3
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 44 Emptywo dec 24, 2014 3:43 pm

@Caro hhahaha Nienke naast mij: 'Mmmh is Carolien de letter c vergeten of heeft Demi Lovato een nieuwe lip, want dat kan ook met botox...ik zoek het wel even uit'
xD ik ging stuk
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Occupation: Drugdealer
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 44 Emptywo dec 24, 2014 3:46 pm

HAHAHHAHAHAH EEN NIEUWE BOTOXLIP VOOR KERST HAHAHAHHAHA ZO ECHT ONDER DE KERSTBOOM OOKV ERPAKT EN ALLES IK KAN NIET XD XD XD

&V; mijn ding is nog niet klaar :c

(IK GA NOG STEEDS STUK HAHAHAHHA DJEEZES FUCK XDDD)
Theodore Remmington
Theodore Remmington
Class 4
Aantal berichten : 99
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 44 Emptywo dec 24, 2014 3:47 pm

Okeee okee sorry ik was even te over actief enzo xd clip dus (a)
En jaa Nigtingale is echt <3 beelden van uit Antwerpen mijn hart kan niet hoor.
Aly Elsevier
Aly Elsevier
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 44 Emptywo dec 24, 2014 3:52 pm

Hahahahahahahaha xD
Ja, ik had het al gezien dat het een nieuw 'c'lip was, had het eventjes opgezocht en kon niets vinden over een nieuwe botox lip en toen zag ik dat er vandaag een nieuwe clip op youtube was gezet dus xD
Maar ik dacht, moet dat wel eventjes uitzoeken hoor, zou wel schokkend zijn als het een nieuw lip was namelijk, van botox xd
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 44 Emptywo dec 24, 2014 4:17 pm

JA MAAR WAAROM ZOU IEMAND, zeker Caro, FANGIRLEN OVER EEN BOTOX LIP. ÓH MÝ GÓD!!

Hihihi tis nog maar pauze hier bij Billy Elliot. Nog 2 uur te gaan! <3 Pia Douwes is m'n leven en we zitten like bijna helemaal vooraan op de platinum stoelen en we hebben al oogcontact gemaakt like doeiii leven.

PS. Tjitske Reidinga (Claire van Gooische Vrouwen) zit schuin achter me en ik had gevraagd om een foto maar ze zei like zo sweet 'liever niet'. En omg mijn hart, she da sweetest.
https://prophecy.forumactie.com
Raven Malone
Raven Malone
Class 3
Aantal berichten : 211

Character Profile
Alias: Dreamer
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 44 Emptywo dec 24, 2014 6:01 pm

Zo, weer een kort stukje van Raven's verleden geschreven. Had er niet zo heel veel inspiratie voor, helaas maar in het volgende stukje komt Kate voor en daar heb ik wel veel inspiratie voor :3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 44 Empty

Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 44 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 55 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: