INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 30 ... 56, 57, 58 ... 62 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Annabelle Jones
Annabelle Jones
Class 2
Aantal berichten : 37
Randomness talk - Pagina 57 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 57 Emptydi dec 30, 2014 9:39 pm

zo'n regel zou best een goeie toevoeging kunnen zijn, maar idd een maand is wel heel erg vroeg
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria Chambers
Aantal berichten : 13
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 57 Emptydi dec 30, 2014 10:03 pm

Jamie Nicholls schreef:
William Leach schreef:
Gosh, ikke zo goed ideetje voor awesome char, kom ik er net achter dat mijn perfecte fc bezet is door iemand die een maand geleden voor het eerst en het laatst online was ;-;

Hmm... In principe hebben we geen regels voor faceclaims die na een bepaalde tijd komen te vervallen als je geen karakterkaart hebt (af)gemaakt, maar zoiets zou er kunnen komen denk ik? Al is één maand toch wel erg vroeg om een faceclaim zonder volledige karakterkaart aan iemand anders te geven.

En wat als je contact opneemt met diegene? :o Ik weet niet hoe dat in dit Admin cp zit, maar op Invisionfree kon je dan een email naar diegene sturen met yo je bent al tijdje niet online geweest etc etc etc.
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 57 Emptydi dec 30, 2014 10:17 pm

Victoria Chambers schreef:
Jamie Nicholls schreef:
William Leach schreef:
Gosh, ikke zo goed ideetje voor awesome char, kom ik er net achter dat mijn perfecte fc bezet is door iemand die een maand geleden voor het eerst en het laatst online was ;-;

Hmm... In principe hebben we geen regels voor faceclaims die na een bepaalde tijd komen te vervallen als je geen karakterkaart hebt (af)gemaakt, maar zoiets zou er kunnen komen denk ik? Al is één maand toch wel erg vroeg om een faceclaim zonder volledige karakterkaart aan iemand anders te geven.

En wat als je contact opneemt met diegene? :o Ik weet niet hoe dat in dit Admin cp zit, maar op Invisionfree kon je dan een email naar diegene sturen met yo je bent al tijdje niet online geweest etc etc etc.

Wie is het karakter? Want dan kan ik de e-mail checken of misschien weet ik wel dat degene waarschijnlijk niet meer online zal komen.. het is nu een beetje vaag.. no offence though. Maar V en ik zouden graag helpen. Maar terug over de e-mail; een heleboel mensen gebruiken 10minutemail omdat hun echte e-mail al in gebruik is en als dat hetzelfde geval is bij die persoon dan kunnen we voor je kijken of degene al een account heeft en je die aan je geven voor een PB? :3
https://prophecy.forumactie.com
Arya Davis
Arya Davis
Class 3
Aantal berichten : 8

Character Profile
Alias: Ignis
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 57 Emptydi dec 30, 2014 10:21 pm

@Cynthia, ik heb nog wel een topic open staan bij Frozen Lake
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 57 Emptydi dec 30, 2014 10:24 pm

@Nina: Je hebt het over Liesel Sturgess met faceclaim Astrid Bergès-Frisbey als ik het goed begrijp right? xD Als ik bij dat account kijk zie ik een mail die waarschijnlijk meer een soort reservemail is dan een echt 'contact'mailadres.
https://prophecy.forumactie.com/
Lydia Martin-Roden
Lydia Martin-Roden
Class 3
Aantal berichten : 265

Character Profile
Alias: Lydia
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 57 Emptydi dec 30, 2014 10:28 pm

@Evelien: Ik heb hem gelezen en ik ga nu starten met typen van de post hihi :D
Arianna Kinsley Stuart
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576

Character Profile
Alias: Snow White
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 57 Emptydi dec 30, 2014 10:40 pm

@Marlon, omg dat tekstje bij Victoria O.O Dat is van Chanel <333

Mwihi ik ben weer thuis dus ik ga nu met Arianna posten bij het kamergenootjestopicdinges ^^
Olivia Del Ney
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 57 Emptydi dec 30, 2014 10:56 pm

@Rootje: all the credits go to our V. <3

Edit: dat klinkt trouwens zo fout op zo verschrikkelijk veel manieren, dat ik het gewoon laat staan. [a]
Valentina Sandrigo
Valentina Sandrigo
Aantal berichten : 18

Character Profile
Alias: Miss. Memory
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 57 Emptydi dec 30, 2014 11:28 pm

Hahaha ik vind deze filmpjes echt zo geniaal he xD
Filmpje:
De Angels van Victoria's Secret doen dit elk jaar en ik kan stiekem ook niet wachten tot Sara misschien een Angel word, want ik wil haar wel zien meedoen aan zo'n filmpje
In ieder geval zitten Daniek en deze nieuwe leraar erin xD

EDIT:
Of ze zingen echt xD
Jingle Bells:
Deck the halls:

Laatst aangepast door Valentina Sandrigo op di dec 30, 2014 11:35 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Arianna Kinsley Stuart
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576

Character Profile
Alias: Snow White
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 57 Emptydi dec 30, 2014 11:30 pm

Valentina Sandrigo schreef:
Hahaha ik vind deze filmpjes echt zo geniaal he xD
Filmpje:
De Angels van Victoria's Secret doen dit elk jaar en ik kan stiekem ook niet wachten tot Sara misschien een Angel word, want ik wil haar wel zien meedoen aan zo'n filmpje
In ieder geval zitten Daniek en deze nieuwe leraar erin xD
Ze hebben er ook eentje op Shake it off C:
Dat lied maakt me echt blij ^0^
Lydia Martin-Roden
Lydia Martin-Roden
Class 3
Aantal berichten : 265

Character Profile
Alias: Lydia
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 57 Emptywo dec 31, 2014 6:51 pm

eindelijk klaar met werken!
=3
Olivia Del Ney
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 57 Emptywo dec 31, 2014 7:15 pm

Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling en ik hoop dat jullie allemaal jullie vingertjes houden en niet teveel drinken. c: Verder wens ik jullie dan ook met een gelukkig nieuwjaar, omdat ik a) ga feesten, b) het vergeet, c) zoveel ga drinken dat ik het alsnog vergeet en d) eigenlijk allemaal. c: <3

Annabelle Jones
Annabelle Jones
Class 2
Aantal berichten : 37
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 57 Emptywo dec 31, 2014 7:24 pm

Jamie Nicholls schreef:
@Nina: Je hebt het over Liesel Sturgess met faceclaim Astrid Bergès-Frisbey als ik het goed begrijp right? xD Als ik bij dat account kijk zie ik een mail die waarschijnlijk meer een soort reservemail is dan een echt 'contact'mailadres.

Ja, inderdaad Liesel, dat is wel jammer, maar is dat haar enige account?
Jean Grey schreef:
Maar terug over de e-mail; een heleboel mensen gebruiken 10minutemail omdat hun echte e-mail al in gebruik is en als dat hetzelfde geval is bij die persoon dan kunnen we voor je kijken of degene al een account heeft en je die aan je geven voor een PB? :3
Kelsey Pierce
Kelsey Pierce
Deceased
Aantal berichten : 284

Character Profile
Alias: Kelsey
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 57 Emptywo dec 31, 2014 7:47 pm

Alvast een gelukkig nieuwjaar everybody!

@Marlon: Veel plezier met feesten en vergeten! :drunken:
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 57 Emptywo dec 31, 2014 7:51 pm

Annabelle Jones schreef:
Jamie Nicholls schreef:

Ja, inderdaad Liesel, dat is wel jammer, maar is dat haar enige account?
Jean Grey schreef:
Maar terug over de e-mail; een heleboel mensen gebruiken 10minutemail omdat hun echte e-mail al in gebruik is en als dat hetzelfde geval is bij die persoon dan kunnen we voor je kijken of degene al een account heeft en je die aan je geven voor een PB? :3

Meer accounts van haar zijn Kendall Clark, Ashley Morris, Catalina Lopez (ook nog een onafgemaakt account) en nog een account die lang geleden al verwijderd is. De meest duidelijk e-mail is die van Ashley dus je zou haar kunnen PB'n via dat account? =D Wie weet checkt ze haar e-mail en weet je of je haar faceclaim zou kunnen gebruiken. c:
https://prophecy.forumactie.com
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 57 Empty

Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 57 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 30 ... 56, 57, 58 ... 62 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: