Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 02, 2015 1:29 am
Jaa maar ik had de post moeten editen omdat je me voor was met reageren xD Daarvoor ging ik dood van angst enzo en toen zag ik dat filmpje hahaha en ging ik dood van het lachen xD Nu heb ik wel dat liedje in me hoofd ;c &Ik ben nog steeds bang voor wat er gaan gebeuren.. want.. want.. :c
Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 02, 2015 5:33 pm
ATTENTION PLEASE. THIS IS YOUR CAPTAIN SPEAKING. Vandaag boten we er lustig op los.
Er is altijd stap 1: de relatie is pril, onstabiel. Een beetje zoals een opblaasbaar rubberbootje. Voor je het weet, donder je er uit en zink je naar de bodem van de vijver waarin je rond ploetert.
#weggedoeit door admin
Dan komt stap 2: de relatie begint vorm aan te nemen, er is meer zekerheid. De kans dat je nu nog uit de boot valt, is klein. De boot kan wel nog altijd zinken, want hij is nog steeds breekbaar.
#weggedoeit door admin
Na 2 komt natuurlijk 3: het leven gaat snel, en zo gaat ook je boot. We zitten in de welgekende 'speedbootfase'. Als je nu fouten maakt, knal je met een hoge snelheid tegen het wateroppervlak aan, die dan aanvoelt als een dikke muur van gewapend beton.
#weggedoeit door admin
Als alles goed gaat, ga je met een hoge snelheid naar fase 4: binnen no-time stap je in het huwelijksbootje en vaar je richting een romantisch ondergaande zon.