|
|
Auteur | Bericht |
---|
Dante Rivera- Class 3
- Aantal berichten : 812
Character Profile Alias: Morbid Age: 17 Occupation: Drugdealer
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jan 19, 2015 10:45 pm | |
| - Jamie Nicholls schreef:
- Dante Rivera schreef:
- Stop met al je geboot V xD
Excuuuuuse me Xam jij bent de échte kapitein hier xDD Cap'n Xjam reports for duty :D |
|
| |
Arianna Kinsley Stuart- Class 4
- Aantal berichten : 576
Character Profile Alias: Snow White Age: About 500 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jan 19, 2015 10:48 pm | |
| Nou ben ik best benieuwd naar dat karakter Daphne ^^ Veronixam jullie zijn gewoon twee kapiteinen van het ship-ship.. (ja dat klinkt geweldig, ship-ship) Ik ship jullie als kapiteinen van het ship-ship. Boem xD Maar Arianna is hard to get soooo |
|
| |
Dante Rivera- Class 3
- Aantal berichten : 812
Character Profile Alias: Morbid Age: 17 Occupation: Drugdealer
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jan 19, 2015 10:51 pm | |
| |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jan 19, 2015 10:54 pm | |
| |
|
| |
Raven Malone- Class 3
- Aantal berichten : 211
Character Profile Alias: Dreamer Age: 21 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jan 19, 2015 11:00 pm | |
| Thaha, ik heb hem nog niet eens aangemaakt één van de kapiteinen van ship-ship klinkt raar loopt een beetje op de zaken vooruit... xd Rootje je zult nog even in spanning moeten blijven want ik ga hem pas aanmaken na me tentamens, al was dat ook mijn plan met Raven en daar is toen ook niks van terecht gekomen... (a) Ach en Arianna is niet de enige die hard to get is |
|
| |
Maurim Kosorukov- Class 2
- Aantal berichten : 417
Character Profile Alias: K9 (WolfyBoy) Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jan 19, 2015 11:02 pm | |
| |
|
| |
Ravenna Devereux- Class 2
- Aantal berichten : 178
Character Profile Alias: Nimue Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jan 19, 2015 11:22 pm | |
| - Maurim Kosorukov schreef:
- Jamie Nicholls schreef:
- Dante Rivera schreef:
- VERONIXAM IK HUIL DIT IS ZO COOL ;____;
Xam... Ik accepteer onze nieuwe taak als kapiteins. *plaatst hand op hart* It'll be an honour to sail the ship-ship with you *plaatst ook hand op hart* Zijn jullie klaar om te starten? Klaar om de zeven zeëen te bevaren? Gevaren te trotseren? Zijn jullie bereid om met een ship mee de diepte in te gaan? Nemen jullie de geloften af? *kijkt plechtig* Zeg: "Ik ben bereid kapitein te zijn van dit ship-ship, wat de winden ook mogen brengen, ik zal het schip door de gevaren leiden en ten onder gaan met mijn ship. Ik ben bereid om de zeven zeëen te bevaren." En sluit af met: "I ship it." |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jan 19, 2015 11:24 pm | |
| *Gaat in de houding staan, met plechtige blik in de ogen**Schraapt keel en spreekt luid en duidelijk* "Ik, Xam, ben bereid kapitein te zijn van dit ship-ship, wat de winden ook mogen brengen, ik zal het schip door de gevaren leiden en ten onder gaan met mijn ship. Ik ben bereid om de zeven zeëen te bevaren." *Krijgt even last van emoties**Herpakt zich* "I ship it." *Pinkt stiekem toch een traantje weg**Zet kapiteinshoed op* |
|
| |
Jean Grey- Aantal berichten : 1222
Character Profile Alias: Phoenix Age: 37 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di jan 20, 2015 12:31 am | |
| Ik wil het niet verpesten maar heeft Arianna geen ijskrachten? Ah damn, kzie het al gebeuren.. ''berg iN ZIIIICHT.'' |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk di jan 20, 2015 12:36 am | |
| |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di jan 20, 2015 11:25 am | |
| *gaat naast Xam staan* *hand nog steeds op het hart* "Ik, Veronica, ben bereid kapitein te zijn van dit ship-ship, wat de winden ook mogen brengen, ik zal het schip door de gevaren leiden en ten onder gaan met mijn ship. Ik ben bereid om de zeven zeeën te bevaren." *tranen in de ogen, knippert de tranen weg* "I ship it."
Xam, we zijn kapiteins, officieel.
@D please why ;___; |
|
| |
Lorise Southers- Class 3
- Aantal berichten : 695
Character Profile Alias: Cupid Age: 21 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di jan 20, 2015 1:50 pm | |
| Ik ben niet Nelleke.. 3 keer raden.. Wie oh wie ben ik? hrucnehjfigjsb nelleke staat ook altijd ingelogd op de ipad xd |
|
| |
Arianna Kinsley Stuart- Class 4
- Aantal berichten : 576
Character Profile Alias: Snow White Age: About 500 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di jan 20, 2015 3:54 pm | |
| Veronixam jullie zijn nu officieel de kapiteinen van het ship-ship ^^ Wees maar trots, en laat het fles champange dingetje los (jeweetwel die champangefles aan een touw, wat dan kapot gaat tegen het schip enzo), dan kan het ship-ship gaan varen :D
Dtaart, ik snap het niet :O ----- Ik heb weer een nieuw idee voor een heel awesome karakter, en ik heb het zowat al bijna uitgewerkt maar ik heb eik geen tijd om nog een karakter aan te maken hier ;-; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk di jan 20, 2015 5:47 pm | |
| Ik drink de champagne liever op tbh. Of nee, make it wodka c: &Dtoast bedoeld Titanic xD &Dat is de struggle van iedereen hier denk ik *kijkt naar word docu met ideetjes* xD |
|
| |
Lyana Riven- Class 2
- Aantal berichten : 18
Character Profile Alias: Fae Age: 17 Years. Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di jan 20, 2015 6:43 pm | |
| Ik heb de urge om een nieuw char aan te maken.. Maar wat is het leeftijdslimiet hier? |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|