Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 23, 2015 3:18 am
En toen keek ik de hele nacht naar dit soort filmpjes van hun kanaal, ik houd het niet meer. Ook echt filmpjes met 'straight girl in a gay bar'. Begraaf me, echt. xD
Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 23, 2015 2:44 pm
Je moet niet teveel hooi op je vork nemen :) Als je wilt kunnen we altijd later nog een doen, als je het echt te druk hebt :') Verder beschouw ik topics pas dood na een maand niet posten ^^"
Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 23, 2015 3:03 pm
Haha, dat wel, maar ik zit nu op het einde van mijn majorweken, en ik moet dit weekend mijn website coderen en dan woensdag gaan verdedigen voor de jury en omfg :c da's minder luxe xD
Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 23, 2015 3:07 pm
@Maurim Oei oei! Klonk allemaal minder!! Veel succes (Arg haat dat woord om te spellen ) met de jury!! :O En dat coderen klink heel moeilijk! Zou het je niet na doen!
Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 23, 2015 3:48 pm
Lolololol neee, de drag game hier op de site!
Ik heb daar geen verstand van joh XD Gebruik wat sheets, photofop dingen amateurisch (is dat een woord?) aan elkaar en that's it XD Ben meer van de games :') (Pc games;) )
Amadéo Delvaux
Class 3
Aantal berichten : 262
Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 23, 2015 4:28 pm
Dat is de site van een van mijn klasgenoten ;o Nu ben ik nog minder confident over mijn eigen ding :')
&ik doe dit al 2 jaar, coderen is echt easy, maar een goed design maken is echt moeilijk want alles moet goed zitten. Sfeer, gebruiksvriendelijkheid, typografie, kleurgebruik..
Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 23, 2015 4:42 pm
Woaw... Ziet er wel al gaaf uit o3o Ik fotofop net een half jaar XD Rp een jaar... dat vind ik al zat haha! Maar het ziet er gaaf uit! en appart zo met die scroller :O