|
|
Auteur | Bericht |
---|
Lucy Lovell- Class 3
- Aantal berichten : 34
Character Profile Alias: Light Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jan 26, 2015 7:34 pm | |
| Rootje omg, ik vraag me echt af wat 'eik' betekent want ik kom er maar niet uit.
En een karaokeavond mag je altijd openen en dan bij open topics neerzetten en/of promoten hier in randomness talk! En ehm, de clubs had ik weggehaald want daar werd niks mee gedaan.. en feesten mag je altijd voorstellen bij het feest comité! =D
En en en ik heb je met Lucy toegevoegd als vriendin, een verzoekje naar Arianna! <3
Xjam omg je site is zo koel ik heb me geregistreerd alleen gebeurde er toen niks.. xD |
|
| |
Alice Fairfax- Class 3
- Aantal berichten : 107
Character Profile Alias: Aisa Age: 19 when she became immortal Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jan 26, 2015 7:36 pm | |
| - Lucy Lovell schreef:
- Rootje omg, ik vraag me echt af wat 'eik' betekent want ik kom er maar niet uit.
En een karaokeavond mag je altijd openen en dan bij open topics neerzetten en/of promoten hier in randomness talk! En ehm, de clubs had ik weggehaald want daar werd niks mee gedaan.. en feesten mag je altijd voorstellen bij het feest comité! =D Eik als in eigenlijk toch. Toch. Toch??? Of is het dit: Eik (Quercus) is een geslacht van loofbomen. Tot dit geslacht behoren zowel bladverliezende als altijd groenblijvende bomen. Wanneer in het Nederlands over de eik gesproken wordt, gaat het meestal over de zomereik.??? Ik heb Arianna trouwens ook toegevoegd als vriendin hihi. <3
Laatst aangepast door Alice Fairfax op ma jan 26, 2015 7:37 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Lorise Southers- Class 3
- Aantal berichten : 695
Character Profile Alias: Cupid Age: 21 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jan 26, 2015 7:37 pm | |
| @Rootje Ik vind trouwens dat Restaurant & Lunchroom & Patisserie ding echt HEEL LEUK! |
|
| |
Amadéo Delvaux- Class 3
- Aantal berichten : 262
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jan 26, 2015 7:38 pm | |
| Awww dank jullie voor het checken van m'n site <3 En iedereen heeft wel een beetje Nobafobie :D |
|
| |
Arianna Kinsley Stuart- Class 4
- Aantal berichten : 576
Character Profile Alias: Snow White Age: About 500 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jan 26, 2015 7:40 pm | |
| - Lucy Lovell schreef:
- Rootje omg, ik vraag me echt af wat 'eik' betekent want ik kom er maar niet uit.
En een karaokeavond mag je altijd openen en dan bij open topics neerzetten en/of promoten hier in randomness talk! En ehm, de clubs had ik weggehaald want daar werd niks mee gedaan.. en feesten mag je altijd voorstellen bij het feest comité! =D
En en en ik heb je met Lucy toegevoegd als vriendin, een verzoekje naar Arianna! <3
Eik als in eigenlijk ^^, ik vraag me al een hele tijd af wat lmao betekent... Iemand? Owhja, ik zag de clubs al niet meer x3 Ik zal er eens over na denken, wie zitten er in het feestcomité? En ik heb Alice&Lucy geaccepteerd, echt ea, als het work in progress af is... Dan moeten ze echt een theepartijtje houden <3 @Nelleke, aww bedankt! Het liep een beetje uit de hand xD |
|
| |
Alice Fairfax- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jan 26, 2015 7:42 pm | |
| - Arianna Kinsley Stuart schreef:
- Lucy Lovell schreef:
Eik als in eigenlijk ^^, ik vraag me al een hele tijd af wat lmao betekent... Iemand? Owhja, ik zag de clubs al niet meer x3 Ik zal er eens over na denken, wie zitten er in het feestcomité? En ik heb Alice&Lucy geaccepteerd, echt ea, als het work in progress af is... Dan moeten ze echt een theepartijtje houden <3
@Nelleke, aww bedankt! Het liep een beetje uit de hand xD Lmao = laughing my ass off (a) Nee echt, dat theepartijtje moet er sowieso komen. En als ik me niet vergis zit Olivia in de feestcommissie? |
|
| |
Amadéo Delvaux- Class 3
- Aantal berichten : 262
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jan 26, 2015 7:45 pm | |
| Ja dat was Olivia & Anna, maar dies weg :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jan 26, 2015 7:47 pm | |
| Aww maar nu is Olivia alleen 3: @theepartijtje, - 1:
- DEZE GIF BEGRIJP IK NIET tUMBLR WaT DOE JE??:
|
|
| |
Alice Fairfax- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jan 26, 2015 7:52 pm | |
| Die tweede gif is gewoon... Infini-tea. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jan 26, 2015 7:54 pm | |
| |
|
| |
Felix Telour- Class 2
- Aantal berichten : 73
Character Profile Alias: Aoba Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jan 26, 2015 10:10 pm | |
| @Jade Garcia AVG virus scan :stare: Die vermoorde mijn laptop deze keer.... :bounce: Ik verwijderde de virus in mijn Windows systeem... naja... heb geleerd dat niet alle windows systeem bestanden terug komen met een heropstart in boot systeem... Dus bleg... laptop kapot.... >.>" |
|
| |
Jade Garcia- Class 3
- Aantal berichten : 71
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jan 26, 2015 10:17 pm | |
| - Jace Griffiths schreef:
- Oh ja. Ik heb die fobie. Ik schrok ook echt toen die batterij ineens zo leeg ging omdat m'n telefoonbatterij nog maar 5% was ofzo haha. x)
Anyways, het spijt me voor m'n inactiviteit en zo (ook al heb ik vrij weinig topics, maar whatever) school suckt ugh. Heeft iemand trouwens nog een open topic toevallig? PoF is té leuk om niet te posten tho. c: Ik heb er een stuk of 5 met Jade. x] Welcome back! @Felix: Oei.... ;c ga je hem laten repareren of? Ik zou zeggen; neem contact op over een party. c: |
|
| |
Aly Elsevier- Class 2
- Aantal berichten : 803
Character Profile Alias: Coquette Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jan 26, 2015 10:40 pm | |
| Hehe eindelijk tijd voor PoF xD
Veelste drukke dag, maandag ;c |
|
| |
Felix Telour- Class 2
- Aantal berichten : 73
Character Profile Alias: Aoba Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di jan 27, 2015 9:51 am | |
| @jade. Probeer mijn best het te redden met de recovery... Maar tot nu toe... lijkt dat te lukken, heb het fresh geintstaleerd en alles opnieuw opgezet... ;-; Het doet het denk ik... maar of AVG lief blijft weet ik niet edit; Probeer mijn best het te redden met de recovery disc. Maar tot nu toe, lijkt dat een beetje te lukken. Heb het verder fresh geinstaleerd en alles eropnieuw opgezet, dus PF alles opnieuw erop. Het doet het nu wel denk ik. maar of AVG lief blijft is de volgende vraag want dat weet ik niet.
urg... school verpest mijn brein gewoon Dat kwam er niet lekker uit. |
|
| |
Olivia Del Ney- Class 2
- Aantal berichten : 987
Character Profile Alias: - Age: - Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di jan 27, 2015 12:34 pm | |
| Weet je nog, de toets die ik gisteren had, en dacht dat het zo goed ging? Ik heb een 5. Woohoo. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|