Onderwerp: Re: Randomness talk do maa 12, 2015 3:44 pm
Nelleke en ik moeten voor morgen een praktische opdracht inleveren voor maatschappij leer, we kijken en elkaar aan met een blik .... we hebben beide totaal geen zin
Onderwerp: Re: Randomness talk do maa 12, 2015 9:49 pm
Jean Grey schreef:
Grace Manthey schreef:
Ik uhh, ben eigenlijk ook niet zo van de spinnen xd Ondanks dat door Grace ik wel liever voor ze ben (als in ik ze niet dood maak xD) vind ik ze nog steeds eng.. Jep.. en die filmpjes, als het mij zou overkomen zou ik volledig flippen
Maar het zijn wel ideetjes voor Grace als iemand haar ooit nog mocht lastigvallen, weet je wat je te wachten staat gehehehe
Of misschien gaat ze wel pranken bij Jean's Office
IK CLOSE DIE SHIT HOOR. DAN KAN NIEMAND ER NOG POSTEN. KZWEER. NEE. NEE. NEE. NEE!
Ik krijg altijd inspiratie in de bus &Sorry dat ik nog niet zo veel gepost heb, had het eventjes wat druk enzo ;c
Nikita Alves
Deceased
Aantal berichten : 135
Onderwerp: Re: Randomness talk za maa 14, 2015 8:21 pm
Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 15, 2015 12:47 am
Hahahaha ofcourse! :P Tis echt altijd zo grappig wanneer fc's foto's met elkaar hebben ;D Alleen wat minder als toevallig net iemand op de foto staat met Harry Styles -.- *nope nope, geen directioner hier en tbh mag ik Harry echt totaal niet*
We kunnen wel een topicje doen als je dat wilt? AlyInspi genoeg hier c;
&Jaa whauw, Aly heeft concurrentie zie ik xDD Die moeten ook echt eens een keer topic samen! Ik zweer het! En dan gaat Aly hm waarschijnlijk ook helemaal flippen dat ze niet het enige sexy meisje is met die mutatie.. stiekem gaat ze echt janken hoor ;c haha nee grapje xd maar ze vind het niet leuk vinden tbh
Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 15, 2015 1:21 am
Hell yes, hun twee lijken me ook best chill bij elkaar. Al praten ze over hun hotte liefjes en swoonen ze de hele tijd over ze en idek. Ik wil het, alleen even bedenken wat en waar precies..
Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 15, 2015 12:56 pm
Omfg kzweer, laat ze allemaal elkaar meeten puur omdat ze samen op de foto staan haha. Well ehr, Aurélia is wat mij betreft uitgenodigd om te joinen in de living room met Aly, als Nienke dat okay vind? Kweet niet of Jayson echt geschikt is om langs te komen bij de party, maar zoals ik al zei: meet ze allemaaaaal xD
Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 15, 2015 1:54 pm
Omg jaa gewoon allemaal meeten! xD Al zijn Aly en Aurélia wel niet echt zulke hele goede vrienden, meer frenemies maar dat kan ook wel grappig zijn xP We moeten gewoon dat topic doen Dus Jayson moet er ook gewoon erbij (zolang hij maar niet zijn mutatie maar niet al te veel op Aly gaat uitoefenen want ehh... met hun mutaties samen ;s en dat is gewoon zielig voor haar en Adrian ;c)
Aly en Aurélia hebben ook een keer samen een shoot gehad voor Rosa Clára, echt vet pretty
Klik:
Aly als ze gaat trouwen tbh ^^
En Aly en Grace ook eff chill:
En Grace en Aurélia hebben wel echt de meeste selfies met elkaar (en dit zijn nog niet eens alle xD):