|
|
Auteur | Bericht |
---|
Raven Malone- Class 3
- Aantal berichten : 211
Character Profile Alias: Dreamer Age: 21 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 17, 2015 4:18 pm | |
| - Jean Grey schreef:
- Aurélia Nyitrai schreef:
- Wyot Hunter schreef:
- Jamie Nicholls schreef:
- Wyot Hunter schreef:
- Vreemd, het lijkt wel alsof mijn laptop niet meer uit wil loggen bij PoF of PoT ;P
Er is vandaag zo iets vreemds gebeurd, naast het feit dat ik al na twee (speciaal) biertjes aangeschoten ben wat ook niet vaak voorkomt, ik had gisteren in de bus een paar keer oogcontact met een best leuke jongen maar ken hem verder niet en heb ook geen woord met hem gesproken, krijg ik vandaag ineens een fb berichtje van hem o.0 Dus nu heb ik na aanmoedigingen van dispuutgenootjes en een studievriendin besloten met hem af te spreken, maar echt zo bizar dat je iemand met wie je alleen oogcontact hebt opzoekt... Anyway dat moest ik even kwijt (a) Wachtwachtwacht, dus als ik het goed begrijp heeft hij jou via Facebook gevonden? Dat noem ik pas dedication tbh. En goed speurwerk. Ja, hij heeft mij gevonden. Ik zou iemand niet zo snel toevoegen en de ballen hebben diegene aan te spreken (a) Ja, best wel heel goed speurwerk de enige aanwijzing die hij had was mijn jas met het logo van m'n vereniging... Wauw dat is zo wauw.. En is ie een beetje aardig? want ik zou na zoiets meteen weg van zón jongen tbh Hahaha ik zweer, Nelleke de hopeloze romanticus. xD
Het Furby topic is leven atm, net zoals die van Eva en Melody, echt. <3 Haha, Nelleke, wat Dianta zegt :P Ik weet nog niet echt of hij aardig is, vind dat best moeilijk te zeggen aan de hand van appjes maar denk het wel? Ik ga in elk geval morgen avond wat met hem drinken, denk dat ik het daarna wel weet (a) |
|
| |
Jean Grey- Aantal berichten : 1222
Character Profile Alias: Phoenix Age: 37 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 17, 2015 4:58 pm | |
| Omg Daphne, je hebt meteen al een date? Veel plezier! Hoop ik dan haha, maar dat zie je vanzelf wel. c:
XJAM, XJAM, XJAM. KIJK DIT. DEZE CAST, IK HOUD ZOVEEL VAN ZE. IK HOUD AL KAPOT VEEL VAN RUBY. Echt ge-wel-dig dat ze die scene van seizoen 1 nu zo gecoverd hebben, echt. <3
http://diantos.tumblr.com/post/113879399751/oitnb-for-the-fans-we-heart-you-oitnb |
|
| |
Maurim Kosorukov- Class 2
- Aantal berichten : 417
Character Profile Alias: K9 (WolfyBoy) Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 17, 2015 5:01 pm | |
| Ik had dat filmpje al gezien hoor *stalkt totaal niet Ruby Rose op alle sociale media die bestaan* |
|
| |
William Lee- Class 2
- Aantal berichten : 109
Character Profile Alias: malw4re Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 17, 2015 7:52 pm | |
| |
|
| |
Nikita Alves- Deceased
- Aantal berichten : 135
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 17, 2015 7:53 pm | |
| |
|
| |
William Lee- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 17, 2015 7:54 pm | |
| |
|
| |
Nikita Alves- Deceased
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 17, 2015 7:56 pm | |
| |
|
| |
William Lee- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 17, 2015 7:58 pm | |
| aww. ;c Ik ook niet. Ik ben een apple; hello~! |
|
| |
Nikita Alves- Deceased
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 17, 2015 8:07 pm | |
| |
|
| |
William Lee- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 17, 2015 8:18 pm | |
| Echt waar? xD Neej, serieus. Ik ben back~ wiehh.
oe wat een sexy mutatie heb jij; sexual impulse o.o wat moet ik me daar bij voorstellen? xD |
|
| |
Maurim Kosorukov- Class 2
- Aantal berichten : 417
Character Profile Alias: K9 (WolfyBoy) Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 17, 2015 8:20 pm | |
| Pomme.. Pomme.. Ooit toevallig op een fantasy rpg gezeten met knights, elves, shapeshifters en nog wat? Een jong meisje met een draak ofzo? :') |
|
| |
Nikita Alves- Deceased
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 17, 2015 8:23 pm | |
| welcome back!
Nou dat is echt heel erg raar om uit te leggen, staat in haar karakter kaart xD ook al is dat dan ook een heel zoek werk....
maar Nikita kan bij een persoon een lust op wekken enzo maakt niet uit hoe ze die persoon aan raakt of het per ongeluk komt of niet, en dan ja dan komen die personen op haar af...
zo vaag uit gelegd, maar staat sowieso beter in haar karakterkaart |
|
| |
Arianna Kinsley Stuart- Class 4
- Aantal berichten : 576
Character Profile Alias: Snow White Age: About 500 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 17, 2015 8:42 pm | |
| - Maurim Kosorukov schreef:
- Pomme.. Pomme.. Ooit toevallig op een fantasy rpg gezeten met knights, elves, shapeshifters en nog wat? Een jong meisje met een draak ofzo? :')
Niet echt xD Jij wel dan ? Arianna heeft een nieuw osje, maar het is een beetje pixelig ;-; |
|
| |
William Lee- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 17, 2015 8:57 pm | |
| - Maurim Kosorukov schreef:
- Pomme.. Pomme.. Ooit toevallig op een fantasy rpg gezeten met knights, elves, shapeshifters en nog wat? Een jong meisje met een draak ofzo? :')
Hmmm, ja? Ik denk het wel. Als in wellicht een anime site? Kan me niet herinneren hoe het heet tho. x] Hello in ieder geval c: @Nikita: haha nee ik snap je wel c: Funnsiez. Lastig voor haar tho. x] @Arianna: ik vind het wel meevallen tho c: |
|
| |
Trip Tolkien- Class 3
- Aantal berichten : 60
Character Profile Alias: Trip Age: 18 y.o. Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 17, 2015 9:08 pm | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |