|
|
Auteur | Bericht |
---|
Dante Rivera- Class 3
- Aantal berichten : 812
Character Profile Alias: Morbid Age: 17 Occupation: Drugdealer
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] do apr 02, 2015 12:09 am | |
| Naam char: Dante Rivera Faceclaim: Jimmy Q / James Edward Quaintance Mutatie: Emotion Manipulation / Psionic Blast Persoonlijkheid: Chille dude met een attitude (hahahaha rijm xD) Hobby's/interesses: Skaten, gamen, tattoos, fashion Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Doesn't matter n.n |
|
| |
Aly Elsevier- Class 2
- Aantal berichten : 803
Character Profile Alias: Coquette Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] do apr 02, 2015 1:53 pm | |
| Naam char: Avery Thomson Faceclaim: Maja Krag Mutatie: Extreem Heating/Cooling - Telekinesis Persoonlijkheid: Avery heeft alles emotioneel niet helemaal op een rijtje staan, ze is onvoorstelbaar en kan snel veranderen van houding, dit komt doordat ze vooral bang is en haar gedachten soms haar tot waanzin kunnen drijven. Het overlijden van haar ouders is nu net een beetje beter tot haar door gedrongen dus nu is ze vooral heel erg in de rouw om haar ouders, waardoor ze gewoon heel erg verdrietig is. Hobby's/interesses: Vuur, Raven, Stiekem kan ze heel goed tekenen en Zombies slachten in de simulatie met Delia xD Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Misschien iets met rood van vuur en blauw van ijs wat met haar mutatie te maken heeft Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: Verras me maar :) |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] do apr 02, 2015 7:01 pm | |
| En de volgende zijn klaar ^^ Ik hoop dat jullie ze leuk vinden, zo niet zeg het me alsjeblieft! - Bella:
- Dante:
- Avery:
Slotjes zijn weer open! |
|
| |
Arianna Kinsley Stuart- Class 4
- Aantal berichten : 576
Character Profile Alias: Snow White Age: About 500 years Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] do apr 02, 2015 7:45 pm | |
| V ze zijn zo mooi <3<3<3 Ik kan niet ;-; Naam char: Serena Vegara Faceclaim: Sophie Turner Mutatie: Persuasion, Pain Inducement, Diamond Skin Persoonlijkheid: Flirterig, verleidelijk, fataal, ambitieus Hobby's/interesses: Reizen, mode, shoppen, haar mutatie, haar familie Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Iets met (donker)rood Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: Ik kan het beter aan jou overlaten ^^ |
|
| |
Raven Malone- Class 3
- Aantal berichten : 211
Character Profile Alias: Dreamer Age: 21 Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] do apr 02, 2015 9:08 pm | |
| Naam char: Raven Malone Faceclaim: Jamie Dornam Mutatie: Illusion creation & dream manipulation Persoonlijkheid: Bitter, cynisch, afstandelijk maar heeft alles over voor degene van wie hij houdt. Hobby's/interesses: Muziek, klooien met de werkelijkheid, Aileen, Avery Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): donker blauw ofzo.. Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: ik vertrouw je volledig ;) |
|
| |
Adrian Harper- Class 3
- Aantal berichten : 362
Character Profile Alias: Lucifer Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] do apr 02, 2015 11:30 pm | |
| Naam char: Adrian Harper Faceclaim: Harvey Haydon Mutatie: Demonic Physiology, Sexual Inducement Persoonlijkheid: Tough guy, die zijn dierbare koste wat het kost beschermt Hobby's/interesses: Working out, fighting, pokémon, Aly ;) Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Uhm, iets met rood
|
|
| |
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] za apr 04, 2015 3:46 pm | |
| En deze zijn klaar Hopelijk vinden jullie ze leuk ^^ Caro, als je het ene plaatje met het bloed te shocking vind dan vervang ik hem c: Daphne, bij Raven heb ik vooral plaatjes van illusies/mindtricks gebruikt (en scènes van Inception (a)) Als je iets anders wilt (meer nadruk op Aileen en Avery bijvoorbeeld) please tell me - Serena:
- Raven:
- Adrian:
Slotjes zijn open! |
|
| |
Lorise Southers- Class 3
- Aantal berichten : 695
Character Profile Alias: Cupid Age: 21 Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] za apr 04, 2015 3:55 pm | |
| Naam char: Valerie Monette Faceclaim: Juliana Herz Mutatie: Angel wings & Light manipulation Persoonlijkheid: Valerie is lief en behulpzaam maar een tikkeltje eigenwijs Hobby's/interesses: Vliegen met haar vleugels, muziekluisteren en Aerial Arts Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Blauw of oranje of roze, kleuren die de lucht kan hebben Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: Suprise me |
|
| |
Jean Grey- Aantal berichten : 1222
Character Profile Alias: Phoenix Age: 37 Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] zo apr 05, 2015 10:49 pm | |
| Naam char: Eleanor Birdy Faceclaim: Lily Rabe (Misty Day) Mutatie: Resurgence Persoonlijkheid: Ze is gauw een loner, hoewel ze ook makkelijk met een groep om kan gaan. Heeft een enorme angst voor verlating, zeker zodra ze met iemand is die ze heel erg mag. Als ze iemand volledig vertrouwd zou ze haar leven voor degene geven. Ze is een verzorgend, lief, dromerig maar ook onverwachts gestoord persoon. Kan gauw als onzichtbaar worden gezien doordat ze zich in de omgeving opneemt. Hobby's/interesses: Céline, Plantenverzorging, Fleetwood Mac, vegetarisch eten, creatieve expressie. =D Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Natuurkleuren, maar ergens ook miss duisternis vanwege d'r mutatie? Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: |
|
| |
Avery Thomson- Class 3
- Aantal berichten : 209
Character Profile Alias: Heat Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] wo apr 08, 2015 6:11 pm | |
| Naam char: Salina Faceclaim: Aarika Wolf Mutatie: Hellhound Persoonlijkheid: Salina is een roadchick/badass hellhound Hobby's/interesses: Jagen, Late nights, de road, country/rock of blues muziek, lezen, de duivel Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Donkere kleuren en misschien iets met donker rood of paars? Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: Ik laat me verrassen :) |
|
| |
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] ma apr 13, 2015 12:44 pm | |
| En deze zijn klaar ^^ Hopelijk vinden jullie deze leuk en zoals altijd, zeg het me als ik iets moet veranderen! ^^ - Valerie:
- Eleanor:
- Salina:
Slotjes zijn hierbij weer Open! |
|
| |
Aysa Dray- Class 3
- Aantal berichten : 411
Character Profile Alias: Dianro Age: 19 years Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] ma apr 13, 2015 1:35 pm | |
| Naam char: Rhaegys Maclou Faceclaim: Dean Geyer Mutatie: Dragon transformation Persoonlijkheid: Rhaegys staat eigenlijk heel positief in het leven. Hij neemt de dingen niet zo serieus en is vreselijk laks ingesteld. Preutsheid is iets dat de jongen niet kent en door zijn warme temperatuur loopt hij het liefst met alleen een broek aan rond. Een beetje gestoord is hij zeker, is altijd wel in voor een geintje en heeft een droge en platte humor. Rhae is wel een ongelofelijke perfectionist en zal alles proberen om zijn ouders trots te maken, te laten zien dat hij een waardige Maclou is. Hij kan totaal niet tegen zijn verlies en hoe klein het ook is, hij zal altijd moeten winnen. Hobby's/interesses: Paarden/honden, feesten, plezier maken, zijn vriendin Minaye Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Iets stoers? Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: -
Ik weet niet of ik twee aanvraagjes tegelijk mag doen, zoniet dan hoeft Chay niet ;3
Naam char: Chayenne Cedar Faceclaim: Danielle Campbell Mutatie: Power Absorption Persoonlijkheid: Chayenne is een spontaan en vriendelijk meisje. Ze is lichtelijk gestoord en schaamt zich nergens voor. Toch heeft ze als ieder ander een kleine onzekerheid. Omdat Chayenne de mutatie Power Absorption heeft, kan ze de mutatie van een ander overnemen. Maar dat wilt ze helemaal niet, het liefst was ze normaal geboren. Haar mutatie zit haar in de weg, ze gebruikt hem het liefst zo min mogelijk. Ze houd er van om bij andere mensen te zijn, vind het leuk om echte meiden dingen te doen en is wel een beetje een meisje-meisje. Toch is ze ook heel stoer, kan goed met anderen en vindt het leuk om zo af en toe een lolletje te maken. Chayenne in twee woorden: prettig gestoord. Hobby's/interesses: Muziek, dansen, plezier maken Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Iets zachts Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: -
|
|
| |
Asher McGregor- Class 3
- Aantal berichten : 29
Character Profile Alias: Wither Age: 19 y.o Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] ma apr 13, 2015 1:36 pm | |
| Daar ben ik weer~ XD Kzat al op de loer~ XD
Naam char: Asher McGregor Faceclaim: Lee JongSuk Mutatie: Disintegration, Telekinesis, Teleportation, Phasing, Precognitive Dreams Persoonlijkheid: Lief, spontaan, kalm, zorgelijk, nieuwsgierig, koppig Hobby's/interesses: Manga lezen, spooning, muziek, games, kyubricks, Mark Rawls (Kim WooBin) Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): wat mooi is? XD Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: Mijn lot ligt in jouw handen~~ XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] za apr 18, 2015 10:49 pm | |
| Deze aanvraagjes zijn klaar c: Hopelijk zijn ze goed, zeg me als er iets veranderd moet worden! - Rhaegys:
- Chayenne:
- Asher:
Slotjes zijn weer open! Dit worden voorlopig de laatste setjes, na de drie volgende gaat mijn shopje even op slot vanwege de eindexamens! |
|
| |
Charlie Garroway- Class 3
- Aantal berichten : 512
Character Profile Alias: Guardian Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] zo apr 19, 2015 9:54 pm | |
| Naam char: Charlie Garroway Faceclaim: Christopher McCrory Mutatie: Divine Judgement - Angelic Voice - Heavenly Weapons Expert Persoonlijkheid: Steen tbh Hobby's/interesses: Sporten, oude geschriften lezen, yolo'en Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): #59272B c: haha nee gewoon donkere dingen n.n |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] | |
| |
|
| |
|