INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Aurélia Nyitrai
Aurélia Nyitrai
Class 3
Aantal berichten : 301

Character Profile
Alias: Aurélia
Age: 19
Occupation:
Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Empty
BerichtOnderwerp: Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael]   Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Emptyma jun 01, 2015 8:09 pm




Me? A bitch?
No baby I'm a lot worse than that
Het was flink tijd voor wat ontspanning na al die stress de afgelopen dagen. Aly’s vriendje ontmoeten was niet de meest aangename geweest. Echt, ze haatte die idioot misschien nog wel erger dan Aly zelf, maar nee dat kon niet. Aly bleef haar nummer 1 vijand hoor. Hah, en voor de rest had ze niet vijanden gemaakt hier. Haar roommates en misschien Alice kon ze meer zien als allianties. Om tegen Aly te gebruiken ofcourse. En nog een keer Hah want met haar crew was ze tien keer sterker dan haar. Mwahaha

Na al haar spullen gecheckt te hebben of er geen insecten tussen op op zaten kon ze weg. Je wist maar nooit met Grace. Ze hadden wel een afspraak gemaakt over waar ze wel en niet mochten zitten maar het kon geen kwaad om te checken. Het zou een beetje awkward zijn als ze straks opsprong bij het zwembad om een kakkerlak of spin. Ze was er niet bang voor hoor, maar het liet haar wel schrikken. Maar goed ze kon ze dus nu wel weg. Ze stapte in haar slippers en verliet haar kamer. Ze had nog steeds niet bedacht hoe ze die dude in het zwembad zou gooien maar het was een deal geweest. En als hij te bang was en niet kwam dan zorgde ze er persoonlijk wel voor dat hij dan alsnog in de zee terecht kwam. Ze zou het eigenlijk nog wel stoer vinden als hij kwam. Hij leek niet echt het type dat zou komen opdagen, en ze had al niet aardig gedaan. So.. Let’s see..

Ze kwam een leeg zwembad binnen. Mmmh okee dan ging ze eerst even uitrusten right? Ze nam plaats op een van de ligbanken rond het zwembad. Wat na een tijdje toch wel verveelde. In het zwembad dan maar? Aurélia trok haar kleren uit en haar witte bikini eronder bleef over. Ze schopte haar slippers uit bij de stoel waar haar kleren op lagen. Ze pakte een drijfmat van de zijkant en legde die op het water. Waarna ze er dan zelf op ging liggen. Na een aantal aantal minuten hoorde ze iemand binnenkomen. Ze kwam overeind en een grijns kwam op haar gezicht. “Toch gekomen? Heel dapper van je” zei ze uitdagend en trok een wenkbrauw op.

Bikini
kleren boven bikini

© little odair for atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Raphael Immobile
Raphael Immobile
Class 2
Aantal berichten : 205

Character Profile
Alias: Hideaway
Age: 18
Occupation:
Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael]   Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Emptyma jun 01, 2015 10:37 pm

user posted image
Jup. Het was waarschijnlijk vandaag de dag die hij liever zo snel mogelijk achter de rug zou willen krijgen. De ochtend was nog wel uit te houden, vooral met lessen die zijn aandacht van de hele zaak afhielden, maar tijdens de lunch was hij per ongeluk langs het gebouw gelopen. De geur van chloor en de natte voetstappen die hij rond het gebouw zag deden hem wel even slikken. Er was ook echt geen manier waarop hij graag dat water in ging, zeker niet als hij ‘gepusht’ zou worden. Snel haastte hij zich ook weer naar binnen, voor het geval hij Aurélia nu al tegen het lijf zou lopen. Hij zou maar niet voorbereid zijn op die duik, pfoe.

Toen de vrije tijd aanbrak, waagde hij het ook niet aan om naar buiten te gaan. Ook al was het zonnetje heel verleidelijk en ook het feit dat daar de meeste rust te zoeken was, toch moest hij zijn belofte nakomen, al had hij er helemaal geen reden toe om Aurélia hem zomaar dit te laten dwingen. Om eerlijk te zijn was hij misschien een beetje bang voor haar, bang dat ze een vijand van hem zou maken en hij straks net als Aly –nog steeds had hij geen idee wie het was- te eindigen. Wat Aly gedaan had, dat wist hij ook nog steeds niet, maar wilde hij het weten? Straks was het feit dat hij er om vroeg al genoeg om haar kwaad te krijgen. Slik.
Dus trok hij de lades van zijn kledingskast maar open en trok er een zwembroek vandaan. Hij was wel heel mooi blauw, met legerprint en misschien zou hij wel zo mooi zijn, dat hem een duik in het water werd vergeven? Ach, het was altijd te proberen. Raphael kleedde zich snel om, het geduld van het meisje wilde hij niet op de proef stellen en besloot zich verder alleen te bedekken met een tanktop en een handdoek hing loom over zijn schouders. Had hij alles? Vast wel. Voor zo’n kort uitje had hij geen slippers nodig.

De jongen fronste toen hij het gebouw in glipte en hij hoorde al het zachte geluid van water dat in beweging was gekomen. Er was al iemand, een iemand. Wie zou dat nou zijn? Het aanblik van een bekend iemand verraste hem dus ook niet. Ze bevond zich op een drijvende mat in het water. “Toch gekomen? Heel dapper van je” Ja die toon herkende hij nu wel en er verscheen helaas ook een licht nerveus glimlachje op zijn gezicht. “Jup, ik houd me altijd aan m’n belofte.” Antwoordde hij, oogcontact zoveel mogelijk vermijdende. Zijn handdoek liet hij op een stoel vallen en hij plaatste zijn handen op zijn heupen. “Ga je me nog een plan vertellen of wordt het een en al verrassing?” Alsof ze hem nog een keer zou matsen!
TAGGED: AURÉLIA & IEK WATER. 475 WORDS. OUTFIT (X) (X).

THANK YOU FEDORA @ ATF AND SDS
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurélia Nyitrai
Aurélia Nyitrai
Class 3
Aantal berichten : 301

Character Profile
Alias: Aurélia
Age: 19
Occupation:
Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael]   Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Emptydi jun 02, 2015 12:53 pm




Me? A bitch?
No baby I'm a lot worse than that
Uitkijkend naar de lucht via het dakraam van het zwembad herinnerde ze zich nog heel goed de laatste keer dat ze hier was. Bij die gedachte moest ze wel echt lachen. Aly was zo gefrustreerd geweest. Misschien was ze veranderd nadat ze hier was terecht gekomen. Meer een sloerie dan ze vroeger was. Serieus hoor, toen deed ze haar ding op jongens als een single iemand maar nu had ze en vriendje en deed ze het nog steeds. Nog steeds gedreven door jaloezie. For real hoor. Het moment dat Aurélia haar blik gleed over James had ze moeten ingrijpen. Aly kon het gewoon niet hebben dat ze ermee vandoor zou gaan met z’on knappe jongen omdat ze zelf niet beter heeft. Alsof ze James meteen leuk vond ofzo? Niet dus.

Het was best wel zielig voor Raphael. Aurélia had voor haar gevoel erg aardig gedaan tegen hem bij het strand. Ze was toen niet in een irriterende of gemene mood. Waardoor ze hem toen niet in het water had gegooid,. In plaats daarvan een afspraak gemaakt om het hier te doen. Dan had hij geen koud zeewater. Best aardig right? Maar de vraag was of hij zich wel ging houden aan de afspraak.

De tijd dat ze een beetje op de drijfmat lag te chillen dacht ze na over of hij zou komen ja of nee. Waarvan ze eigenlijk dacht van niet tot dat ze hem aan zag komen lopen. Hij zag er wat nerveus uit. Waarom wist ze niet, wat was er nou zo erg aan water? Aurélia vond zwemmen anders wel leuk. “Jup, ik houd me altijd aan m’n belofte.” zei hij. Wauw, de topper. Wat haar opviel was dat hij niet blij was om haar te zien, hij keek haar amper aan. Ze volgde zijn bewegingen en dacht even na. “Ga je me nog een plan vertellen of wordt het een en al verrassing?” zei hij. Ze fronste en stond op en liep over het water naar hem toe. Heel snel natuurlijk, wat voor hem als een flits voorbij ging. Ze ging voor hem staan, enkele centimeters van hem verwijderd. Waarbij ze hem verbaasd aan keek. “Ben je bang voor mij Raphael?” vroeg ze serieus en keek hem strak in zijn ogen aan. Wat maakte haar zo eng dan? Waarschijnlijk haar attitude dan. Want kom op, ze zag er geweldig uit in deze Bikini. Als hij nou gewoon zei wat hij voor probleem had met water zou ze hem misschien met rust laten.

Bikini
kleren boven bikini

© little odair for atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Raphael Immobile
Raphael Immobile
Class 2
Aantal berichten : 205

Character Profile
Alias: Hideaway
Age: 18
Occupation:
Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael]   Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Emptydi jun 02, 2015 5:19 pm

user posted image
Het was misschien de toon geweest waarmee ze had gesproken of de grote zelfverzekerdheid die ze uitstraalde, maar het deed hem toch wel mentaal ineen krimpen. Dus stond hij daar maar een beetje, verstard. Waarom gooide ze hem niet gewoon meteen in het water, dan kon hij eruit klimmen als een natte ijsbeer, er zeker van worden dat de afspraak nagekomen was en weer het droge opzoeken. Dan waren ze er beiden van af, de een wat tevredener dan de ander. Maar iets in zijn achterhoofd vertelde hem dat het niet zo was. Zo bleef ze ook een moment op haar drijfmat liggen, alsof het nog wel even zou duren voordat hij in het water zou belanden. Zou het ook gelden als hij er zelf insprong? Zou ze dan tevreden zijn? Om hem überhaupt in het water te zien? Want zo interessant zou dat niet zijn, waarschijnlijk.

Toen ze opeens voor hem verscheen schrok hij op en met opgeheven wenkbrauwen keek hij haar aan. Was hij zo ver in zijn gedachten weggezonken of was zij gewoon heel snel (en/of hij traag)? De uitdrukking die in haar blik lag en de toon waarmee ze sprak duidden niet echt op boze gevoelens, toch leken de woorden dat wel, voor hem. “Ben je bang voor mij Raphael?” Een vraag die niet zo vaak werd gesteld in een gesprek, maar het zorgde er wel voor dat hij kort zijn kaken op elkaar klemde. Af en toe dacht hij op een goed antwoord gekomen te zijn, maar dan stierf zijn stem weg. Uiteindelijk nam hij maar plek op een van de stoelen en haalde nadenkend een hand door zijn haar. “Niet bang, maar..” Maar wat? Geïntimideerd? Zoals iedereen? “introvert.” Daar kwam hij maar mee. “Ik eh, ben nogal gevoelig. Van binnen en van buiten.” Prevelde hij met een zwak glimlachje, al verdween die snel en droop zijn blik weer af naar de grond. “Ligt niet aan jou, ik moet vooral wennen aan iedereen.” Of hij zijn plekje hier al had gevonden? Neh, nog niet echt. Het aanpassen ging niet van een leien dakje en langzamerhand begon hij te twijfelen of hij hier zijn draai wel zou gaan vinden.
TAGGED: AURÉLIA & IEK WATER. 363 WORDS. OUTFIT (X) (X).

THANK YOU FEDORA @ ATF AND SDS
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurélia Nyitrai
Aurélia Nyitrai
Class 3
Aantal berichten : 301

Character Profile
Alias: Aurélia
Age: 19
Occupation:
Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael]   Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Emptydi jun 02, 2015 7:31 pm




Me? A bitch?
No baby I'm a lot worse than that
Serieus hoor, ze moest het weten. Wat was er nou zo erg aan water? Ze had het water gevoeld, het was niet koud maar normaal lekker warm. Al die voordelen en Raphael kwam binnenlopen alsof hij vermoord zou worden. Aurélia was nu niet zo lief als die andere keer, en het feit dat hij het zo erg vond om gewoon in het water te worden gegooid. Irriteerde haar ergens. Dus ze stond voor hem, ineens heel snel. Wat zoals gewoonlijk een ??? face bezorgde. Het was best een natuurlijke reactie na het zien van iemand die zich zo snel verplaatst, dat nam ze hem niet kwalijk. Maar waar was hij bang voor. “Niet bang, maar..” begon hij. Was dat goed of slecht? Misschien wou ze wel dat hij bang was voor haar. Ze kon het niet vinden. “introvert.” Huh? Wat betekende de dat? Raphael was aan het lopen dus dat gaf haar de tijd op even naar haar telefoon te gaan en op te zoeken wat dat betekende, super snel natuurlijk met enhanced speed. Hij zou hij niet eens door hebben. Snel zocht ze het op en kwam al snel bij ‘liever alleen’ en ‘gesloten voor anderen’. Oh oke, hij was introvert. Ze ging weer terug naar waar ze net stond en dat had ze dan gedaan in minder dan een seconde, het was echt niks.

“Ik eh, ben nogal gevoelig. Van binnen en van buiten.” zei hij, nog steeds klonk hij niet comfortabel. Aurélia bleef machteloos staan, want ze wist even niet wat te doen. “Ligt niet aan jou, ik moet vooral wennen aan iedereen.” zei hij. Ze slikte even, het was haar nog niet duidelijk of het nou om een mutatie ging of iets anders. Damnit.. Sins wanneer was ze ineens zo begripvol? Ze had namelijk toch wel meelijden met hem. “Heeft het te maken met een mutatie?" vroeg ze op een neutrale toon. Niet boos maar ook niet met gevoel. Dat kon ze niet goed. Ze draaide zich om en zuchtte. Stapte naar de rand van het zwembad en ging met haar benen in het water zitten. “Je hoeft niet in het water als je dat niet wil” zei ze met moeite. “Maar dat maakt je wel een freaking lucky basterd oke?” zei ze nu strenger met wat meer van haar felle weer terug.

Bikini
kleren boven bikini

© little odair for atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Raphael Immobile
Raphael Immobile
Class 2
Aantal berichten : 205

Character Profile
Alias: Hideaway
Age: 18
Occupation:
Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael]   Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Emptydi jun 02, 2015 10:50 pm

user posted image
Hij kon de reactie op zijn eerste woorden niet goed lezen, maar daar was hij eerlijk gezegd ook blij mee. Als het afkeer was, dan zou hij zich nooit meer rustig voelen in haar buurt en als hij iets van opluchting zou voelen, dan zou dat hem hevig verwarren. In plaats van al dat, kreeg hij niets. Een neutrale reactie. Oké, dat kon ook. Toch kreeg hij uiteindelijk het gevoel te pakken, dat hij niet wilde voelen. Medelijden. Yikes. Dat hij nou een stil en gevoelig persoon was, betekende niet dat hij zielig was? Alleen zijn vond hij gewoon prettig en fijn. Daar hoefde medelijden niet in voor te komen. Maar als ze dat wilde voelen voor hem, prima. “Heeft het te maken met een mutatie?" Iep. De vorige keer had hij dat onderwerp wel vermeden, maar nu leek het onontkoombaar aan bod te komen. Zwijgzaam knikte hij, woorden hoefde hij er niet echt aan te verspillen.

Zij ging echter nu naar de rand van het zwembad en ging er kalmpjes in zitten, met haar benen dan. “Je hoeft niet in het water als je dat niet wil” Huh. Wacht had ze dat zojuist echt gezegd? Raphael keek wat verward op, met een echte ‘really?’ blik in zijn ogen, maar uiteindelijk kwamen zijn mondhoeken wat omhoog. “Maar dat maakt je wel een freaking lucky basterd oke?” Deze reactie, ook al klonk de toon niet eens zo aardig, deed hem lachen. Nu de dwang eraf leek te zijn, leek er ook meteen een last van zijn schouders te vallen. Voorzichtig kwam hij overeind en trok zijn hemd uit, ging naast haar zitten. Vervolgens gleed hij voorzichtig in het water, nog altijd het gevoel in het begin hatende, maar toen stond hij half in het water. “Zonder de drang om geduwd te worden, tada! Je droom.” Glimlachte hij, zich nu wel wat meer op zijn gemak voelende.
TAGGED: AURÉLIA & IEK WATER. 316 WORDS. OUTFIT (X) (X).

THANK YOU FEDORA @ ATF AND SDS
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurélia Nyitrai
Aurélia Nyitrai
Class 3
Aantal berichten : 301

Character Profile
Alias: Aurélia
Age: 19
Occupation:
Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael]   Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Emptywo jun 03, 2015 3:03 pm




Me? A bitch?
No baby I'm a lot worse than that
Ze kreeg een soort van antwoord op zijn zenuwachtige gedrag tegenover haar en water. Toen ze vroeg of het om een mutatie ging knikte hij. Geen toelichting? Hij was dus niet zeggen wat het was. Oke, dan ging ze er later nog wel eens naar vragen. Nu kreeg ze een gevoel van medelijden, wat ze ook zo snel mogelijk uit haar hoofd wilde. Zo was ze niet, echt ugh. Introvert, dat woord had ze nog nog gehoord. Maar de beschrijving erbij, ze herkende ergens haarzelf van vroeger erin, de vroegere Aurélia in het weeshuis. Daar was ze ook altijd alleen geweest, niemand wou ook iets met haar te maken hebben. Het was niet echt een periode geweest in haar leven waar ze op terug keek en misschien kwam daardoor dat gevoel van medelijden. Maar dat wilde ze niet.

Ze liep naar het zwembad toe en zuchtte. Ze ging met haar benen in het water zitten. Ze twijfelde even maar het kwam toch uit haar mond. Ze liet hem wegkomen, met de deal dat ze hem er in ging gooien. Waarbij ze hem wel een fucking lucky basterd kon noemen. Waar hij wel om kon lachen. Wat bij haar wel een klein glimlachje op haar gezicht bracht terwijl ze naar haar voeten in het water keek. Ze verwactte dat hij nu wel weg ging, want wat had hij hier te doen als hij niet van water hield he? Aurélia zou nog gaan zwemmen. Maar tot haar verbazing kwam hij nog naast haar zitten. Unexpected maar waar, hij ging er zelfs in. Ze keek hem aan met de vraag in haar ogen waar the fuck hij mee bezig was. “Zonder de drang om geduwd te worden, tada! Je droom.” zei hij. Onder de indruk knikte ze. “Zo zo, Raphael in het water.” zei ze alsof ze haar ogen niet kon geloven. Ze liet ook haar eigen lichaam verder in het water zakken.

De zonnestralen kwamen door het dakraam en verlichten het water van het zwembad. Aurélia zwom naar de mat die nog in het water lag en ging weer op liggen, maar nu op haar buik. “Wat is je mutatie?” vroeg ze dan nu toch, puur uit nieuwsgierigheid. Ze moest het dan toch weten, want het was niet heel duidelijk. Ze was nou al zo aardig geweest, dus waarom zou ze geen antwoord krijgen?

Bikini
kleren boven bikini

© little odair for atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Raphael Immobile
Raphael Immobile
Class 2
Aantal berichten : 205

Character Profile
Alias: Hideaway
Age: 18
Occupation:
Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael]   Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Emptywo jun 03, 2015 6:51 pm

user posted image
Voor een keer deed het hem wel plezier dat ze verbaasd was. Bij een totale vreemde zou hij zeer waarschijnlijk ook wel weggegaan zijn, maar hij dacht Aurélia nu wel een beetje beter te kennen. Dit dacht hij en wist hij niet zeker. Ze had hem al eens gewaarschuwd voor iedereen, inclusief zijzelf en die woorden spookten nog wel in zijn achterhoofd, toch ging hij tegen zijn rationele denken in. Bij de blik in haar ogen kwamen zijn mondhoeken weer wat omhoog. Hij kon nog wel mensen verbazen, ja. “Zo zo, Raphael in het water.” Het water voelde nog altijd niet even geweldig aan als het droge land, maar hij knikte en maakte een onhandig buiging, zonder al te veel extra onder water te komen. Ook zij besloot om het water in te gaan, werd het straks nog druk? “De wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik weet het.”

Blijven hangen aan de kant was echter niet haar plan, want ze begon nu richting de mat te zwemmen, waar ze zojuist nog op had gelegen. Raphael bleef bij de rand van het zwembad en plaatste zijn armen d’r op. “Wat is je mutatie?” Iep. Zijn tweede poging het allemaal te ontwijken was niet gelukt en geloven in ‘drie keer is scheepsrecht’ deed hij al een tijdje niet meer. Of ze hiermee slechte bedoelingen in de zin had, dat wist hij niet, maar wat zou ze doen als hij het had gezegd? Het ergste was hem uitlachen. “Ik kan andermans emoties aanvoelen en mijn zintuigen zijn verscherpt. Die twee kunnen elkaar positief beïnvloeden, maar ook negatief.”  Zo kon het zijn dat hij eerder trekjes van verdriet kon zien bij mensen, maar het was soms ook vreselijk om mensen gelukkig te horen zijn, zonder dat hij mee kon doen in die blijdschap. “Niet zo interessant als dingen plots laten zweven.” Daar kon je jaloers op zijn, maar hijzelf vond dat hij er goed vanaf was gekomen.
TAGGED: AURÉLIA & IEK WATER. 326 WORDS. OUTFIT (X) (X).

THANK YOU FEDORA @ ATF AND SDS
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurélia Nyitrai
Aurélia Nyitrai
Class 3
Aantal berichten : 301

Character Profile
Alias: Aurélia
Age: 19
Occupation:
Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael]   Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Emptywo jun 03, 2015 8:31 pm




Me? A bitch?
No baby I'm a lot worse than that
Aurélia was daarnet echt heel aardig geweest al zei ze het zelf. Die gast mocht echt van geluk spreken dat ze hem zo had laten gaan. Pff echt hoor, volgende keer ging ze gewoon weer gemeen en irritant doen. Maar hij leek dus nog niet van plan om weg te gaan? Oh oke, wat hij wou. En tot alle verbazing ging hij zelfs het water in. Als ??? een emotie was dan was dat haar emotie op dat moment. Zeker indrukwekkend hoor, hem in het water. “De wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik weet het.” zei hij. Ze grinnikte kort en zakte zelf ook verder in het water. Maar Aurélia bleef niet aan de kant, ze zwom naar de mat waar ze eerder al op lag en ging er weer op liggen. Op haar buik zodat ze haar hoofd kon ondersteunen met haar hand en Raphael kon aankijken. Want ze had wel wat vragen, ghehe.

Als ze hem niet in het water ging gooien dan ging ze wel wat anders irritant doen. Misschien hem doodgooien met lastige vragen, kon ook toch? Ze naar zijn mutatie, waarbij ze zag dat het niet een helemaal gewenste vraag was. “Ik kan andermans emoties aanvoelen en mijn zintuigen zijn verscherpt. Die twee kunnen elkaar positief beïnvloeden, maar ook negatief.” zei hij. Oke, dat was duidelijk. Dus hij voelde wat voor emotie ze had. Oh, nou dat was rustig voor hem bij haar, ze had niet vaak emotie’s rondspoken. Misschien soms woede, als ze dacht aan Aly. Ze voelde zich normaal gesproken gewoon neutraal. En hij had verscherpte zintuigen? Vandaar zijn watervrees dus, oke nu snapte ze dat ook weer. “Niet zo interessant als dingen plots laten zweven.” zei hij er achter aan. Ze grijnsde, nee klopt zo interessant was het niet. Ze hield wel erg veel van haar telekinese.

Aurélia rolde charmant van mat af en dook even onderwater. Niet heel lang, ze kwam bij Raphael in de buurt weer boven water. Ze liep naar hem toe en ging net als hem met zijn armen aan de kant hangen. “Dus je weet welke emotie ik heb?” vroeg ze neutraal, net als haar emotie. Ze voelde geen blijdschap, of woede gewoon niks. “En wat als ik mijn vuist in je gezicht sla.. Voel je dat harder aan dan een normaal persoon?” vroeg ze en kwam wat dichterbij. “Of een kus? Hoe voelt dat dan?” vroeg ze nieuwsgierig. Ze was wel een beetje jaloers of zijn mutatie, ze zou wel willen weten hoe hij zich voelde.

Bikini
kleren boven bikini

© little odair for atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Raphael Immobile
Raphael Immobile
Class 2
Aantal berichten : 205

Character Profile
Alias: Hideaway
Age: 18
Occupation:
Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael]   Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Emptywo jun 03, 2015 9:21 pm

user posted image
Ze was het met hem eens dat zijn mutatie niet de meest verontrustende was. Veel gevaar zou hij niet kunnen aanstichten eigenlijk. Maar dat was ook goed. Stel dat hij zijn mutatie niet goed onder controle kon houden en deze kon wel gevaarlijk zijn, dan zou hij helemaal als een vreemde vogel bekeken worden en wat voor een schadevergoedingen zouden dan op zijn bankrekening staan, pfoe!
Een lang verblijf op de mat was het niet, want ze rolde er vanaf. Heel vaag zag hij haar nog door de golven die door haar gecreëerd waren, maar hij had zeker niet verwacht dat ze zomaar opeens naast hem weer boven kwam. Bij de kant aangekomen nam ze dezelfde pose aan die hij aangenomen had. De trendsetter die hij was. “Dus je weet welke emotie ik heb?” Zijn mutatie bleek dus niet honderd procent boring te zijn? Hm, zo had hij er nooit over nagedacht. “Jup, dat weet ik, als ik iets oppik.” Echt een expert erin durfde hij zich niet te noemen, nee.

Toen ging het verhaal weer de oude vertrouwde kant op. Had hij misschien wel kunnen verwachten, want ze was wel een hele poos ‘aardig’-achtig geweest tegen hem. “En wat als ik mijn vuist in je gezicht sla.. Voel je dat harder aan dan een normaal persoon?” Heel even durfde hij te twijfelen of ze een grapje maakte, maar toen ze dichterbij kwam, kwamen zijn wenkbrauwen verbaasd omhoog. “Of een kus? Hoe voelt dat dan?” Oh. Wat een vragen opeens. Had ze nou opeens de intentie om hem te slaan of te zoenen? Of .. allebei? “Eh, ja, ik zou wel wat meer voelen, ja, als je me slaat.” Hij bleef op zijn blik en kreeg het voor elkaar haar aan te blijven kijken. “En om eerlijk te zijn, ik heb nog nooit iemand gezoend, dus ik zou het niet weten. Plus, waarmee zou ik het moeten vergelijken dan?” Als hij nooit anders kon voelen?
TAGGED: AURÉLIA & IEK WATER. 325 WORDS. OUTFIT (X) (X).

THANK YOU FEDORA @ ATF AND SDS
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurélia Nyitrai
Aurélia Nyitrai
Class 3
Aantal berichten : 301

Character Profile
Alias: Aurélia
Age: 19
Occupation:
Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael]   Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Emptywo jun 03, 2015 11:09 pm




Me? A bitch?
No baby I'm a lot worse than that
Aurélia op de mat, Raphael in het water. Nu kon ze hem het hemd van het lijf vragen. Niet letterlijk natuurlijk, die had hij al uit. Zijn mutatie, wel interessant. Hij had versterkte zintuigen en hij kon emoties van anderen weten. Waarvan ze wist dat hij dat bij haar niet zou vinden. Ze rolde van de mat af, ja rollen wist zij veel. Ze had er gewoon van af kunnen schuiven maar waarom niet rollen? Ze kwam naar hem toe en vroeg hem of hij haar emotie kon lezen, zien of voelen whatever. “Jup, dat weet ik, als ik iets oppik.” zei hij. Aurélia schoot even in de lach, niet nep ze moest er echt om lachen. Dat was voor haar gevoel zo droog. Ok, dat was wel grappig.

Ze deed zo snel mogelijk weer normaal. Ze was van plan om hem vragen te stellen, niet om stuk te gaan. Stick to the plan please? Ze vroeg of het meer pijn dat dan een normaal mens als ze hem sloeg. Of hoe het zou voelen met een kus. Niet dat ze hem van plan was om te zoenen hoor nee. Dit was gewoon één van haar knellende vragen. “Eh, ja, ik zou wel wat meer voelen, ja, als je me slaat.” zei hij. Oke dus als ze hem normaal zou aanraken zou het voelen als slaan? Ze wist het niet, zijn zintuigen niet die van haar. “En om eerlijk te zijn, ik heb nog nooit iemand gezoend, dus ik zou het niet weten. Plus, waarmee zou ik het moeten vergelijken dan?” zei hij. Aurélia keek hem verbaasd aan. Wait what? Hij had nog nooit gezoend? Ze bekeek hem even en naja hij zag er niet slecht uit dus ze vond niet een reden waarom niet. En een vergelijking? Dat was lastig. “Een kus is lastig te vergelijken met iets. Als je er niks bij voelt dan is het gewoon een kus en meer niet. Je kan ook smoorverliefd op iemand worden door een kus, dan is het geweldig.” zei ze als uitleg. Ze trok even een wenkbrauw op. Ze wist niet wat er aan hem mankeerde dat een meisje er nee tegen zei. “Heb je nooit de ballen gehad om een meisje te zoenen?” zei ze met een beetje spot. Dat kon de reden zijn right?

Bikini
kleren boven bikini

© little odair for atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Raphael Immobile
Raphael Immobile
Class 2
Aantal berichten : 205

Character Profile
Alias: Hideaway
Age: 18
Occupation:
Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael]   Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Emptywo jun 03, 2015 11:36 pm

user posted image
Zijn antwoord was blijkbaar heel grappig en wat nerveus glimlachte hij naar haar. Het kon natuurlijk zijn dat hij hilarisch was, zonder dat hij het wist, maar het feit dat ze zo stoer overkwam en toch zo snel lachte, dar verwarde hem wel. Verwarring bracht ook iets van nervositeit in hem naar boven. Toch was het de blik die ze hem wierp, nadat hij zijn antwoord had gegeven, die de glimlach van zijn mond deed verdwijnen. Ow, misschien had hij zijn mond voorbij gepraat en had hij dat niet moeten doen. “Een kus is lastig te vergelijken met iets. Als je er niks bij voelt dan is het gewoon een kus en meer niet. Je kan ook smoorverliefd op iemand worden door een kus, dan is het geweldig.” Dus.. mevrouw had wel eens gezoend, maar had het toch niet zo op romantiek? Nu was zelfs hij een beetje nieuwsgierig naar de situatie die haar daarin had geplaatst en wie o wie haar had gezoend. Dat waren meer roddels, tho. “Gewoon een kus?” Vroeg hij, zijn wenkbrauwen ook wat opgetrokken. “Ja daar kan ik me wat bij voorstellen.” Glimlachte hij sarcastisch, maar niet gemeen sarcastisch bedoeld.

“Heb je nooit de ballen gehad om een meisje te zoenen?” Ai, zijn gevoelige snaar (die hij alleen maar had) werd geraakt door die opmerking. De toon was hem natuurlijk niet ontgaan. “Eh..” Zijn blik droop af naar beneden, waar hij zijn voeten op de betegelde vloer van het zwembad al bewegend in de golven van het water kon zien. “Nee.” Bekende hij eerlijk en keek weer naar het meisje naast hem. “Ik zou mezelf ook niet als de meest moedige persoon op aarde neerzetten, maar dat heb je denk ik al een beetje door?” Bij dit feit had hij zich al een hele tijd neergelegd, dus het hardop zeggen klonk normaal. “Dus als de gevoelens niet wederzijds zijn, durf ik ook helemaal niets.” Al was het soms moeilijk zijn eigen emoties te onderscheiden van anderen, zeker als het om verliefdheid ging.
TAGGED: AURÉLIA & IEK WATER. 337 WORDS. OUTFIT (X) (X).

THANK YOU FEDORA @ ATF AND SDS
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurélia Nyitrai
Aurélia Nyitrai
Class 3
Aantal berichten : 301

Character Profile
Alias: Aurélia
Age: 19
Occupation:
Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael]   Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Emptydo jun 04, 2015 12:22 am




Me? A bitch?
No baby I'm a lot worse than that
Ergens klonk de opmerking van hem over de emoties voelen droog, en dat vond ze wel iets grappigs hebben. Tja, ze moest er om lachen dus dan was dat zo. Hij werd er alleen nerveus van. Arme knul toch. Ze was ook gewoon een eng iemand tegenover een onzekere jongen als hem. Ze begreep dat haar sterke en felle gedrag wel z’on effect gaf op mensen die gevoelig waren. Jammer genoeg voor Raphael vond ze het nou eenmaal moeilijk om anders te zijn. Al vond ze van zichzelf dat ze al heel aardig was geweest. Ze had hem bij het strand niet in het water gegooid en hier ook niet. Gewoon omdat hij het water zo erg vond. Aurélia noemde dat liefdadigheid. Misschien was het omdat hij zo rustig reageerde op haar zelf op haar harde en felle opmerkingen. Ze was namelijk alleen maar gewend om tegen gesproken te worden.

Door zijn mutatie kwam er een gesprek over een daad uit liefde, of gewoon een kus. Haar schuld, zij vroeg erom. Maar hij gaf een antwoord dat ze niet verwachtte. Hij had nog nooit gezoend. “Gewoon een kus?” zei hij met opgetrokken wenkbrauwen. Ze knikte gewoon, ja gewoon een kus, dat begreep hij toch wel? “Ja daar kan ik me wat bij voorstellen.” zei hij sarcastisch. Oh hij begreep het dus niet. Ach zo moeilijk was het toch niet? Als Aurélia hem een kus zou geven dan zou het een ‘gewone kus’ zijn. Zonder harde feelings weetje. “Dan niet” zei ze en haalde haar schouders op.

Haar volgende woorden waren wel weer gemeen. Dat leek meer op haarzelf te lijken. Hij had nooit de ballen gehad om een meisje te zoenen. “Nee.” zei hij. Oh jee, had ze hem nou gekwetst? Nee ze had hem de waarheid gewezen en hij bekende dus dat het zo was. “Ik zou mezelf ook niet als de meest moedige persoon op aarde neerzetten, maar dat heb je denk ik al een beetje door?” zei hij. Ze grinnikte even en lachte. “Ja dat heb ik door.” zei ze en keek even naar het water. Iemand die niet graag in water gegooid worden was wel een beetje een watje. “Dus als de gevoelens niet wederzijds zijn, durf ik ook helemaal niets.” zei hij. Aurélia draaide zich naar hem toe. “Waarom probeer je niet gewoon een keer iets? Ik bedoel dat je gewoon een keer je angst opzij moet zetten.” zei ze gemeend. Echt hoor ook tegen haar. Hij mocht best wel een keer boos worden. Ze was gemeen genoeg om boos op te kunnen worden dus waarom deed hij dat niet?

Bikini
kleren boven bikini

© little odair for atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Raphael Immobile
Raphael Immobile
Class 2
Aantal berichten : 205

Character Profile
Alias: Hideaway
Age: 18
Occupation:
Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael]   Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Emptydo jun 04, 2015 8:14 am

user posted image
Hij zou het ook nog niet gaan begrijpen ook, maar ook al had hij al zoveel stelletjes hier zien zoenen, hij had niet echt het gevoel dat hij iets ergs aan het missen was. Waren het niet volwassenen die steeds zeiden dat liefde rond deze leeftijd niets was vergeleken met later? En zelfs als dat niet zo was, de mensen vergelijken met de buitenwereld was ook nog eens iets. Iedereen hier bezat mutaties, dus een verkeerde stap was je misschien al fataal. Of je liep de komende weken mank. Dat was dus een extra streep onder zijn nee. Toch snapte hij wel wat ze bedoelde.

“Ja dat heb ik door.” Ze zou ook blind en doof moeten zijn om het niet te merken en misschien zouden zelfs dan mensen het nog kunnen aanvoelen. Dus veel schade aan zijn bijna niets bestaande trots deed het niet. “Waarom probeer je niet gewoon een keer iets? Ik bedoel dat je gewoon een keer je angst opzij moet zetten.” Huh? Met die gedachte fronste hij. Gaf ze hem nou werkelijk waar advies? “Ik zou het wel kunnen,” Begon hij, nog niet heel zeker wat hij nu wilde gaan zeggen. Zijn angst was misschien niet het grootste probleem, maar juist het feit om gewend te zijn aan mensen die hem raar noemden. Dat maakte hier dan niet uit, maar het had wel litteken achter gelaten. “maar je weet het maar nooit hier. Straks word ik veranderd in een konijn of zet iemand me in de fik.” Wist hij veel wat voor een mutaties men hier bezat. “Al zou ik wel een heel schattig konijntje zijn.” Glimlachte hij vervolgens, om de sfeer maar niet heel wanhopig te maken. “Maar ik zal het onthouden, thanks.” Een klein bedankje voor dit advies, right?
“Maar ik neem aan dat jij dan veel jongens hebt gezoend?” Als zij niet bang was, en verkeerd zag ze er helemaal niet uit, moest het haar toch wel gelukt zijn, hm?
TAGGED: AURÉLIA & IEK WATER. 328 WORDS. OUTFIT (X) (X).

THANK YOU FEDORA @ ATF AND SDS
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurélia Nyitrai
Aurélia Nyitrai
Class 3
Aantal berichten : 301

Character Profile
Alias: Aurélia
Age: 19
Occupation:
Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael]   Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Emptydo jun 04, 2015 1:36 pm




Me? A bitch?
No baby I'm a lot worse than that
Aurélia had een gesprek over zoenen aangeleid. En ze wist dus, dat Raphael nog nooit had gezoend. Best gek vond ze. Met een mutatie als die van hem. Als je als dus erger voelde dan zou een goede kus meer dan geweldig zijn right? Maar de verklaring voor zijn groen zijn was dus dat hij gewoon niet de ballen had gehad om een meisje te zoenen. Wat hij ook gewoon toe gaf. Hij was een watje en dat had ze al door gehad maar nu wist ze het zeker. Toch was het wel een watje die gezellig met een Aurélia zat te kletsen. Nou daar moest je eigenlijk ook wel dapper voor zijn. Maargoed dat was dan ook wel het enige dappere aan hem.

Daarom vond ze toch wel dat ze hem een schop onder zijn kont moest geven. Hij kon toch niet eeuwig bang blijven en alles ontwijken wat je pijn kan doen? Mhm dat deed ze zelf ook als het om liefde ging maar dat deed er nu even niet toe. Raphael zou best wel een meisje kunnen versieren als hij niet zo bang deed. “Ik zou het wel kunnen,” zei hij. Ja pff, daar kon ze wat mee. Hij dacht echt teveel na. “maar je weet het maar nooit hier. Straks word ik veranderd in een konijn of zet iemand me in de fik.” Ging hij verder. Aurélia schudde haar hoofd zachtjes, nee nee nee. Was dat een kus niet waard? “Al zou ik wel een heel schattig konijntje zijn.”voegde hij er aan toe. Daar moest ze wel om lachen. "Je kunt ook gewoon minder nadenken over dingen en ze gewoon doen?" Vroeg ze en haalde haar schouders op. "En als je dan in een schattig konijn veranderd dan hoef je niet bang te zijn dat iemand je pijn doet.. Wie doet nou een konijntje kwaad?" Vroeg ze erbij. Ja dat was wel een hele motivatie voor hem om gewoon zijn angst te overwinnen.

“Maar ik neem aan dat jij dan veel jongens hebt gezoend?” Vroeg hij. Ach jee, nee ging het weer om haar hoor. Hah uhm als ze haar liefdesverhaal ging vertellen dan ging hij echt geen meisjes meer zoenen. Dus ze knikte simpel met een grijnsje. "Jep" zei ze maar kort. Oke dat was het dan wel weer over haar. "Weetje een beetje wat je type is kwa persoonlijkheid?" Vroeg ze om hem dan toch wat aan te sporen.

Bikini
kleren boven bikini

© little odair for atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael]   Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Every thing that drowns me makes me wanna fly [&Raphael]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I don't wanna go to school, I just wanna break the rules.
» There is nothing that makes it right. [Denni]
» Hey there stranger [raphael]
» Bad company makes good stories
» what doesn't kill you makes you stronger

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Outside :: Swimming Pool-
Ga naar: