INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Knock me out, saying that I want more, this is what I live for // Brandi Grey

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Frankie Osborne
Frankie Osborne
Class 3
Aantal berichten : 82
Knock me out, saying that I want more, this is what I live for // Brandi Grey Empty
BerichtOnderwerp: Knock me out, saying that I want more, this is what I live for // Brandi Grey   Knock me out, saying that I want more, this is what I live for // Brandi Grey Emptyvr jul 03, 2015 11:30 pm




I’m unforgiving and
I’m such a fool to pay this price
It’s coming down, down
coming down


Frankie was nog nauwelijks aangekomen op school en het schooljaar was alweer voorbij. Infeite had ze niet eens les gehad, alleen een beetje rond gekeken. Maar nu kon ze de hele zomer wennen. Ze had toch nergens anders om geen te gaan. In ieder geval was ze niet de enige die bleef, en misschien kon ze zelfs nog wat klooien met iemand. Gewoon voor de lol, niks serieus. Zoals altijd. En nu was de perfecte gelegenheid om haar “slachtoffer” uit te zoeken. De school gaf een beachparty als afsluiting van het schooljaar en waar een feestje was, was Frankie. Nou ja de afgelopen paar jaar was dat wat minder, aangezien feesten en vluchten voor de politie niet echt samen gaat. Maar dat gaf alleen maar meer reden om nu extra te feesten. Ze liep op blote voeten door het zand naar het feest toe. Daarboven droeg ze haar bikini en een witte skaterskirt waardoor haar bikini top er uit zag als een croptop/bralette. Haar blauwe haar hing los over haar schouders. Het trok gelijk de aandacht, zoals altijd.
Ze was (fashionably) laat en er waren al veel andere leerlingen maar nog lang niet de hele school. Al zou natuurlijk niet iedereen komen. Er waren altijd mensen die liever saai weg bleven. Niet Frankie’s soort mensen. Frankie kende eigenlijk nog niemand, en dat gaf haar de ruimte om iemand te zoeken om een beetje lol mee te hebben. Half meebewegend op de muziek die werd gespeeld werkte ze zich door de menigte leerlingen heen. Zo kwam ze perongeluk vooraan waar het podium stond terrecht. Ze bleef staan en scande ze mensen voor zich, toen het podium waar alle spullen stonden die je nodig had voor een optreden, maar niemand was aan het optreden. Ze wist niet of het de bedoeling was maar het zag er wel heel verleidelijk uit en ze liep naar de zijkant van het podium, waar er een trap was op erop te komen. Blijkbaar was het toegestaan voor leerlingen om op het podium te komen, want ze werd niet tegengehouden. Niet dat het wat uitmaakte, ze had toch wel een manier gevonden om op te treden. Het was een van haar favoriete dingen om te doen, vroeger gebruikte ze het als bijbaantje om wat extra geld binnen te halen. En de aandacht die je erbij kreeg was natuurlijk ook mooi meegenomen.
Ze overlegde even met de crew en legde uit wat ze wilde gaan doen en welke muziek ze nodig had. Ze wist niet hoe veel nummers ze zou gaan spelen maar ze zou wel zien hoe dit liep. De muziek zette in en ze begon aan haar eerste nummer. Ze had altijd een beetje haar eigen manier van optreden maar het publiek ontving haar goed en ze deed nog een stel nummers voor ze van het podium werd gehaald door de crew. Ze mocht er blijkbaar geen concert van maken. Jammer. Ze vonden haar blijkbaar wel goed. Natuurlijk.
Ze besloot het feest maar weer te joinen, te beginnen met het vinden van de bar om iets van een cocktail of zo te halen. Het liefst iets zoetigs met meer alcohol dan goed was.

NOTES: yo wassup ||MUSIC:dit is dus meer inspiratie muziek want dit nummer is zo chill om op te schrijven||CLOTHES: haar outfit is dus die van in t filmpje maar dan zonder de thighhighs en de docs




Terug naar boven Ga naar beneden
Brandi Grey
Brandi Grey
Class 3
Aantal berichten : 101

Character Profile
Alias: Sense
Age: 16
Occupation:
Knock me out, saying that I want more, this is what I live for // Brandi Grey Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knock me out, saying that I want more, this is what I live for // Brandi Grey   Knock me out, saying that I want more, this is what I live for // Brandi Grey Emptyza jul 04, 2015 12:24 am

IGNITE ME
Het opzetten van de apparatuur samen met haar moeder was zeker iets geweest dat haar op één of andere manier in een betere bui had gebracht als het om de band met haar ging. Ze waren niet meteen goed gestart en dat had lang in haar hoofd gezeten, het idee dat de roodharige vrouw haar kwaad had willen doen, terwijl alles wat ze voor haar had gedaan alleen maar in goede zin was geweest. Ze begreep dat nu, ook al leerde ze nog steeds elke dag wat er fout of goed was. Elise was ook een grote steun, haar kamergenote. Kate had ook een plotselinge entree in haar leven gemaakt sinds ze haar ontmoet had in de Danger Room, alleen had ze geen idee wat ze nu met haar aan moest. Alles tussen hen was zo verwarrend en ook al was blijkbaar die kus tussen haar en Charlie niet echt geweest.. het had haar pijn gedaan. Ook al speelde er niks tussen hun. En eerlijk gezegd sloot ze er zich nu voor af. Ze hoefde geen, wat Elise haar uitgelegd had, 'relatie' om zich blij te voelen of dingen te begrijpen. Haar moeder hielp daar, wanneer ze tijd had of er juist tijd voor maakte, al genoeg bij. Alsof ze een klein kind werd haar alles uitgelegd en hoewel ze zich daar eerst aan geïrriteerd had, voelde ze zich er uiteindelijk wel opgelucht bij, want kinderachtig of niet, ze leerde er van en dat was het beste gevoel.

Over haar kamergenote gesproken, ze had haar al een enige tijd niet meer gezien. Niet sinds ze voor hen beide drinken was gaan halen en vervolgens zei dat ze iets uit was gaan checken. Misschien dat ze een andere mutante had gezien die een obsessie had voor spinnen en nu samen met de spinnen speelden alsof het knikkers waren. Of flippo's. Wist zij veel, iets wat vanuit haar moeder's tijd kwam. Ze had geen verstand van die spellen. Het waren spellen, toch? Misschien moest ze het eens aan Elise vragen als ze er aan dacht wanneer ze haar weer zag.

De roodharige draaide zich na een momentje gezocht te hebben naar Elise in het publiek terug naar het podium, waar ze overigens vooraan bij stond omdat ze één van de eersten was geweest natuurlijk vanwege het meehelpen bij het opbouwen, en merkte op dat er iemand op het podium was gaan staan die niet bij het docenten team hoorde. Ze nam een slok van de citroen limonade die ze ongeveer vijf minuten geleden van Elise gekregen had. 'When life gives you lemons you eat them and poop lemon seeds. Maybe grow a lemon tree in your stomach.' Brandi had onbegrijpende expressies getrokken bij die woorden die Elise tegen haar gesproken had, maar daarna gewoon de rand van de beker aan haar lippen gezet om de zuurgraad ervan te proeven. Achteraf was het zo slecht nog niet. Ze kon de zuurheid proeven, maar ook zeker weten de suiker die erin was verwerkt.
Haar aandacht werd al gauw getrokken toen de muziek startte en het meisje haar stem door de microfoon liet klinken. Damn, haar haar was blauw. Dieper blauw dan de zee. En wanneer ze begon met zingen voelde ze zich meteen in een soort van trans terecht komen. Haar ogen werden groter en er was niets dat haar aandacht meer van haar af kon halen. Ze had haar nog nooit gezien, maar ergens had ze het gevoel dat ze meteen al een connectie hadden. Of het kwam door de muziek of door de manier waarop ze zich bewoog en fucking hell dichtbij kwam op haar knieën.. ze had geen clue. De kleding die ze droeg was zeker niet verkeerd en ze voelde haar keel al gauw droog worden door de performance, maar de kracht om haar hand omhoog te halen en de beker naar haar lippen te brengen had ze niet. Het enige wat ze kon doen was kijken, luisteren en voorzichtig op de maat mee bewegen totdat het nummer jammer genoeg tot zijn einde liep.

Woorden schoten haar tekort, net zoals acties. Ze keek toe hoe het meisje van het podium af ging en ze slikte nog eens, waarna ze zich realiseerde dat ze nog een klein bodempje aan vloeistof in het bekertje had zitten en gooide het achterover zonder haar ogen van de mutante af te halen om te zien waar ze zich naartoe bewoog. Ze kneep het plastic bekertje met gekraak, dat wegviel door de muziek maar ze wel zelf kon horen door haar overgevoelige zintuigen, tot moes in haar hand en wrong zich toen door de menigte heen. Het was niet moeilijk om het meisje terug te vinden, ze had bovendien zo'n blauwe kleur haar dat ze altijd overal waarschijnlijk op zou vallen. Ze gooide het bekertje weg wanneer ze eindelijk een beetje een beloopbaar pad had gevonden en haalde een hand door haar rode haren met een zucht.
''Holy fucking shit.'' Was het enige dat ze uit kon brengen wanneer ze dicht genoeg bij het meisje was gekomen bij iets wat Jean een bar had genoemd en haalde nog eens d'r hand door d'r haren heen uit verslagenheid. ''Je mag mij wel neerslaan, like anytime.'' Waar was dat plotseling vandaan gekomen? De enige verklaring was dat ze volkomen gek geworden was.

FLEUR OF ATF & SHINE
Terug naar boven Ga naar beneden
Frankie Osborne
Frankie Osborne
Class 3
Aantal berichten : 82
Knock me out, saying that I want more, this is what I live for // Brandi Grey Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knock me out, saying that I want more, this is what I live for // Brandi Grey   Knock me out, saying that I want more, this is what I live for // Brandi Grey Emptyza jul 04, 2015 6:36 pm




I’m unforgiving and
I’m such a fool to pay this price
It’s coming down, down
coming down


Frankie baande zich een weg door het publiek naar de bar. Dat ging haar altijd makkelijk af. Hoewel ze niet bijzonder lang was had ze blijkbaar toch iets intimiderends.
Ze bestelde een cocktail (“of iets anders waar je de alcohol niet in proeft”) en leunde tegen de bar aan terwijl ze wachtte op haar drankje. Ze schonk hier en daar iemand een glimlach en een jongen kwam zelfs naar haar toe. Gedurft. Ze liet haar blik subtiel over hem heen gaan. Nah, dit werd niks. Ze kreeg haar drankje aangerijkt en gooide gelijk een grote slok achterover. De jongen stond een heel verhaal te houden, en probeerde op de meest zielige manier met haar te flirten. Ze gaf hem een medelijdende grijns en draaide zich gewoon om. Negeren werkte zo altijd het beste.
Zo had ze nog twee aanvaringen. Maar ze kapte ze meestal binnen vijf minuten al af. En dan gaf Frankie ze eigenlijk nog redelijk veel tijd, vond ze zelf. Het was jammer dat cocktail glazen niet groter waren. Ze had minstens nog drie van deze dingen nodig als ze de hele avond dit soort gesprekken ging voeren. Het voelde haast aan als audities: “Frankie’s next hook up 2k15”. En ze hadden allemaal de slapste en meest basic flirt methodes die Frankie in lange tijd was tegengekomen. Misschien lag het eraan dat ze de afgelopen jaren zo veel tijd had doorgebracht in kroegen waar iedereen ruwer met elkaar om ging, directer.
Ze stak een sigaret aan en nam een trek. Hier was ze echt even aan toe. Ze sloot even haar ogen terwijl ze de rook langzaam uitblies.
''Holy fucking shit.''
Abrupt opende Frankie haar ogen en keek de persoon tegenover haar aan. Frankie trok een wenkbrauw op, half vragend.
''Je mag mij wel neerslaan, like anytime.'' zei het meisje. Een zelfverzekerde grijns verscheen langzaam op Frankie’s gezicht. Dat leek er meer op. Ze nam weer een trekje van haar sigaret terwijl ze haar ogen over het meisje liet gaan. Ze zag er opzich helemaal niet verkeerd uit. Het meest opvallende was het haar van het meisje. Rood haar, de onnatuurlijke soort rood, Frankie vroeg zich af of het geverft was op natuurlijk zoals dat van haarzelf.
“Sorry babe, wouldn’t want to ruin that pretty face.” grinnikte ze terug. Het was een beetje een flauw antwoord, maar gelukkig nog steeds beter dan de flirt pogingen van de jongens die ze tot nu toe had gesproken. Ze praatte er snel overheen door zich voor te stellen.
“Ik ben Frankie by the way…” zei ze met haar ever-so-charming glimlach.

NOTES:I don’t know shit about flirting sorry||MUSIC:||CLOTHES:




Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Knock me out, saying that I want more, this is what I live for // Brandi Grey Empty
BerichtOnderwerp: Re: Knock me out, saying that I want more, this is what I live for // Brandi Grey   Knock me out, saying that I want more, this is what I live for // Brandi Grey Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Knock me out, saying that I want more, this is what I live for // Brandi Grey
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Brandi Grey
» Redheads united - Brandi Grey
» Knock knock Buddy here! || Felix Telour & Liam Egao
» ROOM 012 [Brandi & Riley]
» Sorry seems to be the hardest word |&Brandi

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: Genosha Island :: Beach-
Ga naar: