INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Redheads united - Brandi Grey

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Izzy Pasqalini
Izzy Pasqalini
Class 2
Aantal berichten : 52

Character Profile
Alias: Pélagica
Age: 16
Occupation:
Redheads united - Brandi Grey Empty
BerichtOnderwerp: Redheads united - Brandi Grey   Redheads united - Brandi Grey Emptyvr jun 27, 2014 10:32 pm




And than there’s Izzy, she’s so cute.
You can’t imagine she’d have a negative thought about anything


Izzy was te vinden op een van haar favoriete plekken van de school: het zwembad. Ze bracht hier een groot deel van haar tijd door, meestal met vrienden. Nu had ze bijvoorbeeld met Brandi afgesproken. Ze kende Brandi nog niet heel goed eigenlijk maar iedereen die aardig was tegen Izzy was een vriend en Brandi was dat dus. Ookal was de manier waarop ze elkaar hadden ontmoet een beetje apart. Maar toen Izzy perongeluk Brandi’s sms’je had ontvangen inplaats van de persoon die het eigenlijk had moeten onvangen had ze een kans gezien. Waarom ook niet, het resultaat was niet slecht, je kon volgens Izzy nooit genoeg vrienden hebben.
Het was nog redelijk vroeg, dus het zwembad was gelukkig nog helemaal niet vol, en er waren bijna geen kleedhokjes in gebruik. Izzy had zich snel omgekleed in haar gebloemde bikini en liep met de handdoek over haar schouder langs het zwembad. Ze legde haar spullen op een lege stoel en dook gelijk het water in. Het zwembad was nog redelijk groot en om even aan de temeratuur te wennen zwom ze wat heen en weer. Daarna bleef ze gewoon op de bodem zitten en droomde wat weg. Onderwater kon ze beter nadenken. Haar blik dwaalde af naar het dak van het zwembad, dat van glas was gemaakt. Ze kon zo precies goed naar buiten kijken.
Afwezig draaide ze een oranje sliert haar om haar vinger. Er waren niet veel mensen die haar opmerkten en als ze haar al opmerkten wisten ze meestal wel wie ze was. Ze was hier nu onderhand ook al weer drie jaar en ze had veel contacten. Maar sommige nieuwe mutanten bleven toch even aan de rand van het zwembad staan om te kijken. Izzy lachte zachtjes en zwaaide vrolijk naar een jongen die verbaasd in het water staarde. En toen eindelijk zag ze het felrode haar waar ze op zat te wachtten. Het kon niet missen, die haarkleur hoorde bij Brandi. Als een vuurpijl schoot ze omhoog naar het wateroppervlak. ‘Brandi!’ joelde ze gelijk. ‘Daar heb ik mijn spullen neergelegt!’ Izzy wees naar de stoel waar ze haar tas en handdoek op had achtergelaten. Ze leunde met haar onderarmen op de rand van het zwembad en volgde geduldig Brandi’s handelingen.
‘Hoe is het?’ vroeg Izzy meteen toen Brandi dichtbij genoeg was om een gesprek te voeren.

WORDS: 390 ofzoiets|| NOTES: Kijk maar wat je ermee kan, het is nu niet bepaald origineel of zo. Ik heb al wel een leuk ideetje voor een volgende post haha



Terug naar boven Ga naar beneden
Brandi Grey
Brandi Grey
Class 3
Aantal berichten : 101

Character Profile
Alias: Sense
Age: 16
Occupation:
Redheads united - Brandi Grey Empty
BerichtOnderwerp: Re: Redheads united - Brandi Grey   Redheads united - Brandi Grey Emptydi jul 01, 2014 4:28 am


'Ik had je beveelt om haar van haar vingers te ontdoen!' Schreeuwde de man die zolang ze zich al kon herinneren de baas over haar was, maar niet op een familie-gerelateerde manier. Hij stond verreweg van familie voor haar, hoeveel de mensen haar hier daarvan mochten overtuigen. ''Ik weiger om kleine meisjes pijn te doen, ze leek me onschuldig!'' Bracht de vuurtoren uit in protest, alleen niet op een hoog volume als de man dat had gedaan, daar was ze toch te onderdanig voor. Dat was het, ze had zijn grens bereikt en ze kreeg een volle slag in haar gezicht, ze had niet eens de tijd gekregen om een gil te slaken. Voordat ze één van haar handen omhoog kon brengen om aan de wang te voelen waar ze geslagen was reikte hij naar haar keel en duwde haar tegen de muur op omhoog. Ze begon meteen met piepen, voelde hoe er niet langer meer een houvast aan de grond te vinden was en raakte in paniek, vooral toen ze geen adem meer binnenkreeg. 'Houd op, alstublieft, houd op! Ze is nog maar een kind!' Hoorde ze een vrouwelijke stem door de luidspreker, waardoor ze de grip om haar keel voelde verslappen en gierig naar adem hapte, zichzelf naar de hoek bevond en daar zichzelf heel klein maakte. Ze zou de volgende keer beter nadenken, ze zou zijn bevelen opvolgen en haar krachten gebruiken. Haar buitengewone krachten waarover ze niet wist of iemand anders die hier ook zou hebben. Hier in het vreemde onderwater schachtgebouw. Brandi praatte zichzelf aan dat ze de mensen kwaad zou doen, ze was haar leven dierbaar en haar gevoelens uit zou schakelen de volgende keer. De volgende keer. Ze zou het allemaal goed doen, allemaal voor hem. Onbewust rolden er tranen over haar wangen, waarvan ze het over eentje maar voelde rollen, de ander inmiddels dik opgezwollen door de slag die ze gekregen had.

'Brandi? Brandi word wakker, die lamp heeft me weer geraakt.' Ze kwam langzaam uit haar nachtmerrie vandaan en ze knipperde wild met haar ogen, probeerde aan haar omgeving te wennen. Maar iets hield haar daartegen; een spin stond midden op haar gezicht. De redhead slaakte een gil van jewelste. Dit was al de derde fucking keer dat Banana besloten had om op haar gezicht een dutje te doen en ze raakte er maar niet aan gewend. De spin viel daardoor van haar af, op haar dekbed en ze probeerde naar adem te happen zodra ze overeind kwam en met haar deken haar borstkas probeerde te bedekken als een hulp om zichzelf te beschermen. Toen pas realiseerde ze zich dat de spin haar niks aan zou doen en dat ze op de mutantenschool was, voor een half jaar al. Ja.. dit zou nog een lange tijd gaan duren voor ze eraan gewend geraakt was. Haar ogen vielen op de wekker op haar nachtkastje, merkte dat de klok net half negen geslagen had. Ze slaakte een diepe zucht, viel met haar hoofd terug neer op het kussen tot ze zich plotseling realiseerde dat ze over een halfuur afgesproken had met Izzy! ''Ohshit,'' vloekte ze fluisterend, onmiddellijk zichzelf uit bed werkende en bracht de spin veilig terug het hok in, waarna ze zich in de badkamer opsloot om zich klaar te maken.

De gedachten waren nog altijd aanwezig, iedere dag weer, had ze opnieuw gemerkt zodra ze door de school heen liep om naar buiten te gaan. Gelukkig was ze niet superveel mutanten tegengekomen, vooral niet omdat ze wist dat ze over haar uiterlijk zouden gaan denken. Hoe ze in haar tankini door de school heen liep alsof ze de zwaarste misdaad pleegde. Brandi focuste zich op de handdoek die ze in haar hand vasthield, betrad het zwembad al gauw op haar teenslippers en voelde de warmte tegen haar huid aanslaan. Dit was veel beter. Een zachte expressie kwam op haar gezicht te staan door de sfeer die er hing. Vooral omdat ze geen vervelende gedachten hoorde en ze zichzelf af kon leiden met de geluiden van water die ze in zich nam. Het zwembad kwam tot zicht en ze liep langs het zwembad, legde haar ogen op een stoel en was van plan er heen te lopen tot ze een welbekende stem hoorde en iemand uit het water zag vandaan zag komen. Op haar gezicht sierde meteen een vrolijke glimlach. ''Izzy, hee! Oké. Is goed..'' Ze keek vanuit haar ooghoeken toe hoe de mede redhead zich naar de kant bevond en op haar wachtte. Gauw dumpte ze haar handdoek neer bij de spullen van Izzy, net zoals haar teenslippers en trok, terwijl ze naar de kant toe liep waar de meid was, aan de rand van haar tankini. Brandi ging door haar knieën en bleef op de kant zitten, peddelde met haar benen door het water heen, genoot van de warmte die het afstraalde. ''Prima, ik was bíjna onze afspraak vergeten, haha.. En blijkbaar heb ik Elise weer geslagen met een lamp, per ongeluk. Ze maakte me wakker en toen ik wakker werd lag Banana op m'n gezicht. Ik schrók, damn. En jij? Hoe is het met jou?'' Lachte ze nu ze eraan terug dacht, haar aandacht volledig richtende op Izzy terwijl ze het water in kwam en haar haren achter haar schouders sloeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Redheads united - Brandi Grey
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Brandi Grey
» Knock me out, saying that I want more, this is what I live for // Brandi Grey
» Shapeshifters united
» Cowgirls united [Elin & Samantha]
» Sorry seems to be the hardest word |&Brandi

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Outside :: Swimming Pool-
Ga naar: