INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Allison Argent
Allison Argent
Class 2
Aantal berichten : 779
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptyza aug 29, 2015 12:29 pm

Jamie Nicholls schreef:
Aaaah, ik krijg echt rillingen van het trainingstopic tussen Allison en Damian  :la:

Echt? =P
Tis echt heeeel lang geleden dak nog eens zo genoten heb van een eigen char
en een topic als dat. Ik vind ze stiekem wel geweldig samen, op hun eigen manier. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptyza aug 29, 2015 12:32 pm

Allison Argent schreef:
Jamie Nicholls schreef:
Aaaah, ik krijg echt rillingen van het trainingstopic tussen Allison en Damian  :la:

Echt? =P
Tis echt heeeel lang geleden dak nog eens zo genoten heb van een eigen char
en een topic als dat. Ik vind ze stiekem wel geweldig samen, op hun eigen manier. xD

Jaa, gewoon die hele spanning van een dreigende oorlog... Precies zoals ik het me had voorgesteld dat leerlingen het zouden opvatten :3
Sowieso is jullie postsnelheid echt inspirerend xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4
Aantal berichten : 570

Character Profile
Alias: Storm
Age: It's complicated
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptyza aug 29, 2015 12:33 pm

Ik vind Allison ook echt leuk, ik wil echt een keer een topic'je met haar en Wyot kunnen ze samen boogschieten :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Argent
Allison Argent
Class 2
Aantal berichten : 779
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptyza aug 29, 2015 12:36 pm

Nadya Kyla schreef:
Ik vind Allison ook echt leuk, ik wil echt een keer een topic'je met haar en Wyot kunnen ze samen boogschieten :]

Yeey,
Zie ik wel zitten. =D

Edit: And V; dat oorlogje moet er sowieso eens komen, al is het maar een heel kleintje!
Ik denk dat het alles waanzinnig spannend en realistisch zal maken. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4
Aantal berichten : 570

Character Profile
Alias: Storm
Age: It's complicated
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptyza aug 29, 2015 12:45 pm

Allison Argent schreef:
Nadya Kyla schreef:
Ik vind Allison ook echt leuk, ik wil echt een keer een topic'je met haar en Wyot kunnen ze samen boogschieten :]

Yeey,
Zie ik wel zitten. =D

Edit: And V; dat oorlogje moet er sowieso eens komen, al is het maar een heel kleintje!
Ik denk dat het alles waanzinnig spannend en realistisch zal maken. =D

Yeah, leuk :D Ik weet niet of ik straks als m'n studie weer begonnen is veel tijd heb om te posten maar kan het altijd proberen (a) Dit weekend heb ik niet heel veel tijd want ik werk het hele weekend als vrijwilliger op een festival, maar mocht je je vervelen mag je natuurlijk altijd een topic'je openen ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Argent
Allison Argent
Class 2
Aantal berichten : 779
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptyza aug 29, 2015 12:48 pm

Nadya Kyla schreef:
Allison Argent schreef:
Nadya Kyla schreef:
Ik vind Allison ook echt leuk, ik wil echt een keer een topic'je met haar en Wyot kunnen ze samen boogschieten :]

Yeey,
Zie ik wel zitten. =D

Edit: And V; dat oorlogje moet er sowieso eens komen, al is het maar een heel kleintje!
Ik denk dat het alles waanzinnig spannend en realistisch zal maken. =D

Yeah, leuk :D Ik weet niet of ik straks als m'n studie weer begonnen is veel tijd heb om te posten maar kan het altijd proberen (a) Dit weekend heb ik niet heel veel tijd want ik werk het hele weekend als vrijwilliger op een festival, maar mocht je je vervelen mag je natuurlijk altijd een topic'je openen ;)

Ik kan wel openen! =)
Vandaag niets te doen, morgen de hele dag met paardlief weg dus dan heb ik ook geen tijd.
Maar kijk, de post is er straks, voorkeur waar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4
Aantal berichten : 570

Character Profile
Alias: Storm
Age: It's complicated
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptyza aug 29, 2015 12:51 pm

Allison Argent schreef:
Nadya Kyla schreef:
Allison Argent schreef:
Nadya Kyla schreef:
Ik vind Allison ook echt leuk, ik wil echt een keer een topic'je met haar en Wyot kunnen ze samen boogschieten :]

Yeey,
Zie ik wel zitten. =D

Edit: And V; dat oorlogje moet er sowieso eens komen, al is het maar een heel kleintje!
Ik denk dat het alles waanzinnig spannend en realistisch zal maken. =D

Yeah, leuk :D Ik weet niet of ik straks als m'n studie weer begonnen is veel tijd heb om te posten maar kan het altijd proberen (a) Dit weekend heb ik niet heel veel tijd want ik werk het hele weekend als vrijwilliger op een festival, maar mocht je je vervelen mag je natuurlijk altijd een topic'je openen ;)

Ik kan wel openen! =)
Vandaag niets te doen, morgen de hele dag met paardlief weg dus dan heb ik ook geen tijd.
Maar kijk, de post is er straks, voorkeur waar?


Euhm... ergens waar ze een beetje boog kunnen schieten? :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Argent
Allison Argent
Class 2
Aantal berichten : 779
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptyza aug 29, 2015 12:53 pm

Nadya Kyla schreef:
Allison Argent schreef:
Nadya Kyla schreef:
Allison Argent schreef:
Nadya Kyla schreef:
Ik vind Allison ook echt leuk, ik wil echt een keer een topic'je met haar en Wyot kunnen ze samen boogschieten :]

Yeey,
Zie ik wel zitten. =D

Edit: And V; dat oorlogje moet er sowieso eens komen, al is het maar een heel kleintje!
Ik denk dat het alles waanzinnig spannend en realistisch zal maken. =D

Yeah, leuk :D Ik weet niet of ik straks als m'n studie weer begonnen is veel tijd heb om te posten maar kan het altijd proberen (a) Dit weekend heb ik niet heel veel tijd want ik werk het hele weekend als vrijwilliger op een festival, maar mocht je je vervelen mag je natuurlijk altijd een topic'je openen ;)

Ik kan wel openen! =)
Vandaag niets te doen, morgen de hele dag met paardlief weg dus dan heb ik ook geen tijd.
Maar kijk, de post is er straks, voorkeur waar?


Euhm... ergens waar ze een beetje boog kunnen schieten? :]

Dacht ik ook.
Sportveld mss, buiten ipv binnen. =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha Holt
Samantha Holt
Deceased
Aantal berichten : 515

Character Profile
Alias: Bolt
Age: 17
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptyza aug 29, 2015 1:17 pm

Het moment dat je een hele doos chocolaatjes krijgt van de stal waar je helpt <3_<3

OMG, Jennifer, als Dahlia geaccepteerd is moeten wij ook een topic! :'D
(Stiekem vind ik haar fc echt helemaal geweldig! :la: )
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Argent
Allison Argent
Class 2
Aantal berichten : 779
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptyza aug 29, 2015 1:21 pm

Daphne; hier is ie; https://prophecy.forumactie.com/t1263-the-benefit-of-the-morning-wyot#20727
Hopelijk kun je er wat mee.

Emma; Doen we! =D Dahlia ziet me er geweldig uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha Holt
Samantha Holt
Deceased
Aantal berichten : 515

Character Profile
Alias: Bolt
Age: 17
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptyza aug 29, 2015 1:28 pm

Allison Argent schreef:
Daphne; hier is ie; https://prophecy.forumactie.com/t1263-the-benefit-of-the-morning-wyot#20727
Hopelijk kun je er wat mee.

Emma; Doen we! =D Dahlia ziet me er geweldig uit.

Dat vind ik ook :] :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice Fairfax
Alice Fairfax
Class 3
Aantal berichten : 107

Character Profile
Alias: Aisa
Age: 19 when she became immortal
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptyza aug 29, 2015 3:51 pm

Het moment van frustratie als je een product in jouw maat hebt aangevraagd bij Zalando, vanochtend een mail hebt gekregen dat 'ie weer op voorraad is, helemaal klaarstaat om het te kopen, op de productpagina gaat kijken en ziet dat 'ie weer uitverkocht is. :[
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha Holt
Samantha Holt
Deceased
Aantal berichten : 515

Character Profile
Alias: Bolt
Age: 17
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptyza aug 29, 2015 3:56 pm

Alice Fairfax schreef:
Het moment van frustratie als je een product in jouw maat hebt aangevraagd bij Zalando, gisteren een mail hebt gekregen dat 'ie weer op voorraad is, helemaal klaarstaat om het te kopen, op de productpagina gaat kijken en ziet dat 'ie weer uitverkocht is. :[

Dat suckt D:

Enkele opvrolijkers:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice Fairfax
Alice Fairfax
Class 3
Aantal berichten : 107

Character Profile
Alias: Aisa
Age: 19 when she became immortal
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptyza aug 29, 2015 3:59 pm

Samantha Holt schreef:
Alice Fairfax schreef:
Het moment van frustratie als je een product in jouw maat hebt aangevraagd bij Zalando, gisteren een mail hebt gekregen dat 'ie weer op voorraad is, helemaal klaarstaat om het te kopen, op de productpagina gaat kijken en ziet dat 'ie weer uitverkocht is. :[

Dat suckt D:

Enkele opvrolijkers:

Omg die vierde xDD Thank u Emma, mijn inner moordlustige Alice is weer een beetje tot rust gekomen (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha Holt
Samantha Holt
Deceased
Aantal berichten : 515

Character Profile
Alias: Bolt
Age: 17
Occupation:
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Emptyza aug 29, 2015 4:51 pm

Alice Fairfax schreef:
Samantha Holt schreef:
Alice Fairfax schreef:
Het moment van frustratie als je een product in jouw maat hebt aangevraagd bij Zalando, gisteren een mail hebt gekregen dat 'ie weer op voorraad is, helemaal klaarstaat om het te kopen, op de productpagina gaat kijken en ziet dat 'ie weer uitverkocht is. :[

Dat suckt D:

Enkele opvrolijkers:

Omg die vierde xDD Thank u Emma, mijn inner moordlustige Alice is weer een beetje tot rust gekomen (a)

No problem gurl :'D
Die vierde is inderdaad geweldig :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Randomness talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 33 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 33 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: