INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 FAQ / Site feedback

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
FAQ / Site feedback Empty
BerichtOnderwerp: FAQ / Site feedback   FAQ / Site feedback Emptyza sep 05, 2015 1:58 am

Veronica en ik hebben meningen nodig en van niemand anders dan van jullie: de leden!

Natuurlijk kunnen jullie altijd een PB sturen of een topic bij Questions of Ideas openen wanneer er een fout op de site staat of er iets anders belangrijks gemeld moet worden, maar dit is een topic waar we met z'n allen gezamenlijk kunnen overleggen, elkaar kunnen aanvullen en inspiratie kunnen opdoen.

Nu is de vraag: wat zouden jullie aan de site veranderd willen zien, toegevoegd zien worden of weg hebben? Wat is hetgeen dat nog mist op de site? Dit geldt voor informatie in de Regels/Guide tot aan zelfs nieuwe interessante gebieden die iets kunnen betekenen voor de site!

Alles is welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
Taylor Cadwell
Taylor Cadwell
Class 3
Aantal berichten : 666

Character Profile
Alias: Queen Midas
Age: 19
Occupation:
FAQ / Site feedback Empty
BerichtOnderwerp: Re: FAQ / Site feedback   FAQ / Site feedback Emptyza sep 05, 2015 2:38 pm

Persoonlijk mis ik de chatbox wel :'D Natuurlijk is het randomness topic er, maar still :'D

Voor de rest vind ik de site eigenlijk helemaal amazeballs :'D als ik het zo mag zeggen :'D

U guys are awesome & doing a really great job! ♥3♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian Carter
Damian Carter
Class 2
Aantal berichten : 122

Character Profile
Alias: Damian
Age: 18
Occupation:
FAQ / Site feedback Empty
BerichtOnderwerp: Re: FAQ / Site feedback   FAQ / Site feedback Emptyza sep 05, 2015 3:04 pm

Zoals ik alreeds zei in het Randmonness topic heb ik geen opmerkingen voor jullie. Toen ik me aanmeldde kreeg en vond ik de informatie dat ik nodig had: over wat gaat de RPG? Wat zijn de algemene regeles? Uitleg over de Classes vond ik ook meteen. Enige dat ik moeite had met vinden was de faceclaim die bij characters permission staat maar in feite stuit je daar automatisch op als je je character aanmaakt.

Neen, niet meteen enig feedback. De site is overzichtelijk, heeft een leuke lay-out, de gebieden zijn uitgebreid en zorgen voor veel inspiratie. In het algemeen heb je veel vrijheid in het schrijven wat het ook een heel stuk leuker maakt. Er wordt gebruik gemaakt van verschillende events zoals de Beach Party en binnenkort (?) een oorlog wat terug voor inspiratie zorgt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Argent
Allison Argent
Class 2
Aantal berichten : 779
FAQ / Site feedback Empty
BerichtOnderwerp: Re: FAQ / Site feedback   FAQ / Site feedback Emptyza sep 05, 2015 3:12 pm

Ik kan eigenlijk niets opmerken.
Alles is er wat je nodig hebt, ruime keuze aan boarden, events, uitleg
en een super vriendelijk beheer. Ik heb geen gevoel van "ik mis dit" of
"dat kan er bij", voor mij is dit een geweldige RPG site!

Doe zo voort zou ik zeggen! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Kellin Goodwin
Kellin Goodwin
Class 2
Aantal berichten : 287

Character Profile
Alias: Pisces/Fishstick
Age: 20 years
Occupation:
FAQ / Site feedback Empty
BerichtOnderwerp: Re: FAQ / Site feedback   FAQ / Site feedback Emptyza sep 05, 2015 3:18 pm

Het enige wat ik lastig vind is dat de faceclaim lijst alfabetisch gesorteerd staat op naam van de personages, dat is soms wat lastig als je wilt nakijken welke fc dat er bezet is of niet. ^^

Verder super site :'DDDDD
Me luv it <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver Marron
Oliver Marron
Class 3
Aantal berichten : 1112

Character Profile
Alias: Crucio
Age: 24
Occupation:
FAQ / Site feedback Empty
BerichtOnderwerp: Re: FAQ / Site feedback   FAQ / Site feedback Emptyza sep 05, 2015 3:20 pm

Ik sluit me volledig aan bij de vorige meningen =D
Heb me hier aangemeld begin 2014 (?) en zelfs toen was alles al enorm duidelijk.
De site legt zich als het ware vanzelf uit naarmate je alles verder doorleest.

Het is bijna oneindig qua mogelijkheden voor topics.
Ook leuk dat er regelmatig dingen worden georganiseerd, of er eens een nieuw gebied bij komt.
Niets op aan te merken!

TOP TOP TOP
Ben echt blij dat ik hier weer begonnen ben :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Joachim Leitner
Joachim Leitner
Class 3
Aantal berichten : 8

Character Profile
Alias: Chainreaction
Age: 19 years
Occupation:
FAQ / Site feedback Empty
BerichtOnderwerp: Re: FAQ / Site feedback   FAQ / Site feedback Emptyza sep 05, 2015 5:02 pm

Super niet origineel, maar ik geef de mensen boven mij gelijk ^^
Er is echt een groot aanbod aan rpg ~gebieden en qua uitleg is alles makkelijk te begrijpen. Er zit een heel erg actief en über aardig team achter, wat de site geweldig draaiende houdt <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
FAQ / Site feedback Empty
BerichtOnderwerp: Re: FAQ / Site feedback   FAQ / Site feedback Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
FAQ / Site feedback
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Feedback :: Ideas-
Ga naar: