INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Permanent slumber

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Christophe Rémy
Christophe Rémy
Class 3
Aantal berichten : 218

Character Profile
Alias: Apostacy
Age: Stopped counting tbh
Occupation:
Permanent slumber Empty
BerichtOnderwerp: Permanent slumber   Permanent slumber Emptyza okt 03, 2015 9:11 pm

too rare to die
Christophe Rémy
Zo.. ontzettend.. moe. Hij was wakker geworden met donkere kringen onder zijn ogen, die zelfs oogschaduw tot schaamte zouden brengen. Een beetje te lang had hij rondgelopen gisternacht en misschien was hij uiteindelijk niet echt tot slapen toegekomen. Waarom was het ook zo verdomd aantrekkelijk om te slapen rond negen uur? Zijn mobiel, die hij maar als wakker gebruikte (anders was die allang kapot tegen de muur gegooid), had hij al drie keer op ‘snooze’ gedrukt en helaas stond de functie nog altijd aan dat het na drie keer afgelopen was met de pret van het tien minuten extra slapen. Alsof de wereld tot een einde kwam, slaakte Christophe de meest dramatische Franse zucht ooit en wilde zich weer omdraaien, toen hij merkte dat zijn bed daar al eindigde en dus met deken en al op de grond viel. Door de pijn kwam hij razendsnel overeind en wreef klagend over zijn zij. Als hij karma ooit tegen zou komen dan .. Verder ging hij er maar niet op in.
Zoals altijd waren de gordijnen gesloten, voor zijn eigen welzijn, maar dat deed het juist lijken alsof het nog prettig nacht was en hij gerust nog een oogje dicht kon doen. Niets was minder waar. Hij hoefde de stof maar een klein beetje opzij te schuiven om een brandend gevoel te voelen op zijn huid, iets wat hij al een paar keer had meegemaakt toen hij nieuwsgierig naar buiten had willen kijken. In zichzelf brommend gooide hij zijn kledingkast open en trok er de eerste paar dingen uit die hij kon vinden. Good enough, hij kleedde zich niet echt voor iemand, laat staan dat het hem iets kon schelen als andere mensen zijn stijl niets vonden.
Hij was misschien al te laat voor een les, of misschien niet, hij was nooit zo van de roosters geweest. Als hij er aan dacht, dan kon hij nog wel eens overwegen om te gaan, maar hij vertrouwde de boel hier niet zo. Misschien was er wel iemand die met zijn of haar mutaties checkte of alle kamers wel leeg waren rond een bepaald tijdstip. Zo paranoia kon hij hier wel zijn, toch? Either way, met lome en sjokkende passen liep hij door de gangen, met zijn oogleden half dicht en nog altijd half warrig haar. Het was gelukkig wel stil, dus werd zijn vermoeide hoofd niet overbelast met geschreeuw van andere mensen. Elk geluidje leek wel tig keer vergroot te worden, zelfs het geluid van zijn eigen voetstappen.
Niets ging gebeuren voordat hij iets gegeten had en niemand wilde een vervelende en hongerige Christophe in zijn klaslokaal. Behendig manoeuvreerde hij zich langs de vrolijke zonnestralen die de kantine in wisten te stromen en omdat hij nog half slaapdronken was, koos hij maar wat uit, alles zag er in die vage veeg toch hetzelfde uit. Het mooiste moment van de dag tot nu toe, was toen hij in een stoel, in het allerdonkerste hoekje van de kantine, gleed en  achteruit tegen de muur leunde, zich in evenwicht houdende door de tafelrand met zijn handen vast te houden. Eindelijk een beetje rust en geen gehaast. Het was ook nog eens bijna helemaal leeg hier. Onderhand had hij geen idee meer hoe laat het was en waar hij eigenlijk moest zien. Maakte hij zich daar zorgen om? Neh, niet echt.
words: idc | tag: open! | outfit: click
Terug naar boven Ga naar beneden
Peggy O'Neill
Peggy O'Neill
Deceased
Aantal berichten : 35

Character Profile
Alias: Dusk
Age: 85 Years Old
Occupation:
Permanent slumber Empty
BerichtOnderwerp: Re: Permanent slumber   Permanent slumber Emptywo okt 07, 2015 9:44 pm



Met meest vrolijke glimlach op haar gezicht die ze maar op haar gezicht kon toveren, liep ze onzichtbaar door alle mensen heen. Haar haarkleur had een licht grijs tot witte kleur, wat betekende dat ze in staat was op elk persoon op dit eiland te laten schrikken. Het was immers haar eerst echte dag en ja gister avond dat ze hier was gekomen was ze eerst maar gewoon de boel aan het verkennen. Door dat ze logisch gezien dood was en gewoon een geest was die nog voor altijd over de aarde zou blijven zweven. Peggy had zeker drie keer door de school heen gelopen en twee keer over de rest van het terrein. Er waren geen mensen die haar die nacht hadden gezien, omdat ze zich gister avond en deze paar uur onzichtbaar had geschuild in de schaduwen van het dagelijks leven.

Af en toe wanneer ze langs een groepje mensen liep liet ze zichzelf even zichtbaar maken over de schouder. Die schrik die ze zag in de ogen van sommige mensen vond ze wel erg grappig. Na die schrik ging ze wel weer voort om onzichtbaar te zijn om nog meer schrik te kunnen zien in de ogen. Ze wist van zich zelf dat ze het nooit gemeen bedoelde, maar soms kon ze het gewoon niet laten om die schrik nog een keer te zien in de ogen van diezelfde mensen die ze op haar eerste dag had gezien. Ze volgde een paar mensen die vrolijk de cafetaria in ging, zij zelf ging er voor zorgen dat die lach om werd gezet in schrik.
Peggy liep dwars door een jongen heen die brommend tussen dat groepje mensen heen liep. Ze negeerde hem eerst gewoon, maar ze hield haar ogen wel op hem gericht. Afwachtend wat hij ging doen. Waarschijnlijk zal het niet veel soeps zijn, en waarschijnlijk zou ze ook niet lang in de cafetaria blijven omdat al het eten door haar heen ging; en ze ook geen eten nodig had. De jongen ging naar het donkerste hoekje van de cafetaria waar hij leunend tegen de muur aan ging zitten met zijn stoel. Dat was gewoon even de perfect positie om iemand te laten schrikken.

Peggy liep zoals een ware geest, geruisloos door de ruimte en liep door wat mensen heen. Ze bleef onzichtbaar tot op het moment dat zij vlakbij de jongen stond en leunde een stukje naar voren tot haar mond in de buurt van zijn oor was. Langzaam maar zeker liet ze zichzelf zichtbaar maken, maar ze was op de plek waar zij stond uit het gezichtsveld van de jongen. "Boe," sprak ze ineens zachtjes maar spookachtig. Maar eigenlijk had ze zichzelf al verraden doordat ze voor dat ze "Boe" zei, was ze al gaan lachen om de gedachten die ze had hoe de jongen zou vallen van schrik. "Sorry, dat was de meest falende boe die ik tot nu toe heb gemaakt," sprak ze half lachend. Met een vrolijke grijns op haar gezicht ging ze tegen over de jongen zitten op de stoel. Met telekinese schoof ze haar stoel achteruit en probeerde te gaan zitten. Gelukkig waren zitten op een stoel, of liggen op een bed, één van die dingen waarbij ze geen zorgen over hoefde te maken dat ze letterlijk door de stoel zou vallen.
Ze keek de jongen aan en wachtte rustig af tot ze een reactie van hem kreeg.

Terug naar boven Ga naar beneden
Christophe Rémy
Christophe Rémy
Class 3
Aantal berichten : 218

Character Profile
Alias: Apostacy
Age: Stopped counting tbh
Occupation:
Permanent slumber Empty
BerichtOnderwerp: Re: Permanent slumber   Permanent slumber Emptydo okt 08, 2015 5:55 pm

too rare to die
Christophe Rémy
Het duurde even voor hij realiseerde dat hij een tijdje naar een punt voor hem aan het staren was en zelfs toen dat berichtje bij zijn hoofd aankwam, duurde het een tijd voordat hij met zijn ogen knipperde en zijn blik los wist te scheuren van dat punt. Hopeloos sloeg hij zijn handen voor zijn gezicht en blies een lange teug adem uit. Het zou hem niets verbazen als hij van die donkere kringen onder zijn ogen had, die vielen namelijk wel snel op op zijn zeer bleke huid. Af en toe liet hij zich wat gevaarlijke ver achterover hangen, maar echt het gevaar van achterover vallen had hij nog niet meegemaakt. Hij had nog wel een gevoel voor evenwicht, ook al duurde het even voordat zijn reflexen zouden willen werken. Toen het wat drukker begon te worden begon hij zich wat meer te irriteren aan het geluid dat al die andere personen maakten, maar ze leken elkaar wel af te wisselen. Kwam er iemand de cafetaria binnen, dan ging er weer iemand weg. Misschien hadden ze wel een soort raar systeem, dat of ze vonden dat hij een of andere donkere en chagrijnige sfeer met zich meedroeg.
Die sfeer, die er misschien ook wel echt was, werd er niet beter van. Hij hoorde iets, een geluid, was het gelach? Voordat hij zijn hoofd kon draaien om een zwaar geïrriteerde blik te sturen naar de persoon die zijn heiligdom van rust durfde te verstoren, werd dat geluid gevolgd door een ‘boe’. Het was niet dat het woord hem bang maakte, maar meer dat hij zo erg gefocust was om iemand in stilte koud aan te kijken, dat hij niet verwacht had dat iemand hem had willen laten schrikken.
Voor een kort moment keek hij een vreemdeling recht in de ogen aan, maar het volgende moment lag hij met stoel en al op de grond. Op de een of andere manier had hij zo weten te bewegen dat hij de tafel had losgelaten, zijn enige punt stevigheid aangezien hij weer zo ver naar achteren geleund had, en hij had nog een hopeloze poging gedaan zich aan iets vast te houden, maar de stoel was al over zijn verste punt geraakt. Het deed gelukkig niet veel pijn, maar hij werd meteen wel op een hele vervelende manier van zijn slaapdronkenheid verlost. "Sorry, dat was de meest falende boe die ik tot nu toe heb gemaakt," Klonk de stem van degene die hem had laten schrikken. Christophe probeerde al zijn beheersing bij elkaar te rapen en wonder boven wonder wist hij nog iet wat rustig overeind te komen, zijn stoel op te rapen en weer te gaan zitten. Wat was hij blij dat hij geen koffie vast had gehouden.
Scherp hief hij een van zijn wenkbrauwen op en keek het meisje tegenover hem wat koud aan. Ze leek er wel heel erg veel van te genieten. “Oh dat vind ik nou oh zo ontzettend jammer.” Sprak hij met de meest duidelijke sarcastische toon die hij maar kon gebruiken. Waarom hij? Waarom moest er per se met hem gekloot hebben? Hoe vaak was hij hier al niet op de grond gevallen? Hoe lang zou het duren voordat hij onder de blauwe plekken zat? Hij wreef wat over zijn zij, die toch wel wat geleden had door de val.  “Welke reden was er eigenlijk om dit te doen? Ik heb jou nog nooit van m’n leven gezien, dus ik kan je niets misdaan hebben?” Hij herinnerde zich zeker niemand met witlijkend haar. Of was hij toentertijd zo ongeïnteresseerd geweest dat hij haar alweer vergeten was?
words: idc | tag: ghost | outfit: click
Terug naar boven Ga naar beneden
Peggy O'Neill
Peggy O'Neill
Deceased
Aantal berichten : 35

Character Profile
Alias: Dusk
Age: 85 Years Old
Occupation:
Permanent slumber Empty
BerichtOnderwerp: Re: Permanent slumber   Permanent slumber Emptyvr okt 09, 2015 2:05 pm



Peggy was een persoon die juist van haar mutatie gebruik maakte en dat ze daarmee mensen kon laten schikken. Dat ze misschien na mate dat ze hier was ook een bijnaam zou gaan krijgen als Casper het griezel spookje. Alleen ja, ze was nou eenmaal een meid en dat wist ze ook wel honderd procent zeker. Het stond op haar paspoort dat ze een vrouw, maar het was niet zo dat ze haar paspoort had verlengd sinds ze eigenlijk dood was. Het was dus eigenlijk een paspoort uit de 20ste eeuw, maar dat maakte niet uit. Misschien zou het ooit in de geschiedenis boeken komen te staan, wie weet.
Dat haar Casper zintuigen over gingen naar een jongen die ten eerste al als een brompot de cafetaria binnen was gekomen was duidelijk. Hij had duidelijk iemand nodig die hem op zou vrolijken en daar was zij gewoon perfect voor. Ook al vond ze eerst dat ze de jongen eens flink moest laten schikken en dat hij niet zomaar als een brompot in een donker hoekje moest gaan zitten. Dat was toch eigenlijk zo afgesloten van de wereld? Er was toch niets aan dat hij niet opmerkend in een donker hoekje ging zitten? Eigenlijk mocht zij daarbij niet over oordelen, want zij was zelf ook iemand die een lange tijd als een onzichtbaar persoon over de wereld heen waande, ook al bekeek ze wel de mensen van een af standje. Zelf wist ze ook wel dat dat niets aan was, en daarmee moest ze de jongen gewoon even op wijzen.

Toen vlak achter de jongen stond begon ze eigenlijk al een beetje te lachen, waarbij ze dacht dat ze zichzelf al had verraadde. Maar toen ze “boe” zei en zichzelf zichtbaar maakte voor de jongen moest ze toch wel even heel erg lachen. De jongen viel met stoel en al naar achteren iets wat ze niet had verwacht doordat ze zichzelf eigenlijk al had verraden. Peggy verontschuldigde zich niet dat de jongen op de grond was gevallen. Sterker nog, dat was precies wat ze wilde dat hij ging doen toen ze hem ging laten schikken.
Ondanks de val van de jongen verontschuldigde ze zich wel dat het wel de meest falende boe was die ze die dag had gemaakt. Peggy bekeek de jongen hoe hij overeind kwam en de stoel terug zette op de plek waar het ervoor had gestaan. Scherp hief hij zijn wenkbrauwen op en hij keek haar koud aan. Nou, die koude blik had ze nou niet echt verdiend. Waarom zag hij niet gewoon de lol er van in? “Oh dat vind ik nou oh zo ontzettend jammer,” sprak met super veel sarcasme in zijn stem. Het boeide Peggy niet dat hij dat sarcastisch zei, want daardoor wist ze wel vrij zeker dat het goed was dat ze nu bij de jongen ging zitten om hem op te vrolijken. Geduldig keek ze de jongen aan, want ze had immers alle tijd van de wereld. “Welke reden was er eigenlijk om dit te doen? Ik heb jou nog nooit van mijn leven gezien, dus ik kan je niks misdaan hebben,” sprak hij. Een grote glimlach op haar verscheen. Het was beter dat de jongen dat vroeg aan haar dan dat hij haar grommend weg snauwde dat ze weg moest gaan. Niet dat ze dat dan ook ging, want dan bleef ze juist. Maar nu, nu was het nog een betere reden om te blijven. “Ik merkte dat je wat grommend en slaperig binnen kwam, en toen dacht ik dat ik je maar even wakker kon laten schikken,” sprak ze alsof ze echt een hele goede reden had verteld. Met haar hand deed ze een plukje haar naar achteren, waarna ze weer even in het rond keek of mensen hadden opgemerkt dat de jongen was gevallen. Ten slotte keek ze hem weer vriendelijk aan en sprak grappend:“Het is wel jammer dat niemand heeft gezien dat je viel. Het zag er echt hilarisch uit.” Kort lachte ze even, maar ze liet het niet merken dat ze eigenlijk nog steeds heel erg stuk ging; vooral omdat ze niet wist of de jongen dat wel echt heel erg leuk zou vinden.

“Maar het klopt wel tho, ik heb jou ook nog nooit van m’n leven gezien. Ik ben Peggy,” sprak ze, maar ze deed niet formeel haar hand vooruit. Haar hand zou anders toch door de zijne heen gaan en dat zou ook weer niet zo formeel zijn. En het was ook niet zo’n goed idee om te vertellen dat ze eigenlijk al heel lang niet meer echt leefde. Dus hield ze het er maar een beetje bij om hem een beetje voor schut te zetten en hem toch met een glimlach aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christophe Rémy
Christophe Rémy
Class 3
Aantal berichten : 218

Character Profile
Alias: Apostacy
Age: Stopped counting tbh
Occupation:
Permanent slumber Empty
BerichtOnderwerp: Re: Permanent slumber   Permanent slumber Emptyzo okt 11, 2015 6:14 pm

too rare to die
Christophe Rémy
Hij had het eigenlijk moeten weten dat er iemand met zou gaan klooien. Iedereen hier liep rond met vreemde mutaties en sommige personen bezaten nou net de mutaties die anderen het leven zuur konden maken. Zoals dit. Maar goed, er had iemand gelachen en als hij een beetje beter had nagedacht, had hij kunnen weten dat iemand hem misschien had uitgelachen en dus ook iets bij hem zou flikken. Dus lag hij binnen enkele momenten ook op de grond, met een plek op zijn zij die binnen een paar uur wel een licht paars of blauwe tint zou krijgen. En met wie had hij het genoegen? Een meisje dat ook gewoon voor hem was komen zitten, alsof ze een open uitnodiging had ontvangen via de post en nu leek te wachten op een warm onthaal. Daar was hij te naar voor wakker geworden, dus ze zou wel een eeuwigheid kunnen wachten tot die woorden zijn lippen zouden verlaten.
Toch begon ze weer breed te glimlachen toen hij gesproken had. Waarom? Was het zijn Franse accent of vond ze het nog steeds oh zo grappig dat hij op de grond was gevallen door haar toedoen. Nu was hij wel benieuwd naar de reden die ze zou geven voor dit grapje en het was geen vriendelijke nieuwsgierigheid, nee. “Ik merkte dat je wat grommend en slaperig binnen kwam, en toen dacht ik dat ik je maar even wakker kon laten schikken,” Antwoordde ze heel simpel, alsof het de manier was om met vreemden om te gaan, al helemaal als ze er zo totaal niet vrolijk uitzagen. Het deed hem alleen maar verward fronsen. “Misschien is dit wel mijn manier van wakker worden of ben ik gewoon geen ochtendpersoon.” Bromde hij, weer terugvallende in zijn oude humeur. “Het is wel jammer dat niemand heeft gezien dat je viel. Het zag er echt hilarisch uit.” Ze verhielp het ook niet echt, nee. Lichte irritatie verscheen in zijn blik, maar hij wist zich nog bij elkaar te houden. Besides, wat had het voor een zin om hier een ruzie over te maken? Ze leek over de gave te beschikken om onzichtbaar te worden, dus zou hij er alleen maar een kwelgeest aan overhouden. “Nou ik ben blij dat er tenminste iemand wel van heeft genieten.” Ah, nog altijd was zijn bron van sarcasme nog niet opgedroogd.
“Maar het klopt wel tho, ik heb jou ook nog nooit van m’n leven gezien. Ik ben Peggy,” Ze leek het op te pikken als een hint om zich voor te stellen, maar erg veel kwam er niet van. Christophe keek haar een beetje droog aan en haalde zijn schouders wat op, waarna hij zijn kin licht verveeld op zijn hand, die steunde op de tafel, liet rusten. “Nou, euh, aangenaam, I guess?” Nog altijd straalde de vrolijkheid van haar af. Hoe deed ze dat? Hij zou wel tien dingen kunnen aanwijzen in deze ruimte hier die hem irriteerden en dan was hij nog mild. “Ik heet Christophe.” Nog altijd bezat hij wel manieren, maar het was meer het idee dat ze misschien weer irritant zou doen als hij niet hetzelfde gebaar terug vertoonde.
“Maar waarom ben je zo vrolijk?” Een alledaagsere vraag bestond er haast niet. “Het is ochtend, je wordt verplicht naar lessen te gaan en het is ochtend.” Daar legde hij maar al te graag de nadruk op. Voor hem was er geen vervelender tijdstip.
words: idc | tag: ghost | outfit: click
Terug naar boven Ga naar beneden
Peggy O'Neill
Peggy O'Neill
Deceased
Aantal berichten : 35

Character Profile
Alias: Dusk
Age: 85 Years Old
Occupation:
Permanent slumber Empty
BerichtOnderwerp: Re: Permanent slumber   Permanent slumber Emptyzo okt 18, 2015 8:01 pm



Peggy vond het moment dat de jongen was gevallen al helemaal grappig. Het plan wat ze in haar hoofd had gehad was gelukt. Niet dat hij daar om moest lachen, want hij zou waarschijnlijk een blauwe plek krijgen. Zolang zij kon lachen vond het dan ook helemaal goed. Er waren genoeg mensen geweest waarmee ze de zelfde grap mee uit kon halen, maar hij was gewoon perfect. Die chagrijnige kop van hem maakte het plaatje dan ook helemaal af. Het was van de jongen af te lezen dat hij kleur nodig had in zijn leven, iets waardoor hij kon lachen. En daar was zij dan de juiste persoon voor. Zonder uitnodiging, die ze anders toch niet zou krijgen, ging ze gewoon voor hem zitten. Wachtend tot hij in actie kwam om weer op te staan.

Eerst hield ze gewoon haar standaard vriendelijke glimlach op, maar toen hij begon te spreken werd het meer een grijns. De woorden die hij sprak waren geen woorden dat ze weg moest gaan. Dus daarom was haar glimlach uitgegroeid tot een grijns dat haar vrolijkheid er van af spatte. De reden die ze dan moest vertellen waarom ze de grap had uitgehaald was een beetje vaag, maar het was goed genoeg om het aan hem duidelijk te maken. “Misschien is dit wel mijn manier van wakker worden of ben ik gewoon geen ochtendpersoon,” bromde hij. Peggy trok haar schouders op om duidelijk te maken dat dat voor haar geen verschil uit maakte. “Je hebt dan wel een vreemde manier van wakker worden,” sprak ze, waarna ze kort even grinnikte. Vervolgens keek ze kort om zich heen, maar niemand had blijkbaar gemerkt dat er een paar seconden geleden nog iemand op de grond lag, waarna ze de jongen weer aan keek en zei dat ze het jammer vond dat niemand had gezien dat hij viel. Iets wat best gemeen was om te zeggen, maar ze kon er niks aan doen. Zijn gezichtsuitdrukking was gewoon om te gieren zo grappig dat het er uitzag. “Nou ik ben blij dat er tenminste iemand wel van heeft genieten,” sprak hij sarcastisch. Ook al was het sarcastisch of niet, Peggy was een persoon die dat soort dingen gewoon negeerde. “Dat weet ik toch,” sprak ze lachend, omdat ze het gewoon serieus nam, nou ja stiekem nam ze nooit iets serieus waardoor ze er altijd een grapje van maakte.

Om zijn opmerking als hint te gebruiken zodat ze zichzelf ging voorstellen, werd ze ook wel wat nieuwsgieriger bij hem. Wie hij was en wat hij hier deed. De jongen keek haar droog aan en haalde zijn schouders op, waarna hij zijn kin licht verveeld op zijn hand, die steunde op de tafel, liet rusten. De vrolijkheid straalde van haar af alsof dit het leukste gedeelte was wat ze ooit in haar hele Casper leven had gedaan. De jongen stelde zich zelf voor als Christophe, waarbij haar gedachten af gingen naar de film Frozen.
Eindelijk en toch kwam die vraag die ze wel had verwacht die zou komen. En waar ze een boek vol mee kon schrijven aan redenen. “Maar waarom ben je zo vrolijk?” De perfecte vraag die je vooral aan Peggy kon stellen. “Het is ochtend, je word verplicht naar lessen te gaan en het is ochtend,” sprak hij waarbij hij de nadruk goed legde op ochtend. Ze grinnikte kort en keek hem vol bewondering aan. “Ik ben bijna altijd vrolijk op elk tijdstip van de dag,” sprak ze alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Ze deed haar armen over elkaar waarbij ze met haar hoofd op haar armen leunde en hem aankeek. “En heb je ooit een geest zien slapen?” vroeg ze eigenwijs, waarbij ze een wenkbrauw omhoog deed.

Terug naar boven Ga naar beneden
Christophe Rémy
Christophe Rémy
Class 3
Aantal berichten : 218

Character Profile
Alias: Apostacy
Age: Stopped counting tbh
Occupation:
Permanent slumber Empty
BerichtOnderwerp: Re: Permanent slumber   Permanent slumber Emptydi okt 27, 2015 8:15 pm

too rare to die
Christophe Rémy
Hij had het altijd irritant gevonden als mensen zo ontzettend vrolijk waren zonder dat er een duidelijke reden aanwezig voor was. Zo grappig was het toch niet geweest dat hij was gevallen? Want zelfs hij zou na een paar seconden alweer verveeld zijn geraakt door het mentale plaatje ervan. Dus.. waarom die glimlach, die bijna van haar gezicht af viel? “Je hebt dan wel een vreemde manier van wakker worden,” Hij onderdrukte de kinderachtige neiging haar woorden in een verhoogd en verveld stemmetje te imiteren, want wie weet zou ze daar nog vrolijker van woorden en dat wilde hij natuurlijk niet hebben. Al die blijheid prikkelde zijn irritaties op het moment te veel. Dus bleef hij een tijdje stil, hopende dat dat zwijgen haar vrolijkheid iet wat zou dempen, maar besloot toch iets te zeggen. “Ik ben liever vreemd dan saai normaal.” bromde hij er nog achterna. Stel je voor dat hij op tijd naar bed ging –brr- hij kreeg er al kriebels van op zijn rug als hij er alleen al aan moest denken.
Zijn eigen woorden bleken uiteindelijk ook nog een valstrik voor hem, want ze reageerde er o zo blij en lachend op. Christophe slaakte een oprecht vermoeide zucht en wreef met zijn hand over zijn voorhoofd, proberende die reactie nu weer snel te vergeten. Oh waarom overkwam hem dit nou? Ja, waarom zou ze er ook niet zo op reageren? Er bestond natuurlijk altijd nog de optie om gewoon op te staan en weg te lopen, dit allemaal vergeten, maar hij vertrouwde haar niet zo. Aan de ene kant was ze té vrolijk, maar aan de andere kant leek ze ook weer niet vrolijk genoeg. Misschien had ze nog wel een paar trucjes achter de hand en lag hij straks niet alleen op de grond, maar plakte hij tegen het plafond.
Vervolgens stelde ze zichzelf wel voor en hij gaf zijn naam dan ook nog wel prijs, niet op de levendige manier die zij had gebruikt. De tafel leek wel de grens te zijn van een donker humeur en een stralend humeur. “Ik ben bijna altijd vrolijk op elk tijdstip van de dag,” de woorden klonken hem vreemd in de oren en even dacht hij dat hij alles verkeerd had verstaan. Bijna tijd vrolijk en dat de hele dag door? Gemeend hief hij zijn wenkbrauwen op in een fronst en zijn humeurige uitdrukking vervaagde een beetje door de verbazing. “Het spijt me voor je,” zei hij alsof het een condoleance was. Zelf moest hij er niet aan denken om altijd het zonnetje in huis te zijn. “En heb je ooit een geest zien slapen?” alsof zijn frons niet nog dieper kon worden, lukte het hem dan toch. Hoeveel grapjes had ze nog in petto voor hem? “Een geest?” vroeg hij, zeer sceptisch en kwam overeind, waarna hij tegen de rugleuning van zijn stoel aan kwam te zitten. Met gekruiste armen keek hij haar aan, nee, zo ver ging zijn goedgelovigheid niet. “Really?” als het buiten deze grote groep van mutanten was gezegd; oké, maar nu ging het hem te ver. “Nee, ik heb er nog nooit een zien slapen, maar wie zegt dat dit niet weer een van je ‘leuke’ grapjes is, hm?”
words: idc | tag: ghost | outfit: click
Terug naar boven Ga naar beneden
Peggy O'Neill
Peggy O'Neill
Deceased
Aantal berichten : 35

Character Profile
Alias: Dusk
Age: 85 Years Old
Occupation:
Permanent slumber Empty
BerichtOnderwerp: Re: Permanent slumber   Permanent slumber Emptywo okt 28, 2015 11:10 am



Peggy vond het onnodig om deze jongen zo alleen en chagrijnig achter te laten, dus bleef ze bij hem zitten. Gewoon ook zonder reden. Al was het maar gewoon een gesprek of om te voorzorgen dat hij niet alleen zou zitten in deze ochtend. Ze kon er niks aan doen dat ze vrolijk was, maar ze vond het wel vervelend dat hij dat vervelend vond. Er was toch niks mis mee om vrolijk te zijn? Wat had je aan iemand die chagrijnig was, eigenlijk helemaal niets. Je kon zeggen dat het vandaag een doel was van haar om deze jongen vrolijk te krijgen, het was immers iets wat ze op haar eerste dag kon doen. Zo kon ze er ook achter komen wat voor mensen hier allemaal rondliepen, en dat vond ze wel fijn om te weten.
Peggy wees hem erop dat hij wel een vreemde manier van wakker worden had. Het bleef een tijdje stil tussen hen in, maar ze had zich voorgenomen om hem niet te laten verzuipen in de vragen die ze wel wist te verzinnen. Ze kon soms nog al te veel gaan zeggen en dat zou ook alleen maar irritant zijn. Uiteindelijk sprak hij:“Ik ben liever vreemd dan saai normaal.” Ze haalde haar schouder op. Iedereen had wel iets vreemds, en dat hij dat dat dan had met wakker worden dan kon ze daar niet over judgen.

De jongen maakte een oprecht vermoeide zucht die goed verstaanbaar was voor haar. Als ze een normaal persoon was, zou ze zich gekwetst moeten voelen maar zo was ze niet. Als de jongen haar echt wilde kwetsen met zijn geïrriteerde gedrag dan mocht hij wel wat beter zijn best doen. Peggy twijfelde of ze daar wat over moest gaan zeggen en deed haar mond wel een stukje open om de woorden over haar lippen te laten rollen; maar ze hield wijs haar mond dicht. Wie weet zou de jongen dan weg lopen en dan zou zij alleen zitten. En daar had ze ook niet echt zin in.
Ze had zichzelf voor gesteld wat hij vervolgens ook deed. Christophe deed haar denken aan Frozen, maar hij leek niet echt op de tekenfilm karakter. Ze zal hem ook verder niet storen aan de grapjes die ze nog in haar grappendoos had zitten. Met de vrolijkheid die van haar af stralen gaf ze antwoord op zijn vraag. Hij trok zijn wenkbrauwen op bij het antwoord dat ze gaf. Gelukkig werkte haar antwoord wel, want voor een deel ging zijn donkere humeur over naar verbazing. Iets waarbij ze hem aankeek met een rustig glimlachje. “Het spijt me voor je,” sprak hij tegen haar alsof hij een condoleance was. Het glimlachje wat ze op haar gezicht had verdween even. “Waarom zou het je spijten? Het spijt mij dat jij niet vrolijk kan zijn,” sprak ze een beetje streng tegen hem, zodat hij even een schop onder zijn kont kon krijgen om te beseffen dat er niks ergs was om vrolijk te zijn. Het was niet iets wat ze snel deed, maar hij had het echt even nodig.

Peggy vroeg er vervolgens eigenwijs achteraan of hij ooit een geest zag zien slapen. Het was alsof zijn frons nog dieper kon worden. Ze wist dat hij dacht dat het een grapje was. Ze zou blij zijn als ze nog levend was, maar dat was helaas niet meer zo. “Een geest?” vroeg hij zee sceptisch, waarbij hij rechtop ging zitten in zijn stoel. Hij sloeg zijn armen over elkaar waarna hij zei:“Really?” Peggy knikte en keek hem rustig aan. Er was geen glimlachje dit keer op haar gezicht te zien. Het onderwerp over dat ze een geest was lag altijd wel een beetje gevoelig. Veel zou ze er ook niet over zeggen, tenzij hij er naar zou vragen. Dan had ze geen andere keus om te vertellen hoe ze eigenlijk was dood gegaan. “Nee, ik heb er nog nooit een zien slapen, maar wie zegt dat dit niet weer een van je ‘leuke’ grapjes is, hm?” vroeg Christophe. Ze grinnikte kort, maar keek hem weer met een rustig glimlachje aan. “Zover ik weet heb ik nog nooit geslapen sinds een geest ben, sprak ze serieus. Er was niet te horen dat ze een grapje maakte en dat was ook niet van haar gezicht af te lezen. “En ik maak wel andere grapjes dan over geesten,” sprak ze wijs. Het was waar, ze zou nooit een grapje maken over het hele geesten gebeuren. Ze haalde nuchter haar schouders op, waarbij het net leek alsof de stralende vrolijk niets meer was dan gewoon een glimlachje dat op haar gezicht stond. “Het is niet veel boeiends, dus ik dat je dat vast te saai vind om een beetje over spoken en geesten te praten,” sprak ze een tikkeltje eigenwijs, waarbij er ook wat uitdagends in haar stem te horen was. Het risico dat ze nam om te praten over haar dood was best groot. Maar het was beter dan een zwijgzaam gesprek.

Terug naar boven Ga naar beneden
Christophe Rémy
Christophe Rémy
Class 3
Aantal berichten : 218

Character Profile
Alias: Apostacy
Age: Stopped counting tbh
Occupation:
Permanent slumber Empty
BerichtOnderwerp: Re: Permanent slumber   Permanent slumber Emptywo nov 18, 2015 6:58 pm

too rare to die
Christophe Rémy
Veel moeite deed hij niet om zijn nog altijd vermoeide houding te verbergen, zijn rug was gebogen door zijn houding waarbij hij bijna over de tafel hing en zijn ogen stonden ongeïnteresseerd op het meisje gericht. Maar zelfs als hij echt honderd procent wakker was geweest zou ze die oninteresse ook wel af kunnen lezen, misschien zelfs wel wat duidelijker. Een vreemde manier van wakker worden had hij, hm, het was meer een vervelende manier van wakker worden. Uit je bed vallen en vervolgens van je stoelen af ‘geduwd’ worden om de volgende dag weer wakker te worden met blauwe plekken van al dat geval. Heel fijn. Vandaag was nog extra fijn door deze grijnzende griet voor zijn neus. Toen hij haar haar mond open zag doen, hief hij een wenkbrauw op, wachtte geduldig af op wat ze zou zeggen, maar tot zijn verbazing bleef ze stil. Was er zojuist een wonder gebeurd en was ze haar stem verloren? Zou deze dag dan toch oplopen naar iets moois? Het zou hem bijna doen geloven in karma.
Helaas niet, want als het zo’n serieuze zaak zou zijn geweest, was die glimlach wel van haar gezicht verdwenen. Nog altijd waren haar mondhoeken lichtjes gekruld. “Waarom zou het je spijten? Het spijt mij dat jij niet vrolijk kan zijn,” de toon waarmee ze sprak was veranderd en als hij het eerlijk zou moeten toegeven, verbaasde het hem toch wel een beetje (erg veel). Zo, zo, verdween het stralende gezichtje nou een beetje? Het deed hem op de een of andere manier wel een beetje trots voelen, al voelde hij het al aan zijn water dat ze straks weer in lachen zou uitbarsten zodra ze de verbazing van zijn gezicht kon lezen. Maar toch, voor een moment kon hij hier wel van genieten. “Ach ik overleef het wel.” glimlachte hij al sarcastisch en liet zijn kin weer op zijn hand rusten, maar zijn mondhoeken nu toch wel een beetje geamuseerd omhoog gekruld. “Maar ik zou het echt niet aan kunnen om elk moment van de dag vrolijk te moeten zijn. Ik zou het me niet eens kunnen voorstellen.” overal om lachen? Je nooit irriteren aan je mede mensen? Brr, daar wilde hij niet eens over nadenken. “Maar toch bedankt voor je medeleven.”
Nu werd zijn ongelovige houding weer wat opgewekt, door het feit dat ze zichzelf als een geest had beschreven. D’r waren heel wat gekken hier op school die wel ongeveer dezelfde krachten bezaten als geesten, maar werkelijk waar een geest? Nee, zo goedgelovig was hij nou ook weer niet. Nog altijd met een wenkbrauw omhoog getrokken keek hij haar aan, maar voelde uiteindelijk toch wel een beetje waarheid in haar woorden toen ze hem zo serieus bleef benaderen. Bij haar eerste prank had ze haar lach niet kunnen inhouden, maar nu opeens wel. Zat er dan toch een serieuze aard in haar? Het was hem maar te verwarrend. “Zover ik weet heb ik nog nooit geslapen sinds een geest ben,” ze had even door hem gelachen, maar dat was weer opgehouden toen ze weer begon met spreken. Argh, wat moest hij nou van haar denken? Weer die uiterst serieuze toon, wat moest hij daar nou mee? Voor even wist hij niet wat hij vervelender vond; die über blije Peggy of de serieuze –maar misschien ook weer niet helemaal- Peggy. “Ik weet niet of ik jaloers op je moet zijn of niet.” hij moest moeite doen om niet een beetje te glimlachen bij deze woorden. Soms was slapen echt hemel op aarde, maar vroeg wakker worden was precies het tegenovergestelde. “En ik maak wel andere grapjes dan over geesten,” weer die toon, die ze nu wel een verdomd lange tijd aanhield. “Oké, oké, chill. Ik geloof je.” zei hij, voordat hij misschien nog een preek kreeg over wat hij wel en niet over geesten mocht zeggen. Owee als dit alsnog een grapje was.
“Het is niet veel boeiends, dus ik dat je dat vast te saai vind om een beetje over spoken en geesten te praten,” werd er vervolgens door haar gezegd en alhoewel hij niet graag op haar inging, werd zijn nieuwsgierigheid wel een beetje geprikkeld. “Nou, je ziet hoe mijn dag tot nu toe is,” hij keek om zich heen, de saaie kantine bekijkend en de mensen erin een snelle blik toewerpend. “niet echt bijster interessant, dus zou het echt minder boeiend kunnen zijn? I doubt it.”
words: idc | tag: ghost | outfit: click
Terug naar boven Ga naar beneden
Peggy O'Neill
Peggy O'Neill
Deceased
Aantal berichten : 35

Character Profile
Alias: Dusk
Age: 85 Years Old
Occupation:
Permanent slumber Empty
BerichtOnderwerp: Re: Permanent slumber   Permanent slumber Emptyma dec 07, 2015 11:17 am



De toon in haar stem die veranderde doordat ze echt spijt had dat hij niet vrolijk kan zijn. Het strenge dat in haar stem te horen was deed haar ook spijten, maar in plaats van dat toe geven voelde ze zich ook wel trots. Hij glimlachte en sprak: “Ach ik overleef het wel.” Hij krulde zijn mondhoek wel amusant omhoog, maar ze vond het niet grappig. Ze bleef hem dan ook streng aan kijken en werd zelfs een beetje boos. “Maar ik zou het echt niet aan kunnen om elk moment van de dag vrolijk te moeten zijn. Ik zou het me niet eens kunnen voorstellen,” sprak hij verder. Ze zuchtte even om even weer helder en vrolijk te denken, maar nadat hij haar bedankte voor haar medeleven; keek ze toch weer streng naar hem. “Ik snap jou echt niet, ik maakte geen grapje ik heb er echt spijt van,” begon ze weer, maar nu was er een ook een beetje van de boosheid te worden. “Ik kan je echt een schop onder je kont geven, snap je dat wel?” vroeg ze, waarbij er een bruin rode gloed langzaam over haar haar heen ging. Het was voor haar een teken dat ze hem wel pijn aan doen met haar telekinese, maar ze hield zich nog in. Ze hield het nu nog steeds even bij het boos kijken.

Om het gesprek niet in een stilte te laten vallen, was ze begonnen over zichzelf. Ze had uitgesproken dat ze een geest was. Waarbij Christophe eigenlijk zichzelf kon noemen als de eerste die dat wist buiten de schoolhoofden. Ze wist dat hij dit niet zou geloven na haar grapjes en haar kant dat ze toch wel werkelijk boos kan worden. Ze was nogal onvoorspelbaar, ze zou dan ook nooit kant hebben wat hij kon denken over haar. Misschien irritant of een beetje raar. Maar nu was ze serieus, weer iets anders dan dat ze al heeft laten zien. Misschien zou hij hierdoor ook wel vrolijk worden, wie weet. Maar door zijn volgende woorden, waarna hij had moeten lachen dacht ze wel dat hij er wel iets vrolijker van werd. Al was het een kleine oprechte lach dat was voor haar goed. Dat zou haar dan ook al een warm gevoel van binnen geven. Peggy grinnikite ook wel even, maar sprak vervolgens wijs verder. “Oké, oké, chill. Ik geloof je,” zei hij. Even moest ze lachen, maar ze begreep ook wel waarom hij dat deed. Een preek is niet echt leuk om te krijgen vooral niet van haar. Ze had namelijk hoe dan ook gelijk.
Tenslotte was iets uitdagends in haar stem te horen, maar ze had er ook wel een beetje spijt van dat ze dat had gezegd. Toch hield ze zich zelf niet tegen om toch weer de nieuwsgierigheid van de jongen tegen over hem te wekken. “Nou, je ziet hoe mijn dag tot nu toe is,” zei hij en hij keek even om zich heen. Ze volgde zijn blik die over de saaie kantine heen viel. Ze begreep het niet helemaal, wat had de kantine met zijn leven te maken? Maar na zijn volgende woorden begreep ze het wel. “Niet echt bijster interessant, dus zou het echt minder boeiend kunnen zijn? I doubt it,” zei hij. Ze hoopte er wel op dat dit als compliment was bedoeld. Want eigenlijk vond ze het best wel lief wat hij zei, en stiekem kreeg ze er ook wel een beetje warm gevoel van binnen. “Wat zou je precies willen weten? Er valt eigenlijk best wel veel over te vertellen,” sprak ze, waarbij ze het toch ontweek om over haar dood te praten. Maar ze toch het was wel iets intressants voor hem. “Zou je specifiek iets willen weten over spoken en geesten of meer over mijn dood ofzo,“ het laatste kwam er een beetje heel zacht uit. Maar het was net verstaanbaar voor hem.

[sorry voor de late reactie ;) ]

Terug naar boven Ga naar beneden
Christophe Rémy
Christophe Rémy
Class 3
Aantal berichten : 218

Character Profile
Alias: Apostacy
Age: Stopped counting tbh
Occupation:
Permanent slumber Empty
BerichtOnderwerp: Re: Permanent slumber   Permanent slumber Emptyzo jan 03, 2016 8:43 pm

too rare to die
Christophe Rémy
Nog altijd werd hem geen vrolijke blik gegund, maar bleef ze hem met diezelfde blik aankijken. Christophe deinsde er niet voor terug en bleef haar met een milde arrogante blik aankijken, zichzelf wat meer ontspannende zodat het hem niet al te veel energie zou hoeven kosten. “Ik snap jou echt niet, ik maakte geen grapje ik heb er echt spijt van,” Als ze zo graag een glimlach op zijn gezicht wilde zien, dan zou ze het maar moeten doen met zijn sarcastische. Hoewel de woorden geen boosaardige betekenis hadden, klonk ze toch wel iets prikkelbaar, maar dat gevoel kregen de meeste mensen die een gesprek aan gingen met hem. Toch bedankte hij haar voor haar medeleven. “Ik kan je echt een schop onder je kont geven, snap je dat wel?” Hij trok een simpele wenkbrauw op, maar keek er toch wel een beetje vreemd van op toen haar witte haar langzaam van kleur begon te veranderen. Wat was dit nu weer? Hij besloot haar maar wat voorzichtiger te benaderen, ook al had hij geen idee of dit een geheime gleurcode in haar haar was, maar aangezien ze hem net al op de grond had laten vallen met een simpel ‘boe’’tje wist hij niet wat hij van een schop van haar moest verwachten. “Ik ben bang dat ik van pijn niet sneller ga glimlachen.” Toch bleef Christophe ervan houden om zijn eigen graf te graven. Poor soul.
Ze bleef serieus, maar toen hij dan toch toegaf dat hij haar woorden geloofde, hoorde hij weer dat gegrinnik van haar. Hoe ze van vrolijk, naar serieus, naar een beetje boos en weer naar vrolijk kon gaan was hem maar een vraag. Maar goed, het was een tenminste een onderwerp waarbij hij niet werd gedwongen om vrolijk te zijn, want zodra ergens een eis aan vastzat deed hij dat niet meer met plezier. Dus maar al te ‘graag’ ging hij hier op in. “Wat zou je precies willen weten? Er valt eigenlijk best wel veel over te vertellen,” werd er gezegd en Christophe toverde een nadenkende frons op zijn gezicht. Keuzes maken bij onderwerpen waar hij nauwelijks niets vanaf wist was niet echt zijn specialiteit (hence een verklaring voor onvoldoendes vroeger). “Zou je specifiek iets willen weten over spoken en geesten of meer over mijn dood ofzo,“ Hmm, er werden hem nu wel wat opties gegeven, maar praten over de dood leek hem ook weer zo’n deprimerend onderwerp en was het niet haar bedoeling hem op te vrolijken? Besides, hij vond haar vrolijk dan toch wel wat leuker dan.. boos of serieus, dan voelde hij zich toch wel een petit peu bedreigd. “Nou..” begon hij, terwijl hij zijn vermoeide ledematen wat uitrekte. “wat ik me afvraag is, hoe je je niet dood verveelt?” Niet echt pun intended, maar goed. “I mean, heb je niet alles al gezien? Alles al gedaan?” Misschien zat er wel een gouden tip in haar antwoord, want zelf had hij dit gevoel wel. Overal had hij wel rondgedwaald en het leek wel alsof iedereen die hij tegen kwam wel een kopie was van iemand van vroeger.
words: idc | tag: ghost | outfit: click
Terug naar boven Ga naar beneden
Peggy O'Neill
Peggy O'Neill
Deceased
Aantal berichten : 35

Character Profile
Alias: Dusk
Age: 85 Years Old
Occupation:
Permanent slumber Empty
BerichtOnderwerp: Re: Permanent slumber   Permanent slumber Emptydo jan 07, 2016 1:16 pm



Het was wel duidelijk dat haar gesprekspartner niet echt goed wist hoe je moest glimlachen om dingen of hoe je überhaupt vrolijk kon zijn. Peggy had dan ook wel vrij snel besloten dat ze hem wel vrolijk zal gaan maken, maar de hoop die ze had zakte steeds dieper in haar schoenen. Ja natuurlijk werd ze wat pissig dat hij niet goed genoeg naar haar luisterde of dat hij haar niet begreep.
Het was alleen een gedachtegang geweest dat ze hem een schop onder zijn kont zou geven, maar de woorden die daarmee over haar lippen heen rolde kwamen eruit als een echt dreigement. Hij trok een simpele wenkbrauw op, maar Peggy bleef hem boos aan kijken waarbij haar haarkleur een licht bruin rode gloed kregen. “Ik ben bang dat ik van pijn niet sneller ga glimlachen,” sprak hij. Ze kneep haar ogen samen, waarna ze vervolgens even zuchtte en wat sipjes naar beneden keek. “Zeg me dan waardoor je wel een glimlach krijgt? Of is het voor jou echt zoveel moeite om maar even kort de goeie dingen van het leven te bekijken?” sprak ze zacht. Peggy keek hem wat onderzoekend aan, maar het medelijden stond op haar gezicht beschreven. Ook haar haarkleur kreeg gewoon weer dezelfde witte kleur.

Peggy vroeg zich nog steeds even af hoe het kwam dat spoken en geesten een onderwerp voor Christophe zouden zijn waardoor hij misschien iets vrolijker zou woorden. Het kan wel zo zijn dat hij juist net deed alsof hij geïnteresseerd was, terwijl hij haar daardoor wel zou kunnen kwetsen. Toch had ze niet zo’n gevoel dat hij zo’n iemand was, maar ze kon het natuurlijk ook wel mis hebben.
Ze gaf hem wat optie’s over wat hij zou willen weten over spoken en geesten. Een van de optie’s was over haar dood, maar ze hoopte al snel dat hij daar niks over wilde weten. Dat onderwerp was juist dat ze nooit aan iemand wilde vertellen. Zelfs niet als het misschien een kans had om iemand op te vrolijken.
“Nou...” begon hij, waarbij hij zich even uitstrekte op de stoel. “Wat ik me afvraag is, hoe je je niet dood verveelt?” sprak hij. Peggy trok een wenkbrauw op en keek hem wat afvragend aan. Was dit een grap of zo? “I mean, heb je niet alles al gezien? Alles al gedaan?” vroeg hij om zijn vraag wat specifieker te maken. Ze leunde wat naar achteren op haar stoel en zakte wat onderuit. “Nieuwe mensen leren kennen is niet altijd vervelend, dus dan verveel ik me ook niet?” sprak ze. Het was niet bedoeld als een vraag, maar toch kwam het wat vragend over haar lippen. Ze wist niet echt precies wat hij verwachtte als antwoord. Dus ze wist ook niet zo goed wat ze hierop moest antwoorden. Ze keek even naar het plafond van de kantine en keek hem weer even aan. “En zo oud ben ik nou ook weer niet, I guess,” zei ze, waarbij ze weer wat rechter op haar stoel ging zitten. “Wat verwacht je precies voor antwoord?” vroeg ze maar gewoon.

Terug naar boven Ga naar beneden
Christophe Rémy
Christophe Rémy
Class 3
Aantal berichten : 218

Character Profile
Alias: Apostacy
Age: Stopped counting tbh
Occupation:
Permanent slumber Empty
BerichtOnderwerp: Re: Permanent slumber   Permanent slumber Emptyma jan 11, 2016 6:43 pm

too rare to die
Christophe Rémy
Voor het geval het dreigement echt zou uitkomen had hij zijn spieren wat licht aangespannen, als hij niet nog een verzameling aan blauwe plekken wilde hebben zou hij daar wel voor willen rennen. Toch liet ze die boze blik wat varen en hoorde hij een uiterst zucht, waarbij ze hem niet meer aankeek. Met het moment raakte hij verwarder en verwarder, dus gooide hij het maar op het ‘vrouwen’ onderwerp gevolgd door een rol met zijn ogen. “Zeg me dan waardoor je wel een glimlach krijgt? Of is het voor jou echt zoveel moeite om maar even kort de goeie dingen van het leven te bekijken?” zei ze met een wat zachter stemmetje, maar nog altijd begreep Christophe niet waarom ze hem zo graag vrolijk wilde zien. Ze kenden elkaar net, dus konden ze zichzelf niet echt vrienden noemen en ze had hem nota bene zojuist nog voor de lol op de grond laten vallen, en wie weet verdiende hij het wel helemaal niet om vrolijk te zijn? Maar waardoor hij echt zou moeten glimlachen? “Oh, dat zou ik wel kunnen, maar het is ochtend en die is niet zo soepeltjes verlopen,” ahem, no fingers pointed tho. “dus ik moet nog even opwarmen. Het is wel bijzonder aardig dat je het zo probeert.” antwoordde hij rustig.
Het was een beter gespreksonderwerp dan hij meestal voorbij hoorde komen op de gangen. Iedereen bevond zich hier natuurlijk in die tienerfase, waarbij jongens, meisjes en feestjes een greep waren uit de belangrijkste dingen. Iets wat eigenlijk een tijdje al aan hem voorbij was gegaan, dus haalde hij zijn neus er ook voor op. Dus ja, over iets spannenders wekte zijn interesse wel iets. Hij had haar gevraagd hoe ze zich niet verveelde, hoe ze niet al moe was van zoveel dagen doorlopen te hebben. Ze antwoordde dat het ontmoeten van nieuwe mensen ervoor zorgde dat ze zich niet verveelde, maar helaas was Christophe niet zo’n sociaal vlindertje dus zou het zijn humeur niet snel verbeteren. “En zo oud ben ik nou ook weer niet, I guess,” Persoonlijk vond hij dit wel een komische opmerking. “Hm, echt? Hoe oud zou je dan mogen zijn, als dat niet uiterst onbeleefd van me is om te vragen it is.” grijnsde hij dan toch half.
“Hm, ik had misschien wel een beetje gehoopt op een paar spannende avonturen die je had meegemaakt. Maar als ik nog een vraag zou mogen stellen, heb je al eens een ander spook ontmoet?”
words: idc | tag: ghost | outfit: click
Terug naar boven Ga naar beneden
Peggy O'Neill
Peggy O'Neill
Deceased
Aantal berichten : 35

Character Profile
Alias: Dusk
Age: 85 Years Old
Occupation:
Permanent slumber Empty
BerichtOnderwerp: Re: Permanent slumber   Permanent slumber Emptydo jan 21, 2016 11:22 am



Ze was zich dan wel de hele tijd aan het afvragen hoe het kwam dat Christophe niet vrolijk zou kunnen zijn, maar zij was juist elke keer vrolijk. Hoe kwam dat dan precies? Het was niet zo dat ze altijd vrolijk hoorde te zijn in de buurt van andere mensen, want sommige mensen hadden geen zin in haar geouwehoer. Onder deze mensen telde ze op dit moment ook Christophe mee, maar het was nog niet in haar op gekomen om hem met rust te laten op het moment dat hij het ook duidelijk probeerde te maken aan haar. Het was dan niet zo dat ze zo vast beraden was om hem echt te laten glimlachen, maar het was wel het minste wat ze kon doen nu ze hier toch was.
Peggy had wel begrepen dat hij nu helemaal geen zin had in haar geouwehoer, vanwege haar leuke actie waardoor hij aan het begin op de grond was gevallen. Het was wel jammer dat niemand er iets van mee had gekregen, maar zij kon in ieder geval wel lachen. Maar lachen zat er op dit moment ook niet zo goed in. Het maakte haar zelfs een beetje pissig dat Christophe niet kon lachen. Waarschijnlijk was dat ook altijd wel de reden waarom ze zulke mensen als Christophe ontweek. Zulke mensen moesten gewoon eerst wakker worden voordat ze een gesprek aan konden gaan. Zo was zij ook altijd geweest, toen ze nog wel kon slapen; maar nu heeft ze daar in ieder geval niet echt last van. Ze wist ook wel dat het nooit leuk was voor andere mensen als ze zo chagrijnig deed op een ochtend als deze, dat maakte de dag er namelijk ook nooit leuker op.

“Oh, dat zou ik wel kunnen, maar het is ochtend en die is niet zo soepeltjes verlopen,” sprak hij tegen haar. Ze keek even naar haar handen die op de tafel lagen. Nu hij het zo zei voelde ze zich er wel even schuldig over. “Dus ik moet nog even opwarmen. Het is wel bijzonder aardig dat je het zo probeert,” antwoordde hij nog rustig op haar, waardoor ze weer opkeek en hem met een kleine glimlach aan keek. “Sorry dat ik je heb laten schrikken en dat je door mij op de grond bent gevallen,” verontschuldigde ze zich. Peggy dacht even terug aan zijn gezichtsuitdrukking, toen hij was gevallen. Iets waardoor ze wel weer even moest lachen. “Toch kan ik er niks aan doen, maar het was van af mijn oog punt wel erg grappig,” zei ze vervolgens om het nog een keer duidelijk te maken. Ze hoopte dat hij ook haar punt begreep. Kom op zeg, iedereen genoot wel van een beetje leed vermaak.
Ze gaf antwoord op zijn vraag op nog al een komische manier, nja dat vond hij dan en dat was ook wel te zien ook. Iets wat wel weer een glimlach op haar gezicht liet toveren. “Hm, echt? Hoe oud zou je dan mogen zijn, als dat niet uiterst onbeleefd van me is om te vragen it is,” grijnsde hij toch half. Ze keek even omhoog en telde vanaf haar geboortejaar tot nu, waarna ze hem weer aan keek en zei:“Ik ben nu 85… dat is toch niet zo oud?” Het laatste sprak ze een beetje twijfelachtig uit, omdat ja als ze geen geest was dan was ze nu een oud gerimpeld vrouwtje geweest. Maar er leefde altijd nog oudere mutanten right? Dus daarmee was ze nog best wel een jonkje, i guess.
”Hm, ik had misschien wel een beetje gehoopt op een paar spannende avonturen die je had meegemaakt. Maar als ik nog een vraag zou mogen stellen, heb je al eens een ander spook ontmoet?” vroeg hij vervolgens nog aan haar. Ze wilde hem wel wat gebeurtenissen vertelde, maar ze wist niet of ze spannend genoeg voor hem waren. Toch kwam er wel iets in haar op, wat eigenlijk eerder grappig was geweest. “Ik kan sowieso geesten zien van overleden organismen en daarbij hun vorm aan nemen?” het was eerder een vraag voor hem, want ze wist niet of dit interessant genoeg was voor hem. “Ik heb wel wat dingen mee gemaakt, maar ze waren eerder grappig.. I guess,” sprak ze, waarna ze vervolgde:“Ik was een keer als mammoet door een museum heen gelopen. Echt de angst die op de mensen af kwam was echt super grappig,” Een grijns sierde haar lippen, waarbij ze vervolgens wachtte op antwoord.

Terug naar boven Ga naar beneden
Christophe Rémy
Christophe Rémy
Class 3
Aantal berichten : 218

Character Profile
Alias: Apostacy
Age: Stopped counting tbh
Occupation:
Permanent slumber Empty
BerichtOnderwerp: Re: Permanent slumber   Permanent slumber Emptydo feb 04, 2016 10:21 pm

too rare to die
Christophe Rémy
Hij zou toch niet meer kunnen slapen nu hij eenmaal wakker was, maar het proces van wakker worden verliep bij hem altijd zeer traag. Iets waardoor hij altijd wel wat prikkelbaar was en waardoor hij totaal geen zin had om zich in andermans emoties te verplaatsen. Dus ja, de toekomstige Christophe zou misschien zijn excuses aanbieden voor zijn chagrijnige gedrag, als het hem goed uit zou komen. Maar natuurlijk zouden die excuses niet zomaar over zijn lopen komen, omdat zij een grote oorzaak was van die donkere wolk boven zijn hoofd. Hopelijk had hij haar iets van een schuldgevoel aangepraat. “Sorry dat ik je heb laten schrikken en dat je door mij op de grond bent gevallen,” Tevreden leunde hij weer wat naar achteren en knikte een beetje. Precies, dat was wat hij juist wilde horen, excuses.Met sorry ging de pijn in zijn zij niet weg, maar het was wel een begin. “Toch kan ik er niks aan doen, maar het was van af mijn oog punt wel erg grappig,” Hier kon hij echter niet beledigd op reageren, omdat hij maar al te graag hetzelfde deed bij anderen. “Hm, ja daar heb je wel gelijk in.” bromde hij wat, maar omdat hij het er mee eens was betekende niet dat hij graag nog een keer het slachtoffer wilde zijn van dit soort grapjes! “Maar zorg alsjeblieft dat ik de volgende keer mede spectator ben.” voegde hij er nog toe voor de zekerheid, dan kon hij haar lol wel delen.
Hij had haar gevraagd hoe oud ze dan wel was, een geest zijnde, en kon trots concluderen dat hij nog wel enkele jaartjes ouder was dan zij. “Dat zijn dan heel wat jaartjes zeg.. veel meegemaakt zeker?” merkte hij op. “Maar nee, zo zie je er totaal niet uit, nee.” Nee tuurlijk, ze was een geest. Maar of deze geest spannende anekdotes te vertellen had, was zijn echte vraag. “Ik kan sowieso geesten zien van overleden organismen en daarbij hun vorm aan nemen?” Het was vroeg dus hij moest even de schakelaar van het denken aanzetten om zich te bedenken wat ze hiermee bedoelde. Ze vervolgde haar woorden dat het niet per se spannende dingen waren, maar meer onder het genre grappig vielen. “Hier is je kans om mij aan het lachen te krijgen, dan.” antwoordde hij. “Ik was een keer als mammoet door een museum heen gelopen. Echt de angst die op de mensen af kwam was echt super grappig,” Alleen al de gedachte aan het beeld ervan deed een glimlach op zijn gelaat verschijnen en uiteindelijk begon hij toch ook wel zachtjes te lachen. “For real?” grinnikte hij. “Ah, respect voor dat. Ik zou het maar al te graag willen zien.” Ze begon nu wel een beetje de reputatie prank master te krijgen voor hem.
words: idc | tag: ghost | outfit: click
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Permanent slumber Empty
BerichtOnderwerp: Re: Permanent slumber   Permanent slumber Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Permanent slumber
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Cafeteria-
Ga naar: