INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Go hard or go home! |&Charles

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kate Mitchell
Kate Mitchell
Class 3
Aantal berichten : 105
Go hard or go home! |&Charles Empty
BerichtOnderwerp: Go hard or go home! |&Charles   Go hard or go home! |&Charles Emptywo okt 07, 2015 11:13 pm

I can play ‘em like a Ken doll


’Meet me at 11 in the training rooms you dweep.’ Dat bericht had ze ongeveer een uur geleden gestuurd naar Charlie. Jamie was eerder die dag naar haar toe gekomen dat het hem wel een goed idee leek om haar en Charles samen eens los te laten in de trainingsruimte. Iets wat haar ook nog wel een chill idee leek. Het was niet dat ze werkelijk veel zin had om hem wat klappen te geven, maar ze verveelde zich gewoon dood atm. Dus wat was er dan beter om gewoon eens eventjes los te gaan op hem right? Oké, goed we weten allemaal al wel dat ze waarschijnlijk niet van hem kon winnen. Of wel ja, dat mocht hij en de rest van de wereld geloven. Maar dat was dus voor haar echt niet het geval, nah ze zou eerst nog een 100 maal op haar bek moeten gaan voor ze het werkelijk zou geloven, en zelfs dan. Kate bleef nu eenmaal die eeuwige opdonder!

Nadat ze in de douche was gedoken en haar haren in een dot had gedaan en zich off course had aangekleed. Haar geweldige outfit bestond uit een donker grijze jogging met gewoon een witte tanktop. Voor wat zij ging doen moest ze echt niet al te fancy gaan hoor. Het was immers maar Charles weet je wel, die knul kende haar onder tussen al wel goed genoeg om te weten hoe ze in elkaar stak. Beter gezegd, hij dacht dat gewoon want feitelijk had hij enkel en alleen nog maar de dingen van haar gezien die ze wilde dat iedereen zag. Dus no problem, haar cover was nog save. Check haar even klinken als een of andere geheime spion of zo. Dat zou nog wel eens een leven zijn!

Half dagdromend had ze haar weg naar de al te bekende ruimtes gevonden. Maar haar persoonlijke butler was nog niet aangekomen. Rude much? Nah, de knul had nog alle tijd van de wereld om eerlijk te zijn. Kate was voor de verandering gewoon even extreem vroeg, not trying to impress somebody of zo. Nee kidding, waarom zou ze dat moeten doen bij hem? Stiekem had ze gehoopt om Jamie nog eventjes te spotten voor ze straks naar binnen zou gaan, maar dat zag er ook niet naar uit. Merendeels was het om te vragen waarom ze nu weer net samen gezet was met Charlie, maar ergens kon ze het ook wel weer raden stiekem.

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Go hard or go home! |&Charles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go hard or go home! |&Charles   Go hard or go home! |&Charles Emptywo okt 07, 2015 11:58 pm






Succes Is The Best Revenge




’Meet me at 11 in the training rooms you dweep.’

Hoe de fuck kwam ze zelfs aan zijn nummer? Sigh. Hij had geen idee waarom ze wou dat hij naar de trainingrooms kwam, en al zeker niet wat ze van plan was. Toch kwam het ergens wel goed uit, hij wou die dag toch nog iets gaan doen van training. Gelijk wat, eigenlijk. Zijn wapentraining had hij die ochtend al gehad, nog voor de zon was opgekomen. "Je vind het vast niet erg als ik ga?" Checkte hij even bij Raziël, want o wee als hij de Engel weer kwaad zou maken door iets te doen wat tegen zijn zin was. "Nee, maar gedraag je", Klonk de gouden stem streng. Charlie kon nog net een zuchtje tegenhouden. Hij had nog een goed uur, dus ging hij maar gewoon verder met zijn huiswerk. Niet het huiswerk dat ze hier opgaven in de lessen, nah, dat deed hij wel een andere keer. Deze 'leerstof' was tenminste interessant.

Maar hoe interessant hij ook was, 11 uur begon dichterbij te komen. Met een zachte klap sloeg hij zijn boek dicht, deed hij iets sportievere kleren aan en deed de riem met werpmessen rond zijn borst voor hij zijn shirt er over heen trok. Daarna volgde een trui, om de nogal duidelijke vormen van zijn wapens een beetje te verhullen. Gekleed in een short en een paar makkelijke puma sneakers zette hij koers naar de kelders. Zijn blauwe ogen schoten door de gang, kruisten een paar keer kil de blik van andere mutanten. Hmpf, zelfs na al die tijd bleef hij vinden dat het een grote bende losers was.

In de kelder aangekomen liep hij de trainingsruimte binnen. Er waren er meerdere, maar dit was de enige waar licht uit kwam. En hij had goed gegokt. Kate was er al, ook al was het eigenlijk nog geen tijd. "The dweep has arrived", Zei hij koeltjes, liet daarbij ook wel merken dat hij niet echt gediend was met haar naampje voor hem. Hij liep nonchalant dichterbij en keek haar toen vragend aan. "Waarom had je me nodig?" Vroeg hij toen, toch wel een beetje nieuwsgierig, al liet hij dat natuurlijk niet merken. Hé, hij had een steen-reputatie hoog te houden hier.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Mitchell
Kate Mitchell
Class 3
Aantal berichten : 105
Go hard or go home! |&Charles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go hard or go home! |&Charles   Go hard or go home! |&Charles Emptyma nov 09, 2015 1:49 pm

I can play ‘em like a Ken doll


Kate had zo haar eigen trucjes om aan nummers te komen van mensen. Ze had gewoon skills oké, stiekem zelfs een beetje meer dan die dweep van een Charlie. Al zou hij dat nooit toegeven, maar kom op iedereen wist wel beter als dat right? Geen idee hoe Charlie aan al zijn trucjes en zo kwam, maar zij had er echt wel meer en allemaal lekker zelf ontwikkelt zonder hulp van mutaties of wat dan ook. Nu ze er even beter over nadacht had ze eigenlijk totaal geen idee wat die dude zijn mutaties waren, maar goed daar kwam ze nog wel eens achter. Wie weet misschien zelfs vandaag? Nah probz niet, als er een ding was waar ze zeker over was dan was het dat die kerel niet in zijn kaarten liet kijken. Maar wie weet trof ze hem nog wel eens in een goede bui? Als die jongen dat al kon hebben dan toch. Ghehe, natuurlijk kon die knul day. Een keer op de duizend jaar of zo. Iets wat dus al niet zou gebeuren als zij in zijn buurt was tbh, want tja zeg nu zelf Kate en vrolijk doen. Dat gebeurde enkel en alleen als ze of bij Brandi was of bij Jamie en die waren dus beide mooi niet in de omgeving te bekennen.

Ongeduldig tikte ze met haar vingers op het scherm van haar phone. Thank god dat ze er wel op kon rekenen dat Charles hier tijdig zou gaan arriveren. Misschien was dat zijn mutatie wel, overal op tijd komen. Nah, hem kennende zou het iets specialer zijn of zo. Wie weet stond die dude wel in contact met wist zij veel wie. Like, dat kon echt wel gebeuren right? Er was hier bij haar weten nog zo’n dude en die had banden met de duivel of zo. Max something, het zeggen van dat je zo’n banden hebt is een ding maar het geloven is een hele andere zaak. Al twijfelde ze er bij die kerel dus eigenlijk echt niet aan. Maar goed, dat waren andere dingen waar ze haar mooie hoofdje niet mee ging moe maken. Nah, ze ging mooi al haar energie gebruiken voor Charles eventjes af te rammelen. Als je over de duivel spreekt, haar hoogstpersoonlijke butler kwam natuurlijk te vroeg binnen. ‘Fijn dat je je koosnaampje leuk vind.’ Klonk het op een snerende toon. Hun manier van omgaan met elkaar bleef nog altijd het meest lachwekkende ever.

Bij zijn dichter komen rechtte Kate haar rug , ze bleef nog altijd aanzienlijk kleiner als hem maar alsnog. Kleine steentjes waren grotere gevaren als grote stenen. ‘Jamie kwam met de melding dat het een goed idee was dat ik je nog eens wat klappen ging geven. Je weet wel, ik moet on point blijven.’ Grijnsde ze uiteindelijk. Natuurlijk wist ze zelf wel beter hoor. Charlie hakte haar zo de pan in als hij dat wilde doen. ‘Dus let’s go of ben je bang dat ik je werkelijk afmaak?’

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Go hard or go home! |&Charles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go hard or go home! |&Charles   Go hard or go home! |&Charles Emptyzo dec 06, 2015 4:33 pm






Succes Is The Best Revenge




Eerlijk gezegd had hij geen idee hoe ze aan zijn nummer was geraakt, aangezien hij dat aan bijna niemand had gegeven, maar het was door haar manier van praten dat hij door kreeg wie er op hem zou wachten in de traingsruimte. En hij kreeg gelijk ook. Natuurlijk was het Kate, met haar creatieve bijnamen ook altijd. ‘Fijn dat je je koosnaampje leuk vind.’ Reageerde ze op zijn woorden, waarop hij haar enkel met een opgetrokken wenkbrauw aan keek. Hij moest hier geen woorden aan verspillen, ze wist goed genoeg dat hij het geen fijn koosnaampje vond. Langs de andere kant wist hij ook goed genoeg dat zij zich daar niks van zou aantrekken, vandaar dat hij er gewoon niet op reageerde. Het was toch een verloren zaak. Maar goed, hij zou haar sowieso terug krijgen, op de een of andere manier.

En die zou ze hem misschien zelf nog geven. ‘Jamie kwam met de melding dat het een goed idee was dat ik je nog eens wat klappen ging geven. Je weet wel, ik moet on point blijven.’ Legde ze grijnzend uit. ‘Dus let’s go of ben je bang dat ik je werkelijk afmaak?’ Zei ze, waardoor hij nu een geamuseerde grijns om zijn lippen kreeg. "Dus Jamie wil dat ik jou op mij laat slaan omdat jij daar zogezegd sterker uit gaat komen?" Vroeg hij even na, waarna hij zijn hoofd schudde. "Het is niet omdat je een meisje bent en toevallig gerelateerd aan het schoolhoofd dat ik je ga sparen hoor", Waarschuwde hij, waarna hij zijn trui over zijn hoofd trok. "Wat wil je doen? Sparren?" Vroeg hij toen, opnieuw een beetje nieuwsgierig. "Of moet ik je les geven zodat je actually iets bijleert?” Stelde hij toen voor. Oh ja, dat zou best grappig kunnen zijn, ghehe.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Mitchell
Kate Mitchell
Class 3
Aantal berichten : 105
Go hard or go home! |&Charles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go hard or go home! |&Charles   Go hard or go home! |&Charles Emptyma dec 21, 2015 7:03 pm

I can play ‘em like a Ken doll


Pff Charles was weer zijn saaie zelf hoor. Haar niet eens een reactie geven, beleefdheid was vandaag weer heel ver te zoeken bij de jongen. Maar goed, ze was hier niet gekomen om even een gezellig praatje te maken met hem. Nah, dat zou ook gewoon nooit gebeuren want Charlie was niet echt een gezellig persoontje, en Kate wel ja zij speelde daar vaak genoeg op in en probeerde hem dan te irritere. Iets wat haar al wel is gelukt was een tijdje terug. Maar ze beschouwde de dude toch best nog wel als een vriend. Basically was hetgene wat ze met hem had nog wel vreemd maar ze stelde zich er geen vragen over. Al ging ze dat niet aan hem toegeven tho, want dingen toegeven betekende dat je zwak was. Of toch ja, in de ogen van de oppermachitge dweep die voor haar neus stond. Toch kreeg ze enige reactie van hem, die kleine wenkbrauw raise was al genoeg van haar om haar irritantheid een nieuwe boost te geven. Arme arme Charlie.

Van de uitleg die ze zo correct mogelijk aan hem gaf moest hij lachen. Oh ja, daar kwam die omhoog gevallen Charlie weer aan zetten. Kate’s mondhoeken trokken iets breder omhoog. Basically besefte Charlie niet dat hij haar hiermee hielp. Natuurlijk besefte Kate maar al te goed dat ze nooit van hem zou kunnen winnen, misschien zo nu en dan eens uit balans brengen maar winnen dat niet, maar hij hielp haar wel door haar te trainen op haar reflexen en alles. ‘Wie zegt er dat je me moet sparen? Charles je kent me toch al langer als vandaag? Go hard of start er niet aan.’ Kate was wat dat betrof geen opgever, ze was een bikkel en daar kon het knulletje hier even niets aan veranderen hoor. Nah, zelfs als het op bloendens toe zou neer komen dan ging ze mooi verder. ‘Ik heb je hier al gekregen, van mijn part mag jij beslissen wat we gaan doen hoor. Wie weet beat ik de “meester” nog wel in zijn eigen spelletje.’ Klonk het luchtig. Wat uitdagen hier en daar kon nooit kwaad. Voor heel even liet ze haar ogen over de jongen glijden, het zou echt zo’n shame zijn als hij er straks uitzag als een kapot gepikte vogelverschrikker tho.

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Go hard or go home! |&Charles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go hard or go home! |&Charles   Go hard or go home! |&Charles Emptydi jan 05, 2016 2:07 am






Succes Is The Best Revenge




Kate zag het duidelijk wel zitten. Op zijn broer en vader na had hij nog nooit gevochten zonder uiteindelijk iemand te vermoorden. Nu goed, bij haar zou hij ook niet tot het uiterste gaan, Jamie zou vast niet zo blij zijn als hij Kate zou doorprikken met zijn zwaard. En ergens wou hij dat ook niet, hoe raar het ook was. Van alle mensen op het eiland was zij wel het minst irritant, op Adelyn na en Lorise op een gedeelde tweede plek. Voor de rest, goh, hij zou iedereen wel eens een flinke klap willen geven gewoon omdat hij er zin in had. Om nog maar te zwijgen wat hij met Lydia zou doen moest hij eventjes vrij spel krijgen. Gelukkig voor haar stond zij dus niet voor zijn neus. Plus, het kon misschien nog leuk worden, als Kate er in zou slagen om langer dan een paar minuten te blijven staan.

Al was ze daar zelf waarschijnlijk rotsvast van overtuigd. ‘Wie zegt er dat je me moet sparen? Charles je kent me toch al langer als vandaag? Go hard of start er niet aan.’ Zei ze dapper. Charlie maakte even een ware buiging, met zijn handen netjes achter zijn rug gevouwen. "Your wish is my command", Grijnsde hij. Oh nee, hij vond dit veel te leuk eigenlijk. ‘Ik heb je hier al gekregen, van mijn part mag jij beslissen wat we gaan doen hoor. Wie weet beat ik de “meester” nog wel in zijn eigen spelletje.’ Reageerde ze toen op zijn vraag. "Please", Was het enige wat hij zei, waarna hij de ruimte even rond keek.

Al snel spotte hij een rek met een hele hoop stokken. Daar liep hij op af en hij nam er twee vast. Ze wogen amper iets, maar ze waren wel redelijk hard (ja wow verrassing) en er zat een dwarsstukje over om te voorkomen dat je geraakt kon worden op je hand. De lengte was ongeveer iets van een zwaard, en daar kon hij wel wat mee. De jongen gooide één van de stokken naar haar toe. "Hoe zeggen ze dat.. En guarde", Grijnsde hij, waarna hij meteen een sprong naar voren maakte en uithaalde naar haar rechtershouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Mitchell
Kate Mitchell
Class 3
Aantal berichten : 105
Go hard or go home! |&Charles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go hard or go home! |&Charles   Go hard or go home! |&Charles Emptydo jan 21, 2016 3:20 pm

I can play ‘em like a Ken doll


Kate keek hier naar uit. En niet zo’n klein beetje als ze heel eerlijk mocht zijn. In werkelijkheid zou ze er waarschijnlijk nooit in slagen om Charlie ooit te verslagen, maar zij en de werkelijkheid waren op dit moment niet zo nauw verbonden met elkaar. Het meisje geloofde er heilig in dat ze hem op zijn donder kon geven, en alles begon uiteindelijk met het geloven in iets right? Dus het was zo goed als onmogelijk dat ze hem zo maar ging laten winnen hoor, Kate ging standaard tot het uiterste dus n zou ze gewoon extra haar best doen dan anders. Yeah, ze ging hem versteld laten staan daar mocht je echt wel zeker van zijn.

Kate schonk hem een brede grimas. De jongen moest eens weten. Beleefd als ze was ging ze hem maar laten kiezen wat ze deden, plus zij had momenteel niet zo heel veel inspiratie om iets deftig te vinden als ze heel eerlijk moest zijn. Maar goed, meesterbrein Charles die alles wel wist van vechten of zo zou wel iets vinden in die bovenkamer van hem. Al hoopte ze ergens wel op iets leuk hoor, anders zou dit een pure verspilling zijn. Nou ja, ze zag Charles ook dus echt een complete waste was het niet, maar toch. Ze moest ook werkelijk wel kunnen wat hij haar ging voorschotelen anders was het best wel lame voor haar, en dan ging ze straks zielig in een hoekje liggen huilen of zo. Oke, nee dat ook weer niet.

Hij verdween naar een rek met stokken. Meteen schoten haar mondhoeken wat omhoog. Daar kon ze nog wel wat mee. Die paar schermklassen die ze ooit had gevolgd, en naja het constante spelen vroeger met Jamie die haar leerde stokvechten waren nog wel een beetje blijven hangen. Verwacht je maar aan een verassing maatje! Zonder terug te deinzen ving ze de stok behendig op en sloeg de uithaal van Charlie aan de kant door zijn stok met enige kracht opzij te slaan. Alsof ze echt weer ging schermen plaatste ze haar voeten hoe het moest en deed zij dit keer een zijwaartse sprong en haalde op haar beurt uit naar zijn schouder. Eerst nog een beetje simpel houden enzo. ‘Als ik het je te makkelijk maak moet je het maar zeggen hoor.’


Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Go hard or go home! |&Charles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go hard or go home! |&Charles   Go hard or go home! |&Charles Emptyma jan 25, 2016 10:14 pm






Succes Is The Best Revenge




Als Kate wou trainen, dan zou hij haar een training geven. Sowieso ging hij haar zo hard vernederen dat ze de volgende keer wel twee keer zou nadenken voor ze hem nog een keer zo’n vraag zou stellen. Jamie zou hem misschien niet eens meer toestaan om nog met haar te trainen. Niet dat hij haar werkelijk ging toe takelen, maar you know, hij zou haar ook niet zomaar heel laten. Niet als ze er geen moeite voor deed. Hij besloot om niet volledig los te gaan, want dan was hij geen partij voor haar. Het was meer een opwarmertje voor hem, dat hield hij zichzelf voor. Straks zou hij wel echt gaan trainen. Dit was puur om wat los te komen. Charlie keek toe hoe Kate handig de stok die hij haar toe wierp op ving en in positie ging staan.

De jongen trok een mondhoek op. Ze weerde zijn eerste aanval als bij wonder nogal krachtig af. Kijk, dit liep anders dan verwacht. Nog steeds niet echt een uitdaging, maar oké, hij nam het maar zoals het kwam. Ze haalde deze keer zelf uit, en bijna achteloos sloeg hij met een simpele polsbeweging haar aanval weg. ‘Als ik het je te makkelijk maak moet je het maar zeggen hoor.’ Zei ze, en hij lachte even geamuseerd. ”Let's dance”, Zei hij, waarna hij vooruit sprong, en soepel de ene na de andere aanval op haar los liet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Mitchell
Kate Mitchell
Class 3
Aantal berichten : 105
Go hard or go home! |&Charles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go hard or go home! |&Charles   Go hard or go home! |&Charles Emptyma feb 08, 2016 6:15 pm

I can play ‘em like a Ken doll


Kate ging er voor gaan. Logisch ook, dat deed ze altijd! Maar ze vond het nog wel leuk tbh om eens met Charles te sparren. Dat was waarschijnlijk iets wat ze ook maar een keer ging mee maken of zo, want tja als steen zijnde had Charlie natuurlijk een druk leven met elke dag ergens anders te liggen lummelen op de grond weet je wel. Plus, wie weet troefde hem zo maar eventjes af en zou hij nooit meer durven om met haar te vechten. Ghehe, ja keep dreaming Kate echt hoor. Waarschijnlijk moest de knul maar met zijn vingers knippen ofzo en lag zij al lang uit op haar rug te kermen van de pijn. Maar ja, you win some you lose some zeggen ze dan zeker?

Blijkbaar dacht Charlie dat zijn eerste slag meteen een treffer zou zijn maar niets was minder waar. Arme knul, hij had zo maar even geen idee dat ze dit nog werkelijk kon. Haar aanval werd even goed meteen afgewend, maar dat had ze ergens wel verwacht. Like, Charles was een of andere butler die trainede voor wist zij veel wat, natuurlijk wist die knul meer over dit alles dan zij. Kate trok even speels haar wenkbrauwen op terwijl ze enkele van zijn aanvallen wist af te wenden, al werd ze even goed soms venijnig hard geraakt op haar schouder. Maar hey, opgeven was voor losers! In plaats van opzij te stappen om zijn volgende slag te ontwijken sprong ze als het ware naar voren en trof Charlie hard op zijn borst. Soepeltjes was ze terug naar achteren gesprongen om vervolgens door te gaan met hier en daar een harde tik te geven, in de hoop dat ze nog iets zou raken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Go hard or go home! |&Charles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go hard or go home! |&Charles   Go hard or go home! |&Charles Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Go hard or go home! |&Charles
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [AC] Closed - Let's all go home.
» Carry you home {open}
» Use your imagination and pretend it looks like home
» Tell the world that I’m coming home.
» Calls me home [Caro&me]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Lower Floor :: Training Rooms-
Ga naar: