INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 [AC] Closed - Let's all go home.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dario Pedrosa
Dario Pedrosa
Class 3
Aantal berichten : 240

Character Profile
Alias: Arachne
Age: 20
Occupation:
[AC] Closed - Let's all go home. Empty
BerichtOnderwerp: [AC] Closed - Let's all go home.   [AC] Closed - Let's all go home. Emptyzo nov 15, 2015 11:59 am

WATCH-DOG OF HADES.

Het was Dario zijn eerste dag en in tegenstelling tot vele anderen liep hij met een nors gezicht rond terwijl hij op ontdekking ging. Hij was één van die mensen die absoluut niet op het eiland wilde zitten. Van de ene plek waar hij gevangen zat werd hij naar de andere getrokken. In de eerste tien jaar van zijn leven had hij nu niet bijzonder veel van de wereld gezien, en hij wilde graag alles zien. Voor dat hij voor zijn gevoel gedwongen was geweest om naar deze school te gaan had hij erover nagedacht om wereldreiziger te worden. Het leek hem geweldig. Ieder hoekje van de wereld zien en kennis maken met al de culturen en gewoontes. Dát leek hem pas leuk. Het eiland was verre van leuk. Er was veel te doen, maar wat kon een skatepark of zwembad hem nu schelen. Hij kon weer nergens anders heen en het gaf hem dus niet meteen een gevoel van vrijheid. Die aardige sukkel ook die de leiding had genomen toen ze hem kwamen halen.
Al heel de tijd gingen er verontschuldigingen door zijn hoofd maar hij reageerde er niet op en negeerde de stem volledig. Door die idioot zaten ze vast.
Uiteindelijk kwam Dario uit bij de living. Dus er waren in ieder geval nog plaatsen die niet te maken hadden met school. Dat was toch iets. Hij had echter verwacht dat er toch wat mensen zouden zijn in de ruimten maar niks. ‘Ook maar een dooie boel,’ mompelde hij wanneer dat Dario in één van de zetels ging zitten. Hij keek naar de tv die voor hem stond, maar het zwarte scherm was nu ook niet interessant te noemen. De afstandsbediening kon hij zo even ook niet zien liggen. Zin om te zoeken had hij ook niet, dus ging hij maar verder met het staren naar het zwarte scherm. ‘Ik had nog gezegd dat we moesten rennen, dan hadden we hier nu niet gezeten,’ zei de eigenwijze stem in zijn hoofd, die dat Dario enkel met zijn hoofd liet schudden. Ho nee, het was waar, hij was het er helemaal mee eens. ‘Maar dan waren misschien voor altijd op de vlucht, en daarbij waren die twee mutanten net wat sterker dan wij,’ zei de jongen luidop tegen zijn eigen gedachten.
Dario ging rechter zitten, plaatsten zijn ellebogen op zijn knieën om vervolgens zijn hoofd in zijn handen te kunnen leggen zodat hij voorover gebogen zat. ‘Al was dat waarschijnlijk nog beter geweest dan-’ en met één hand gebaarde hij naar de omgeving zonder verder op te kijken. ‘-dit.’

Post made for Jessica Banes

Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel Graham
Hazel Graham
Class 3
Aantal berichten : 92

Character Profile
Alias: Zenith/Nadir
Age: 17, dancing queen
Occupation:
[AC] Closed - Let's all go home. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] Closed - Let's all go home.   [AC] Closed - Let's all go home. Emptyzo nov 15, 2015 4:37 pm

Your lips are like wine
         AND I WANT TO GET DRUNK
Op dit moment verveelde ze zich dood. Ze had nog geen kamergenoot, had nog geen vrienden en haar auto's waren weg. Ze kon letterlijk niks doen. Dus begon ze maar doelloos door de gangen te zwerven. Ze liep langs kantoren, klaslokalen vol leerlingen, langs de kantine en langs de game hall, maar nergens zag ze iets interessants. Tot ze voorbij de living kwam, naar binnen keek en iemand hoorde praatte. Maar toen ze had vastgesteld dat er niemand was, keek ze raar op. Was die jongen nu tegen zichzelf aan het praten? Gek.

Toch liep ze op haar tippen naar binnen. Muisstil, zodat hij haar niet kon horen en ze hem kon laten verschieten. Bijna liep ze tegen een lage tafel op, maar net op tijd kon ze het ontwijken. Pas toen ze net achter de jongen stond maakte ze haar aanwezigheid bekent door te spreken. "Dat is een beetje raar, niet? Zo in een lege kamer spreken." Constateerde ze met een verveelde uitdrukking. Daarna sprong ze met haar geheime spionne lenigheid over de bank en landde ze netjes op haar achterwerk met een kleine plof. "Zelfs de tv staat niet aan." Ze keek opzij met een licht geamuseerde uitdrukking, "Wát doe je hier zelfs," Vroeg ze dan ook maar. In haar ogen was hier niks te beleven, misschien dat hij het anders zag.
clothes
Terug naar boven Ga naar beneden
Dario Pedrosa
Dario Pedrosa
Class 3
Aantal berichten : 240

Character Profile
Alias: Arachne
Age: 20
Occupation:
[AC] Closed - Let's all go home. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] Closed - Let's all go home.   [AC] Closed - Let's all go home. Emptyzo nov 15, 2015 6:02 pm

WATCH-DOG OF HADES.

Dario keek meteen op wanneer dat iemand anders zijn stem door de ruimte heen galmde. De persoon stond vlak achter hem, maar hij had haar niet horen aankomen. Hij keek meteen over zijn schouder naar het vrouwelijke figuur dat soepel over de rugleuning van de zetel sprong om zo naast hem te komen zitten. Een charmante glimlach sierde meteen zijn gezicht nu hij haar beter kon bekijken. Geen slecht beeld, zeker niet. ‘Kom jij er dan voor zorgen dat ik niet meer tegen een lege ruimte moet spreken?’ sprak Dario en hij liet zich naar achter vallen tegen de rugleuning met zijn armen erop rustend. ‘Serieus? Dag één en je gaat al achter de vrouwen aan?’ luide één stem in zijn hoofd, en hij kon het zuchten er zeer duidelijk bij horen. ’Beter dit dan dat hij op oorlogs-pad gaat…’ De woorden die door zijn hoofd gingen deden alleen maar een grijns op zijn gezicht komen, en hij wilde lachen, maar dat kon hij tegen houden.
Het meisje begon erover dat de tv niet aan stond en vroeg daarbij wat hij daar deed. ‘Op het moment ben ik aan het genieten van het mooie gezelschap,’ zei Dario als antwoord op haar vraag. ‘Maar voor de rest vraag ik me ook af wat ik hier doe.’
Met ‘hier’ bedoelde hij het hele eiland en de school. Hij hoorde er niet thuis, wilde zich er niet thuis voelen en zal zich er ook niet thuis voelen. Zo koppig als hij was zou hij niet willen toegeven dat de plek misschien uiteindelijk helemaal niet zo slecht was. Dario was er zeker van dat hij nog meer jaren van zijn leven aan het verspillen was.

Post made for Jessica Banes

Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel Graham
Hazel Graham
Class 3
Aantal berichten : 92

Character Profile
Alias: Zenith/Nadir
Age: 17, dancing queen
Occupation:
[AC] Closed - Let's all go home. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] Closed - Let's all go home.   [AC] Closed - Let's all go home. Emptyma nov 16, 2015 4:33 pm

Your lips are like wine
         AND I WANT TO GET DRUNK
Toen ze de jongen zo had zien zitten, was er een uitdagend glimlachje rond haar mond gekomen. Bij de CIA was het behoorlijk bekend geweest hoe fel ze met de jongens speelde, als een kat met zijn muis. Tot Lucas, maar Lucas was een uitzondering en maakte haar verdrietig. Dus bande ze de gedachten aan zijn lieve glimlach, zijn haren die altijd naar zee roken en zijn schitterende ogen uit haar gedachten. In plaats daarvan sprong ze over de zetel heen om langs de jongen te belanden. Die er zo te zien behoorlijk mocht zijn.

"Hangt ervan af of jij m'n aandacht kan vasthouden," Kaatste ze al even speels terug. Jess was geboren in het spelletje van aantrekken en afstootten. Haar moeder was een meesteres in dit werk, net als haar vader, die het jammer genoeg voor foute doeleinde ging gebruiken. Even was ze verward door het binnenpretje dat hij leek te hebben en ze begon zich toch af te vragen of deze jongen niet lichtjes gestoord was. Rustig draaide ze zich op haar zij en leunde ze met haar elleboog op de leuning van de zetel, om haar hoofd met haar hand te ondersteunen. Het compliment streelde haar ego, maar dat liet ze niet zien. In plaats daarvan glimlachte ze enkel mysterieus. "Vragen we ons dat niet allemaal af?" Lachte ze hem toe, "Ik ben trouwens Jessica en wie is deze mysterieuze gek?" Plaagde ze hem met een knipoog, terwijl ze haar rechterhand onder haar hoofd vandaan haalde om hem sierlijk haar hand aan te bieden.
clothes
Terug naar boven Ga naar beneden
Dario Pedrosa
Dario Pedrosa
Class 3
Aantal berichten : 240

Character Profile
Alias: Arachne
Age: 20
Occupation:
[AC] Closed - Let's all go home. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] Closed - Let's all go home.   [AC] Closed - Let's all go home. Emptydo nov 19, 2015 9:47 pm

Cerberus


Zijn gedachten van haat voor de plaats waar hij was werden verder zijn hoofd in geduwd wanneer dat hij het gezelschap kreeg dat naast hem was komen zitten. Het was er nog, maar Dario uiten het niet. De schoonheid naast hem aandacht geven was één van zijn top prioriteiten op dat moment. Een glimlach niet dat niet weg ging kwam op zijn gezicht terwijl hij naar haar woorden luisterde. ‘Dat moet niet moeilijk zijn,’ sprak hij zelfzeker. Dario had haar aandacht al weten te trekken door te praten tegen een ‘lege ruimten’ dus verder moest het niet moeilijk zijn om haar aandacht er wat bij te houden. Ze leek hem ook het type dat van aandacht hield, dus zou hij die ook geven.

Ze had misschien gelijk. Er waren vast meerdere mutanten die zich af vroeger waarom ze waren waar ze waren, maar anderen waren Dario niet. Het maakten hem niet veel uit of dat andere dezelfde vragen hadden. ‘Maar in tegenstelling tot sommige anderen hoor ik hier niet,’ zei hij met een glimlach. Hij keek haar rustig aan en dus niet met die vervelende starende blik die sommige wel hadden. Je zou het zelfs aangenaam kunnen noemen, of hij zou het zelf aangenaam noemen. ‘Wie die gek is waar je het over hebt weet ik niet, maar mij noemen ze Dario,’ ze had ondertussen haar hand aangeboden die dat Dario maar al te graag aan nam. Hij nam haar vingers vast om vervolgens zo een zacht kusje op te plaatsen, net zoals dat ze vroeger deden en heel de tijd hield hij oogcontact.

If you are going through Hell, keep going

Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel Graham
Hazel Graham
Class 3
Aantal berichten : 92

Character Profile
Alias: Zenith/Nadir
Age: 17, dancing queen
Occupation:
[AC] Closed - Let's all go home. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] Closed - Let's all go home.   [AC] Closed - Let's all go home. Emptywo nov 25, 2015 2:34 pm

Your lips are like wine
         AND I WANT TO GET DRUNK
Galant was hij wel, dat kon ze hem nageven. Al was de keuze van zijn woorden wat minder, maar dat liet ze terzijde. Raar was hij ook, maar dat werd goedgemaakt door zijn voorkomen. Natuurlijk mocht ze hem niet beoordelen op wat ze al gezien had, misschien lag het wel aan zijn mutatie. Sinds ze hier zat moest ze zichzelf er steeds aan blijven herinneren dat er meerdere waren met mutatie's en dat dat misschien de reden waren dat ze zo waren. Haar spionkant verplichtte haar om meer te weten te komen over het niet erg doordringbare wezen voor haar. "Ach, wie beslist waar je hoort of niet hoort. Zolang jezelf maar jezelf blijft kan je overal horen." Zei ze ontzettend filosofisch met een mysterieuze glimlach rond haar volle lippen.  

De naam Dario prentte ze vervolgens in haar geheugen, waarbij ze haar charmante glimlach door de zaal jaagde. "Hier zit duidelijk iemand die weet hoe hij met vrouwen moet omgaan," Zei ze, waarna ze haar tong kort over haar lippen liet glijden. "Als ik even heel onbeleefd mag zijn," Kondigde ze daarna aan, "Wat is jouw mutatie eigenlijk?" Subtiliteit kende ze wel, maar gebruikte ze  niet vaak tenzij het echt nodig was. Zoals het infiltreren in een bende, dan kwam dat natuurlijk wel van pas. Zelfs  nu ze hier zat had ze een klein meisje in haar schoenen zitten, voor de veiligheid. Niet dat ze zichzelf niet zonder zou kunnen verdedigen, ze had nagels voor iets en haar vechttechnieken natuurlijk.
clothes
Terug naar boven Ga naar beneden
Dario Pedrosa
Dario Pedrosa
Class 3
Aantal berichten : 240

Character Profile
Alias: Arachne
Age: 20
Occupation:
[AC] Closed - Let's all go home. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] Closed - Let's all go home.   [AC] Closed - Let's all go home. Emptyzo dec 06, 2015 10:50 pm

Cerberus


Dario trok bij haar woorden één wenkbrauw op. Zolang dat jij jezelf kan zijn kan je overal horen. Dat was waar, maar niet het punt. ‘Laat ik het dan anders verwoorden, ik wil hier helemaal niet zijn en heb geen enkele reden om hier vast gehouden te worden,’ sprak hij met een glimlach en een toon die niet paste bij zijn verwoording. Dario klonk nog steeds vriendelijk, en de glimlach bleef charmant, maar vanbinnen was hij vooral kwaad. Zijn gedachten van eerder kwam naar boven en hij werd er gewoon weer aan herinnerd dat hij vast zat op een eiland. Het eiland was er om mutanten te helpen met hun mutatie als ze die niet onder controle hadden of een gevaar waren voor anderen. Dario was geen van die twee. Oké, er was een mutatie die hij niet kon uitzetten, maar hij had niet het gevoel dat hij daarmee met een gevaar vormde. Zolang hij het niet misbruikten was het prima. Drie personen in één hoofd kon misschien wat problematisch zijn in de echte wereld, maar dat zou vast ook wel gaan. Als je gewoon al drie keer ergens tegen je wil hebt vast gezeten zou het wel eens fijn zijn om gewoon in de normale samenleving te kunne rondlopen tussen normale mensen en niet op een verdomd eiland in de middle of nowhere.
Onbewust had Dario zijn hoofd afgewend en keek hij naar de muur voor hem. Pas wanneer hij de stem van het meisje weer hoorden kreeg ze zijn aandacht weer en keek hij haar aan. ‘Zo direct,’ was het eerste wat dat Dario zei, maar hij vond het geen onbeleefde vraag. De nieuwsgierigheid begreep hij wel. ‘Ik kan transformeren in een Cerberus en om het andere makkelijk uit te leggen ben ik een levende voodoo pop. Ik raak iemand aan en de volgende keer dat er iets gebeurt waarbij ik pijn zou moeten hebben, voelt de persoon die ik laatst heb aangeraakt mijn pijn,’ zei Drio met een trotse glimlach op zijn gezicht. Hij schaamde zich totaal niet voor zijn mutatie, want waarom zou hij ook? Hij zag er niet uit als een freak, had geen staart of vacht dus kon hij voor een normaal mens doorgaan. Zolang hij toch niet tegen zichzelf begon te spreken.
‘Ga je mij nu ook vertellen wat jij kan?’ vroeg hij haar. Het leek hem niet meer dan normaal dat ze ook zou zeggen waartoe zij instaat was. Misschien moest hij wel schrik krijgen, of had ze iets dat in zijn nadeel werkten.

If you are going through Hell, keep going

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
[AC] Closed - Let's all go home. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] Closed - Let's all go home.   [AC] Closed - Let's all go home. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[AC] Closed - Let's all go home.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tell the world that I’m coming home.
» Go hard or go home! |&Charles
» Carry you home {open}
» Use your imagination and pretend it looks like home
» Calls me home [Caro&me]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Living Room-
Ga naar: