INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 It really presents nothing. [Kat]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Katerzyna Kraków
Katerzyna Kraków
Class 3
Aantal berichten : 373
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Emptydi nov 10, 2015 12:04 am

Doin' it
the way I wanna


Ze zou eerlijk gezegd niet helemaal precies weten wat er gebeurd zou zijn, waarschijnlijk wat bloederige dingen maar dat maakte haar alleen maar blij dat het er niet van gekomen was. Het had gewerkt, haar mutatie kon zelfs weerwolven terugdringen, iets wat ze ook wel leuk vond om te weten te komen. Hoewel ze het liever niet zo te weten was gekomen. De hele sfeer was nu omgedraaid en zij wist ook heel goed dat het nu niet even snel weer terug gedraaid kon worden. Ze zouden dit maar een andere keer moeten doen, al zou ze nog lang niet weg gaan, dat niet. Als hij ook gewoon met haar wilde chillen, dan kon dat ook. Zelf zou ze er ook niet al te veel moeite mee hebben als hij wilde terug gaan, maar dat lag aan hem en tot nu toe had ze niet het idee dat het voor hem een goed idee leek te zijn. Dus nee, het was maar beter zo. Het was evengoed om nu even gewoon dronken vrienden te gaan worden ofzo, gezien hij nog altijd een fles drank had staan.

‘Ik ga je echt niet de schuld geven voor iets wat ik heb.’ Had hij terug gezegd wanneer ze toch even liet weten dat ze zich misschien een klein beetje schuldig voelde, omdat ze het wel tegen had kunnen houden maar het was al te ver gekomen. Niet zó ver dat het extreme gevolgen zou hebben, maar je snapte het wel. ‘Waag het niet je schuldig te voelen.’ Waarschuwde hij haar waardoor ze even lichtjes haar handen in de licht hield, als overgave omdat ze die toon nog niet van hem gewend was. ”Oké oké, ik zal het proberen.” Zei ze terug met een glimlachje. Hij zou toch niet van haar afkomen, zelfs niet na wat er net gebeurde. Kat was wel wat dingen gewend, ze kon tegen een stootje en zou niet zo snel gillend wegrennen zoals andere meisjes dat misschien zouden doen. Hoe bloederig het ook zou worden, want wat dat betrof was Kat genoeg bloed gewend, niet alleen als vrouw zijnde dan maar ook om andere redenen. ‘Is dat zo.’ Vroeg hij waarbij hij langzaam knikte, waarop Kat uitdagend haar armen over elkaar sloeg. ”Ja tuurlijk.” Zei ze duidelijk en vastberaden terug. Zo snel zou hij echt niet van haar af kunnen komen, hij kon het wel proberen. ”WIl je erom wedden?” Vroeg ze vervolgens uitdagend, nog verder duidelijk makend dat ze wel stoerder was dan dit, wat er wel meer achter dan onschuldig uitziende meisje zat. ‘Ik ben in orde Kat.’ Verzekerde hij haar nog eens waarop ze knikte, wel blij om dat te horen. ”Oke, beter.” Glimlachte ze naar hem waarna ze vervolgens op zijn bureau kwam te zitten met de fles drank waarvan ze zonder toestemming een slokje van nam. Nog altijd gewoon in haar bh, want dat kon haar niet zoveel schelen, en zo had Hall tenminste ook nog wat aan haar behalve dan ze dat ze nu zijn enige gezelschap was. Hij pakte de fles vervolgens weer van haar af en begon hier zelf flinke slokken van te nemen. Uitdagend volgde ze hem met haar blik wanneer hij languit op zijn bed kwam te liggen, maar bedoelde er verder niets mee. Daar ging hij gewoon met de fles, mocht ze ineens ook geen slokjes meer? ‘Dus Kat, wat weet ik nog niet over je?’ Vroeg hij aan haar waarop ze even moest grijnzen terwijl ze zich weer van het bureau afzette om naast hem te zitten maar dan omgekeerd, met haar gezicht en bovenlichaam naar hem toe gedraaid. Nadenkend keek ze hem even aan waarop ze kort moest lachen. ”Ik ben best wel badass,” Zei ze lachend met een brede glimlach waarop ze de fles weer aanpakte en hier nog wat slokjes van nam voordat ze deze terug gaf. Hiermee doelde ze op haar verleden met de politie, iets waarvan hij natuurlijk nog niets afwist, daarom was het grappig om het zomaar zo te zeggen. Gewoon, om de lach er weer in te krijgen, de situatie weer beter te maken. Ze wilde namelijk gewoon lachen, en dat van net weer vergeten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Emptywo nov 11, 2015 6:38 pm

.Always live before you die.

Ze ging het proberen om de schuld niet op zichzelf te nemen, om zich bij het feit neer te leggen dat hij degene was die controle was verloren en ze daar zelf niets aan kon doen. En proberen was niet genoeg, hij nam geen genoegen met proberen, zo koppig was hij nu eenmaal. Met haar handen opgestoken had ze het begrepen, hij was er ook behoorlijk duidelijk over geweest. Maar hij moest er iets op vinden, misschien moest hij echt iedere morgen mee gaan sporten met Kat waarbij ze zijn hartslag de lucht kon inkrijgen en de weerwolf kon uitlokken zodat hij erop kon trainen. Dat zou handig zijn, zeker op een verlaten strand en met Kat in de buurt om hem tegen te houden als het verkeerd ging. Hij vroeg zich enkel af of ze hem kon tegen houden als hij al getransformeerd was … Lupos was niet zo agressief buiten volle maan als bij volle maan maar hij was gewelddadig. Alle keren dat het was gebeurt buiten volle maan had hij slachtoffers aangericht en zo de naam Lupos gekregen had. Dus hij wist het niet goed, misschien moest hij Devon en eens bij halen om te bespreken in wat voor manieren ze konden proberen om zijn weerwolf op te sluiten buiten volle maan. Want dit was niet leuk, naar Kat kijken, in haar legging en beha en er niets aan kunnen veranderen, dat was gewoon pure marteling voor zijn ziel.

Ze wilde erom wedden, hij glimlachte begaan om haar voorstel. ‘Ik win graag weddenschappen maar deze wil ik graag verliezen.’ Ging hij er gelijk op in. Haar de hele dag in de buurt hebben was voor twee dingen verschrikkelijk goed, één, ze was gewoon oogverblindend knap en goed gezelschap. En ten tweede, misschien was het ergens een gerustelling, dat ze er niet vandoor was gerend en ze wilde blijven bij hem. Storm had altijd nood aan wat affectie na een probleem als daarnet, geen idee waarom, het leek iets instinctiefs te zijn waar geen verklaring achter schuil zat. ‘Maar,’ hij stak zijn vinger op en wandelde op haar af eens ze op de bureau was gaan zitten. ‘Wat stel je voor? Waar wed je erom?’ Vroeg hij nieuwsgierig. Hij wilde het wel weten nu, ondanks dat hij zou verliezen … letterlijk hij zou willen verliezen. Hij wilde weten wat hij haar zou moeten geven, iets met eten waarschijnlijk, hij wist hoe versteld Kat was op eten.

Zijn vraag had hij gesteld nadat hij flinke slokken van de fles had genomen, alsof hij zijn probleem van eerder wilde wegdrinken. Misschien was het echt wel een beetje zo. Ze kwam van het bureau en Storm schoof een klein beetje op zodat ze naast hem op het bed kon gaan zitten. Haar antwoord zorgde ervoor dat ze de fles gemakkelijk weer uit zijn vingers los kon trekken en zelf weer naar haar lippen bracht. ‘Badass.’ Herhaalde hij bedenkelijk. Hij keek haar kort aan, van boven naar beneden en knikte met een vage goedkeuring. ‘Je ziet er badass sexy uit, en badass onschuldig.’ Hij zweeg en greens breed, charmant. ‘Hoe badass ben je Kat? Badass als in, ik steel van het keukenpersoneel want,’ hij tikte zijn vingers tegen de fles. ‘Dan ben ik ook badass.’ Knipoogde hij. Hij zag inderdaad wel badass in haar. Hij wilde erom wedden dat ze alles klaar kreeg, ze had de onschuldigheid, ze was een vrouw, sterke mutaties, good looking, hmmm. Storm keek haar met een kleine glimlach aan. ‘Ik geloof je, ik kan me wel een badass Kat voorstellen.’ Mijmerde hij. Hij sloot zijn ogen in een gebaar dat hij het zich voorstelde…
tag: Kat --- words: 607 --- notes: - --- outfit: -
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Katerzyna Kraków
Katerzyna Kraków
Class 3
Aantal berichten : 373
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Emptyzo nov 15, 2015 7:05 pm

Doin' it
the way I wanna


Ze zou hem eigenlijk best wel voor kunnen stellen te helpen met zijn controle, want ze kon zijn mutatie toch redelijk onder controle houden voor zover zij wist dan. Het was dus mogelijk voor hem om zijn hartslag zo hoog te krijgen en bijna te transformeren, te proberen het tegen te houden, en lukte het allemaal niet dan kon ze hem terug brengen. Nog op tijd, voordat het allemaal erger kon worden. Misschien kon ze hem dan ook nog terug halen maar dit wist ze natuurlijk nog helemaal niet. Dat zou ze dan moeten proberen als het helemaal mis ging, maar daarvoor moest het ook wel echt goed mis gaan want Kat zou dat niet late gebeuren. Maar goed, als hij dat wilde en nodig zou hebben zou had dat vast ook wel laten weten. Hij kende haar mutatie nu en wist er wel genoeg over dus dat liet ze maar gewoon aan hem over.

‘Ik win graag weddenschappen maar deze wil ik graag verliezen.’ Vertelde hij wanneer ze een opmerking maakte op dat ze er wel om wilde wedden. Zo snel kwam hij niet van haar af en dat zou hij nog wel zien. Kat was iemand die zomaar bij iemand weg zou lopen, zeker niet wanneer diegene wel interessant was. Ze was toch redelijk loyaal met haar vrienden, hoewel ze soms wel veel kon plagen en grappen kon maken, ook met haar vrienden. De reden waarom ze ook wel vaker vrienden verloren was, ze was namelijk ook wel goed in te ver gaan en grenzen opzoeken. Ze keek hem grijnzend aan. Natuurlijk wilde hij deze weddenschap verliezen. ‘Maar,’ Ging hij vervolgens verder. ‘Wat stel je voor? Waar wed je erom?’ Vroeg hij nieuwsgierig waarop ze enthousiast haar wenkbrauwen optrok en een vrolijke glimlach liet zien. ”Als ik win?” Vroeg ze waarna ze even een nadenkend geluidje maakte en hem sneaky aankeek met licht samengeknepen ogen. ”Dan mag jij pizza’s voor mij bakken.” Zei ze met een brede grijns. Yep, hij mocht sowieso iets van eten aan haar leveren, en dan was pizza ook nog wel het beste. Jammer genoeg - kuch kuch - ging hij die weddenschap van haar verliezen en zou dat eigenlijk ook betekenen dat hij alvast voor spul mocht zorgen om pizza’s mee te maken, want het was een feit dat hij dat mocht gaan doen.

De drank was niet slecht, het had best een lekkere smaak, dus ze moet ook maar weer snel zien dat ze die fles nog terug zou krijgen voordat Hall alles op zou drinken. Wanneer hij vroeg wat hij nog meer over haar moest weten wist ze niet meteen iets om te vertellen. Zoveel had ze niet echt om te vertellen, alhoewel, geen dingen die hij eigenlijk zou mogen weten. Ze was naast hem komen zitten met haar boven lichaam naar hem toe en half in de kleermakerszit, haar andere been hing namelijk nog naast het bed. Bij haar antwoord nam ze de fles terug en nam de hier ook weer een slok van. ‘Badass.’ Herhaalde Hall en keek haar bedenkelijk aan, waarna een blik over haar lichaam heen volgde met wat goedkeuring. ‘Je ziet er badass sexy uit, en badass onschuldig.’ Zei hij waarop ze breed moest grijnsen. Bij het ‘Badass sexy’ moest ze ook nog even bewijs leveren en even gleed ze met haar handen langs haar lichaam omhoog. Langs haar middel, haar ribbenkast, de kleine tattoo onder haar bh tot aan haar haren die ze even omhoog gooide met een vrolijke glimlach. ‘Hoe badass ben je Kat? Badass als in, ik steel van het keukenpersoneel want,’ Ging hij verder en tikje tegen de fles alcohol aan. ‘Dan ben ik ook badass.’ Zei hij met een knipoog waarop ze even een schouder optrok en hem verleidelijk aan keek. ”Oewhhh, dan passen we perfect bij elkaar.” Grapte ze wat lachend. Ja, dingen stelen uit de keuken was voor haar ook niet echt onbekend. ”Ik steel ook altijd uit de keuken,” Gaf ze ook toe met een knipoog. ‘Ik geloof je, ik kan me wel een badass Kat voorstellen.’ Mijmerde hij terwijl hij zijn ogen had gesloten in gebaar dat hij het inderdaad aan het voorstellen was. Iets waarbij Kat natuurlijk maar al te graag iets mee deed, want ze was tenslotte de koningin van de grapjes en het feit dat hij zijn ogen had gesloten maakte dat die koningin in haar naar boven kwam. Ze bracht haar hand omhoog en met twee vingers drukte ze kort tegen zijn lippen aan, alsof ze hem een kusje gaf met de lippen maar dit in feite dus niet deed. ”Droom maar even verder.”[/b[ Zei ze wanneer ze haar vingers weer van zijn lippen haalde. [b]”Maar ik ben wel echt badass, ben zelfs al meerder malen in aanraking gekomen met de politie.” Gaf ze dan ook toe. ”Had je niet verwacht he?” Vroeg ze vervolgens wat nieuwsgierig..

Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Emptyza nov 21, 2015 11:28 am

.Always live before you die.

Hij wilde niet weten wat er in Kat haar hoofd om ging toen ze het hadden over weddenschappen … misschien wilde hij het stiekem wel weten. Hij wist het haast honderd procent zeker dat ze een goede weddenschap niet aan zich voorbij zou laten gaan, zeker als ze het voordeel ervan had. En in dit geval had ze dat voordeel want hij wilde verliezen. Zo heel graag dat hij alles voor haar zou doen dat ze zou willen. Kat was geweldig gezelschap en hij was er zeker van dat wat ze eerder aan begonnen waren ze ook ooit zouden afmaken. Maar het zo hem vertrouwen in haar kosten, en hij vertrouwde haar ook alleen was het moeilijk om het gevaarlijke deel van jezelf te overhandigen aan iemand anders. Hij kon het zelf behoorlijk onder controle houden, het zou hem daarnet waarschijnlijk wel gelukt zijn, na vijf minuten ofzo maar Kat was gewoon veel sneller, veel doeltreffender in dat. Dus het lag aan Storm, hij moest een stap in het donker zetten, Kat vertrouwen in haar mutaties en haar om hulp vragen. Dat was waarschijnlijk het moeilijkste, haar om hulp vragen voor iets dat al maanden zijn probleem was. Hij wilde anderen niet belasten met iets zo intens en gevaarlijk al zijn weerwolf.

Haar vrolijke enthousiasme bij zijn vraag waarschuwde hem dat haar antwoord misschien wel ver kon gaan. ‘Oh owh.’ Zei hij er vlak achter, waakzaam maar deels met die nieuwsgierige blik in zijn ogen. En toen kwam haar antwoord waar hij verrast zijn wenkbrauwen bij op trok, eigenlijk had hij niet verrast hoeven zijn. Ze had hem al gezegd dat eten bij haar de helft van haar vrolijke leventje was. En dat had hij ook meteen gemerkt bij haar enthousiasme om de mueslireep vanmorgen. Zijn glimlach veranderde naar een kleine charmant mysterieuze grijns. ‘Wel Kat,’ hij duwde zich af op zijn handen zodat hij rechter kwam, dichter naar haar toe. ‘Dan mag je van geluk spreken dat ik behoorlijk de kok ben.’ Hij wiebelde zijn wenkbrauwen, drukte zijn lippen kort tegen de hare, sloot zijn ogen, streek zijn vingers langs haar gezicht. God, waarom kon hij niet meer doen dan dit? Het tergde hem, het frustreerde hem ergens ook. Hij trok zich een heel klein stukje terug en keek haar aan. ‘Deal, ik maakt je pizza, zoveel je maar wilt.’ Glimlachte hij uitdagend voor hij zich terug liet zakken in zijn matras. ‘Welke is je favoriete pizza?’ Vroeg hij nieuwsgierig. Hij had vroeger altijd graag gekookt, voor zichzelf, voor familie. Het was een gewoonte, een bezigheid die hem nog iets populairder maakte bij de dames dan hij al was. Want wie hield nu niet van een warm lekker ontbijt na een lang uitputtende nacht?

En dan gingen ze van weddenschappen naar het feit dat ze badass sexy was. Wat hij al wist van het moment dat hij haar had gezien, ze had het lichaam, ze was waanzinnig sexy. Zijn ogen gleden weg van haar gezicht toen ze haar handen langs haar lichaam liet glijden en ze kregen gelijk iets intens en hartstochtelijk. Tot haar handen langs de tatoeage gleden onder haar beha, hij kon het maar half zien en ze haar haren naar achter veegde in een vrolijk gebaar en die glimlach. ‘Weet je hoe kwellend dit is.’ Wees hij haar, met een enorme glimlach op zijn lippen. ‘Ik zit hier omdat ik mezelf niet onder controle kan houden en jij zit daar mij uit te dagen.’ Hij zette de fles tegen zijn lippen en dronk twee grote slokken. Het was niet eerlijk, zijn leven was niet eerlijk. Haar opmerking dat ze goed bij elkaar pasten deed hem zachtjes luidop lachen. ‘Dat wist ik al toen ik vanmorgen van mijn uitzicht genoot.’ Knipoogde hij meteen. Toen hij dromerig zijn ogen had gesloten drukte ze twee vingers tegen zijn lippen. Hij opende zijn ogen en glimlachte. ‘Het is een zeer fantasievolle droom.’ Beloofde hij haar plechtig. Ze hoefde niet te weten waar hij allemaal aan dacht. Maar toen zei ze iets waar hij meteen weer op aarde van kwam. ‘Wat?’ Vroeg hij verbaast. In aanraking gekomen met de politie? Oké, dat was badass, zelf Storm was nog niet teveel in aanraking gekomen met de politie. Hij fronste zijn wenkbrauwen en schudde kort zijn hoofd bij haar opmerking. ‘Nee, niet verwacht.’ Gaf hij eerlijk toe. Hij keek haar aan en opende zijn mond en sloot hem dan weer. ‘Hoe erg?’ Vroeg hij uiteindelijk nieuwsgierig. Hij was al door de politie eens tegengekomen voor dronkenschap, wat eigenlijk niets inhield maar het kon behoorlijk ver gaan …
tag: Kat --- words: 764 --- notes: - --- outfit: -
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Katerzyna Kraków
Katerzyna Kraków
Class 3
Aantal berichten : 373
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Emptyza nov 21, 2015 8:13 pm

Doin' it
the way I wanna


Ha! Yes, als hij haar dan toch vroeg naar waar ze om wilde wedden - en hij wilde verliezen - kon ze toch maar beter iets leuks bedenken. Het was ook meteen te zien dat ze er al vrolijk over na begon te denken. ‘Oh owh.’ Begon hij daarom ook, waakzaam maar ook nieuwsgierig. Grijnzend keek ze hem aan terwijl ze erover na dacht, al vond ze al snel wel iets. Natuurlijk moest het wel iets met eten te maken, dan kon haast niet anders bij haar. Daarom moest je nooit weddenschappen maken met haar. Ze wilde alleen niet zo ‘saai’ een beetje om eten smeken, nee want zo makkelijk zou ze het niet maken. Dus mocht hij maar mooi voor haar gaan koken, pizza’s bakken zelfs. Ze hoopte maar dat hij dat een beetje kon, en anders moest hij maar iemand zoeken waarvan hij het kon leren, want hij kwam hier niet mee weg. ‘Wel Kat,’ Begon hij waarop hij zich omhoog duwde met zijn handen en dichter bij haar kwam. ‘Dan mag je van geluk spreken dat ik behoorlijk de kok ben.’ Vervolgde hij waarop hij even met zijn wenkbrauwen wiebelde. ”Yes,” Fluisterde ze nog even snel voordat zijn lippen die van haar raakte en ze haar mondhoeken zachtjes optrok, om er vervolgens toch ook even zachtjes op te reageren. Zeker ook omdat hij met zijn vingers zachtjes langs haar wang gleed, hoe kon hij dan verwachten dat ze zelf dan niets deed? Jammer genoeg trok hij zich alleen wel weer terug. ‘Deal, ik maakt je pizza, zoveel je maar wilt.’ Glimlachte hij uitdagend voordat hij zichzelf weer in het matras liet zakken. Kat keek hem dan ook even met overwinning in haar ogen aan, want ja dat was precies wat ze wilde horen. Nu kwam hij zeker niet meer van haar af, als hij pizza’s ging bakken kreeg hij haar nog wel veel vaker over de vloer heen. ”Yes,” Zei ze nog een keer vrolijk terwijl ze even van beide handen een vuist maakte en een haar armen voor haar lichaam hield om ze even naar beneden te trekken, alsof ze iets groots had gewonnen. Om vervolgens even een stom klein dansje te doen vanuit haar zittende positie, met gesloten ogen alsof ze een muziekje in haar hoofd had zitten. ‘Welke is je favoriete pizza?’ Vroeg hij vervolgens waardoor ze weer even normaal deed en hem terug aankeek. ”Alles, dus.. Suprise me.” Zei ze uitdagend met sexy wiebelende wenkbrauwen.

Maar natuurlijk kon ze het ook weer niet laten om hem even te pesten, zeker nadat hij haar badass sexy had genoemd. Zeker omdat ze eigenlijk helemaal niet meer verder gingen gaan, en tja zij zat daar dan nog in haar bh voor zijn neus. En nu dan ook nog even licht teasend doordat ze met haar handen langs haar lichaam gleed en haar haren naar achteren gooide. Stiekem vroeg ze zich ook af of Hall haar kleine tattoe al was opgevallen. De drie honingraapjes vlak onder haar bh, en zelfs nog een beetje onder de stof daarvan. ‘Weet je hoe kwellend dit is.’ Vroeg hij met een glimlach terwijl hij naar haar wees. Hierdoor trok ze haar mondhoeken even op in een brede glimlach die heel vrolijk was en moest ze even lachen. ‘Ik zit hier omdat ik mezelf niet onder controle kan houden en jij zit daar mij uit te dagen.’ Zei bij vervolgens en nam nog twee grote slokken van de drank. ”Sorry,” Zei ze half lachend - dus niet echt op een gemeende manier - terug terwijl ze nu haar handen over haar bh legde en even in een kromp, om dan maar even het uitzicht voor hem weg te halen. Hoewel ze dat natuurlijk op een bepaalde uitdagende manier deed, dus het was ook niet echt om hem te helpen. Oeps. Wat was ze gemeen.

De volgende wending had hij blijkbaar niet verwacht, en hoe kon hij ook? Kat zag er zó onschuldig uit enzo, uh uh. Maar nee, politie en dat soort dingen zou je dan weer niet snel van haar verwachten. Again, ze durfde wel meer dan je zou denken van haar. Ze was behoorlijk een dame zonder angsten die gewoon deed waar ze zelf zin in had, niemand die haar überhaupt zou kunnen commanderen en dingen zou kunnen laten doen die ze niet wilde. ‘Wat?’ Vroeg hij verbaast waarop ze even uitdagend haar wenkbrauw optrok en knikte. ‘Nee, niet verwacht.’ Gaf hij dan ook toe waarop ze een tikkeltje trots glimlachte. Ja, niemand verwachtte dat, wat betekende dat haar lieve gezichtje toch een betere act opzette dan ze soms dacht. Heel even wilde hij wat zeggen maar hij bedacht zich blijkbaar, iets waardoor ze toch even fronste. ‘Hoe erg?’ Vroeg hij dan toch wat nieuwsgierig. Ze haalde hierop even haar schouders op en begon een beetje te twijfelen over wat ze daarop moest antwoorden. ”Het zou niet goed zijn als je dat wist.” Grijnsde ze daarom maar terug met een mysterieuze blik in haar ogen. Oké daarmee gaf ze dus eigenlijk al aan dat het best erg was. Vervolgens kwam er ook weer een onschuldige glimlach. ”Nah, maak je maar geen zorgen, ik heb nooit in de gevangenis gezeten.” Lachte ze terug..

Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Emptyza nov 21, 2015 9:53 pm

.Always live before you die.

Nu kreeg hij zin in pizza, pizza met ananas, pizza met vier kazen, god, hij had zin in pizza met vanalles een beetje. Misschien moesten ze zich weer voor een deel aankleden en naar de keuken gaan, iedereen er buiten gooien en beginnen aan die pizza’s. Maar het was nog vroeg op de dag en iedereen zat nu in de kantine of de koks waren bezig met het middag eten. Er was geen moment dat ze rust zouden hebben, niet op de manier dat ze nu hadden. Dus het zou moeten wachten tot vanavond of ergens anders in de week. Zolang ze hem maar wat tijd gaf om alles voor te bereiden. Want als Storm zei dat hij ging koken, dan ging hij dat doen met alles erop en eraan, buiten de kookschort dan. Als hij iets ging doen dan deed hij het goed. Als hij Kat iedere keer met eten wist te plezieren dan zouden ze snel aan die ochtendtrainingen mogen beginnen, niet dat zijn lichaam veranderde onder een toename van eten, hij hoopte het hare ook niet. Al hielp haar mutatie daar waarschijnlijk een handig stukje bij. Ze was duidelijk in haar nopjes met zijn bevestiging dat ze voor hem ging koken, net als zijn kus haar mondhoeken naar boven bracht. Hij was in ieder geval blij dat ze niet terug schrok voor hem. Het was een spontane actie geweest, wat betekende dat hij het voorval begon te vergeten, sneller dan verwacht. ‘Ik kan je enkel maar aanbieden wat deze school in de aanbieding heeft.’ Wees hij met zijn armen rondom zich heen. ‘Maar ik zal mijn best doen, voor jou.’ Knikte hij haast plechtig. Haar wenkbrauw gewiebel, in een sexy gebaar, maakte het er niet gemakkelijker op om afstand tussen haar en hem te houden. Tuurlijk zou hij zijn best doen voor haar, hij zou zijn best doen voor iedereen van het vrouwelijke geslacht.

Ze verontschuldigde zich voor haar gebaren langs haar lichaam, maar ze meende het niet. ‘Je meent het niet eens.’ Merkte hij met een glimlach op. Ach Kat, de eeuwige onschuldig, zo zou ze hem altijd bij blijven, als iemand die onschuldig lijkt maar het verre van is. Zijn blik gleed terug naar de kleine tatoeage, hij hield zijn hoofd schuin en kwam een stukje recht. ‘Tell me Kat,’ begon hij terwijl zijn vinger kort langs de rand van haar beha gleed, over de kleine tatoeage. ‘Heeft het een betekenis?’ Vroeg hij met een nieuwsgierige blik naar haar terwijl hij zijn hand terug trok. Toen ze ineen kromp fronste Storm zijn wenkbrauwen, keek haar aan met een blik van “really?” alvorens hij op zijn lip beet en terug in zijn kussen zakte. ‘Kat,’ zuchtte hij, alsof hij aangedaan was door dit alles. ‘Stop daar mee.’ Vroeg hij haar lief. Ze wist wel op wat hij het had, anders konden ze straks een tweede aanval van zijn weerwolf onderdrukken, niet dat ze dat nog eens zou laten gebeuren, en hijzelf eerlijk gezegd ook niet.

Dus ze was dus wel iets badass aan Kat, iets badass genoeg om in aanmerking te komen met de politie. Storm probeerde zich voor te stellen wat dat inhield maar hij wilde er niet te diep op in gaan zonder er verkeerde gedachten bij te krijgen. En ze verzekerde hem dat hij het niet wilde weten, dat het niet goed zou zijn als ze het wist. Oké, goed, hij zweeg. Zoveel respect had hij voor anderen, ja, er was ook nog de beleefde attente versie van Storm. Hij hief zijn handen op en vouwde ze beleefd samen voor zijn borst in een onschuldig gebaar. Ze had niet in de gevangenis gezeten, Storm fronste zijn wenkbrauwen en glimlachte dan zijn scheve glimlach. ‘Gevangenis.’ Hij zweeg en floot tussen zijn tanden. ‘Ik zou me inderdaad een beetje zorgen maken dan. Zie dat je me wilt vermoorden.’ Hij hield zijn hoofd schuin en knipperde een paar keer met zijn ogen. ‘Dat zouden we niet willen natuurlijk.’ Glimlachte hij. Lupos zou het ook niet toelaten, dat was het “voordeel” aan de weerwolf, overlevingsinstinct, hij zou het overnemen van Storm als hij kracht en snelheid nodig had. Dus nee, ze kon hem niet vermoorden, of tenzij ze razendsnel was …
tag: Kat --- words: 704 --- notes: - --- outfit: -
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Katerzyna Kraków
Katerzyna Kraków
Class 3
Aantal berichten : 373
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Emptyzo nov 22, 2015 4:34 pm

Doin' it
the way I wanna


Pizza’s maken, was het niet eigenlijk ook een perfecte date? Stiekem wel hoor, want Kat hield wel een beetje veel te veel van pizza’s. Ze wist zelf ook niet waarom maar dingen waren gewoon veel te lekker en onweerstaanbaar, het was dan ook onmogelijk om een pizza voor Kat’s ogen neer te leggen en verwachten dat ze er niets mee zou doen. Misschien was haar obsessie met eten wel een beetje erg, was ze eigenlijk een beetje te erg een vreetzakje? Nah nee, iedereen moest hier maar mee dealen hoor, Kat ging er never nooit niet iets aan veranderen. Ze bleef tenslotte altijd slank en er kwam niets bij op dus ze moesten niet zeuren. Je kon haar wel een vreetzakje noemen maar eigenlijk zou het haar ook niets doen. Ze zag er toch altijd sexy uit en eten was nu eenmaal een liefde van haar, punt. Het boeide eigenlijk niet wat mensen daarover zouden vinden. ‘Ik kan je enkel maar aanbieden wat deze school in de aanbieding heeft.’ Zei hij en wees even kort om zich heen nadat hij weer terug was gaan liggen, nadat hij haar ook een kusje had gegeven. ‘Maar ik zal mijn best doen, voor jou.’ Ging hij bijna plechtig verder waarop ze gewoon die vrolijke glimlach weer liet zien. ”You better,” Zei ze grappend terwijl ze met haar vinger maar heel zachtjes tegen zijn buik drukte. Zij was tenslotte niet de enige die er fucking hot bij zat/lag.

Ze verontschuldigde zich even voor haar teasende bewegingen, want dat was natuurlijk helemaal niet leuk voor hem. Dat snapte ze. Hoewel ze toch haar verontschuldiging niet echt meende, want stiekem vond ze het wel leuk om hem zo te teasen. Wie zou dat niet leuk vinden tho? En het was toch maar heel onschuldig enzo, ghehe. ‘Je meent het niet eens.’ Merkte hij op met een glimlach. Al kon Kat hierop niet eens reageren, enkel met een grote onschuldige glimlach. Van iemand die best wel goed wist wat ze deed, alleen er maar een beetje onschuldig over zat te doen. Ah man, ze hield hier echt van, en het was echt typisch voor haar om te doen, zo onschuldig als ze was. Ze zag zijn blik ook even terug gaan naar haar tatoeage, hield zijn hoofd even schuin en kwam terug weer wat overeind. ‘Tell me Kat,’ Begon hij en gleed even kort langs haar bh over de tatoeage heen, die hij dus wel gezien had. ‘Heeft het een betekenis?’ Vroeg hij vervolgens en trok zijn hand even terug waardoor ze hem met een kleine schattige glimlach aankeek, om vervolgens haar ogen even naar beneden te richten. Zachtjes trok ze haar bh er een klein beetje vanaf waardoor de drie honingraatjes goed zichtbaar werden. Ze keek hem opnieuw aan met misschien een klein beetje een verlegen glimlachje. ”Ken je winnie de pooh? Het klinkt misschien stom maar hij was vroeger als kind echt mijn held, en we hebben wel wat dingen gemeen..” Vertelde ze rustig met een glimlachje. ”Liefde voor eten en honing enzo.” Legde ze half lachend uit met een mini grijnsje. ”En ik heb een klein aanhalingstekentje achter mijn oor,” Zei ze vervolgens waarbij ze vervolgens haar gezicht even draaide zodat die tatoeage ook zichtbaar werd.

Wanneer ze vervolgens in elkaar kromp en voor de grap dan maar haar lichaam verborg, ook meer teasend dan echt gemeend om te helpen, leek hij dat toch niet helemaal super te vinden. Hij liet zich terug op zijn kussen vallen en beet kort op zijn lip waarop ze hem uitdagender aankeek. ‘Kat,’ Zuchtte hij waarop ze even een wenkbrauw vragend optrok. Oké, ze ging misschien een beetje te ver in het gemeen lopen doen met haar lichaam en het teasen. ‘Stop daar mee.’ Vroeg hij lief waarop ze haar bh los liet en weer normaal rechtop ging zitten. ”Oké,” Zei ze onschuldig terug. Waarna het onderwerp al snel naar het volgende ging. Badass zijn en in aanraking komen met de politie. Tja, dat was wel iets waar Kat goed in was geweest. Hij hield zijn handen even op en vouwde deze vervolgens beleefd voor zijn borst waarop ze even glimlachte. Dus hij zou er niet over door gaan vragen, dat was misschien ook maar beter. ‘Gevangenis.’ Zei hij nog na en floot kort. ‘Ik zou me inderdaad een beetje zorgen maken dan. Zie dat je me wilt vermoorden.’ Zei hij waarop ze toch even kort wat benauwd glimlachte, want eindelijk was de enige reden waarop ze niet in de gevangenis had gezeten haar mutatie, omdat ze eronderuit kon komen, anders was ze er misschien wel in terecht gekomen. ‘Dat zouden we niet willen natuurlijk.’ Zei hij vervolgens waarop ze even moest lachen. ”Nee, ik ben voor veel dingen bijna opgepakt geweest maar ooit voor moord.” Zei ze glimlachend. ”So, don’t you worry, ik ben nog lang niet van plan je te vermoorden.” Knipoogde ze grappend..

Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Emptyzo nov 22, 2015 7:59 pm

.Always live before you die.

Hij was gewaarschuwd, Kat’s blik sprak namelijk boekdelen, ze wilde dat het perfect zou worden of dat het overheerlijk was … of beide. Waarschijnlijk beide, ze zag er hem wel het type uit dat wel van zo’n “date” zou houden, wat Storm trouwens helemaal van plan was te doen. Weeral, eens hij iets deed dan deed hij het goed. En het was iets dat hij graag deed, koken, hoe dwaas het misschien kon klinken want jongens van zijn kaliber zouden meer aan auto’s moeten zitten sleutelen dan in de keuken te halen. Als je erover nadacht, wie zou het meeste punten scoren; iemand die je een ritje gaf in zijn supersnelle fancy sportwagen of iemand die voor je kon koken bij kaarslicht? En niet te vergeten dat Storm dan ook nog eens dat geweldige Britse accent had. Hij was zeker dat hij het kon winnen van vele andere jongens, gewoon omdat hij het had, de charme, de overtuigingskracht, het lichaam en het accent. Al verschilden vrouwen even veel als mannen, de ene was meer geneigd voor de sportwagen terwijl de ander liever van dat kaarslicht hield. In ieder geval zou hij Kat bekoren met pizza’s, hij vroeg zich af of hij het altijd zo gemakkelijk voor elkaar zou krijgen bij haar, als hij iedere keer maar iets bij had om te eten. Misschien kon ze hem helpen met zijn weerwolf, in ruil kookte hij haar iets. Hij tuitte zijn lippen bij het idee en keek naar Kat niet net grappend sprak. Ze duwde haar vinger tegen zijn buik waardoor de charmante glimlach er gelijk weer was.

“Ken je winnie the pooh?” Vroeg ze. Wie kende winnie the pooh nu niet? ‘Ik ben opgegroeid met een kleine broer die jarenlang in mijn kamer sliep, er is geen tekenfiguur of Disney film die ik niet ken.’ Garandeerde hij haar. Maar echt, hij kende ze allemaal want hij was een grote broer, hij moest delen met zijn kleine broer dat gold voor alles wat ze op hun kamer hadden, de stereo, de televisie, de muur. Terwijl zijn muur grotendeels kaal was hing die van zijn broertje vol posters van Disney figuren. Dat hij verslaafd was aan Disney had Storm eigenlijk nooit gestoord. Of tenzij er vroeg in de ochtend van die luide muziek rond galmde in de kamer. Dus Storm kende veel liedjes, veel teksten, veel figuren en quotes. ‘Grote fan.’ Vervolgde hij met een veelbetekenend blik, niet op zichzelf, maar op zijn broertje bedoelt. De gele beer van in de serietjes was dus ook Kat haar grote idool geweest. Storm zijn blik gleed terug naar de tatoeage en zette zijn beste berenstem op, wat eigenlijk meer Devon’s vakgebied was. ‘Sometimes the smallest things take up the most room in your heart.’ Quotte hij één van Winnie the pooh’s geweldige woorden. Hij hield zijn hoofd schuin en glimlachte lief naar Kat. ‘Zie, ik ben een kenner.’ Hij haar zijn wenkbrauwen tweemaal op. Liefde voor eten en honing, dat was dan de tweede liefhebber van honing, hij deelde de kamer met een echte beer, honing genoeg in Devon’ flessen drank. Ze draaide haar hoofd zodat hij de tatoeage achter haar oor ontblootte. ‘Dat lijkt me de meest pijnlijkste plek die je maar kunt hebben om er eentje te laten zetten.’ Zei hij gelijk, spontaan. Pijn kon hij niet hebben, het triggert zijn weerwolf maar het remde hem gelijk ook af. In de tijd daarvoor had Storm eigenlijk nooit gedacht aan tatoeages, hij vond zichzelf al geweldig op zich.

Ze ging doornormaal zitten, het flinke meisje dat ze representeerde. Storm fronste zijn wenkbrauwen en glimlachte hoofdschuddend. Hij zou er niet op in gaan, waarschijnlijk zou het eindigen in een gesprek waarin zij weer maar eens haar onschuldigheid bewees. Maar blijkbaar was Kat niet zo onschuldig als ze zich soms gedroeg. Storm wist dat ze dat niet was maar hij had niet gedacht dat het zo drastisch zou zijn, dat ze echt zo badass was dat de politie al enkele keren naast haar had gestaan. Haar knipoog, haar grappende woorden deden hem grijnzen. ‘Goed, want ik ben nog lang niet klaar om te sterven, en ik ben eigenlijk nog lang niet klaar met jou ook.’ Knipoogde hij als antwoord. Nee, hij was nog lang niet klaar met Kat, ze was geweldig gezelschap en daarnaast wilde hij afwerken waar ze eerder aan waren begonnen, uiteindelijk dan …
tag: Kat --- words: 730 --- notes: - --- outfit: -
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Katerzyna Kraków
Katerzyna Kraków
Class 3
Aantal berichten : 373
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Emptydi nov 24, 2015 10:20 am

Doin' it
the way I wanna


Van pizza was het onderwerp naar Winnie de Pooh gegaan, haar grote held van toen ze nog heel klein was. Haar hele kamer had vol gehangen met kleine houtsnijwerkjes van de grote beer en zijn vrienden. Dat kwam ook gewoon deels omdat ze de kamer van haar oudere siblings had moeten overnemen, want haar ouders waren niet zo creatief wat dat betrof. De jongste sliep automatisch in de kamer die ingericht was voor de jongste, en zo had ze zelf haar kamer ook weer moeten afstaan aan een jonger familielid wat ze natuurlijk niet zo heel leuk had gevonden. Kat bleef altijd houden van Winnie te Pooh, vanwege zijn mooie woorden en omdat ze toch wat dingen gemeen had met de beer. Tja, daarom had ze nu een tatoeage die er wat mee te maken had. Het was wel niet Winnie de Pooh hemzelf maar drie honinggraatjes, en honing was natuurlijk het lievelings-eten van Winnie, net zoals dat Kat ook veel van honing hield en ze vond drie honinggraatjes ook mooi als tatoeage.

‘Ik ben opgegroeid met een kleine broer die jarenlang in mijn kamer sliep, er is geen tekenfiguur of Disney film die ik niet ken.’ Vertelde Hall waarop ze toch even moest glimlachen. ‘Grote fan.’’ Zei hij waarop hij waarschijnlijk zijn broertje bedoelde, maar dan zou Kat het in ieder geval wel goed kunnen vinden met het kereltje. ‘Sometimes the smallest things take up the most room in your heart.’ Zei hij vervolgens terwijl hij naar de tatoeage keek en met een berenstem plus een lieve glimlach, waarop ze even lief moest lachen, want het was best schattig. Die quote sowieso, het was gewoon een van de beste. ‘Zie, ik ben een kenner.’ Vervolgende hij met wiebelende wenkbrauwen. ”That’s right,” Zei ze lachend terug. ”Het zijn wel hele wijze woorden, soms vergeten we het wel eens maar het is wel waar.” Zei ze terug. Want ja, Kat was deze woorden ook vaak uit het oog verloren, ze was de laatste jaren ook niet bepaald het beste persoon geweest met veel liefde in haar hart. Ze manipuleerde veel en kon ook helemaal niets geven om anderen wat haar vaak wel gemeen maakte, dus het was voor haar soms ook goed om aan haar oude held te denken. Vervolgens liet ze ook nog de tatoeage achter haar oor zien van een aanhalingsteken, had te maken met woorden en quotes. ‘Dat lijkt me de meest pijnlijkste plek die je maar kunt hebben om er eentje te laten zetten.’ Zei hij vervolgens waarop ze even haar schouders ophaalde. Het deed zeker meer pijn dan andere plekken, maar Kat kon best goed tegen pijn dus het maakte voor haar niet zo heel veel uit. ”Ik kan er wel tegen.” Zei ze glimlachend..

Vervolgens ging het over haar aanrakingen met de politie, wel een beetje haar eigen schuld omdat ze er zelf over begon en nu snapte ze niet eens meer waarop, want het was vreemd om over te praten. Niet omdat ze zich er heel erg voor schaamde, maar achteraf misschien toch een beetje. Wel voor Hall in ieder geval, omdat ze hem eigenlijk wel mocht en niet wilde dat hij verkeerde gedachtes van haar zou krijgen. Jep, misschien had ze daar iets beter over na kunnen denken voordat ze erover begon. Maar goed, nu was er geen weg meer terug, ze kon enkel dingen iets minder drastisch over laten komen of sommige dingen gewoon ontwijken. Iets waarin Hall haar nog wel eens heel goed hielp. ‘Goed, want ik ben nog lang niet klaar om te sterven, en ik ben eigenlijk nog lang niet klaar met jou ook.’ Knipoogde hij waarop ze weer even breed moest glimlachen. Uh-oh, nou ze was eigenlijk ook nog niet klaar met hem hoor. Hoewel ze door deze opmerking zich wel moest inhouden om nu niet gewoon weer terug te beginnen met wat ze eerder waren begonnen, maar nu besloten toch maar uit te stellen. ”Hou op, dat is gewoon niet eerlijk.” Zei ze half lachend met toch iets van frustratie en teleurstelling. Hij wist wel wat ze hier nu mee zou bedoelen. Dat ze zich moest inhouden om niets te doen. Hoewel, ze kon het eigenlijk toch ook niet laten. Rustig kwam ze een beetje omhoog en klom ze zachtjes over hem heen om haar lippen op die van hem te drukken. Tot ze ook weer eventjes los liet en nog vlak boven zijn gezicht bleef hangen. ”Misschien moet ik ook maar gaan, dan hoeven we het niet langer tegen te houden nu..” Zei ze zachtjes waarop ze weer overeind kwam en hem even lang aan bleef kijken, wachten op misschien een reactie van dat ze toch mocht blijven. Ze was zelf het voorval alweer een beetje vergeten door hun gesprekje van net, en het was zeker dat ze het niet weer zou laten gebeuren, maar de keuze lag bij hem. Inmiddels pakte Kat ook haar T-shirt alweer van de grond en begon ze deze weer over haar hoofd te trekken..

Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Emptydi nov 24, 2015 1:33 pm

.Always live before you die.

Sometimes the smallest thing take up the most room in your heart. Het was iets zo simpel om te zeggen maar kon zoveel betekenis hebben. Storm leek van buitenaf niet het type dat snel om kleine dingen zou gaan geven maar hij was het wel. Hij gaf op anderen, hij gaf om grote dingen als familie en vrienden maar evengoed om de kleine dingen zoals het hondje die ze thuis hadden. Hij had een groot hart, plaats zat maar dat was allemaal ingenomen de die ene grote schaduw aan weerwolf. Het was ook iets kleins geweest, de beet en het had uiteindelijk heel zijn hart over genomen. Storm kon geen extra plaats meer vrij maken want al het beetje vriendschap en liefde hij aannam trok een hoop angst en twijfel met zich mee. Hoe meer hij gaf om anderen, hoe meer hij ze in gevaar bracht. Devon was daar één van, Nadya was daar één van en Kat … hij keek haar aan en dacht voor een seconde naar wat er daarnet gebeurd was. Ze was daar ook één van. Alle drie gelukkig in staat om hem tegen te houden, al was een dag als vandaag niets vergelijken met een volle maan. Dus ja, kleine dingen konden grote dingen worden die je hart overnamen, niet enkel uit liefde, maar ook uit angst, twijfel, woede of vriendschap. En voorlopig was Storm’s hart ingenomen door angst en onzekerheid, al hoopte hij het terug vrij te kunnen maken door de hulp die hij kon krijgen van anderen.

Haar woorden deden hem even naar de plafond starend voor hij zijn blik wat serieuzer naar Kat terug richtte. ‘We vergeten het vaak, waar. Tot er iets is dat je er terug doet aan herinneren, hoe waardevol het is alles in je hart te beschermen.’ Hij was van thuis uit weggelopen, letterlijk. Hij had zijn ouders gezegd dat hij ging studeren aan een universiteit maar eigenlijk vluchtte hij weg, om hen veilig te houden, om alles veilig te houden wat dierbaar voor hem was. ‘Ik weet hoe dat werkt.’ Prevelde hij bedenkelijk voor zichzelf. Voor even, een minuut was hij de hele serieuze Storm, de Storm die niet veel mensen te zien kregen. Toen hij op keek naar Kat zag hij dat ze terug staarde en langzaam keerde de glimlach terug. ‘Tuurlijk kan je er tegen, je hebt me al bewezen dat je tegen een stootje kan.’ Glimlachte hij, weer zijn onbeholpen natuurlijk charmante zelf.

Ah, nu was het zijn beurt om haar te plagen. Er kwam een onweerstaanbare glimlach op zijn lippen terwijl hij naar haar woorden luisterde. ‘Jij was eerder ook niet eerlijk.’ Zei hij op een vals serieuze toon. Nee, hij was nog niet klaar met haar en hij wist in zijn achterhoofd dat er niemand beter was dan Kat om dat te doen. Ze kon hem tegenhouden, ze kon de weerwolf buiten volle maan terug dringen dus wat hield er hem in godsnaam tegen. Zijn eigen onzekerheid? De angst die hij had dat hij Kat zou afschrikken? Ze was wel badass, maar was ze badass genoeg om met de andere kant van Storm om te gaan als zijn hartslag dat aangaf. Ze kwam overeind, over hem heen en drukte haar lippen tegen de zijne. Storm zakte in zijn hoofdkussen, zijn vingers gleden langzaam en zacht langs haar kaaklijn terwijl hij genoot van het gevoel, een gevoel dat hij zes maanden had moeten missen. Toen ze zich terug trok opende hij zijn ogen en keek haar met een serieuze blik aan terwijl ze aangaf dat het misschien beter was om te gaan. ‘Ik wil het niet tegenhouden Kat.’ Glimlachte hij traag, voorzichtig maar op een zekere manier ook met een zekere tederheid. ‘Ik heb geen vertrouwen in mezelf als het aankomt op hem,’ daarmee verwees hij naar de weerwolf. ‘Dus ik heb ook geen vertrouwen in jouw mutaties,’ Hij was goudeerlijk, over zijn vloek was hij altijd goud eerlijk. Hij duwde zich af op zijn ellebogen toen ze naar haar T-shirt greep. Hij begreep het wel maar hij wilde niet dat ze ging. Eerlijk, hij had in lange tijd niet zo’n geweldige dag gehad als vandaag. En dat kwam niet alleen door Kat’s knappe verschijning, dat kwam ook door wie ze was en hij mocht haar wel. ‘Maar ze zeggen dat vrouwen goed kunnen multitasken dus als jij honderd procent zeker bent dat je me op gelijk welk moment ook kunt tegen houden dan doe ik dit af en geef ik vol overgave aan jou.’ Hij had het gezegd met de nadruk van zijn britste accent, niet om haar te overtuigen maar om de keuze over te laten aan haar. Hij zou zijn hartslagmeter af doen, enkel als ze het wilde, enkel als ze bereidt was het risico te nemen. ‘Maar ik hou je niet tegen, dat weet je. Het spijt me voor eerder.’ Hij kwam recht te zitten, drukte een kus tegen haar wang en liet zijn kin kort op haar schouder rusten terwijl zijn blik onderzoekend over haar gezicht gleed. ‘Maar ik maak je die pizza’s, sowieso.’ Beloofde hij …
tag: Kat --- words: 849 --- notes: - --- outfit: -
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Katerzyna Kraków
Katerzyna Kraków
Class 3
Aantal berichten : 373
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Emptydi nov 24, 2015 9:07 pm

Doin' it
the way I wanna


Het was eigenlijk ook gewoon een feit dat Winnie de Pooh quotes wel de beste en de liefste zijn, zo gaan ze bijna altijd over vriendschap en liefde. Of over honing. Daarom was hij ook wel een beetje haar held geweest, hoewel ze dit ook een tijd uit het oog was verloren. Kat had veel dingen gedaan die niets met vriendschap of liefde te maken hadden gehad, hier zelfs tegen waren. Hoewel haar ‘echte’ vrienden wel altijd gespaard waren gebleven, haar ‘partners in crime’ profiteerde dan ook vaak van Kat’s handige mutaties om dingen te krijgen die ze wilde. Uiteindelijk had ze dan ook die tatoeage laten zitten, soms gewoon een kleine reminder dat vrienden belangrijk waren. Niet dat het echt goed uitgepakt had, want nu zat ze hier.

Toch, hoewel Kat best wel een slechte vriend was geweest soms, waren er dus ook tijden geweest waarin ze een geweldige vriend was geweest en was vriendschap toch wel belangrijk voor haar. Sommige vriendschappen waren wel eens gefake’t maar dat was hier nu niet het geval, dus Hall hoefde zich eigenlijk nergens zorgen over te maken. ‘We vergeten het vaak, waar. Tot er iets is dat je er terug doet aan herinneren, hoe waardevol het is alles in je hart te beschermen.’ Vertelde hij waarop ze alleen maar kon instemmen. ”Je kan het namelijk zo kwijtraken als je niet uitkijkt, en dat wil niemand.” Voegde ze er nog bij. Want het voelde best slecht om alles te verliezen. Kat had ook vaak genoeg dingen en mensen verloren die veel voor haar betekende, puur omdat ze er zelf niet te goed voor was en het verwaarloosde, omdat ze teveel aan zichzelf dacht terwijl ze er uiteindelijk alleen maar meer op tekort kwam. ‘Ik weet hoe dat werkt.’ Zei hij bedenkelijk, waarschijnlijk ook meer tegen zichzelf. Ze trok kort een mondhoekje op, jep dat ze wist ze zelf ook. ”Gelukkig hebben we Winnie de Pooh, right?” Zei ze er zachtjes grinnikend op terug, want Winnie de Pooh kon ze gewoon weer helpen herinneren, dat was wel bij haar zo. ‘Tuurlijk kan je er tegen, je hebt me al bewezen dat je tegen een stootje kan.’ Glimlachte hij ook weer, waarop ze weer even grinnikte. ”Echt wel, ik ben zo hard als steen.” Zei ze waarop ze even naar haar spierballen wees.

Daarbij was het nu echt niet eerlijk wat hij nu deed, want nu ging hij haar pesten. ‘Jij was eerder ook niet eerlijk.’ Zei hij waarop ze eventjes bedenkelijk een mondhoek optrok om vervolgens kort haar tong uit te steken. Ze wist heel goed dat ze hem daarnet ook aan het pesten was, en ze had er ook geen spijt van, vond het zelfs leuk om hem een beetje te pesten. Dat was Kat nu eenmaal, heel onschuldig een stiekeme pester, maar niet op een hele slechte manier bedoeld dan. Dat wist hij, hoopte ze, ook wel. Maar goed, misschien moesten ze nu ook maar eens stoppen met elkaar pesten, want hoewel het allemaal wel leuk was en goed bedoeld, was er ook lichte frustratie en dat wilde ze ergens een beetje voorkomen. Ze wist ook helemaal niet of hij nu al wel of niet over het voorvalletje van net heen was, zij zelf namelijk wel door hun gesprekje. Het beetje spanning wat er was, was inmiddels weer een beetje weggevaagd. Ze wilde alleen weten of dat bij hem ook zo was, anders zou ze hem nog wat tijd geven. Even twijfelde ze maar dan gaf ze hem toch een kus op zijn lippen terwijl ze over hem heen kroop, om vervolgens zijn vingers nog even langs haar kaak te voelen. ‘Ik wil het niet tegenhouden Kat.’ Glimlachte hij traag, wat voorzichtig maar ook teder, en het was eigenlijk te lief. Kat glimlachte ook terug naar hem terwijl ze nog iets meer overeind kwam en hem een tikje schuin aankeek. ‘Ik heb geen vertrouwen in mezelf als het aankomt op hem, dus ik heb ook geen vertrouwen in jouw mutaties,’ Vertelde hij eerlijk waarop ze weer wegkeek en zwijgend haar T-shirt pakte, maar voor ze die aan kon doen werd haar blik weer gevangen doordat hij iets omhoog kwam door op zijn ellebogen te leunen. ‘Maar ze zeggen dat vrouwen goed kunnen multitasken dus als jij honderd procent zeker bent dat je me op gelijk welk moment ook kunt tegen houden dan doe ik dit af en geef ik vol overgave aan jou.’ Vertelde hij verder waarop ze hem een tikje verbaast aankeek. Gewoon omdat ze even niet geloofde dat hij toch het vertrouwen in haar durfde te geven als zij er 100 procent zeker van was, en dat was ze wel. ”Weet je het zeker? Ik wil niets overhaasten, als het nog niet goed voelt wachten we gewoon nog even.” Vertelde ze terug, om er zeker van te zijn dat ze hem niet dwong nu. Want dat wilde ze niet doen, was ook totaal niet haar bedoeling. Het was meer een soort respect voor hem. Toch kon je die glimlach ook op haar gezicht zien zitten, dat ze wel blij dat hij dat zei. ”Ik weet wel honderd procent zeker dat ik het kan stoppen, ik weet nu waar het zit.” Legde ze uit, om hem duidelijk te maken dat dat van daarnet sowieso niet nog eens zou gebeuren. ‘Maar ik hou je niet tegen, dat weet je. Het spijt me voor eerder.’ Zei hij waarop hij omhoog kwam en een kusje op haar wang drukte, waarop hij zijn kin op haar schouder bleef leunen. Met een glimlachje keek ze hem aan terwijl hij van daar haar onderzoekend aankeek. ”Don’t worry, dat ben ik alweer vergeten.” Zei ze om hem gerust te stellen. ‘Maar ik maak je die pizza’s, sowieso.’ Zei hij vervolgens ook nog waarop er meteen weer een hele brede glimlach kwam terwijl ze haar T-shirt weer liet vallen. ”Dat moet ook! Want jij wil een weddenschap verliezen.” Zei ze grijnzend terwijl ze haar schouder onder zijn kin vandaan haalde en haar lippen terug op die van hem drukte, om haar handen ook naar zijn gezicht te brengen, en ze beide op zijn kaak te leggen. Ze liet zichzelf weer over hem heen buigen. Daarbij hield ze dat plekje in de gaten waar de weerwolf uit vandaan kon komen, zodanig dat zijn hartslag wel omhoog kon gaan, maar niet te ver waardoor hij kon shiften, want dat werd allemaal terug gedrongen..

Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Emptydi nov 24, 2015 10:04 pm

.Always live before you die.

Had Winnie The Pooh er nu net voor gezorgd dat hij serieus werd? Dat hij er zo over begon na te denken, over zijn “mutatie” dat hij er luidop iets over had gezegd. De sfeer was eerder nog met een glimlach en lol geweest en door Winnie The Pooh, er verdomd klein geel beertje, was er nu even ergst te zien in zijn blik. Gelukkig voor Kat was Storm niet degene die lang in serieuze situaties bleef zitten, zeker niet in deze setting. Maar het was Winnie The Pooh dus wel gelukt, daardoor had hij voor een seconde aan zijn familie gedacht en hij vroeg zich af hoe ze het zouden doen. Zou zijn vader nog steeds de prestigieuze zakenman zijn? Zou zijn moeder nog steeds in het onderwijs staan? God, wat was er geworden van zijn broertje. De Disney films waren waarschijnlijk geruild voor iets veel cooler, lego ofzo. Ondanks dat er maar zes maanden waren gepasseerd voelde het als een leven lang. Hij had het gevoel alsof hij de grote dingen miste in het leven. Wat met al zijn vrienden daar? Het leven in Londen, het zou het ermee gesteld zijn? Misschien moest Storm maar eens denken aan een kaartje sturen, of eens bellen. Als zijn ouders zich geen vragen stelden over het feit dat ze niets hoorden over hun zoon dan was het zijn broer of vrienden wel. Maar het was beter zo, om te beschermen wat je nauw aan het hart lag.

“Je kan het namelijk zo kwijt geraken als je niet oplet, en dat wil niemand.” Voegde Kat eraan toe. ‘True.’ Prevelde hij zachtjes, niet echt aan het opletten om eerlijk te zijn. Zijn gedachten zaten nog steeds in Londen. Gelukkig was er iets in zijn lichaam dat constante oplettendheid vroeg, een weerwolf. Dus Storm keek op uit zijn gedachten en rechtstreeks naar zijn hartslagmeter. Niet omdat het nodig was, het was gewoon routine, een verslaving die hij waarschijnlijk nooit meer af zou kunnen leren. Opletten deed hij tegenwoordig heel erg goed, zelfs nu, met Kat bij hem. Alsof haar schoonheid en glimlach al niet genoeg was om hem af te leiden lukte het hem nog steeds niet om de weerwolf te vergeten. Haar opmerking over Winnie The Pooh bracht hem officieel volledig terug op aarde en zijn brede grijns kwam gelijk terug. ‘Right.’ Bevestigde hij. Lang leve Winnie The Pooh! Hard als steen, right. Zijn ogen weken af naar haar armen waar ze naar haar “spierballen” wees. Het geweldige aan Kat was haar enorme zelfvertrouwen ookal was het meeste wat ze zei overdreven, het zorgde er altijd voor dat Storm zijn glimlach nog meer moest optrekken voor haar.

Daar had je het, zij mocht hem plagen maar hij mocht haar niet plagen of hij kreeg meteen een uitgestoken tong zijn kant op. Hij stak zijn tong zelf naar haar uit, alsof ze twee puberende tieners waren die net hadden gevochten om iets dat ze uiteindelijk toch niet kregen. Veel jongens hielden nu eenmaal van plagerig gedrag al gaven ze het nooit toe. Storm had het ook proberen afzwakken maar niet om die reden, wel omdat hij een weerwolf had die hij niet betrouwde. Heel de ochtend was al zo gesmeerd gelopen, van zijn shape shiften vanmorgen in de witte wolf, naar de ontmoeting met Kat, het zwemmen in de zee tot haar komst hier. En dan had die rotwolf daar een stukje tussen moeten steken waardoor ze nu tegenover elkaar stonden en moesten aftasten in hoever ze elkaar konden betrouwen en in hoever ze konden gaan. Helaas genoeg was alles aan Storm te betrouwen maar ging het uiteindelijk allemaal om de weerwolf. Kat vertrouwen? Ze had het eerder bewezen en nu wist ze hoe het werkte dus … toch was Storm voorzichtig, hij kwam in een kwetsbare positie te recht waar hij niet graag stond. Zijn woorden, zijn hele preek hadden haar duidelijk ergens verbaast, hij glimlachte zijn scheve glimlach om aan te geven dat hij zich er niet veel druk over probeerde te maken. Al deed hij dat diep vanbinnen wel. Bij haar woorden verdween de glimlach voor een seconde. ‘Het maakt niet uit, nu, straks, morgen, volgende week.’ Hij haalde zijn schouders op en hield zijn tanden voor even kort strak op elkaar. ‘Iedere minuut verstreken is er eentje dichter naar volle maan, en eentje dichter naar een veel onstabielere en onvoorspelbaardere ik.’ Het deed er dus eigenlijk wel toe. Volgende week zou hij dit niet willen doen, hij wist van zichzelf dat het voor hem ondragelijk lastig zou worden. Dus waarom niet? Hij keek haar aan, een tel lang, twee tellen lang, drie tellen lang alvorens ze sprak. Aan haar blik kon hij zien dat ze vastberaden was over haar eigen mutaties. ‘Hopelijk diep genoeg.’ Lachte hij een beetje luchtig. En terwijl zijn kin op haar schouder rustte keek ze hem glimlachend aan. ‘Goed.’ Mijmerde hij op haar woorden dat ze het alweer was vergeten. Hij streek zijn lippen langs haar blote schouder zonder van haar weg te kijken voor de glimlach open brak. Ze liet haar T-shirt alweer vallen, zo simpel was ze te overtuigen, zelf zonder zijn argument van pizza’s. ‘Ik had hem bijna gewonnen als je door die door was weggewandeld.’ Knikte hij naar de deur. Veel meer kon hij niet meer zeggen want hij voelde haar lippen tegen de zijne, haar handen tegen zijn wangen. Hij opende zijn lippen en glimlachte geamuseerd tegen de hare. ‘Jij bent altijd snel overtuigd.’ Mompelde hij haast tevreden. Ze boog weer wat over hem heen, Storm bracht zijn hand naar haar onderrug en trok haar dichter naar zich toe. Hij voelde het, hij voelde niets van zijn weerwolf, alsof het daadwerkelijk onderdrukt werd. Hij streek zijn vingers door haar haren en bracht ze beide langs haar heen terwijl hij zijn hartslagmeter los gespte van zijn pols en daarmee was alles gezegd, hij vertrouwde haar, hij vertrouwde haar compleet…
tag: Kat --- words: 987 --- notes: - --- outfit: -
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Katerzyna Kraków
Katerzyna Kraków
Class 3
Aantal berichten : 373
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Emptywo nov 25, 2015 9:19 pm

Doin' it
the way I wanna


Hoe het zo ineens gekomen was wist ze zelf ook niet, maar ineens waren ze allebei een beetje in gedachten weg gezonken, so filosofisch waren ze bezig met Winnie de Pooh. Ineens kwamen allemaal gedachten op, over het leven en bij haar ook vooral over oude vriendschappen. Jep, en dat alleen maar door een kleine gele beer die in het gesprek was opgedoken, omdat hij iets te maken had met haar tatoeage keuze. Niet dat ze het heel erg vond, soms was het wel even goed om over de woorden van de beer na te denken, want er zat zeker veel betekenis achter. Dingen die best wel belangrijk waren, zeker voor Kat, hoewel dat niet altijd zo had geleken. Maar het kon nu eenmaal vreemd lopen als je jezelf kwijtraakte, right? ‘True.’ Prevelde hij zachtjes terug waarop ze even kort knikte, beetje afwezig alsof ze er eigenlijk niets van meekreeg. Maar om weer een beetje terug in deze wereld te komen maakte ze nog even een kleine opmerking over Winnie de Pooh, want yea het was wel zijn schuld tho. ‘Right.’ Zei hij weer zachtjes terug, waarop ze het onderwerp daarom maar liet voor wat het was.

Het was niet omdat ze zelf echt graag weg wilde, maar meer omdat ze dacht dat het misschien wel even beter was? Dat geplaag zou tenslotte toch niet stoppen en als Hall dit niet wilde, dan zou dat het niet veel makkelijker maken. Ze wilde tenslotte niets overhaasten, ondanks dat ze haar eigen mutatie niet wel honderd procent vertrouwde, als hij dat niet deed kwamen ze niet heel veel verder en hij moest zich er tenslotte ook goed bij voelen. Vandaar haar voorstel om nu te gaan, en dan zou ze een andere keer wel weer terug komen. Want zij zou hem ook nog steeds niet loslaten hoor, nee hij was nog niet van haar af. ‘Het maakt niet uit, nu, straks, morgen, volgende week.’ Zei hij terug waarbij hij zijn schouders optrok. ‘Iedere minuut verstreken is er eentje dichter naar volle maan, en eentje dichter naar een veel onstabielere en onvoorspelbaardere ik.’ Vervolgde hij waarop ze even zachtjes knikte en hem nog altijd afwachten aankeek, om een besluit te vinden. Lang keken ze elkaar aan voordat ze weer begon te praten, en vertelde dat ze haar mutatie wel vertrouwde. Ze wist nu tenslotte dat beetje te vinden waar ze het tegen moest houden. ‘Hopelijk diep genoeg.’ Lachte hij wat luchtig waarop ze even grinnikte en knikte, als bevestiging. Maar dat voorvalletje was ze inmiddels al wel een beetje vergeten, en dat liet ze hem ook weten terwijl hij met zijn kin op haar schouder rustte en ze hem lang aan bleef kijken. ‘Goed.’ Mijmerde hij waarop hij even met zijn lippen langs haar schouder streek, zonder te stoppen met haar aankijken. Urgh, veel te sexy. Dan vroeg hij er ook om, want zo was ze inderdaad wel makkelijk over te halen, serieus. Hoe moest ze dat zien te weerstaan? Ze liet daarom haar T-shirt maar vallen, het was wel duidelijk nu. ‘Ik had hem bijna gewonnen als je door die door was weggewandeld.’ Zei hij nog voordat ze hem de mond snoerde door haar lippen op die van hem te drukken. Ze draaide zichzelf weer zo dat ze omhoog kwam en een beetje over hem heen boog. ”Niet, dat was ik morgen gewoon terug gekomen.” Grinnikte ze zachtjes tussendoor. Terwijl haar handen nog op zijn wangen lagen kwam ze verder overeind en ging ze weer over hem heen zitten. ‘Jij bent altijd snel overtuigd.’ Mompelde hij tevreden waarop ze ook even instemmend terug mompelde. Vervolgens kreeg ze ook door dat hij de hartslagmeter los maakte, waarop zij die even van hem aannam om deze aan de kant te leggen, en vervolgens haar lippen terug op die van hem te drukken terwijl haar handen ook even kort naar haar rug gleden om daar haar bh los te maken..

Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Emptyvr nov 27, 2015 6:17 pm

.Always live before you die.

Je zag het niet snel aan Kat, als je haar zou zien lopen over school of je zou een kort gesprek met haar aan gaan, je zou het niet merken dat ze diep vanbinnen toch alert was naar de anderen hun welzijn. In ieder geval had ze hem dit al bewezen, dat ze daadwerkelijk kon geven achter al dat nonchalante onschuldige speelsheid. Hij zou het haar ook nooit na gegeven hebben op het strand, vlak nadat ze elkaar ontmoette. En voor nu was hij er zeker van dat het de beste keuze was geweest om het aan Kat te zeggen, het deel waarin hij een weerwolf was. Ze was niet gillend weg gerend toen en dat had ze nu ook niet gedaan en dat, ze wist het of niet, betekende heel wat voor Storm. Hij had maanden zitten denken over de niets nuttige dingen als, wat met meiden? Wat met feestjes? Wat met drank en avontuur? Hier komen was dan ook zijn beste keuze geweest, Devon had hem opnieuw doen leven en dat deed Kat nu ook. Daarvoor zou hij altijd een beetje dankbaar blijven, al besefte ze het misschien zelf niet. Ze gaf hem een tweede kans, letterlijk en figuurlijk en hij zag in de ernst van haar blik dat ze het ook allemaal begreep. Ermee om ging op haar manier, ze kon haar kleine onschuldige glimlach nooit kwijt spelen met desalniettemin was één blik naar haar genoeg om te beseffen dat ze het begreep. Al zo niemand het ooit volledig begrijpen tot hij getransformeerd voor hun neus stonden, pas dan kon je begrijpen waar hij door ging en geen seconde vroeger.

Om haar zo dicht bij hem te hebben … Storm voelde haar koele huid tegen zijn eigen behoorlijk warme lichaam. Haar woorden dreven het laatste beetje van twijfel weg uit zijn lichaam. Ze zou terug gekomen zijn, waarschijnlijk net zolang tot hij haar gaf wat ze wilde, en wat hij zelf ook wilde. En hij zou haar gezelschap niet weigeren, je zou dom zijn om het wel te weigeren. Ondanks dat ze een vrouw was en behoorlijk het kaliber in schoonheid bezat was het voor Storm niet moeilijk geweest om gewoon met haar om te gaan, alsof ze vrienden waren. Wat hij hoopte dat ze waren, al moest hij vier pizza’s maken elke dag, hij zou er wel wat voor over hebben om af en toe Kat over de vloer te krijgen. Al was het om te oefenen op zijn weerwolf intomen, waar hij haar hulp wel bij zou kunnen appreciëren.

Maar het beste gevoel dat ze hem gaf, nu, was niet haar lippen tegen de zijne, was niet haar handen langs zijn wangen of haar lichaam tegen het zijne. Het was het feit dat hij het niet voelde, hij voelde Lupos niet. Het deel waar hij de wolf altijd voelde was een zwarte lege groggy vlek. Hij voelde geen haat, hij voelde geen honger van het dier, hij voelde geen klauwen die hem van langs binnen wilden open scheuren. Hij voelde niets, alsof hij de “mutatie” niet had. En dat was waarschijnlijk het beste cadeau in de zes afgelopen maanden. Dat moest hij haar vast nog ergens ooit eens zeggen, als ze klaar waren. Ze moest het weten, ze moest weten hoe dankbaar hij zich voelde voor haar hulp. Storm werd soft, maar dat deed een gigantisch probleem met je, het dwong je om hulp te zoeken, het dwong je om je zwak op te stellen. Het dwong je soft te worden, lief zelfs. Ze mompelde iets instemmends terug waardoor Storm glimlachte tegen haar lippen alvorens hij de hartslagmeter van rond zijn pols los maakte. Ze nam hem over en Storm liet hem met behoorlijk wat vertrouwen gaan. Daar ging zijn beste vriend in tijden, een mechanisch ding dat piepte als zijn hartslag te hoog was. En hij kon wedden dat die nu al behoorlijk aan het opdrijven was. Zijn lippen weken van de hare, lang haar wang, hals, sleutelbeen terwijl zijn vingers langs haar lichaam naar boven kropen. Ze maakte haar bh los … ze had echt geen aanmoediging nodig. Zijn ene hand kroop naar boven, zijn vingers volgde de ronding tot hij op exact de plaats was waar haar tatoeage zat. Hij glimlachend kort, keek haar voor even aan met ogen die schitterden van intensiteit alvorens hij haar draaide en in de matras drukte, haar bh ergens naast het bed gooide en zijn lippen terug tegen de hare drukte terwijl zijn vingers ieder beetje huid volgde van haar lichaam. Geen water tussenin, huid tegen huid …
tag: Kat --- words: 762 --- notes: - --- outfit: -
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Katerzyna Kraków
Katerzyna Kraków
Class 3
Aantal berichten : 373
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Emptyzo nov 29, 2015 11:21 pm

Doin' it
the way I wanna


Wat was ze toch eigenlijk goed in krijgen wat ze wilde, nou ja, niet dat ze het alleen wilde. Ze wist dat hij dit ook wilde, alleen hij was waarschijnlijk bang geweest voor zijn weerwolf, maar als ze hem kon bewijzen dat ze hem in bedwang had dan kon het misschien werken. Ze wist dan ook zeker dat ze het kon, gezien ze nu wist waar het zat. Soms was het net alsof het gewoon een soort spiertje was, een extra spiertje die alleen mutanten hadden. Je moest die alleen wel even zien te vinden, in haar geval dan omdat ze niet alleen met haar eigen mutaties hoefde te werken want ze kon tenslotte ook andermans mutaties gebruiken, soort van. Het zat ergens en het kon bij iedereen net een beetje anders liggen, dat had ze al wel gemerkt.

Ze trok even zachtjes haar mondhoek op wanneer hij de hartslagmeter los had gemaakt en hem aan haar over gaf zonder enige moeite, wat toch betekende dat hij haar vertrouwde. Het was namelijk toch mooi dat hij dat deed, en ze zou hem ook niet teleurstellen, sowieso niet. Kat stelde sowieso niet graag mensen teleur, ze vrolijkte liever mensen op door gewoon haar gekke zelf te zijn. Ze legde het ding weg en boog opnieuw voorover zodat ze haar lippen op die van hem kunne drukken en zachtjes te openen. Tot hij dan met zijn lippen afzakte van haar wang, naar haar nek en tot haar sleutelbeen. Waarop zij dan weer besloot om haar bh los te maken op haar rug met dat typische grijnsje van haar. Zijn hand gleed even langs haar lichaam omhoog tot op de plek van haar tatoeage, die nu wel helemaal zichtbaar was, omdat het toch wel heel dicht bij haar borst zat waardoor het altijd wel half onder haar bh zat. Zachtjes keek ze hem weer aan met een glimlachje. Hij glimlachte ook even terug met een glinstering vol intensiteit, iets wat ook in haar blik te vinden was. De rollen werden vervolgens ook weer omgedraaid waarop Kat een hand in zijn hals neerlegde en die ander op zijn rug. Hij drukte zijn lippen terug op die van haar en intens zoende ze hem terug terwijl ze hand op zijn rug over zijn rugspieren heen gleed. Haar ademhaling ging ook meteen weer een stuk sneller en ze kreeg het meteen weer heel warm, maar bleef de weerwolf in hem onderdrukken. Ze bleef haar controle erop houden en zou hem niet loslaten, dus hou zou ook echt helemaal niets voelen, behalve dan dat zijn hartslag hoger kan komen dan anders omdat hij nu niet zou veranderen. Haar hand bleef over zijn lichaam heen glijden net zoals zijn handen dat bij haar deden, terwijl haar andere hand hem dichtbij hield in zijn nek. Zachtjes gleed de ander ook naar de rand van zijn broek en bracht ze uiteindelijk haar andere hand ook die kant op om zijn broek los te maken..

..

Nog zachtjes na hijgend was ze weer zwaar relaxed tegen hem aan komen liggen, omdat ze nu eigenlijk ook nog niet weg wilde. Nee, ze vond alles daarna ook nog altijd mooi en vond het nog wel leuk om nog even met Hall te liggen kletsen en van zijn geweldige aanwezigheid te genieten. Dus weg gaan was nu nog echt wel een no go, zeker na dit. Ze lag op haar buik naast hem en met haar bovenlichaam en hoofd tegen zijn zij aan. Haar ogen bleven hem even lang in de ogen aankijken waarop ze haar mondhoek een klein beetje optrok en met haar vinger over zijn borst tekende. Om vervolgens toch even wat omhoog te komen en op haar ellebogen te leunen naast hem zodat ze hem beter aan kon kijken. Nu kwam ook weer een vraag in haar op, eentje die ze al had willen vragen sinds ze hier zijn kamer in was gelopen. Ze lachte even zachtjes en keek hem weer aan. ”Waar is dat streepjeslijstje eigenlijk voor?” Vroeg ze even waarop ze naar de deur knikte. Het was gewoon een nieuwsgierige vraag..

(ik heb maar even een sprongetje gemaakt ^^)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It really presents nothing. [Kat]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Boys-
Ga naar: