INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 It really presents nothing. [Kat]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Emptyma nov 30, 2015 7:21 pm

.Always live before you die.

Had hij verwacht dat zijn dag zo zou lopen … Nee. Weer maar eens bewees de wereld Storm een gunst, door hem Kat voor te schotelen, sportend en stretchend op het strand. Hij zou normaal enkel getransformeerd zijn naar zijn witte wolf om dan naar zijn kamer terug te keren en god weet wat te doen. Maar dan was er Kat en ze hadden het beide voor elkaar gekregen om dit te bereiken. Dat had hij allemaal te danken aan haar, hij zou het niet bij iedereen kunnen de enige reden waarom Devon voorop liep in streepjes en hij niet. Maar na zes maanden konden die streepjes hem even gestolen worden, voor hem was enkel dit, met Kat, alsof er niets anders in de wereld bestond. Geen weerwolf, geen mutanten, geen eiland, geen verstoord leven.

Ondanks dat ze hem de volle honderd procent onder controle had en hij het compleet naar zijn zin had, week zijn aandacht soms af naar dat donkere hoekje in zijn lichaam. Daar waar hij altijd de weerwolf voelde komen, aan de onderkant van zijn maag ofzo. Het was een automatisme om ernaar op zoek te gaan en hij kon er niet aan doen. Dus toen zijn hartslag bij iedere kus, bij iedere streling van haar handen over zijn lichaam een beetje hoger kwam probeerde hij het te voelen. Maar er was niets, zelf niet toen hij het verlangen door zijn lichaam voelde gaan, zelf niet toen ze haar bh af deed en zijn vingers naar de tatoeage zochten. Haar glimlachte, haar intense blik weerspiegelde de zijne en in niet minder dan een minuut vergat hij het feit dat hij een weerwolf was en gaf hij zich vol voor Kat, net als de oude Storm zes maanden geleden zou gedaan hebben, met passie en een zekere honger maar met de voorzichtigheid die ieder attente jongen zou hebben…

Hij had zijn ogen gesloten maar hij voelde dat kat naar hem keek. Ze lag zwaar ademend tegen hem aan, zijn vingers gleden in een heel traag ritme door haar haren, over haar rug en dan terug van boven naar beneden, door haar haren over haar rug. Het was hem gelukt, of liever, het was haar gelukt en dat maakte hem momenteel de gelukkigste jongen van school. In al die tijd dat hij weerwolf was geweest had hij gedacht dit nooit meer te kunnen hebben. Nooit meer liefde te kunnen voelen, nooit meer affectie te kijken of affectie te geven. Kat had hem het tegendeel bewezen door haar mutatie te gebruiken op hem en zo de weerwolf te onderdrukken. En te voelen aan Kat’s ontspannen lichaam was ze net zo tevreden als hem en was ze niet van plan te vertrekken, goed, dat wilde hij ook niet. Toen ze zich draaide opende hij zijn ogen en keek haar aan, een trage bijna tedere glimlach kwam op zijn lippen. Bij haar vraag veranderde de glimlach in zijn charmante scheve grijns, hij hief zijn hand op van haar rug tot ze weer stil lag en liet het dan weer traag over haar arm glijden terwijl zijn blik naar het blad op de deur ging. ‘Gezonde competitie tussen mij en Devon.’ Hij keek haar aan, de speelsheid flikkerde in zijn ogen, beter gezind kon je Storm niet meer aantreffen komende week. ‘Jij bent het streepje aan mijn kant, Denni en Taylor zijn de streepjes aan zijn kant.’ Legde hij uit. Zijn blik ging terug naar de streepjes, nog steeds met die enorme glimlach op zijn lippen. ‘Devon heeft het net iets gemakkelijker dan mij,’ hij zweeg en liet zijn blik terug naar Kat gaan. ‘Maar als ik erop wil oefenen zal ik je hulp nodig hebben, zoveel als ik maar kan.’ Hij boog naar voor en drukte zijn lippen tegen de hare aan, zijn vingers streken kort langs haar wang terwijl hij haar kort kuste. Ze zou zelf wel weten wat zijn woorden betekenden. ‘Bedankt Kat.’ Hij trok zich af en keek haar met een gemeende blik aan. Het leek misschien niets maar dit, dit geweldige dat net was gebeurd had hij grotendeels aan haar te danken …
tag: Kat --- words: 686 --- notes: - --- outfit: -
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Katerzyna Kraków
Katerzyna Kraków
Class 3
Aantal berichten : 373
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Emptywo dec 02, 2015 1:53 pm

Doin' it
the way I wanna


Er was serieus niets fijner om vervolgens nog eventjes tegen elkaar aan te liggen, want hoewel ze wel hield van de actie die eraan vooraf ging vond ze het ook leuk om vervolgens nog even te knuffelen. Ze was niet dat ‘kind of girl’ die meteen weg weer weg race’de alsof het eigenlijk allemaal geen betekenis had. Want dat had het wel. Als Kat besloot om ervoor te gaan dan kwam dat ook omdat ze je leuk vond, en dan niet in de zin van meteen een relatie ofzo of dat ze gelijk haar hele leven met je wilde delen en niemand anders, want dat ging dan wel meteen een beetje ver. Nee en Kat was tenslotte ook niet goed met relaties, ze vond namelijk elke dag wel weer een nieuw iemand die ze leuk zou vinden. Wat ook niet zou betekenen dat ze de anderen meteen zou vergeten, nee want Hall zou misschien wel het geluk hebben om haar vaker over de vloer te krijgen, zeker als hij die pizza’s ging bakken. Kat was alleen nogal snel van iemand gecharmeerd en voelde zich snel aangetrokken tot knappe mensen, dat was gewoon een feitje en ze ging er ook niet over liegen.

Zachtjes aaide Hall haar langs haar rug, van boven naar beneden en tot aan haar haren. Iets waar Kat zich rustig op concentreerde terwijl haar ademhaling nog een beetje aan het bijkomen was. Hoewel ze toch een betere conditie had dan elk ander meisje ging ze er toch vaak helemaal in op en een snelle ademhaling was gewoon niet aan te ontkomen. Ze draaide zich eventjes om bij een vraag die in haar op kwam en eigenlijk al eerder wilde stellen. Hij opende zijn ogen weer en keek haar aan met een trage maar bijna tedere glimlach. Daarbij haalde hij ook even zijn hand van haar rug af en liet deze vervolgens langs haar arm glijden. Zijn blik veranderde weer terug in zijn charmante scheve grijns en keek ook even naar het blad op de deur die ze bedoelde. ‘Gezonde competitie tussen mij en Devon.’ Vertelde hij met speelsheid in zijn ogen waarop ze hem even nieuwsgierig aankeek. ”Je kamergenoot?” Vroeg ze even benieuwd. ‘Jij bent het streepje aan mijn kant, Denni en Taylor zijn de streepjes aan zijn kant.’ Legde hij vervolgens uit waarop ze lachend haar wenkbrauwen ophield. Ah, dus ze hielden een wedstrijdje met meisjes die wisten te versieren, en Kat was dus blijkbaar zijn eerste streepje. Nu zou hij dan ook haar eerste streepje zijn, want hij was de eerste op het eiland dan. ‘Devon heeft het net iets gemakkelijker dan mij,’ Vertelde hij vervolgens en zweeg even terwijl hij haar weer aankeek. Ze snapte waarschijnlijk al waarom, hij was misschien nog geen meisjes tegen gekomen die zijn mutatie konden tegenhouden. Ze liet een brede glimlach zien. ”Nou, ik ben trots dat ik je eerste streepje mag zijn dan.” Grapte ze met die onschuldige glimlach weer op haar lippen. ‘Maar als ik erop wil oefenen zal ik je hulp nodig hebben, zoveel als ik maar kan.’ Zei hij ook nog waarop hij zich even voorover boog om haar een korte kus op haar lippen te drukken en zijn hand langs haar wang te laten glijden. Glimlachend reageerde ze op zijn kusje en keek ze hem vervolgens met een vrolijke glinstering aan. ”Oh? Dus ik mag gewoon vaker langskomen?” Vroeg ze met een vrolijke ondertoon en een onschuldig grijnsje. Waarop ze vervolgens weer even een beetje meer over hem heen boog, om haar lippen in de buurt van zijn sleutelbeen op zijn huid te drukken en zachtjes wat naar beneden te werken. Ja, want zij mocht tenslotte ook nog wel even een beetje nagenieten van zijn geweldige lichaam? ‘Bedankt Kat.’ Hoorde ze hem nog zeggen, maar reageerde er niet meteen op. Ze drukte haar lippen telkens opnieuw zachtjes op zijn huid terwijl ze steeds een klein stukje verder naar beneden kwam, tot onder bij zijn buik. Toen kwam ze weer omhoog en bracht ze haar lippen terug naar ze zijne. ”Geen dank.” Zei ze zachtjes, tikje sensueel, waarop ze weer kort haar lippen op die van hem drukte en gewoon weer op hem kwam te liggen met heel haar gewicht, niet dat het zo heel veel was. ”Maar hoe was je van plan om Devon weer in te halen? Vertel me al je plannetjes.” Grijnsde ze..
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Emptywo dec 02, 2015 8:27 pm

.Always live before you die.

Hij probeerde het zich voor te stellen hoe het zou zijn moest hij Kat in Londen leren kennen hebben, zonder mutaties langs zijn kant. Er was geen groot verschil tussen deze Storm en de Storm zes maanden geleden maar er was wel iets. Deze Storm was net iets voorzichtiger, bezorgder, zorgzamer omdat hij in die zes maanden geleerd had hoe het was om iets te verliezen, om iets te breken, neer te halen. Normaal was hij het type dat niet veel over zichzelf zou kwijt spelen, nu had hij geen andere keuze. Hij kan niet ieder meisje hierheen halen om ze dan in onwetelheid tegenover zijn weerwolf te plaatsen, niet dat je echt een kans had tegen dat monster. Maar moest hij in Londen zijn, dan zou hij ongetwijfeld op dezelfde zwaar ademende manier naast Kat liggen, haar waarschijnlijk ontbijt maken en misschien zelf nog de middag spenderen voor hun wegen zouden scheiden. Zoveel verschillend was het niet buiten het feit dat hij in Londen veel vrijer zou zijn dan nu, Storm wist wat hij was en hij was daar extreem voorzichtig mee ondanks dat Kat het onderdrukte.

Zijn hartslag had waarschijnlijk ergens halverwege en op het einde overuren geklopt, de hartslagmeter zou niet gestopt zijn met piepen. Het geluid alleen al zou ervoor gezorgd hebben dat Storm niet kon op gaan in het moment, in het moment waarop Kat alles gaf van haar en hij alles gaf van zich. Zonder haar was hij waarschijnlijk al lang getransformeerd en had hij al lang doden gemaakt. Het idee maakte hem misselijk dus hij verdrong het. Hij sloot zijn ogen en luisterde naar de verstelde hartslag van Kat, hetgeen wat hem uiteindelijk ook weer rustiger kreeg en hem deed genieten van het gevoel dat hij had. Zijn lichaam was erop gemaakt om snel en lang te presteren als een weerwolf, dat was de enige reden waarom zijn ademhaling zo kalm ging, waarom hij eigenlijk bijna niet moe was. Al kon hij zich voorstellen dat Kat dat ook niet was, met haar conditie en mutaties, god, ze zouden dit de hele morgen kunnen doen. Hij nam het gevoel in zich op van haar lichaam tegen het zijne, haar vingers die over zijn borst tekende, zijn vingers die over haar rug streelden en hij moest glimlachen voor zichzelf, blij met het beetje geluk dat hij had gekregen.

‘Ja, mijn kamergenoot.’ Stemde hij zachtjes in. Devon was hier niet veel langer dan hem geweest maar de reputatie was hem alvast voor gelopen. En dan kwam Storm erbij en dat maakte StormOn, het duo dat de reputatie van iedereen hier versloeg. ‘Hij is een shape shifter, een beer. Instagram bevoorraad je van de juiste informatie over hem, al zijn we niet echt verschillend, zoals je kunt zien.’ Knikte hij kort naar het blad aan de deur. Nee, Devon en Storm waren dezelfde, ze zouden zo broers kunnen zijn. En dat beetje gezonde competitie maakte het gewoon compleet, al wist Storm dat het voor zijn kamergenoot vier keer gemakkelijker was. Hij moest gewoon zelf veel voorzichtiger zijn met zijn aanpak, wat ook meer tijd vroeg, waardoor hij achter liep. Haar brede glimlach trokken zijn ogen van de deur weg waarna hij die glimlach kopieerde bij haar woorden. ‘Mijn meest onschuldigste streepje zal je altijd zijn.’ Knipoogde hij. Want ze kon het echt nooit laten, die onschuldigheid. Het was één van de dingen die Storm zo geweldig aan haar vond. Bij haar vraag, het vrolijke geglinster in haar ogen deed hem even onschuldig zijn schouders ophalen. ‘Als je wil,’ hij zweeg en bracht zijn hoofd wat dichter. ‘Zo vaak je wil, misschien zorg ik wel voor smakelijke tegenprestaties.’ Greens hij uitdagend. Oh ja, hij wist wat hij met eten en Kat kon bereiken. Ze drukte haar lippen tegen zijn sleutelbeen, drukte kusjes langs zijn lichaam heen naar beneden. Storm liet zich terug in matras zakken en maakte een instemmend geluidje, ja hoor, ze mocht vaker langs komen. Toen haar lippen terug de zijne vonden en “geen dank” fluisterde, op wat voor toon ook, kon Storm haast niet anders dan haar intens kussen. Hij omvatte haar gezicht en trok haar een beetje terug. ‘Ik meen het.’ Zei hij met een serieuzere blik alvorens hij haar lippen terug tegen de hare trok. Toen ze met haar lichaam op het zijne kwam liggen keek hij haar afwachtend aan, luisterend naar haar woorden. ‘Zolang ik mezelf niet onder controle kan houden moet ik geen plannetjes maken.’ Fluisterde hij tegen haar wang, hij drukte zijn lippen tegen haar hals, zijn vingers streelden haar huid. ‘En zelfs dan, geen idee, allesoverheersende charme werkt ook niet altijd.’ Gaf hij onschuldig toe. Al was Storm moeilijk te weigeren met zijn uitstraling, accent, en charmante scheve glimlach. Hij trok zijn hoofd terug en keek haar aan. ‘Ik vind wel iets, maar ik sta open voor suggesties.’ Zei hij veel te lief. Als ze zijn partner in crime wou worden op dat vlak, hij hield haar niet tegen. ‘Kan je met je mutatie een andere mutatie deels onderdrukken?’ Vroeg hij uiteindelijk nieuwsgierig. Hij moest het ooit onder controle krijgen, Kat kon hem daarbij helpen, alleen durfde hij het niet van haar vragen, hij wilde haar niet iedere keer de opwinding geven van het idee misschien tegenover een weerwolf te gaan staan. Hij schudde zachtjes zijn hoofd en streek een verloren pluk van haar haren achter haar hoofd terwijl zijn allesoverheersende glimlach op zijn gezicht bleef plakken …
tag: Kat --- words: 909 --- notes: - --- outfit: -
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Katerzyna Kraków
Katerzyna Kraków
Class 3
Aantal berichten : 373
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Emptyza dec 05, 2015 4:39 pm

Doin' it
the way I wanna


Het was op zich best wel een hele goede combinatie geweest daarnet, want ze hadden allebei meer uithoudingsvermogen en conditie dan een normaal persoon en hij was waarschijnlijk daarom ook nog helemaal niet moe. Net zoals Kat, zij was ook nog niet moe en het zou ook wel lang duren voordat ze dat wel zou zijn. Wat eigenlijk gewoon echt heel slecht was, want ze zouden dit gewoon de hele ochtend kunnen doen zonder dat iemand bek af zou zijn. Wel zou ze dan heel erg honger krijgen, dus dan zou hij wel voor iets te eten moeten zorgen. Al zat dat soms ook wel gewoon een beetje in haar hoofd, want echt ‘honger’ had ze dan niet, gewoon trek in iets te eten. Net zoals dat ze soms lui kon zijn, dat zat ook allemaal in haar hoofd. Kat had namelijk genoeg energie, serieus, ze zou zo een hele ochtend en middag lang kunnen sporten.

‘Ja, mijn kamergenoot.’ Vertelde hij waarop Kat even knikte, hoewel het eigenlijk best logisch was, want dat ding hing op hun deur en er stond ook een ander bed. Plus, hij had zijn kamergenoot nog weg moeten jagen voordat ze hier kwamen. Maar goed, dan wist ze nu ook dat hij Devon heette. Hopelijk zou hij niet zo ineens weer binnen komen lopen tho, hoewel het haar eigenlijk niet zoveel uitmaakte, maar ze vond het hier nog wel leuk met Hall en ze wilde nog niet weg. Dus zijn kamergenoot mocht ook nog wel even weg blijven. ‘Hij is een shape shifter, een beer. Instagram bevoorraad je van de juiste informatie over hem, al zijn we niet echt verschillend, zoals je kunt zien.’ Ging hij verder over zijn kamergenoot waarna hij eventjes knikte naar het bord. Ze moest even lachen terwijl ze zijn blik volgde en hem tenslotte weer aankeek. ”Ja, dat zie ik.” Zei ze lachend terug. Met een brede glimlach keek ze hem weer aan en het duurde ook niet lang voordat hij dat ook weer deed met dezelfde glimlach. ‘Mijn meest onschuldigste streepje zal je altijd zijn.’ Liet Hall weten waarop natuurlijk even extra onschuldig terug moest glimlachen met haar hand voor haar mond. Maar goed, een heel slecht idee was het niet om vaker langs te komen, en ze zou dat ook met plezier doen. Want alleen op haar kamer liggen wanneer Waverly er niet was ofzo kon ook echt niet, ze zou zich dood vervelen.

‘Als je wil,’ Zei hij kort nadat hij zijn schouder op had gehaald en kwam nu iets dichterbij met zijn hoofd. Ze wiebelde even uitdagend met haar wenkbrauwen om te laten weten dat ze dat wel wilde. ‘Zo vaak je wil, misschien zorg ik wel voor smakelijke tegenprestaties.’ Vertelde hij vervolgens waarop ze even goedkeurend haar wenkbrauwen en mondhoeken even optrok. ”Dan zal ik zeker vaker langskomen.” Liet ze weten met een grijnsje voordat ze haar lippen tegen zijn huid drukte. Teasend begon ze met haar lippen een pad te maken naar beneden over zijn borst en buik heen. Ze merkte daardoor ook dat hij weer terug in het matras ging liggen en maakte een instemmend geluidje. Ghehe, ja hij zou het vast ook niet erg vinden als ze vaker langs zou komen. Hij had dit misschien al een hele lange tijd niet meer kunnen doen vanwege zijn mutatie, en Kat tja, die vond het sowieso gewoon niet erg om vaker langs te komen. Ze kwam uiteindelijk weer overeind en klom over hem heen om haar lippen weer op die van hem te drukken waarop ze vervolgens ‘geen dank’ zei, ook licht teasend. Hij kuste haar weer intens terug om haar vervolgens toch even terug te trekken. ‘Ik meen het.’ Zei hij serieus voordat hij zijn lippen terug op die van haar drukte. Zachtjes en op ene best wel lieve manier kuste ze hem terug terwijl ze zichzelf even omhoog verzette om tenslotte gewoon volledig op hem te gaan liggen. Want, je kon best zeggen dat ze wat dingen gemeen had met katten, ze vond het altijd gewoon leuk om soms met vol gewicht op iemand te gaan liggen. Niet dat ze zwaar was, maar ze vond het gewoon fijn liggen. Ik bedoel, waarom zou je op het matras gaan liggen als ze gewoon op iemand kon liggen? ‘Zolang ik mezelf niet onder controle kan houden moet ik geen plannetjes maken.’ Fluisterde hij tegen haar wang aan waarop ze zijn lippen tegen haar hals aan voelde en zijn vingers over haar huid streelden. Ze sloot zachtjes haar ogen en genoot van zijn aanrakingen. ‘En zelfs dan, geen idee, allesoverheersende charme werkt ook niet altijd.’ Ging hij verder. Bij Kat had het in ieder geval wel gewerkt, want kijk waar hij al was gekomen. Nu was het een algemeen feit dat Kat nogal snel voor iemand kon vallen, ze was niet moeilijk om over te halen, zeker niet als je er al super goed uit zag of ergens eten bezat. Maar toch, het was ook niet zo dat iedereen haar kon overpraten of omkopen met eten, zo erg was ze dan ook niet. Hij trok zijn hoofd even terug en wat sloom keek Kat hem weer aan met een glimlachje. ”Bij mij werkte het wel. Je bent best leuk hoor.” Gaf ze toe met een lief glimlachje, waarbij het laatste een beetje grapped bedoeld was. Want natuurlijk was hij wel super leuk, ze maakte het alleen een beetje minder overtuigend om hem te pesten, iets wat ook wel af te lezen was van haar enorme grijns. ‘Ik vind wel iets, maar ik sta open voor suggesties.’ Liet hij nog heel lief weten waarop ze even een klein beetje omhoog kwam met haar bovenlichaam, wat voor hem niet zo erg was, meer uitzicht voor hem. ”Vraag je nou aan mij tips om te flirten?” Vroeg ze wat uitdagend, dat kon dan nog wel grappig worden. ‘Kan je met je mutatie een andere mutatie deels onderdrukken?’ Vroeg hij uiteindelijk ook nog aan haar waarop ze even haar schouders nonchalant ophaalde. ”Ja, ik kan van alles doen met mutaties, wat ik maar wil. Niet alles lukt alleen nog zo goed zoals ik het wil maar onderdrukken gaat nog altijd heel goed.” Legde ze uit terwijl ze hem met een glimlach aankeek, niet doorhebbend dat een plukje haar naar voren was gegleden en nu een beetje voor bij haar gezicht was komen hangen. Hij schudde even zijn hoofd zachtjes en streek deze weg waarop haar glimlach wat groter en schattiger werd...
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Emptyzo dec 06, 2015 3:19 pm

.Always live before you die.

Dit moest haast wel de meest verzadigdste ochtend sport geweest zijn voor Kat sinds ze hier was. Dat kon haast niet anders ook, eerst die portie sport op het strand en dan dit, niet te vergeten dat ze daartussen ook nog eens gezwommen had in de zee. Het was haar voorstel, eerder haar grapje, dat dit allemaal op gang getrokken had. Maar het één kwam niet zonder het ander, hij wist van zichzelf duidelijk goed genoeg welke “efforts” hij had gedaan om Kat voor zich te winnen. En ze was behoorlijk snel overtuigd geweest, het gaf hem enige voldoening dat die zes maanden in afzondering hem er niet slechter op hadden gemaakt. In alle tijd tussen nu en enkele minuten geleden had hij helemaal niet naar zijn omgeving om gekeken. Het was pas nu, nu hij hier zo ontspannen naast Kat lag dat zijn zintuigen zich terug begonnen scherp te stellen. Hij hoorde de voetstappen over de gang, hij zou dus ook ruim op voorrand weten als er iemand aan zijn deur zou staan. Hij ging op zoek naar zijn kamergenoot maar aangezien hij hem niet rook of hoorde was Devon ver weg. Zijn reukzin werd voor een deel gemaskeerd door de geur van Kat, de geur die hij waarschijnlijk nu overal zou kunnen herkennen. Dat en het geluid van haar kloppende hart zouden iedere keer weer een herinnering terug brengen, de herinnering van vandaag. En dat dat weer zou die onweerstaanbare glimlach op zijn lippen brengen, onschuldige Kat, ze deed wat met hem.

Kat zou Devon leuk vinden, en dat was wederzijds ook zo. Devon en Storm verschilden niet veel van elkaar, toch niet als het aan kwam op de dames. Ze zouden het zeker met elkaar konden vinden, wie kon het nu niet met Kat vinden … ze was de onschuldigheid zelve. “Ja, dat zie ik.” Zei ze lachend en Storm lachte gelijk mee, helemaal goed gemutst voor de rest van de week natuurlijk. Dat zij zijn onschuldigste streepje zou blijven bracht natuurlijk gelijk weer de onschuldigheid in haar naar boven. Een onschuldigheid die Storm bekeek met een blik waarvan ze natuurlijk wist dat hij het niet geloofde. Zo onschuldig was ze niet, ze had hem deze morgen alle mogelijk tegenbewijs geleverd voor dat.

De smakelijke tegenprestaties leken haar wel te bekoren al was hij er vrij zeker van dat zonder tegenprestaties ze nog wel eens zou langs komen. Maar het was het goede van de twee, Storm had redelijk wat ervaring in de keuken en zij kon zijn weerwolf onderdrukken. Over eten gesproken, de geur van iets tussen ontbijt en middageten rook hij van ver aankomen. Maar hij wilde niet weg en dat was hij ook totaal niet van plan. Al had hij haar wel beloofd voor pizza’s maar die waren voor later, god, hij kreeg opeens in zoveel zin om te eten door de geur die van veraf te ruiken viel door hem. ‘Ik dacht wel dat je dat zou zeggen, gelukkig weet ik het één en ander af van keukenwerk.’ Prevelde hij tegen haar lippen alvorens haar lippen tegen zijn huid drukten. Hij sloot zijn ogen, nam ieder detail op van de druk die haar lippen uitoefenden, de plaats, de warmte. Ze kwam op hem liggen en Storm bracht zijn handen naar haar gezicht en kuste haar intens, in volle overgave. Zijn dankbetuiging, de bevestiging ervan bracht bij beide iets naar boven. Zijn kus werd net iets trager, had iets teder en gemeend. Hij had geen idee of ze het besefte, wat ze nu voor hem deed. En hij had geen idee hoe hij haar daar ooit voor moest bedanken. Dit was een begin, iets waar hij aan kon werken. Hij ademde uit tegen haar huid en opende zijn ogen terwijl hij haar blik zocht. ‘Best leuk?’ Herhaalde hij haar, overduidelijk, plagende woorden. Hij greep haar polsen vast en keek haar op een valse strenge manier aan. ‘Dat is een understatement liefste.’ Glimlachte hij alvorens hij haar los liet en haar een korte kus toe drukte. ‘Best leuk.’ Herhaalde hij verontwaardigd met een knipoog. Zijn suggesties kwamen natuurlijk weer verkeerd aan, hij rolde zijn ogen en schudde langzaam zijn hoofd. ‘Ik denk niet dat je me nog veel kunt leren op dat vlak.’ Ietwat hoogachtend natuurlijk. ‘Suggesties om Devon voor te blijven, om mezelf onder controle te houden. Want het één gaat niet zonder het ander.’ Hij trok een treurig gezicht, diep van binnen was dat gezicht ook wel gemeend maar dat zou ze niet merken, de glimlach was er te snel terug.

Haar antwoord op zijn vraag deed hem voor kort bedenkelijk naar haar gezicht staren. Niet lang want hij wilde er haar niet verder mee lastig vallen. Hij liet zijn vingers traag langs haar armen naar haar handen glijden en greep haar polsen vast. Hij had niet veel kracht nodig, met één soepele beweging had hij haar gedraaid en hing hij boven haar. Hij hield haar handen stevig vast boven haar hoofd en keek haar met een plagende glimlach aan. ‘Wat wil je vandaag nog doen want,’ hij zweeg en drukte zijn lippen tegen de bovenkant van haar borst. ‘Ik kan dit de hele dag doen.’ Hij keek op, zijn charmante glimlach in het spel en drukte er nog een kus, plagend, alvorens hij zijn lippen terug op de hare drukte en greens …
tag: Kat --- words: 891 --- notes: - --- outfit: -
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Katerzyna Kraków
Katerzyna Kraków
Class 3
Aantal berichten : 373
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Emptyzo dec 06, 2015 11:31 pm

Doin' it
the way I wanna


Als Devon een beetje op Hall zou lijken, zou dat nog niet zo erg zijn? Niet dat Kat zo gemeen zou zijn tho. Ze zou tenslotte Hall helpen met zijn streepjeslijst en dat zou ze niet doen door er bij zijn kamergenoot eentje bij op te doen. Nee, daar hoefde hij zich geen zorgen om te maken. Kat kon best wel eens gemeen zijn soms, maar nee, dat zou misschien een beetje ver gaan? Of niet? In ieder geval was het wel een feit dat Kat wel eens vaker langs kon komen, gewoon random, of s’ochtends na het sporten als hij vanaf een stoeltje had toegekeken. Het zou dan ook niet uitmaken, gesport of niet, energie had Kat altijd wel hoewel ze soms ook wel anders wilde voordoen. ‘Ik dacht wel dat je dat zou zeggen, gelukkig weet ik het één en ander af van keukenwerk.’ Prevelde hij tegen haar lippen aan waarop ze even grijnsde en met haar lippen over zijn lichaam begon te gaan, want die lag daar ook gewoon te mooi te zijn. Dus zij mocht ook wel eventjes lief doen door daar kusjes op te drukken om vervolgens gewoon bovenop hem te liggen. Hierdoor legde hij zijn handen op haar gezicht en begon hij haar intens te kussen, iets wat ze natuurlijk ook meteen terug deed. Toch werd het na zijn bevestiging van het bedanken, dat het gemeend was, toch nog iets meer teder en gemeend.

Ze voelde zijn adem tegen haar huid aan voordat hij weer ineens haar blik zocht met zijn ogen. ‘Best leuk?’ Vroeg hij herhalend haar plagende woorden, waardoor er meteen een brede grijns op haar gezicht kwam te staan en ze al zachtjes begon te lachen. Iets wat alleen maar meer werd wanneer hij haar even streng en vals aankeek waarbij hij ook haar polsen vastpakte. ‘Dat is een understatement liefste.’ Glimlachte hij en liet haar ook weer los waarop ze even onschuldig door bleef lachen. ”Dat weet ik toch?” Zei ze waarbij ze haar tong uitstak. Ghehe, daar had ze hem toch wel even beet genomen. Of nou ja, hij wist ook wel dat het een grapje was maar hij reageerde er nog altijd wel grappig op. ]i]‘Best leuk.’[/i] Herhaalde hij nog een keer verontwaardigd met een knipoogje. Lachend kwam ze weer even naar voren en drukte ze haar lippen weer op die van hem. ”Sorry, sorry, sorry.” Zei ze meteen zachtjes lachend terug. ”Je bent super leuk hoor.” Zei ze vervolgens ook gemeend terug waarna ze uitdagend op haar lip beet.

Ja hoor, Kat ging hem makkelijk helpen zijn streepjeslijstje omhoog te werken, daar zou ze hem wel bij willen helpen. Als hij dan natuurlijk ook nog altijd tijd voor haar over zou houden dan, anders niet. Dan hield ze hem mooi nog maar even voor haarzelf hoor. Wanneer ze even vroeg of hij haar naar vraagde om hulp met flirten rolde hij even met zijn ogen en schudde zijn hoofd, waardoor ze moest lachen. Het zal er gewoon grappig uit hoe hij dat deed. ‘Ik denk niet dat je me nog veel kunt leren op dat vlak.’ Zei hij wat hoogachtend waarop ze even omhoog kwam en hem nadenkend aankeek terwijl ze een wenkbrauw twijfelend optrok. ”Echt niet?” Vroeg ze hem, weer puur om hem te plagen natuurlijk. Ja, stiekem vroeg ze er gewoon om hoor. ”Ik ben anders best goed met flirten hoor.” Zei ze met wiebelende wenkbrauwen, voor als hij toch nog wat flirttips van haar wilde, maar again, ze plaagde hem gewoon maar. ‘Suggesties om Devon voor te blijven, om mezelf onder controle te houden. Want het één gaat niet zonder het ander.’ Zei hij vervolgens met een wat treurig gezichtje waardoor ze ook een pruillipje trok. ”We kunnen ermee oefenen om je controle beter te krijgen? Denk dat het gewoon training nodig heeft?” Zei ze gemeend terug, wel echt bereid om hem daarmee te helpen. Ze kon desnoods de weerwolf tot zover onderdrukken dat hij er niet naar buiten kon komen, maar wel dat hij bijna zou shiften en Hall het dan zelf terug moest dringen, als hij dat aan zou kunnen.

Ze antwoordde dan ook op zijn vraag, want daarmee zou ze hem dus wel kunnen helpen. Door het deels te onderdrukken, alleen te voorkomen dat hij werkelijk ging shiften maar nog wel in het shift proces terecht kwam. Nadenkend en afwachtend bleef ze hem aankijken. Niet dat het lang duurde tho. Zijn vingers gleden langs haar armen omhoog terwijl ze hem aankeek en grepen uiteindelijk haar polsen zodat hij haar in een snelle beweging om kon flippen. Het was redelijk onverwachts waardoor Kat al meteen even snel ademend onder hem lag maar al snel kwam die grijns weer op haar gezicht. Ze probeerde zichzelf onder hem heel even wat te bewegen maar ze zat helemaal vast en hij hield haar handen stevig vast boven haar hoofd met een plagende grijns. Oehlala Bad boy Hall toch. ‘Wat wil je vandaag nog doen want,’ Begon hij waarna hij even zweeg en zijn lippen tegen de bovenkant van haar borst drukte, waardoor ze haar ogen even sloot en haar hoofd in het matras drukte. Nou, als hij het haar dan zo vroeg, wist zij het wel zeker wat ze eigenlijk nog wilde doen. Hij kon namelijk niet gewoon dit doen en dan besluiten om er weer mee te kappen, na ah. ”Hetzelfde als jou,” Liet ze zachtjes met een zuchtje weten. ‘Ik kan dit de hele dag doen.’ Zei hij en keek weer op met zijn charmante glimlach waardoor Kat hem ook weer aankeek. Hij drukte nog een kusje boven bij haar borst om vervolgens zijn lippen weer op die van haar te drukken terwijl hij ook grijnsde. ”Dan doen we dat toch gewoon.” Zei ze met een warme stem tegen zijn lippen aan terwijl ze haar benen langs die van hem streek en haar borstkas onder hem op en neer ging..
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Emptyma dec 07, 2015 8:54 pm

.Always live before you die.

Als het iets was waar Storm goed in was, dan was het wel zijn dames in de watten leggen. Dat had hij altijd gedaan en ze vonden het zo geweldig aantrekkelijk aan hem als hij de volgende ochtend ontbijt stond klaar te maken voor hen met enkel een pyjamabroek aan. Er was geen enkele dame die een ontbijt van hem had geweigerd, of eten in andere gevallen. Met de kennis die hij had over haar stiekeme verslaving aan eten bij Kat wist Storm dat hij niet veel zou hoeven doen om haar over wolkjes te laten dansen. Maar helaas, voor ontbijt moesten ze door drukke gangen, want dat hoorde hij nu eenmaal goed, het leek wel spitsuur te zijn op de gang. En dan moest hij ook nog eens naar de kantine geraken, waar ze hem niet zouden binnen laten in de keuken omdat ze zelf volop bezig waren. Met andere woorden, dat ontbijt voor Kat zou moeten wachten, hoe graag hij het ook zou willen klaar maken. Een gebakken eitje met wat spek, verse fruitsap, fruitsla, jep … Kat zou tevreden zijn met wat hij haar zou aanbieden moest hij een keuken tot zijn beschikking hebben. Helaas had hij dat niet en stiekem was dat misschien ook niet zo erg want dat zorgde ervoor dat ze nu hier was, vlak bij hem, voor hem om van te genieten.

Kat leefde uit onschuldigheid en plagerijen, zoveel was hem wel al duidelijk geworden en stiekem vond hij het helemaal niet erg. Hij speelde het mee, zoals altijd. Ze zetten haar “fout” recht met een hoop gegrijns een uitgestoken tong en haar lippen opnieuw tegen de zijne terwijl ze zich verontschuldigde, daar trapte hij dan ook weer niet in. ‘Euheu.’ Mompelde hij glimlachend toen ze zich terug trok en op haar onderlip beet. Waarom deden meiden dat altijd? Op hun onderlip bijten, hij kon niet de enige zijn die dat aantrekkelijk vond, zeker niet bij iemand als Kat. Maar dat was het nu net, hun onschuldigheid, op hun onderlip bijten, alsof ze een prooidier waren onder de poten van een roofdier. Daar wilde Storm niet intrappen maar het was een gebaar dat de drang enkel maar groter maakte, zeker op de uitdagende manier waarop Kat het deed. Uiteindelijk gaf ze het toe, hij was super leuk en Storms ego was weer een beetje gestreeld, typisch.

Het hele flirt tip geven gedoe stookte Kat nog meer aan om hem erover te zitten plagen. ‘Nee.’ Beantwoordde hij doodserieus haar vraag wetend dat ze het toch weer niet al te serieus opnam. “Ik ben anders best goed met flirten hoor.” Zei ze met wiebelede wenkbrauwen. ‘Dat heb ik gemerkt ja.’ Stemde hij glad in. Het waren niet enkel zijn prestaties die hen hier gekregen hadden, het waren evenveel de hare. ‘Maar goed, ik speel mee,’ hij zweeg en wiebelde zelf even met zijn wenkbrauwen. ‘Geef me eens een goede flirttip, zie me als één of andere nerd die er niets van weet.’ Alsof die voorstelling als niet genoeg was reikte hij naar zijn nachtkastje naar zijn brillendoos. Ja, de eerste dagen na volle maan droeg hij meestal een bril. Hij haalde hem eruit en zette hem op zijn neus en haalde opnieuw zijn wenkbrauwen op. ‘Sexy of nerd?’ Vroeg hij haar uitdagend. Storm met een bril, je zag het niet veel maar hij bleef even onweerstaanbaar. Bij haar vragen over zijn het gewoon trainen van zijn mutatie keek hij haar bedenkelijk aan. Een haast strenge charmante blik door de bril erbij. ‘Je kunt je hartslag niet trainen, toch niet bij dit.’ Hij wees tussen hen in. ‘Hoe zou ik dat moeten doen.’ Vroeg hij gewoon in het algemeen luidop. ‘Als ik ga lopen, of sport dan transformeer ik nooit, het is meer als ik bij andere mensen ben, potentiele,’ hij zweeg, het woord slachtoffers klonk zo verkeerd momenteel. ‘Als ik bij anderen ben is het altijd intenser, moeilijker onder controle te houden.’ Besloot hij uiteindelijk te zeggen. Hij had geen idee hoe hij dat zou moeten klaar spelen. ‘Maar ik denk het vechten tegen de weerwolf, op het punt dat mijn hartslag te hoog is, dat dat dan wel weer te trainen valt.’ Knikte hij langzaam. ‘Hoop ik.’ Vervolgde hij met een veelbelovende blik naar Kat. Zo heel zeker was hij er niet over.

The element of suprise, het was de enige reden waarom haar ademhaling was versneld toen hij haar hand gedraaid en hij boven haar hing. Haar grijns immers sprak boekdelen, net als haar reactie toen hij zijn lippen tegen haar huid duwde. Haar antwoord op zijn vraag deed hem zachtjes lachen. ‘Waarom schrik ik daar niet van.’ Mompelde hij terwijl zijn lippen terug naar boven gleden naar de hare. Hij nam zijn bril van zijn neus en legde het op de tast terug. Haar warme stem, haar benen langs de zijne, meer dan dat had hij niet nodig. Hij drukte zijn lippen tegen de hare, zijn lichaam tegen de hare. Ronde twee, niet slecht voor een weerwolf te zijn …
tag: Kat --- words: 838 --- notes: - --- outfit: -
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Katerzyna Kraków
Katerzyna Kraków
Class 3
Aantal berichten : 373
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Emptywo dec 09, 2015 12:52 pm

Doin' it
the way I wanna


Uh-oh, Hall vond het dus blijkbaar niet zo leuk dat Kat hem ‘best leuk’ noemde, wat ze natuurlijk probeerde te bereiken, anders had ze het ook niet gezegd. Ze vond het stiekem wel veel te leuk om hem te plagen, of überhaupt gewoon plagen. Serieus, soms was Kat gewoon op zoek naar moeilijkheden. Kussend probeerde ze het alleen wel weer recht te zetten, want ook dat vond ze niet erg om te doen, zeker niet als het ging om haar lippen op de zijne te drukken. Daarbij moest ze hem natuurlijk wel te vriend houden. ‘Euheu.’ Mompelde hij glimlachend waarop ze hem weer grijnzend aankeek en op haar onderlip beet. Tja, ze moest hem weer even inpalmen natuurlijk, he? Of nou ja, eigenlijk was het ook wel om hem nog iets meer te pesten natuurlijk.

En ja alsof het nog niet genoeg was, zat ze hem alweer te plagen. Nou was het wel een beetje zijn eigen schuld hoor, of Kat reageerde gewoon nogal te snel met plagende reacties overal op, dat kon natuurlijk ook. Het was ook wel een beetje te makkelijk met Hall. ‘Nee.’ Beantwoorde hij doodserieus waarop ze weer moest lachen. Oh oh Hall toch. Ze was best goed in flirten hoor dus ze wilde hem best tips geven als hij die nodig had hoor. ‘Dat heb ik gemerkt ja.’ Stemde hij gladjes in waardoor ze even trots glimlachte en haar kin de lucht in hief. ‘Maar goed, ik speel mee,’ Zei hij vervolgens ineens met wiebelende wenkbrauwen. Oh? Wat ging hij doen? Kat keek hem even met opgetrokken wenkbrauwen en benieuwd aan. ‘Geef me eens een goede flirttip, zie me als één of andere nerd die er niets van weet.’ Zei hij waarop ze hem nog wat verbaast aankeek maar inmiddels bracht ze ook een vinger omhoog die ze tegen haar lippen legde, als nadenkende beweging. Ze keek even nadenkend naar het plafond tot hij ineens iets van zijn kastje pakte, en het was een bril. ‘Sexy of nerd?’ Vroeg hij terwijl hij zijn wenkbrauwen optrok en de bril op zijn neus had gezet. Lachend bekeek Kat hem even goed. ”Sexy obviously.” Zei ze grinnikend. Nee, ze vond het best wel sexy om hem met een bril te zien hoor, eerlijk. Kat zag ook wel sexy uit met een bril, alhoewel, niet elke bril. ”Maar eehh.” Begon ze vervolgens weer nadenkend. Ze haalde vervolgens haar schouders lachend op, niet echt een goede tip wetend. Tja, Kat wist wel hoe ze moest flirten maar uitleggen was een ander verhaal. ”Je moet ze gewoon ‘The eye’ geven, je weet wel.” Begon ze grappend waarop ze hem even uitdagend aankeek met haar ogen en weer kort op haar lip beet. ”Zo van, ’hee jij bent hot, ik ben hot, wanna make out?’” Ging ze verder met wiebelende wenkbrauwen waarop ze begon te lachend, want zo heel serieus was het ook niet. ”Werkt altijd!” Zei ze er nog lachend achteraan.

‘Je kunt je hartslag niet trainen, toch niet bij dit.’ Antwoordde hij wanneer ze was begonnen over het controle. Ze bleef hem even luisterend aankijken, al was dit misschien niet helemaal wat ze bedoeld had met controle trainen. Hartslag kon je inderdaad niet trainen, maar wanneer zijn hartslag omhoog ging dat ging hij veranderen, right? Dan moesten ze zijn hartslag omhoog brengen en dan moest hij er tegen vechten, tegen de weerwolf. Niet zijn hartslag. ‘Hoe zou ik dat moeten doen. Als ik ga lopen, of sport dan transformeer ik nooit, het is meer als ik bij andere mensen ben, potentiele,’ Ging hij verder. Maar goed, dan kon hij wel bij haar zijn, zij was ook een mens en kon als slachtoffer worden gezien. Alleen zij kon de transformatie tegenhouden, dus de weerwolf hoefde zij niet te zien. ‘Als ik bij anderen ben is het altijd intenser, moeilijker onder controle te houden.’ Zei hij en ze knikte eventjes. ‘Maar ik denk het vechten tegen de weerwolf, op het punt dat mijn hartslag te hoog is, dat dat dan wel weer te trainen valt. Hoop ik.’ Zei hij vervolgens waarop ze even nog een keer knikte. ”Ja dat hoop ik ook.. We kunnen het altijd proberen, misschien werkt dat wel.” Zei ze terug..

Ze schrok een beetje wanneer Hall er ineens voor zorgde dat ze andersom onder hem lag, puur omdat hij hier heel snel in was geweest. Op zich had ze het kunnen verwachten omdat hij eerst heel zachtjes met zijn vingers langs haar armen had gegleden op weg naar haar polsen, maar nee ze lette eens een keer niet helemaal op en zo erg was dat nu ook niet. Het was tenslotte een aangename verrassing van Hall. Hij moest even lachen op haar antwoord. ‘Waarom schrik ik daar niet van.’ Mompelde hij terwijl zijn lippen weer langs haar lichaam naar boven gleden en Kat grijnsde even breed tot ze zijn lippen weer op die van haar voelde. Jep, dit de hele dag doen, geen probleem. Haar benen gleden even teasend langs die van hem en hij drukte zijn lippen weer op die van haar en zijn lichaam op die van haar. Dus daar gingen ze dan, op naar ronde twee..
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Emptyza dec 12, 2015 2:15 pm

.Always live before you die.

Kat wist precies hoe ze op hem moest inspelen, haar “fout” praatte ze goed, of liever, zette ze recht door haar lippen weer tegen hem aan te drukken. Hij zou kunnen protesteren, even de koppigaard uithangen maar waarom zou hij dat doen als hij het stiekem niet erg vond wat ze allemaal deed om het terug recht te zetten. Het was als een prijs in ontvangst geven voor haar mis zet, niet dat hij er heel veel om gaf. Als ze hem gewoon leuk had gevonden dan had ze hier nu niet gelegen naast hem, dan zou ze het nooit zover gedreven hebben ondanks zijn pogingen haar te overtuigen. En moest ze hem maar gewoon leuk gevonden hebben dan zou ze zijn vertrokken toen zijn weerwolf de overhand nam en het bijna liet uitdraaien tot een transformatie. Dan zou ze niet gebleven zijn, ookal was het om hem voor een deel te hebben. Dus hij wist maar al te goed dat het om meer ging dan gewoon leuk, ze was erin getraind en dat gaf voor hem ook genoeg informatie over haar. Iemand die de kleine spelletjes, de kleine plagerijen niet kende hechtte zich aan één iemand of niemand. Het feit dat zei ze wel kende zei genoeg over haar verleden, Storm was niet de eerst geweest die viel voor haar onschuldigheid … al was hij daar niet blindelings in gelopen.

Zijn bril opzetten had gelijk het effect dat hij wilde. Zelf met bril zag hij er knap genoeg uit, daar sprak Kat’s blik boekdelen over. ‘Ik zou nooit een goede nerd worden.’ Gaf hij toe terwijl hij zijn blik taxerend over haar gezicht liet glijden, alsof hij haar voor het eerst zag en haar onderwierp aan zijn geoefende oog. Alleen was het intenser met de bril, omdat zijn ogen erdoor benadrukt werden, dat en een trage charmante glimlach maakte het plaatje compleet. Ze begon haar flirttip uit te leggen en Storm keek haar met een afwachtend maar geamuseerde blik aankijken. Hij knikte vaagjes, alsof hij ermee instemmend en betrapte haar er weer op dat ze op haar lip beet. ‘Ik ken dat van ergers.’ Zei hij quasi serieus voor hij de hun ontmoeting van deze morgen ophaalde. ‘Zo van, hey, jij hebt een mooi uitzicht, ik heb een mooie uitzicht, wanna make out?’ Hij hield zijn hoofd schuin en lachte zachtjes. ‘Niet te geloven dat het heeft gewerkt ook.’ Grinnikte hij. Want ja, hier lagen ze dan, ongelofelijk. ‘De volgende keer als ik op mijn strandstoeltje zit en jij aan het sporten bent moet je het een beetje harder to get maken, of ik,’ hij zweeg en streek zijn vingers verleidelijk traag langs haar rug omlaag. ‘Dan kunnen we beide oefenen op die flirttechnieken van ons.’ Knipoogde hij speels. God ja, de volgende keer, al zou hij niet op zijn strandstoeltje zitten, hij zou waarschijnlijk mee sporten, al wist hij niet hoeveel sporten ervan in huis zou komen.

Deze school zat blijkbaar vol optimisten en hij was de enige pessimist, terwijl hij vroeger eigenlijk wel een optimist was. Want Kat zei dat ze het konden proberen, dat het misschien zou werken. Storm keek haar verstomd aan, na daarnet kwam dit over haar lippen. ‘Kat, ik ga jou niet op die manier in gevaar brengen.’ Waar deed hij eigenlijk moeite voor, ze was al een even grote koppigaard als zijn kamergenoot. Hij nam zijn bril van zijn neus en zette het op zijn voorhoofd. ‘En ik wil het een kans geven, ik heb vertrouwen in je mutatie maar niet hier, niet tussen vier muren waar ik me al bedreigd genoeg voel.’ Het was beter om het buiten te proberen, met genoeg afstand tussen hen in maar deels ook genoeg verleiding om zijn hartslag omhoog te krijgen. Als ze aan het sporten waren misschien, misschien was sport en Kat’s aanwezigheid al voldoende, hij wist het niet. Hij bracht zijn omhoog en streek zijn vingers langs haar kaaklijn. ‘Je offert al genoeg op, of niet, het is hoe je het bekijkt.’ Er kwam een trage glimlach op zijn lippen waarna hij haar in het bed draait en ja, ronde twee.

Storm’s ademhaling ging zo snel dat hij zich zorgen maakte om zijn hartslag en het feit dat Kat nog steeds naast hem lag. Hij begon zachtjes te lachen, draaide zich op zijn buik en drukte zijn lippen kort tegen haar sleutelbeen. ‘Ik kan niet de enige zijn die ontzettend grote honger begint te krijgen.’ Prevelde hij tussen het ademen door. Want dat had hij enorm, honger, dat was wat fysieke prestaties nu eenmaal van je lichaam vroegen, nieuwe energie. Niet dat hij zich heel moe voelde, hij had gewoon ontzettend grote honger en de geur van het middageten uit de kantine die voor hem te ruiken viel hielp daar niet bij. ‘Ze serveren frieten, koude groenten en vlees, geïnteresseerd?’ Hij greep naar zijn hartslagmeter op zijn nachtkastje en gespte hem rond zijn pols, het ding begon gelijk te piepen omdat zijn hartslag nog steeds te hoog was. ‘Al zal ik even moeten wachten voor ik hier buiten kom vrees ik.’ Lachte hij geamuseerd. En dat was de eerste keer dat hij daadwerkelijk kon lachen om zijn eigen mutatie. Jep, hij zou nog even moeten bekomen, douchen misschien wel, alvorens hij zijn kamer uit kwam. Niet dat hij het zou toelaten voor Kat om hier buiten te gaan, natuurlijk niet, ze wilde blijven. Wel, nu zou ze blijven …
tag: Kat --- words: 907 --- notes: - --- outfit: -
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Katerzyna Kraków
Katerzyna Kraków
Class 3
Aantal berichten : 373
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Emptyma dec 14, 2015 1:01 pm

Doin' it
the way I wanna


Om eerlijk te zijn, die bril stond het wel even super sexy hoor, want Kat had echt niets tegen brillen en zeker niet wanneer ze er ook leuk uitzagen. Het was best sexy, dat was gewoon waar het op neerkwam. Hoewel die natuurlijk wel weer weg moest als ze.. Ghehe. ‘Ik zou nooit een goede nerd worden.’ Gaf hij toe waarop hij zijn blik even taxerend over haar heen liet gaan, alsof hij haar nu pas echt goed kon zien met zijn bril op. Lachend bleef Kat hem even aankijken met een grijnsje. ”Nee,” Fluisterde ze op zachte maar sexy toontje terwijl ze haar hoofd even langzaam schudde. Nee, of dan in ieder geval een sexy nerd. Wanneer ze ook haar flirttip - die zo serieus was - uitlegde knikte hij eventjes. Kat moest met haar hand even haar lach inhouden, want ze zat echt veel te breed te grijnzen. Om vervolgens haar hand weer weg te halen en even op haar lip te bijten. ‘Ik ken dat van ergers.’ Zei hij quasi serieus waarop ze hem even gespeeld heel verbaast en afwachtend aankeek. ‘Zo van, hey, jij hebt een mooi uitzicht, ik heb een mooie uitzicht, wanna make out?’ Hij hield zijn hoofd een beetje schuin en lachte zachtes, iets wat ze hem al snel nadeed. Ze wiebelde even met haar wenkbrauwen. ”Graag,” Zei ze uitdagend terug terwijl ze haar schouder even onschuldig optrok met een grijnsje. ‘Niet te geloven dat het heeft gewerkt ook.’ Grinnikte hij verder waarop ze ook even moest grinniken. Jep, het had zeker gewerkt voor beide, hier was dan ook het resultaat van een slechte Kat en slechte Hall. ‘De volgende keer als ik op mijn strandstoeltje zit en jij aan het sporten bent moet je het een beetje harder to get maken, of ik,’ Ging hij verder en aaide even heel traag met zijn vingers langs haar rug. Ze grijnsde nog altijd uitdagend naar hem. ”Misschien wel, of misschien ook niet.” Zei ze verleidelijk terug. ‘Dan kunnen we beide oefenen op die flirttechnieken van ons.’ Knipoogde hij ook nog speels waarop ze even moest lachen. ”Ja true, dan doen we gewoon alles opnieuw alsof er nog niets gebeurd is.” Zei ze grijnzend terug.

Hij keek haar wat verstomd aan wanneer ze voorstelde dat ze het een keertje konden proberen. ‘Kat, ik ga jou niet op die manier in gevaar brengen.’ Zei hij waarop ze hem gewoon even lang in de ogen aan bleef kijken. ‘En ik wil het een kans geven, ik heb vertrouwen in je mutatie maar niet hier, niet tussen vier muren waar ik me al bedreigd genoeg voel.’ Zei hij vervolgens waarop ze even knikte. ”Dan gaan we toch naar buiten?” Zei ze vragend. Ze wilde hem namelijk wel helpen met zijn mutatie, en daar kon hij niets aan veranderen. On way or another moest het ook lukken, moest ze hem toch kunnen helpen? Dan gingen ze maar naar buiten, waar het veiliger was. Tenslotte kon Kat sneller rennen dan een normaal persoon en ze kon in alles veranderen dus nog sneller zijn als het nodig was. Hij liet zijn vingers weer even langs haar kaaklijn glijden waarop ze hem een klein glimlachje bood. ‘Je offert al genoeg op, of niet, het is hoe je het bekijkt.’ Zei hij vervolgens met een trage glimlach waarop haar grijns weer naar voren kwam. En woeps, ze werd weer omgedraaid het bed in voor een twee ronde..



Opnieuw ging haar ademhaling als een wilde en lag ze weer op haar rug naast Hall uit te puffen. Haar lichaam was nu nog iets meer bezweet dan de vorige keer, maar ze had dan al redelijk wat beweging gehad deze morgen. Niet dat ze er niet tegen kon, want ze kon gerust nog even verder, haar conditie was namelijk wel een van de beste. Toch begon ze nu wel honger te krijgen van al dit, vooral omdat ze eigenlijk al heel veel van eten hield, kon ze het nu niet laten om iets te willen eten. Wanneer Hall zich weer terug draaide naar haar keek zij hem ook weer aan, of in ieder geval tot hij zijn lippen tegen haar sleutelbeen drukte. ‘Ik kan niet de enige zijn die ontzettend grote honger begint te krijgen.’ Zei hij zachtjes onder het ademen door waarop ze hem grijnzend aankeek. Hij las zowat haar gedachten. ”Nee man, ik sterf echt van de honger.” Liet ze hem lekker overdreven weten waarop ze haar handen even kort op haar gespierde buikje legde en eroverheen aaide. ‘Ze serveren frieten, koude groenten en vlees, geïnteresseerd?’ Liet hij weten waarop ze ook even overeind kwam. ”Ja zeker!” Zei ze wat enthousiast terwijl ze de over haar schouder nog naar Hall keek, die nu een mooi uitzicht had op haar blote rug. De dekens hield ze uitdagend tegen haar borst aan, zodat hij die jammer genoeg net niet kon zien, hoewel hij daar al eerder genoeg uitzicht op had gehad natuurlijk. Twee keer. Hij pakte even zijn hartslagmeter en deed deze om zijn pols heen, maar het ding begon meteen te piepen. Wat betekende dat zijn hartslag nog te hoog was. Wat ook wel klopte, want Kat hield nog altijd dat kleine stukje van zijn mutatie in bedwang. ‘Al zal ik even moeten wachten voor ik hier buiten kom vrees ik.’ Lachte hij eventjes, iets wat zij ook best grappig vond. Hij grapte nu tenminste al over zijn eigen mutatie, dat was dan toch een goed teken? ”Eerst misschien een douche?” Vroeg ze met een lach, jep dat was natuurlijk ook mooi om er even achteraan te gooien, dus Kat zou het helemaal niet erg vinden. Het tegenovergestelde juist..
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Emptyma dec 14, 2015 7:45 pm

.Always live before you die.

Geen goede nerd goed. Hij had het één keer op school gedaan omdat hij vond dat de nerd tegenwoordig wel wat aandacht kregen. En geloof het of niet, een bril en een laptop tijdens de lunch deden veel, hij kreeg wel aandacht. Daarmee had hij gelijk het grootste nerd-aandachts-geheim onthuld, het bleef dat iedereen ze vroeg voor dingen als valse studentenkaarten en paswoorden voor in het schoolsysteem te geraken. Dus de hele nerd uitdaging van die dag had in ieder geval wel nog iets opgebracht, hij wist hoe de nerds te werk gingen. En dames deden veel voor wat informatie, god, ze hadden zich een eind weg geflirt voor een studentenpasje waar hun leeftijd op verhoogd was zodat ze konden drinken op een feestje. Maar Storm zonder bril was terug in Londen niet ongewoon, hij droeg hem meestal voor te lezen, iets wat hij hier op het eiland zelden nodig had buiten de week na volle maan. Dan ging zijn zicht, net als zijn andere zintuigen, er behoorlijk op achteruit en moest hij wel een bril opzetten voor de kleine lettertjes. Maar dat vond Kat niet erg, duidelijk. Haar sexy toontje bracht een evenredige sexy glimlach te weeg op zijn lippen. Geen hard to get voor Kat? Of wel? Al wist hij niet hoelang ze zou kunnen weerstaan aan hem, zeker niet als ze aan het sporten waren en Storm het plots te warm kreeg waardoor hij de helft van zijn kleren zou moeten uitspelen. Haar laatste woorden deden hem goedkeurend knikken. ‘Daar kan ik wel mee leven. Blanco, all over again.’ Hij drukte haar lippen kort tegen de hare, om zijn woorden nog wat kracht bij te zetten.

“Dan gaan we toch gewoon naar buiten?” Stelde ze voor. Storm keek haar voor een moment lang knipperend aan. Ze meende het, ze meende het echt en ze had geen flauw idee hoe verschrikkelijk hij was als hij getransformeerd was. Hij kon dat risico niet nemen, zeker niet binnen maar hij moest het een kans geven. Wat als hij ging transformeren … en wat als ze dan geen controle meer had over hem. Het beeld dat in zijn gedachten op kwam zorgde voor een pijnlijke uitdrukking op zijn gezicht, iets dat hij meteen weer weg waste. ‘Goed dan, morgen, het eerst ding dat we gaan doen.’ Zuchtte hij, ferm tegen zijn goesting. Nee, hij zag dit niet zitten maar ze had gelijk, als hij er ooit iets van wilde leren dan moest hij het doen met haar. Kat was sterk genoeg, hij hoopte allen sterk genoeg om een weerwolf tegen te gaan voor mocht het zo ver gaan. ‘Maar ik hoop dat je honderd procent zeker bent van dit.’ Vervolgde hij. Hij zou zijn veiligheid bij zich hebben, en dat zou niet alleen zijn hartslagmeter zijn. Als ze dit zouden doen dan zou het met een veel te alerte Storm zijn en die was zo breekbaar als glas. Veel meer zei hij er niet van, het was aan haar, het was aan haar om het risico te pakken en Storm die vertrouwen in haar had.

Eten … het was het enige waar Storm momenteel aan dacht naast het feit dat hij zich heel erg bewust was van de zwaar ademde Kat naast hem. Hij kon het dan ook niet laten er kort om te lachen, hier lag hij dan, na zes maanden en hij had het eigenlijk niet verwacht. Maar Kat, damn she was amazing. Ze stemde super overdreven in met zijn opmerking, zoals hij had verwacht. Hij haalde zijn hand door zijn haar en keek hoe ze recht kwam, zijn ogen dwaalden langs haar blote rug voor zijn blik weer onschuldig naar de hare gleed. ‘Je mag jezelf niet oversporten Kat, ik zou niet willen dat je spierpijn krijgt of andere dingen.’ Knipoogde hij uitdagend. Daar waren ze weer met hun plagerijen. Hij trippelde zijn vingers over haar blote rug en knikte instemmend bij haar bevestiging, frietjes zouden het worden. Hij stond op een goed blaadje bij het keukenpersoneel dus hij zou vast wel stiekem eens een plateau eten naar boven mogen mee nemen. Hij nam afwezig een pluk van haar lange haar tussen zijn vingers en draaide het erom heen. Toen hij zijn hartslagmeter had genomen was het nog alles behalve tijd om uit deze kamer te komen, zeker zonder Kat. Met het deken rond haar bovenste gewikkeld keek ze hem uitdagend aan. Haar voorstel bracht de trage charmante glimlach terug op zijn lippen. ‘Mi casa es tu casa.’ Knipoogde hij uitdagend. Hij greep Kat vast, sleurde het deken half mee en kwam uit het bed, loodste haar in haar armen naar de douche en duwde met zijn vrije de douchekraan open alvorens hij haar er praktisch in duwde, onder het koude water. Hijzelf bleef aan de rand kijken, terwijl hij het deken langzaam en heel zorgvuldig terug opvouwde. ‘Koud?’ Vroeg hij plagend. Zijn uitzicht was in ieder geval geweldig …
tag: Kat --- words: 822 --- notes: - --- outfit: -
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Katerzyna Kraków
Katerzyna Kraków
Class 3
Aantal berichten : 373
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Emptyma dec 14, 2015 9:55 pm

Doin' it
the way I wanna


Kat had nooit een bril nodig gehad, want hallo ze was wel superhuman, alles aan haar was net een tikje beter dan bij anderen. Maar goed, ze had er wel eens eentje opgehad en het stond haar op zich ook wel grappig, en ergens ook wel sexy. Alhoewel Kat er niet zo heel serieus uitzag met een bril zoals Hall deed, eerder het tegenovergestelde. Niet dat Kat er überhaupt heel serieus uitzag, want nee eigenlijk niet echt. Ze had altijd een grijns of een onschuldige glimlach op haar gezicht staan, heel serieus kon ze niet eens kijken. Of ze wist het natuurlijk nog niet? Hmm.. In ieder geval, het ideetje over alles opnieuw doen klonk nog niet zo slecht, ze zou deze morgen ook wel eens nog een keer willen beleven hoor. ‘Daar kan ik wel mee leven. Blanco, all over again.’ Zei hij waarop ze nog kort grijnsde voordat hij zijn lippen op die van haar drukte..

Ze leek misschien wel heel zeker van haar mutatie, maar eigenlijk wist Kat ook gewoon dat ze het wel kon, dat ze hem wel tot zover tegen kon houden. Dat hij met haar hulp zijn weerwolf misschien zou kunnen leren bevechten, zolang zij de rampen maar zou voorkomen. Kat was best zelfverzekerd en dat gaf haar ook vaak die kracht wel om zoiets te doen. Nu was het tenslotte ook al gelukt, Hall had namelijk geen last van zijn weerwolf gehad terwijl zijn hartslag al zeker veel te hoog was gegaan. Dus dat had ze al kunnen stoppen, en na een tijdje hoefde zelfs Kat er niet heel veel moeite meer voor te doen om het onder controle te blijven houden. Het ging automatisch dat ze een deel van haar energie daarop bleef rusten. Hall leek het aan de andere kant niet zo’n geweldig idee te vinden maar ze wist hem dan toch over te halen. ‘Goed dan, morgen, het eerst ding dat we gaan doen.’ Liet hij weten waarop ze hem met een glimlach aankeek en knikte. ”Sure,” Zei ze met een trots in haar stem, dat ze hem had overgehaald. ‘Maar ik hoop dat je honderd procent zeker bent van dit.’ Zei hij vervolgens, waarop ze eventjes iets geruststellender dan net. ”Ja ik ben er helemaal zeker van.” Zei ze terug..

Het was best een logische reactie van Kat om zo overdreven te reageren op eten, ze had echt heel erg honger en daarnaast zou ze gewoon nooit nee zeggen tegen iets te eten. Waarom zou ze ook? Ze kon alles er dubbel zo snel afwerken, of eigenlijk was dat nog niet eens het geval, want echt aankomen deed ze ook niet. Haar buik was best wel mooi plat, op dan natuurlijk wat buikspieren na dan. Trainen was voor haar makkelijker dan wie dan ook, en haar lichaam was dan ook gezond getraind. Niets mis mee. En natuurlijk was er ook niets mis met het lichaam waar zij uitkijk op had, want die mocht er ook zeker weten zijn. Nog niet veel jongens waar Kat mee was geweest zagen er zo uit, en dat was best wel jammer, maar dat maakte Hall dan natuurlijk wel knapper en aantrekkelijker dan al die andere. ‘Je mag jezelf niet oversporten Kat, ik zou niet willen dat je spierpijn krijgt of andere dingen.’ Plaagde hij haar uitdagend met een knipoog. Kat kneep haar oogjes even samen en keek hem wat quasi beledigd aan. ”Pas je dan zelf ook op,” Grinnikte ze uiteindelijk toch terug, om hem terug te plagen. Nee, spierpijn kende ze niet eens? Nou ja eigenlijk wel maar he, ze had er zeker niet snel last van.

In ieder geval, het leek er ook even op dat de frietjes nog even moesten wachten, en Kat kon natuurlijk ook niet weg gaan, niet dat ze dat wilde dan. Dus wat konden ze nog doen, om even zijn hartslag naar beneden te laten gaan, of ervoor te zorgen dat hij dan in ieder geval weer een beetje bijkwam. Daarbij was er nog wel wat zweet aan te pas gekomen, dus was het ook nog wel ze fris om even te douchen. Hij keek haar met een trage charmante glimlach aan waarop Kat nog altijd wat uitdagend de dekens tegen zichzelf aanhield en hem grijnzend aankeek. ‘Mi casa es tu casa.’ Zei hij nog met een knipoog voordat hij haar vastgreep en met dekens en al optilde om naar de badkamer toe te brengen. Lachend bleef ze gewoon rustig in zijn armen liggen terwijl de dekens een beetje half weg viel. Handig had hij de kraan opengezet en haar onder de nog koude douche gezet, waardoor ze hem met een open mond aankeek. Hij bleef zelf nog aan de rand en vouwde zelfs nog even mooi zijn deken op, wauw ja totaal niet eerlijk. Zij stond daar een beetje alleen onder de koude douche. ‘Koud?’ Vroeg hij plagend waarop zij dus meteen en kommetje met haar hand maakte en deze naar hem toe gooide. Ja het was koud. ”Waarom voel je het zelf niet even.” Lachte ze terwijl ze nog wat meer druppels op hem af vuurde. ”Oh.. Oooooohh, ineens niet zo koud meer.” Zei ze grijnzend en uitdagend terwijl de warmte al kwam en ze beter onder de straal kwam te staan, met haar gezicht er naar toe waardoor het water over haar buik heen zou komen. Ze ging even met haar handen over haar haren heen, om hem vervolgens weer aan te kijken..
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Emptydi dec 15, 2015 3:20 pm

.Always live before you die.

Ze voelde zich trots, dat ze hem had kunnen overhalen maar niet later kwam er ook iets geruststellends in haar blik. Ze had geen idee, ze had geen enkel idee en de enige manier waarom ze het ooit volledig zou begrijpen is als ze het zou zien. Is als ze zou zien hoeveel pijn de transformatie hem deed, is als ze zou zien hoe bloeddorstig het monster was, is als ze zou zien dat die wolf niet de bruine begane ogen had van Storm Hall maar de echte roodorangje ogen van een moordenaar. Dan pas zou ze het beseffen, dan pas zou ze het kunnen begrijpen. En ondanks dat hij instemde zou hij haar morgenvroeg nog zeker een paar zeker zeggen dat het geen goed idee was en dat hij haar niet in gevaar wilde brengen. Storm had een hoop zelfkennis, hij wist hoe hij in elkaar zat maar over Lupos, nee over de wolf wist hij heel weinig. Hij wilde niet dat Kat hem zo zou zien, wat ze hadden was op zijn zachts uitgedrukt, geweldig en Storm wilde dit niet veranderen. Toch wist hij dat als er een dag zou komen dat hij de controle tegenover haar zou verliezen hij het zichzelf nooit zou vergeven en dat zou hem enkel nog voorzichtiger maken dan hij nu was. Terwijl hij zichzelf maanden geleden beloofd had nooit anderen in zijn problemen te trekken was dit al behoorlijk mislukt. Want hier was Kat; knap, onschuldig en oh zo uitdagend geweldig. In zover zijn belofte dan maar …

Geen van hun magen hoorde hij rommelen, toch wist hij dat ze beide honger hadden. Dat omdat dit soort van arbeid behoorlijk wat energie vroeg en dus de honger opwekte. Al voelde hij zich niet meteen moe, meer voldaan en uiterst tevreden. Die grijns zou nog de hele dag op zijn lippen staan en god, Devon zou het meteen merken. Hij had het dan ook wel een beetje verdiend na zes maanden helemaal alleen door te brengen met een enorm duiveltje op zijn schouder. Dat Kat meteen terug reageerde op zijn woorden had hij eigenlijk al van ver zien aankomen. Hij glimlachte en knikte serieus. ‘Ik zal erop letten.’ Beloofde hij haar plechtig. Al had hij meer dan dit nodig om ooit eens spierpijn te kunnen hebben. Zijn lichaam was gemaakt op de conditie van zijn weerwolf en die rende een hele nacht door, werkte een hele nacht dus alles was goed genoeg voor een nacht of meer op de functioneren. Met andere woorden, ja, hij kon dit een hele dag doen zonder er ooit last van te krijgen.

Haar met dekens en al door zijn kamer de badkamer in krijgen was kinderwerk. Zeker als Kat niet tegenwerkte en met die grijns op haar gezicht zich keurig liet meedragen. Ze woog dan ook niets voor hem en dat kwam deels omdat hij meer kon dragen en kracht kon zetten sinds hij weerwolf was maar dat kwam ook deels omdat Kat gewoon volslank gespierd was en dat gewicht was niets voor Storm. Haar onder die ijskoude douche duwen had het gewenste effect, ze keek hem met grote ogen aan en de grijns op zijn eigen lippen werd er enkel maar breder door. Bij zijn vraag maakte ze een kommetje van haar handen en liet het koude water erin komen alvorens ze het naar hem gooide. Hij kneep zijn ogen dicht en lachte geamuseerd. Koud water deed hem niets, zeker niet als Devon meestal de eerste was die een douche nam en al het warme water opgebruikte. Daarnaast was zijn lichaamstemperatuur hoog genoeg om er geen last van te ondervinden. ‘Ik zou je zo kunnen opwarmen met die hoge lichaamstemperatuur van me maar hey,’ hij leunde tegen de kant van de douche aan en knikte richting het warme water. ‘Je krijgt het blijkbaar al warm genoeg van het water, daar wil je me vast niet meer bij.’ Zei hij luchtig. Zijn ogen volgde grondig de bewegingen van haar handen door haar haren, ja, hij had het uitzicht maar zij haar niets want hij had het deken nog steeds tussen zijn samengevouwen handen geklemd. Wat jammer voor Kat. ‘Trouwens ik weet niet hoelang dat water nog warm zal blijven, dus of je gaat je heel hard haasten of je geeft me een goede reden waarom ik erbij moet kruipen.’ Ging hij verleidelijk verder. Hij stond hier namelijk goed, maar hoe goed zou het voor haar zijn als dat water terug koud zou worden?
tag: Kat --- words: 742 --- notes: - --- outfit: -
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Katerzyna Kraków
Katerzyna Kraków
Class 3
Aantal berichten : 373
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Emptydi dec 15, 2015 9:48 pm

Doin' it
the way I wanna


Ze kon zeker wel wat eten gebruiken, dat was gewoon een feit, eens in het paar uur moest ze snacken of kon ze wel een goede maaltijd gebruiken. Nu mocht het sowieso wel een stevige maaltijd zijn. Niet dat het er zo uitzag maar Kat at echt wel veel, ze kwam gewoon niet aan en dat was voor haar extra handig. Zo kreeg ze de aandacht van jongens - en meisjes - en hoefde ze haar liefde voor eten niet op te geven. Wanneer Hall een opmerking maakte over het sporten en spierpijn keek ze hem even droogjes aan. Yea right, alsof ze daar ooit last van had. Hij waarschijnlijk ook niet met zijn conditie die versterkt was. Allebei met een conditie en uithoudingsvermogen dat versterkt was.. Tja, dat was gewoon vragen om problemen, ghehe. Vandaar dat ook een keer niet genoeg was geweest. ‘Ik zal erop letten.’ Zei hij waarop ze hem even een knipoog gaf.

Het was natuurlijk wel jammer dat ze nog niet konden gaan eten, maar het alternatief was ook niet al te slecht, of in ieder geval, het was alleen om wat tijd te trekken zodat hij zijn hartslag weer een beetje normaal kreeg. Daar was een douche nu eenmaal perfect voor en gezien ze toch allebei wel bezweet waren geweest, ook nog wel zo fris. Hall vond het daarbij ook leuk om haar ineens vast te pakken, met deken en al, en naar de badkamer te tillen als een ware gentleman. Niet dat ze het erg vond, ze lag tenslotte zelf luid lachend in zijn armen en verzette zich niet. Wel gilde ze zachtjes een beetje om mee te spelen. Iets wat ze vervolgens ook al snel weer deed, want hij duwde haar ook nog eens onder de koude kraan. Ieehhh, dat was natuurlijk veel te koud, maar het was wel gelijk een goede cooling down natuurlijk. Niet dat ze daar echt op zat te wachten. Ze spetterde hem dan ook even nat wanneer hij vroeg of het koud was. Ja, voel het dan zelf maar. Dan kwam hij misschien nog snel genoeg erbij staan. Hij kneep zijn ogen even dicht en lachte. ”Ja lach maar! Maar dit is gewoon sweet revenge!” Liet ze weten, waarbij ze nog even doorging met nat spetteren, want dat was stiekem gewoon te leuk. Een beetje als een kind rond spetteren, jep. Gelukkig werd het alleen al snel wel weer warm waardoor ze er beter onder kwam te staan. ‘Ik zou je zo kunnen opwarmen met die hoge lichaamstemperatuur van me maar hey,’ Zei hij en leunde tegen de doucherand aan waarbij hij kort naar de straal knikte. ‘Je krijgt het blijkbaar al warm genoeg van het water, daar wil je me vast niet meer bij.’ Zei hij luchtig waarop ze hem even met een scheef gezichtje aankeek en het water vervolgens langs haar gezicht liet gaan, om zo met haar handen door haar haren te gaan. Wat voor hem voordeel had, zo kon ze die niet voor zich houden. ”Hmmmm.. Daar zou ik niet zo zeker van zijn als ik jou was.” Ze grinnikend. Zelf had ze jammer genoeg geen super goed uitzicht meer, want het halve deken was alles wat ze zag. Te jammer hoor. ‘Trouwens ik weet niet hoelang dat water nog warm zal blijven, dus of je gaat je heel hard haasten of je geeft me een goede reden waarom ik erbij moet kruipen.’ Zei hij vervolgens waarop ze hem breed grijnzend aankeek. ”Mij.. Want geef toe, je kan het niet lang meer weerstaan om alleen naar me te kijken, right?” Zei ze grinnikend..
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Emptywo dec 16, 2015 8:54 pm

.Always live before you die.

Sweet revenge … Hij tuitte zijn lippen bij haar woorden en schudde langzaam zijn hoofd. Als hij sweet revenge wilde plegen dan zou het zeker een stukje zoeter zijn dan dit, Kat onder een koude douche. Storm was geen goede planner, vroeger althans niet, hij leefde altijd op in het moment van wat er om zich heen gebeurde. Hij had nooit echt een agenda of tenzij het de belangrijke evenementen zijn zoals familiefeest en dat soort stuff. Maar nee, meestal ging hij mee met de stroom, leefde van dag tot dag en genoot van ieder beetje dat het leven kon geven. Maar als het aan kwam op revenge, wel … hij was niet de creatiefste, dat was zijn beste vriendin altijd geweest, maar ze konden samen behoorlijk de revenge plannen. Hij hield het wel altijd grappig, casual en daar hoorde soms kleren wegnemen tijdens het douchen ook bij. Dit, Kat onder een koude douche steken was het minst van zijn revenge. ‘Als je revenge wilt dan zal je het niet zien aankomen darling.’ Dat laatste uiteraard met dat overdreven Britse accent van hem. En omgekeerd was hij zeker dat Kat veel meer kon dan hem enkel nat spetteren, ook haar manier van revenge zou waarschijnlijk wat meer inhouden. Hij hoopte het nooit te moeten tegen komen maar als het moest … dan was hij wel nieuwsgierig naar wat ze voor hem in petto had.

Terwijl het water over haar hoofd naar beneden gleed ging ze met haar handen door haar haren. Alsof er al niet genoeg verleiding was voor hem naast een heerlijke douche stond Kat daar ook nog eens in. Bij haar woorden keek hij haar aan en glimlachte traag. En niet veel later raadde ze ook nog wat hij zich net zat te bedenken, nee, hij zou hier niet langer kunnen staan kijken, daar had ze haar punt. ‘Het is de bedoeling dat mijn hartslag naar beneden gaat, en niet nog meer naar boven.’ Hielp hij haar herinneren. Anders zouden ze hier nooit weg geraken uit die kamer. Of kwam Devon binnen gewandeld en kwamen ze meteen in die situatie terecht. ‘Dat helpt niet.’ Wees hij nauwkeurig naar haar lichaam in de douche. Hij had zijn hartslagmeter terug op het bed laten liggen, het zou toch niet uitmaken, zijn hartslag zou nog steeds behoorlijk hoog zijn. Dus kon het eigenlijk kwaad, die tien minuten extra. ‘Omdat je het zo lief vraagt.’ Hij gooide het deken ergens achter zich in de badkamer en kroop de douche in bij Kat. Hij ging onder de straal staan vlak bij Kat en keek met een glimlach op haar neer. ‘Heb jij even een mooie ochtend gehad.’ En zij niet alleen.

Het was zoeken geweest naar hun kleren maar ze hadden ze gevonden. Storm trok zijn schoenen aan en haalde zijn vingers kort door zijn vochtige haar. Hij gespte zijn hartslagmeter rond zijn pols en keek naar zijn hartslag. Keurig onder de grens, het gevaar was geweken, hij kon terug zijn kamer uit komen zodat problemen. Niet dat het veel uitmaakte als Kat in de buurt was, ze kon het onderdrukken. Maar het zou niet altijd zo mogen zijn, dat zou hij haar ook nooit vragen. Dus ze moesten eraan werken, iets waar hij ferm tegenop zag. Hij opende de deur van zijn kamer en draaide zich naar Kat. ‘Safe to go.’ Knipoogde hij charmant …
tag: Kat --- words: 563 --- notes: Done --- outfit: -
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It really presents nothing. [Kat]   It really presents nothing. [Kat] - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It really presents nothing. [Kat]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Boys-
Ga naar: