INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Off with your head, dance 'til you're dead &Lorise

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Waverly di Fontana
Waverly di Fontana
Class 2
Aantal berichten : 103

Character Profile
Alias: Naia
Age: 16
Occupation:
Off with your head, dance 'til you're dead &Lorise Empty
BerichtOnderwerp: Off with your head, dance 'til you're dead &Lorise   Off with your head, dance 'til you're dead &Lorise Emptydi dec 01, 2015 10:25 pm

Off with your head, dance 'til you're dead &Lorise 107n8l2  Off with your head, dance 'til you're dead &Lorise Ibw7m0
Waverly di Fontana

Het was wel erg spannend, haar eerste feest hier. Stiekem dan. Ze zei dat natuurlijk niet hardop, dat zou ze niet zomaar doen. Misschien ook wel eigenlijk, dan zou ze het eruit flappen. Ze had Lorise en Valentina geholpen met de zaal decoreren, helemaal vrijwillig. Maar Waverly hield van feestjes, en de zaal aankleden was even leuk. Bovendien waren Lorise en Valentina een heel leuk gezelschap, en ze hadden dan ook veel lol gehad met het versieren van de zaal. Daarna had ze toch weg gemoeten -toen alles af was, daarvoor was ze niet vertrokken- om zich om te kleden. Haar haar te doen en was make up. Die make up bestond eigenlijk alleen uit mascara. Waverly was meer een natural, dus meer make up dan dit had ze eigenlijk nooit op. Misschien wat lip gloss, maar dat was het. Ze hield er niet zo van om veel make up op haar gezicht te hebben, maar heel af en toe deed ze dat wel. Op meidenavondjes bijvoorbeeld. Ze zag er ook uit als een echte Red Riding Hood. Ze had een mooie lange rode mantel, aan elkaar genaaid en al. Zo zag het er echter uit. Ook had ze een kort strapless jurkje aan met ruitjes, en laarsjes. En om het helemaal af te maken had ze ook een mandje natuurlijk. Daar zat eigenlijk niet veel in, de mascara en een spiegeltje meer niet. En wat snoep dat ze had meegesneakt. Hihihihi. Ze kon het niet helpen. Haar haar was gedaan door een meisje genaamd Arianna, die was een roommate van Lorise. Het haar van Lorise zag er veel mooier uit hoor, veel ingewikkelder. Maar Waverly had een mooi roodkapje kapsel, met vlecht en al. Was ze er zelf mee aan de slag gegaan dan was het een grote klit geworden.

Ze had ook samen met Valentina bij de deur gestaan net en had de mensen die binnenkwamen begroet. Ohja, in haar mandje zaten ook een paar nep spinnen die je kon op eten. Ze had die af en toe op een paar mensen gegooid, die er soms best van schrokken. Maar het was ten slotte ook Halloween. Dat moest een beetje eng zijn. Niet te eng, daar kon Waverly niet zo goed tegen. Ze was soms een beetje een angsthaasje hoor. Maar de spanning nam nu wel een beetje toe, want nu Lorise de opening had afgerond was het zo haar beurt om het podium op te gaan. Ze hadden geregeld dat ze zou gaan zingen, dat vond de meermin ook heel leuk om te doen. Bovendien had ze een hele mooie stem, weer een voordeeltje bij haar mutatie. De spanning was wel goede spanning hoor, maar toch. Na een half uurtje moest ze dan toch echt naar het podium toe. Lorise had haar al voorgesteld. Waverly zette haar mandje op de hoek van het podium en liep naar boven met een brede glimlach op haar gezicht. Lorise kneep nog eventjes zacht in haar schouder en Waverly fluisterde zachtjes: "Daar gaan we dan, duim voor me?" Ze moest even lachen, en liep toen naar de microfoon. Ze had twee mutanten gevonden die haar konden begeleiden op de gitaar en met een beetje zingen. Dat laatste hield de tweede stem in, die heel af en toe met haar mee zong met een zinnetje. Ze had de kap wat naar achter geschoven en wachtte gaf even een knikje naar haar gitarist.

Die begon te spelen en Waverly zette ook in met zingen. Ze zat helemaal in haar element dat kon je wel zien. Ze maakte geen fouten tijdens het zingen, en eigenlijk ging alles op rolletjes. Ook was ze in staat de zaal in ieder geval een beetje in te pakken met haar stem. Haar heldere stem, die er altijd voor had gezorgd dat de hoofden om zouden draaien. Het was een akoestische versie van het liedje Dark Horse, maar sommige mutanten begonnen toch al wel te dansen. Tijdens het eerste stuk van het lied had ze er relaxt gestaan en had de standaard van haar microfoon vast. Maar op de helft had ze de microfoon eruit gehaald zodat ze was meer kon bewegen. Waverly was wel een podiumbeest, en voor zover ze kon zien genoot iedereen ervan. Het was ook niet de eerste keer dat ze op trad. "Cause once you’re mine, once you’re mine. There’s no going back" Eindigde ze. Ze wachtte even af, maar toen volgde er toch een applaus. "Ik ben Waverly, en heel erg bedankt! Maak er nog een griezelige avond van!" Zei ze met een brede grijns. Even zwaaide ze nog en toen liep/huppelde ze vrolijk het podium af. Eenmaal beneden liep ze al meteen naar Lorise. "En? Wat vond je? Wel eerlijk antwoord hoor." Vroeg ze het meisje terwijl ze haar hand voor haar mond hield. Ze was toch best zenuwachtig of het wel goed was geweest, dat kon je ook wel zien aan haar.

Song and Voice
Hood X Dress X Shoes X Hair
thank you Sarah!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Off with your head, dance 'til you're dead &Lorise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Off with your head, dance 'til you're dead &Lorise   Off with your head, dance 'til you're dead &Lorise Emptywo dec 02, 2015 11:11 am


PARTY
TIME!!

Het was party tijd! De zaal was mooi versierd en stond nu aardig vol met mensen in superleuke kostuums. Lorise had op het podium al een welkoms toespraak gehouden.Ze stapte daarna het podium af naar Waverly. Die trouwens echt een geweldig kostuum aan had. Ze vond haar eigen padme outfit al mooi gemaakt maar die cape was echt super mooi. Ze hadden afgesproken dat ze ging zingen na de openingstoespraak. De leerlingen die gitaar speelden namen al plaats. "Daar gaan we dan, duim voor me?" fluisterde ze en ze moest er even om lachen. “Succes! ik weet zeker dat het goed komt” zei ze nog bemoedigend tegen Waverly voordat ze op ging. Ze had haar nog niet horen oefenen ofzo dus ze hoopte maar wel dat het goed ging. Maar zeemeerminnen konden toch goed zingen? Vast wel, want ze verwachte niet anders.

Waverly begon met zingen en ze was ook echt goed! Het was dus wel waar dat meerminnen een mooie zangstem hadden.Het was een leuk liedje die iedereen kende dus ze kreeg het publiek ook goed mee in het liedje. Zelf stond ze ook te dansen en juichde Waverly vrolijk toe. Na het optreden kwam Waverly naar haar toe en Lorise kon meteen zien dat ze zenuwachtig was geweest, waar ze niks van had gemerkt toen ze haar zag zingen. Maar dat was misschien omdat ze dan helemaal in die flow zat. "En? Wat vond je? Wel eerlijk antwoord hoor." vroeg ze waarbij Lorise haar even omhelsde. “Je was echt GE-WEL-DIG!” zei ze enthousiast met een brede glimlach. “Kom, je wil vast wel wat drinken na z’on spectaculair optreden” zei ze en grinnikte even lief. Ze pakte Waverly haar pols vast en sleurde haar mee naar de bar waar ze twee drankjes pakte. Een soort groen met blauw halloween drankje wat heerlijk zoet smaakte. Ze nam een slokje en keek even goed rond. “Ik ben benieuwd wie de prijs voor best outfit wint, er zijn zoveel leuke” zei ze blij. “En jij ziet er trouwens ook super uit” zei ze en voelde even over de rode cape.

Dress - Hair
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Waverly di Fontana
Waverly di Fontana
Class 2
Aantal berichten : 103

Character Profile
Alias: Naia
Age: 16
Occupation:
Off with your head, dance 'til you're dead &Lorise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Off with your head, dance 'til you're dead &Lorise   Off with your head, dance 'til you're dead &Lorise Emptyzo dec 06, 2015 9:19 pm

Off with your head, dance 'til you're dead &Lorise 107n8l2  Off with your head, dance 'til you're dead &Lorise Ibw7m0
Waverly di Fontana

D"aar gaan we dan, duim voor me?"Vroeg ze fluisterend aan Lorise nadat die haar net aangekondigd had. Haar begeleiders op de gitaar zaten ook al klaar, dus alles was helemaal set and ready to go. “Succes! ik weet zeker dat het goed komt” Moedigde Lorise haar aan. Waverly glimlachte even blij en bedankte haar nog even voordat ze het podium op liep. De mutant met de gitaar begon te spelen en Waverly zette in.

Ze had al vaker opgetreden, in een café of zo. Maar niet zo vaak dat het haar een professional maakte. Een paar keer, maar ze was een natuurtalent. Deels door haar mutatie, die haar een mooie stem gaf. Een echte zeemeerminnenstem, waar ze nu ook de zaal mee in pakte. Ze was ook een natural op het podium. Het liedje was akoestisch, dus qua dansen deed ze het rustig aan. Af en toe even een handbeweging, en halverwege het liedje haalde ze de microfoon los uit de standaard zodat ze een beetje een en weer kon lopen. Echt rocken zou er deze keer niet van komen, maar dat was ook prima. Ze was ook even tussen de twee mutanten op de krukjes gaan staan. Allebei met gitaar, en eentje met een microfoon erbij. Dat meisje zong bij sommige zinnen even mee. Toen ze weer in het midden van het podium stond vonden haar ogen ook even Lorise. Die stond vrolijk mee te dansen en te juigen. Waverly gaf haar lachend even een knipoog. Het optreden ging op rolletjes, en de meermin maakte geen fouten. Ze zat helemaal in haar flow en je kon wel zien dat ze er veel plezier in had. "Cause once you’re mine, once you’re mine. There’s no going back" Eindigde ze met een wat duistere glimlach. Die vrijwel meteen verdween omdat ze veel te blij was voor serieus griezelig doen. "Ik ben Waverly, en heel erg bedankt! Maak er nog een griezelige avond van!" Zei ze vrolijk in de microfoon terwijl ze het podium af liep.

Ze liep vrijwel meteen naar Lorise en vroeg: "En? Wat vond je? Wel eerlijk antwoord hoor." Waverly klonk een zenuwachtig, ze had toch wel zenuwen. Maar dat was alleen als ze het podium af kwam, als ze erop stond ging het altijd goed eigenlijk. Lorise omhelsde haar en vrolijk ging Waverly mee in die omhelzing. Lorise was in korte tijd toch een echte vriendin van haar geworden, ze mocht het meisje ook heel erg. “Je was echt GE-WEL-DIG!” zei die enthousiast met een brede glimlach. "Echt? Dankjewel!" Zei Waverly even ongelovig. Maar daarna zag ze dat ze het meende dus werd haar glimlach alleen maar breder. “Kom, je wil vast wel wat drinken na z’on spectaculair optreden” zei de Cupido en grinnikte even lief. Waverly grinnikte mee, en rende toen mee naar de drankjes toen Lorise haar pols had vast gepakt. Ze kreeg een soort groen met blauw halloween drankje wat echt heel zoet was. Maar ook heel lekker omg! Ze nam meteen nog een slokje. Ze zag Lorise rondkijken en volgde haar blik. “Ik ben benieuwd wie de prijs voor best outfit wint, er zijn zoveel leuke” zei het meisje blij. Waverly knikte instemmend. De kostuums waren echt zo mooi allemaal! “En jij ziet er trouwens ook super uit” zei terwijl ze aan de rode cape van Waverly voelde. Het onderste deel van de cape had Waverly zelf gemaakt omdat hij niet lang genoeg was geweest. Ze had de lapjes eraan genaaid, zodat de cape tot ruim op de grond kwam. "Dankjewel! Maar jij ziet er nog beter uit hoor!" Zei ze vrolijk. "Ik bedoel, je ziet eruit als een echte Pad.. Padme." Zei ze terwijl ze even struggelde met de naam. "Sorry ik heb de films nooit gezien van Star Wars, dus ik ben alleen bekend met jouw kostuum en een beetje van het karakter." Zei ze wat schuldig. Ze wou de film wel echt graag zien, maar ze moest ze nog kijken. Daar had ze nog geen tijd voor gehad. Het klonk in ieder geval heel cool! Ze keek wat verlangend naar de dansvloer en toen met een veelbetekende glimlach naar Lorise. "Care to dance?" Vroeg ze grinnikend.

Song and Voice
Hood X Dress X Shoes X Hair
thank you Sarah!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Off with your head, dance 'til you're dead &Lorise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Off with your head, dance 'til you're dead &Lorise   Off with your head, dance 'til you're dead &Lorise Emptydo dec 10, 2015 11:16 pm


PARTY
TIME!!

Lorise juigde Waverly vrolijk toe want ze rockte het podium. Niet dat het rock was.. maar anders bedoeld. Serieus, ze had echt talent. Maar wat wilde je ook met een zeemeermin. Lorise kon alleen maar dromen van zo’n stem en Waverly’s moedigheid om voor zoveel mensen te zingen. Echt waauw. Lorise zong wel eens onder de douche, en onbewust als ze door de gangen heen liep. Een goede zangstem zat wel in de familie maar Lorise was niet heel zeker over haar stem. June was bijvoorbeeld ook heel verlegen, maar zij kon echt heel mooi zingen. Lorise moest haar altijd een handje helpen om op een podium te komen maar dan deed ze het ook geweldig. Maar June was heel anders dan Waverly, zij kon mensen raken met de liedjes die ze zong en pasten bij haar stem en Waverly maakte er een echt feestje van.

Dus nadat feestje op het podium omhelsde ze haar. Ze was in korte tijd al best goed bevriend met haar geworden. "Echt? Dankjewel!" zei de rockster nadat ze haar een compliment had gegeven. En met rockster bedoelde ze dus niet dat het rock was maar.. ach whatever. Het ging erom dat ze het geweldig had gedaan. “Ja echt!” zei ze nog bevestigend en trok haar daarna mee naar de drankjes. Met twee redenen om daar heen te gaan. 1: Waverly had vast dorst na haar optreden. 2: Ze had blauw/groene drankjes gezien en ze moest ze proberen! Ze nam een slokje en wauw, dat was heel zoet maar superlekker, echt raar. "Dankjewel! Maar jij ziet er nog beter uit hoor!" hoorde ze Waverly zeggen nadat ze haar roodkapje outfit even goed had bekeken en gevoeld. Aawh dat was lief. "Ik bedoel, je ziet eruit als een echte Pad.. Padme." zei ze met wat twijfel bij de naam Padme. Huh? "Sorry ik heb de films nooit gezien van Star Wars, dus ik ben alleen bekend met jouw kostuum en een beetje van het karakter." volgde en lorise trok een geschrokken gezicht en maakte een geschokt geluid waarbij de haar hand voor haar mond hield. “Omg Waverly! We moeten echt een keer een marathon houden!” zei ze alsof het het belangrijkste ter wereld was.

"Care to dance?" zei Waverly grinnkend en Lorise lachte meteen. “Jaa” zei ze maar realiseerde zich de seconde daarna wat de vraag was. “Uhm nee, uhm ik bedoel: Ja ik wil dansen!!” zei ze en giechelde een beetje om haarzelf. Ze liep naar de dansvloer samen met Waverly en begon gewoon leuk en een beetje gek te dansen, maar dat maakte het juist leuk. Het was toch ook halloween? Wat had het voor nut om serieus te doen?

Dress - Hair
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Waverly di Fontana
Waverly di Fontana
Class 2
Aantal berichten : 103

Character Profile
Alias: Naia
Age: 16
Occupation:
Off with your head, dance 'til you're dead &Lorise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Off with your head, dance 'til you're dead &Lorise   Off with your head, dance 'til you're dead &Lorise Emptyma dec 21, 2015 7:16 pm

Off with your head, dance 'til you're dead &Lorise 107n8l2  Off with your head, dance 'til you're dead &Lorise Ibw7m0
Waverly di Fontana

Misschien was het alleen als ze op het podium stond dat ze niet echt zenuwachtig was, en vlak voor het optreden. Maar nu was ze toch wel een beetje naar de reacties en of het wel goed genoeg was. Het was toch een gok of de mutanten de akoestische versie wel leuk zouden vinden. Maar zo te zien wel, want de meesten klapten wel. Ze liep na een buiginkje en een bedankje naar haar begeleiders het podium af. Ze ging meteen naar Lorise, die haar meteen omhelsde na haar vraag of ze het leuk had gevonden. Lorise beaamde enthousiast dat ze 'ge-wel-dig' was, dus dat zou vast goed zijn toch? "Echt? Dankjewel!" Vroeg Waverly toch nog maar even voor de zekerheid, je wist maar nooit, misschien was het wel een grapje. Dat zou wel een gemeen grapje zijn eigenlijk. “Ja echt!” zei het meisje nog bevestigend, en de meermin glunderde helemaal. Lorise trok haar mee naar de drankjes toen ze gezegd had dat Waverly vast wel wat te drinken lustte, en Waverly rende grinnikend mee. Ze zagen er wel leuk uit, de twee meiden die als kleine meisjes giechelend rond renden.

De drankjes zagen er ook super cool uit! Groen met blauw, het paste echt bij Halloween! Ergens ook wel een beetje creepy, maar dat was juist de bedoeling. Ze smaakten ook niet zoals ze eruit zagen, het was juist heel lekker. Waverly keek even verbaasd naar het glaasje, het was wel raar. Het zag er zo raar uit en het smaakte zo lekker, een soort omgekeerde wereld. Ze zag Lorise rond kijken in de zaal en ze volgde haar blik, wat zag iedereen er goed uit! Toen Lorise zich af vroeg wie de prijs voor beste outfit zou winnen knikte Waverly instemmend. Het lag allemaal zo dicht bij elkaar, iedereen zag er goed uit. Nadat Lorise haar een complimentje had gegeven voor haar outfit, gaf ze die meteen weer terug. Lorise zag er echt veel beter uit hoor! Haar outfit was niet zo speciaal, want ze had alleen maar een paar lapjes eraan genaaid. En ook niet eens zo netjes, maar zo kwam de cape tot ruim op de grond. "Ik bedoel, je ziet eruit als een echte Pad.. Padme." Zei ze terwijl ze even struggelde met de naam. "Sorry ik heb de films nooit gezien van Star Wars, dus ik ben alleen bekend met jouw kostuum en een beetje van het karakter." Zei ze, en ze zag hoe Lorise geschrokken reageerde. Waverly keek meteen schuldig naar de grond, ze wilde de films wel heel graag kijken. Maar ze had nooit de dvd's gehad, om ze te kunnen kijken. “Omg Waverly! We moeten echt een keer een marathon houden!” zei Lorise, en het klonk echt heel belangrijk. "Oooh dat zou echt heel leuk zijn! Maar je moet me wel uitleg geven hoor, anders snap ik het waarschijnlijk niet." Zei Waverly lachend.

"Care to dance?" Vroeg ze toen grinnikend. De dansvloer zag er heel aantrekkelijk uit, en ze hield wel van dansen. Ze kon het op zich wel goed, maar ze had nooit professioneel gedanst. Ze bewoog zich gewoon en dan ging het vanzelf. Maar ze was beter in zingen. “Jaa” zei Lorise vrolijk, en meteen daarna vervolgde ze: “Uhm nee, uhm ik bedoel: Ja ik wil dansen!!” Waverly moest even lachen, maar wel op een vriendelijke manier natuurlijk. Ze zou Lorise nooit uitlachen, ze zou eigenlijk niemand uitlachen. "Let's go!" Riep ze vrolijk en samen gingen ze de dansvloer op. Beide waren de meisjes een beetje gek aan het dansen, het was ten slotte Halloween. Dan was alles een beetje gek. "Heb je het een beetje naar je zin?" Vroeg Waverly met een grote grijns na twee liedjes.

Song and Voice
Hood X Dress X Shoes X Hair
thank you Sarah!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Off with your head, dance 'til you're dead &Lorise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Off with your head, dance 'til you're dead &Lorise   Off with your head, dance 'til you're dead &Lorise Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Off with your head, dance 'til you're dead &Lorise
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The old me is dead and gone
» Dead but rising
» Head over heels [Judas]
» My head is a jungle [&Raven]
» A hundred and five is the number that comes to my head |Diana

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Cafeteria-
Ga naar: