INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 41 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
Randomness talk - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 16 Emptydo dec 31, 2015 1:50 pm

Het is de laatste dag van het jaar, ik moet nog champagne en hapjes halen voor vanavond en wat doe ik? Als een wilde typen om mijn post bij de ziekenzaal nog enigszins af te kunnen krijgen.
Echt heel mooi dit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Cas Harley
Cas Harley
Deceased
Aantal berichten : 85

Character Profile
Alias: Vixen
Age: 18
Occupation:
Randomness talk - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 16 Emptydo dec 31, 2015 1:53 pm

Omdat ik vanavond dus poof ben doe ik dit nu maar al c:
Ik wil jullie allemaal bedanken voor het geweldige jaar dat ik had, daar spelen jullie ook wel een rol in (a)
Maar vooral wil ik iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen en hopelijk hebben jullie het vanavond leuk :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4
Aantal berichten : 570

Character Profile
Alias: Storm
Age: It's complicated
Occupation:
Randomness talk - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 16 Emptydo dec 31, 2015 3:09 pm

@Nienke: dat onderschrift van Avery! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
Randomness talk - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 16 Emptydo dec 31, 2015 3:33 pm

Alvast een fijne jaarwisseling lieve mensen!
Jullie zijn allemaal echt super en we gaan een heel mooi jaar in 2016 tegemoed met PoF!
Ik wens jullie alle geluk en gezondheid toe Hug
Jullie zijn super =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Avery Thomson
Avery Thomson
Class 3
Aantal berichten : 209

Character Profile
Alias: Heat
Age: 17
Occupation:
Randomness talk - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 16 Emptydo dec 31, 2015 5:45 pm

@Daphne, Thank you ^^ Ik vind hm ook wel heel cute geworden :3

&Ik wens ook iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling en een geweldig supercool nieuwjaar! ;D
<33
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4
Aantal berichten : 570

Character Profile
Alias: Storm
Age: It's complicated
Occupation:
Randomness talk - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 16 Emptydo dec 31, 2015 5:47 pm

Lieverds ik wens jullie allemaal alvast een hele fijne jaarwisseling! <3
Dat volgend jaar een heel mooi jaar mag worden, met veel geluk en gezondheid! Hug en veel te emotionele posten

&Nienke: echt heel cute ja! Hopelijk heb ik na m'n tentamens weer eens tijd die jongen onder het stof vandaan te trekken (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna Kinsley Stuart
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576

Character Profile
Alias: Snow White
Age: About 500 years
Occupation:
Randomness talk - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 16 Emptydo dec 31, 2015 5:51 pm

Aight ik join jullie hier even in de jaarwisselingswensen c:
En ik wens iedereen een heel mooi, gezond, en prachtig 2016 toe <3 Met veel emotionele, leuke, en ook wel zielige (dat hoort erbij) posts en ships c:
Nu vanavond nog even het jaar afsluiten en dan op naar 2016

Mijn goal om overal bij te posten voor 2016 gaat van start help xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Rosen
Cecilia Rosen
Class 3
Aantal berichten : 173

Character Profile
Alias: Trickster
Age: 134
Occupation:
Randomness talk - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 16 Emptydo dec 31, 2015 5:56 pm

Hup jup, hetzelfde als iedereen hier, een fijne jaarwisseling een gelukkig nieuwjaar toegewenst naar jullie leukerds!!
*beeld je even het grote hart op whatsapp in*
Terug naar boven Ga naar beneden
Avery Thomson
Avery Thomson
Class 3
Aantal berichten : 209

Character Profile
Alias: Heat
Age: 17
Occupation:
Randomness talk - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 16 Emptydo dec 31, 2015 6:37 pm

Ohjaa sowieso ook de vrolijke, emotionele en verdrietige posten/ships want die mogen er altijd zijn :]
Dus mag het ook een jaar worden mer veel drama voor onze chars! xD

&Daphne, Ja c: tbh moeten ze echt weer tot leven komen (en deze keer bij Avery niet letterlijk xd)
Wil eigenlijk kijken of ik nog iets van een plotje met haar kan bedenken? Ik weet alleen nog niets xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
Randomness talk - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 16 Emptydo dec 31, 2015 6:42 pm

Namens het hele team van Prophecy of Fate (officieel Dianta en ik dus hahaha) wens ik jullie een hele fijne jaarwisseling toe en een gelukkig 2016! <3
2015 was een geweldig jaar voor PoF, we hebben zo veel mijlpalen behaald! 200 geregistreerde gebruikers, 300 geregistreerde gebruikers, 20.000 berichten, 25.000 berichten... We zitten nu al bijna aan de 30.000!
En alle events die er dit jaar zijn geweest - de Valentine's Lounge, de beach party, de Halloweenparty (die stiekem nog steeds duurt (a)) - die niet hetzelfde waren geweest zonder jullie. <3
Ik wil jullie allemaal bedanken, alle leden, zowel de leden die hier al een tijdje zijn als de nieuwe leden en natuurlijk de leden die dit jaar teruggekomen zijn, voor een geweldig jaar op de site - voor de mooie en soms hartbrekende topics, voor jullie inzet en ideeën voor de site, voor alle drama waarmee we gezamenlijk in dit topic over aan het gillen waren, jullie hilarische comments in de chatbox, hier en op de whatsappgroep en natuurlijk jullie fantastische karakters, waarvan er dit afgelopen jaar een heleboel bijgekomen zijn. ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Devon Garnet
Devon Garnet
Class 2
Aantal berichten : 831

Character Profile
Alias: Ursus
Age: 20 years
Occupation:
Randomness talk - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 16 Emptydo dec 31, 2015 7:15 pm

|Momma D&V: Ik wil jullie ook even in de bloemetjes zetten! Zonder jullie was de site ook nooit geworden wat het nu. Bedankt voor alle tijd en liefde die jullie erin steken. Van de leuke plotlijnen (waar wij allemaal razend benieuwd naar zijn hoe het verder loopt!) tot de aangepaste plaatjes die altijd bij de gebieden verschijnen. Maar ook voor zoveel andere dingen 'achter' de schermen waar wij allemaal geen weet van hebben. Écht, jullie zijn een topteam! Duizend maal dank ♥️

Voor de rest wil ik nog even zeggen dat ik zo blij dat ik hier teruggekomen ben en zoveel nieuwe mensen heb leren kennen die ik ondertussen (hoop ik toch hihi) mijn vrienden kan noemen! Jullie zijn allemaal, stuk voor stuk prachtige individuen!

Voor iedereen een spetterend nieuwjaar met heel veel geluk en liefde!
Dat al julllie wensen mogen uitkomen!
Amen en uit :aap:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden O'Reilly
Aiden O'Reilly
Class 3
Aantal berichten : 351

Character Profile
Alias: Scáth
Age: 17
Occupation:
Randomness talk - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 16 Emptydo dec 31, 2015 7:19 pm

Wat een emotionele Post V. Wel superlief^^

Iedereen happy newyear :3 Ik ga m'n avond op de bank doorbrengen, schrijvend en hakend, hoogstwaarschijnlijk.
Ik ben doodsbang. Volgensmij heb ik in de 20 minuten van werk naar huis fietsen wel zon 50 bijna- dood ervaringen gehad. Damn mensen, kijk uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://iwouldbeaunicorn.wordpress.com/
Arianna Kinsley Stuart
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576

Character Profile
Alias: Snow White
Age: About 500 years
Occupation:
Randomness talk - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 16 Emptydo dec 31, 2015 7:21 pm

Ik voeg me even bij Janne c: Mama V&D, de V&D mag misschien failliet zijn, maar jullie zullen dat natuurlijk nooit zijn en we houden heel veel van jullie ♥♥ Bedankt voor alles van dit jaar en de jaren daarvoor! Van de plaatjes tot de plotjes en de algemene zaken van PoF. Ik heb heel veel respect voor jullie en wat jullie allemaal doen voor de site, dat zou niemand zo na kunnen doen. Alleen al het bedankberichtje hierboven van jullie is natuurlijk al super! Zoals Janne al zei, jullie zijn een topteam en een topduo natuurlijk ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Randomness talk - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 16 Emptydo dec 31, 2015 8:06 pm

Als iedereen zo'n mooie speechen geeft dan moet ik ook iets zeggen. =P

Na een jaar niet te RPG was ik op zoek naar een nieuwe ... Offcourse. XD
Ik ben PoF vier keer gepasseerd alvorens ik besloot hier te starten.
Ik vraag me nog altijd af waarom ik dat in godsnaam heb gedaan, ik bedoel ...
Mijn glazen bol toonde me hoe awesome het hier is, alleen vergat ik hem elke keer
te raadplegen, of was ik hem kwijt. (hij rolt vaak weg door mijn kamer). Maar goed! x'D
V en D, ik heb in de tien jaar en langer dat ik al RPG nog nooit zo'n geweldige Rpg gehad als deze.
Jullie zijn awesome, jullie doen awesome dingen ... Jullie zijn geweldig.
Ook aan al mijn mede-rpg'ertjes duizendmaal dank!
Geweldige mensen, geweldige topics, kortom ... Iedereen awesome. =D
Het beste voor 2016 peeps,
mijn beste voornemens zijn, hetzelfde posten over exact een jaar. =P

Love you all!
Terug naar boven Ga naar beneden
Christophe Rémy
Christophe Rémy
Class 3
Aantal berichten : 218

Character Profile
Alias: Apostacy
Age: Stopped counting tbh
Occupation:
Randomness talk - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 16 Emptydo dec 31, 2015 8:28 pm

Ik ben ook super blij dat ik hier ben begonnen, want uwu iedereen hier is echt zo lief en truly een verrijking voor mijn vriendenkring <3 Y'all make my days shine brighter <3
Dus ik hoop dat jullie allemaal ook een geweldig nieuw jaar zullen hebben <3 (er zijn niet genoeg hartjes mogelijk voor mijn endless liefde hihi)
&& V&D, jullie zijn een geweldig topper team, en ja.. alles is al gezegd hihi <3 love <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Randomness talk - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 16 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 16 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 41 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: