INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 I just want you to dance with me tonight /&Denni

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Katerzyna Kraków
Katerzyna Kraków
Class 3
Aantal berichten : 373
I just want you to dance with me tonight /&Denni Empty
BerichtOnderwerp: I just want you to dance with me tonight /&Denni   I just want you to dance with me tonight /&Denni Emptywo feb 17, 2016 9:55 pm

I just wanna
oh baby, I just want you to dance with me tonight


Oké, de verveling werd haar nu echt even veel te veel, ze lag al een hele tijd op haar rug niets te doen en dat was zeker geen goede combinatie met de best energieke Kat die eigenlijk altijd wel in beweging wilde zijn. Waverly was ook niet op hun kamer, anders had ze daar nog mee kunnen kletsen, of had Kat ook wel iets verzonnen. Zo moeilijk was dat niet, maar dan moest ze wel gezelschap hebben want anders ging het niet lukken. Sowieso ging het dan moeilijk bij Kat, aangezien ze eigenlijk het liefst altijd in gezelschap van iemand was. Maar nu was ze even helemaal alleen, iets wat ze niet veel langer kon volhouden.

Zuchtend en grommend bleek keek ze nog even naar het plafond terwijl ze probeerde op een ideetje te komen om zichzelf te entertainen, al bleek dit toch minder moeilijk te zijn dan ze dacht. Ze moest gewoon even iedereen bij langs gaan wie ze misschien een berichtje kon sturen. Hall, kon, maar die zou vast niet nog eens uit de ziekenzaal mogen sneaken en daarbij was hij tenslotte ook nog niet helemaal beter. Hetzelfde gold waarschijnlijk voor zijn beste vriend, iemand waarbij Kat nog steeds niet op bezoek was geweest en dat eigenlijk al wel had moeten doen, of het was waarschijnlijk al te laat omdat hij niet meer in ze ziekenzaal lag. Alex, was ineens foetsie? Daarnaast waren er wel nog best veel die ze een berichtje kon sturen maar haar gedachten bleven telkens bij dezelfde hangen. Het blonde meisje waarmee ze had gedanst op de Halloween Party, of nou ja niet gewoon alleen gedanst eigenlijk. Kat had zich eigenlijk al heel snel tot haar aangetrokken gevoeld, niet dat dat meteen zoveel moest betekenen want Kat was redelijk snel aangetrokken tot iemand. Maar nee, Denni spookte nog wel wat in haar hoofd rond en daarom duurde het ook niet lang voor haar om tot het besluit te komen haar een berichtje te sturen.

Ze pakte haar mobiel en stuurde even snel een berichtje die vroeg of ze hun dans op de Halloween party nog wilde afmaken, samen met de informatie over de kamer waarin ze sliep, voor de zekerheid want ze wist eigenlijk niet of ze die kende. Eenmaal verzonden gooide ze haar benen de lucht in om zo omhoog te veren van haar bed. In een grijze joggingbroek en wat kort wit topje, waardoor je haar buik kon zien, sprong ze even richting de radio om de muziek aan te zetten. Het was een van de eerste dingen die Kat hier geïnstalleerd had, want wat was het leven zonder muziek. Plus, ze had nu gewoon even alleen zin om te dansen, om ook even alle zorgen van haar af te schudden. Want ondanks dat ze over het algemeen gezien een heel zorgeloos persoon was, had ze nu toch lichte zorgen over Hall. Het zou uiteindelijk vast wel niet nodig zijn maar oké. Ze gokte er even op dat Denni misschien ook wel iets kon gebruiken van afleiding en hoopte dan ook dat ze ook zou komen. Het was namelijk al best wel laat in de middag dus misschien zat ze ook wel iets anders te doen. Ondertussen stond Kat al te dansen door haar kamer heen.

&Denni
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
I just want you to dance with me tonight /&Denni Empty
BerichtOnderwerp: Re: I just want you to dance with me tonight /&Denni   I just want you to dance with me tonight /&Denni Emptyma feb 22, 2016 4:18 pm





GIRLS JUST WANNA HAVE FUN



Er was zo veel gebeurd in de tijd dat de blonde meid hier op het eiland was. Hele mooie dingen, zoals haar vriendschap met Devon, Storm, Taylor, Karlie en Katerzyna. Het dansen met Devon in haar slaapkamer, het halloweenfeest. Storm die voor haar gekookt had, het wedstrijdje in het zwembad met de verschrikkelijke bijnamen. Het dansen en haar momentje met Kat tijdens het halloweenfeest. Taylor, die zo geweldig lief is om haar op te vangen op momenten van twijfel. Zo veel mooie momenten die ze met haar leven zou bewaren. Maar, helaas, ook dingen die ze het liefst zou vergeten. Devon en Storm in het ziekenhuis, de toestant waar de twee in verkeerde. Storm die haar duidelijk liet merken dat hij haar niet bij zich wilde hebben. De ontwetendheid of ze überhaupth nog wel vrienden zijn. Een kort zuchte verliet de meid haar keel terwijl ze aan die dag terug dacht. Misschien deed dat haar nog wel het alle meeste pijn. Een vrolijk nummer kwam op de radio en de blondine sprong op om het harder te zetten. Misschien dat wat vrolijke muziek haar gedachten ergens anders op kon zeggen. De stijltang verscheen in haar ooghoeken en Dennimae besloot haar haren maar weer eens te stijlen. Normaal had ze slag, maar stijl stond haar ook zeker niet verkeerd. En dan had ze wat te doen, hoefde ze even niet aan Storm te denken. Niet dat het haar gedachten echt helemaal vrij maakte, zelfs tijdens het stijlen dacht ze terug aan de dingen die hij gezegd had. Nog elke keer kwamen het al steken in haar maag, alsof iemand er een flinke klap in gaf. Ze werd er gewoon misselijk van. Denni legde de stijltang aan de kant, bond haar stijle en nogwat warme haren in een hoge staart. Ze trok een makkelijk zittende, maar strakke, donkergrijze yogabroek aan en een simpel zwart hempje die net een stukje van haar buik showde. Het geluidje van haar mobiel trok haar aandacht, en met een simpele swipe met haar duim ontgrendelde ze haar telefoon. Een klein glimlachje verscheen rond haar lippen zodra ze zag dat het van Katerzyna was. De inhoud liet haar mondhoeken nog wat meer optrekken. Met een snelle bewegingen typte ze terug dat ze die dans meer dan graag wilde afmaken. Kat was een ontzettend knappe, maar ook hele interessante meid. Ze had zeker de aandacht van Dennimae getrokken en was eigenlijk ook altijd in haar hoofd blijven rondspoken.
Make-up loos en in haar yoga broek en korte hempje wandelde ze op blote voeten naar de kamer van Katerzyna. Het was niet heel erg ver van haar eigen kamer af, het duurde dan ook nog geen vijf minuten of de meid klopte driemaal op de houtendeur. Een glimlachje sierde rond haar lippen toen Kat open deed. "Hey!" Zei Denni vrolijk, om een zacht kusje bij Katerzyna op haar wang te drukken.



Terug naar boven Ga naar beneden
Katerzyna Kraków
Katerzyna Kraków
Class 3
Aantal berichten : 373
I just want you to dance with me tonight /&Denni Empty
BerichtOnderwerp: Re: I just want you to dance with me tonight /&Denni   I just want you to dance with me tonight /&Denni Emptydi maa 01, 2016 1:16 pm

I just wanna
oh baby, I just want you to dance with me tonight


Ze had dit echt even nodig, ondanks dat ze het zelf misschien wel niet zo heel erg door had. Zelf dacht ze dat het puur ging om verveling tegen te gaan maar stiekem had ze wel echt haar zorgen. Niet dat ze heel erg nodig was, ze wist namelijk wel dat het goed zou komen. Ze zou Hall helpen met zijn weerwolf en het zou haar lukken, ze zou hem tegen kunnen houden. Al begon ze zich ook langzaam vragen te stellen van ‘wat als?’, want wat als ze hem niet kon helpen? Wat als ze hier nu te zelfverzekerd over zou zijn en alles dan verkeerd zou gaan. Niet dat ze echt dacht dat het mis kon gaan, iets wat ze ook aan hem duidelijk had gemaakt en ze had hem uiteindelijk overgehaald.. Volgende volle maan zouden ze het proberen en moest ze hem bewijzen dat ze hem wel werkelijk kon helpen, dat haar mutatie sterk genoeg was om de weerwolf te onderdrukken. Maar zelfs als het haar zou lukken zou ze misschien meer moeite moeten doen om hem weer helemaal happy te krijgen, want zoals ze het nu had gezien leek hij best wel depressed, ondanks dat ze hem soms aan het lachen kreeg. Het duurde vaak niet al te lang en ze kon zien dat hij nog echt veel pijn had van alles.

Het berichtje terug van Denni had ze niet eens gelezen omdat ze al omhoog geveerd was om te dansen, maar ze zou het vast en zeker snel zien. Zelfs sneller dan ze had gedacht want ze had nog maar heel eventjes gedanst en haar heupen los gegooid of ze hoorde al een geklop op de deur. Meteen schoot er een brede glimlach op haar gezicht en draaide ze zichzelf met een sierlijke draai om richting de deur. Op de maat van de muziek en zelfs nog half dansend liep ze naar de deur toe en maakte deze open voor het meisje. "Hey!" Hoorde ze Denni meteen vrolijk zeggen waardoor ze haar mondhoeken even iets verder optrok. ”Heee,” Beantwoorde ze haar ook meteen met een lieve glimlach voordat Denni een kusje op haar wang drukte. Ze sloot toen even zachtjes haar ogen en keek haar vervolgens weer aan met een lieve maar ook deels verleidelijke blik. Het eerste wat haar ook opviel was haar haar, ze had het gestijlt en in een hoge staart gebonden. Iets wat er erg leuk uitzag. ”Staat leuk, je haar zo.” Zei ze daarom ook even, haar nog steeds aankijkend. Het volgende liedje begon ook al af te spelen waardoor ze eventjes omkeek haar kamer in. ”So,” Begon ze waarna ze haar hand uitstak. ”Do you want to dance with me?” Vroeg ze met een lieve smekende blik..
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
I just want you to dance with me tonight /&Denni Empty
BerichtOnderwerp: Re: I just want you to dance with me tonight /&Denni   I just want you to dance with me tonight /&Denni Emptyzo maa 06, 2016 1:33 pm





GIRLS JUST WANNA HAVE FUN



Echt heel erg veel tijd om zichzelf op te tutten had Dennimae niet nodig gehad. Het stijlen van haar haren was meer om haar gedachten even op nul te krijgen. Verder waren haar simpele outfit en wat mascara genoeg voor vandaag. Ook zodra de blondine een berichtje kreeg van Katerzyna, deed ze geen moeite om zichzelf verder op te tutten. Denni had zeker ergens een zwakte voor de brunette, maar wist dat Kat vrouwlijkschoon kon bewonderen zonder al te veel make-up te smeren. Iets als, natural beauty? Met een glimlachje rond haar lippen was Dennimae haar kamer uitgeglipt opweg naar Katerzyna. Ze hadden gezoend met het halloween feest en ergens was Denni wel benieuwd wat er verder had kunnen gebeuren. Ze zou liegen als ze zou ontkennen dat ze er niet overna gedacht had. Kat was een prachtige meid en Denni dacht vaak aan de dingen die zouden kunnen gebeuren tussen hun. Zeker omdat Katerzyna ook op meiden valt, iets dat Denni voor dit eiland nog niet vaak was tegen gekomen. Hier was iedereen er zo chill over, moedigde mensen het juist aan. Neem Taylor en Karlie als voorbeeld, die helemaal enthousiast werden op het halloween feest over Kat en Denni. En ook dit bevestigde weer dat Denni er goed aan had gedaan om naar het eiland te komen. Ze was er eerst heel onzeker en bang over geweest, maar het had alleen maar positief uitgepakt.
De blonde meid klopte op de deur en wachtte netjes tot deze open werd gedaan. Eigenlijk had ze zo naar binnen kunnen banjeren, maar misschien was Kats kamergenoot er wel en ja.. Privacy enzo. Zodra de deur open werd gedaan werd Denni verwelkomt door de warme, vrolijke glimlach van Katerzyna. ”Heee,” Beantwoorde Kat haar ontvangst en zachtjes drukte Denni haar een kus op haar wang. ”Staat leuk, je haar zo.” Dennimae trippelde de slaapkamer in alsof ze er al jaren kwam. Bij Katerzyna voelde ze zich totaal niet onzeker meer, maar gewoon lekker op haar gemak. Veel mensen hier leken dat voor elkaar te krijgen en de blonde meid hoopte niet dat het een valkuil zou worden. "Dankjewel, ik dacht ik probeer weer eens wat anders." Glimlachte ze, terwijl ze met haar hand haar staart over haar schouder sloeg. ”So,” Begon Kat, zodra het volgende nummer gekomen was. Ze stak haar hand uit en Dennimae glimlachte breed. ”Do you want to dance with me?” Met wat elegante pasjes kwam de blondine dichter naar Katerzyna toe om haar hand aan te nemen. "I though you would never ask." Voorzichtig vlocht ze haar vingers in die van Katerzyna terwijl ze haar lichaam dichter naar dat van de brunette bracht. Zodra de beat in het nummer kwam gooide Dennimae haar smalle heupen los en liet hierbij ook Katerzyna haar hand los. Het lengte verschil tussen Kat en Denni was nog aardig groot, maar daar stoorde de blondine zich niet aan. Het was wel jammer dat ze Kat geen rondje kon laten draaien, haar hand kwam namelijk niet hoog genoeg boven de brunette haar hoofd. Op de maat van de muziek bewoog Dennimae zich dansend naar de radio toe, om de muziek een tikkel harder te draaien. Met een grote glimlach draaide ze zich naar Kat terug, om bij de radio verder te dansen. Dennimae hield, al was ze er geen prof in, erg van dansen. En het was nog leuker als je het samen kon delen.



Terug naar boven Ga naar beneden
Katerzyna Kraków
Katerzyna Kraków
Class 3
Aantal berichten : 373
I just want you to dance with me tonight /&Denni Empty
BerichtOnderwerp: Re: I just want you to dance with me tonight /&Denni   I just want you to dance with me tonight /&Denni Emptydi maa 08, 2016 7:42 pm

I just wanna
oh baby, I just want you to dance with me tonight


De Halloweenparty, natuurlijk had Kat het nog lang niet vergeten, ze dacht soms zelfs nog dagelijks terug aan het feestje. Het was erg leuk geweest, heel gezellig met alle vrienden van iedereen. In het begin kende ze eigenlijk alleen Hall echt goed. Voor de rest had ze Denni en Devon in de les al wel gezien, en daar had ze stiekem al een oogje gehad op de blondine. Iets wat bij de Halloweenparty wel zeker uitgekomen was. Ze had haar gezoend en daar had ze nog altijd geen spijt van, zeker niet. Jammer genoeg was het wel daarbij gebleven en hadden ze verder ook nog gedanst met Taylor en Karlie, die ze ook pas daar had leren kennen en die ook wel heel aardig waren. Toch zat Kat nog echt met Denni in haar hoofd, en ze zou graag willen weten hoe het ook had kunnen aflopen, want natuurlijk was ze wel heel nieuwsgierig.

Denni had op haar deur aangeklopt en ze had meteen open gedaan. De blondine had haar nog een kusje op haar wang gegeven, iets wat Kat stiekem echt ontzettend lief vond. Iets wat ook wel te zien was door haar tedere glimlachje. Ze stapte meteen ook haar kamer in waardoor Kat haar even met haar ogen volgde en waardoor er een grijnsje op haar gezichtje kwam. Wat haar ook was opgevallen was dat ze haar haar anders had, het was stijl en in een staart gebonden. Iets wat haar echt leuk stond, al vroeg ze zich dan wel af wat haar niet zou staan. "Dankjewel, ik dacht ik probeer weer eens wat anders." Zei ze en legde haar staart over haar schouder. Kat trok haar mondhoeken weer iets verder op en knikte eventjes. ”Het ziet er in ieder geval leuk uit.” Zei ze vrolijk waarna ze weer wat stapjes dichter naar haar toe zette. Het volgende nummer begon te spelen waarop Kat haar hand eventjes voor het blonde meisje uitstak. Ze moesten tenslotte nog die dans afmaken, right? Calvin Harris zong Feel so Close op de achtergrond en met een uitdagende blik keek ze hoe Denni dichterbij kwam met elegante pasjes en uiteindelijk haar hand aannam. "I though you would never ask." Zei ze waarop Kat haar grijns even breder maakte en haar hoofd zachtjes een beetje schuin hield. Denni vlocht haar vingers in die van haar waardoor haar blik vervolgens daarop gericht werd terwijl het meisje ook langzaam dichterbij kwam. Dit was alleen tot de beat begon, want toen liet Denni haar hand los en begon ze gooide ze haar heupen los. Iets wat Kat natuurlijk meteen ook deed. Ze gooide haar handen even de lucht in en begon ook energiek te dansen op de muziek. Het was een oud liedje maar om eerlijk te zijn was het nog steeds een hele goede en die beat, ze hield ervan. Ze gooide even wild haar haren door de lucht waarop ze Denni weer even grijnsend aankeek die richting de radio danste. Deze zette ze een tikje hoger waarop ze zich omdraaide, en natuurlijk kwam Kat naar haar toe. Ze kon niet echt anders, werd aangetrokken. Op haar sokken begon ze rondjes te springen en ging ze even helemaal los, niemand die haar nu nog kon stoppen. Tijdens het rustige stukje begon ze wat gracieuzer te dansen en wat langzamer, zeer verleidelijk, maar het snellere stukje danste ze ook veel uitbundiger. Bij het einde van het liedje keek ze Denni weer aan, wachtend op de volgende. Het volgende liedje was alleen een stuk rustiger, en een stuk verleidelijker. Ze hoorde hoe Ciara het liedje ‘Dance like we’re making love’ begon te zingen op de radio en trok even kort een uitdagende wenkbrauw op. Rustig begon Kat met haar heupen te draaien op een licht sensuele manier terwijl ze even op haar lip beet voordat ze haar blik neersloeg en iets dichterbij kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
I just want you to dance with me tonight /&Denni Empty
BerichtOnderwerp: Re: I just want you to dance with me tonight /&Denni   I just want you to dance with me tonight /&Denni Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I just want you to dance with me tonight /&Denni
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Please don't, I don't want you here. [Denni]
» Every now and then we fall apart [Denni]
» There is nothing that makes it right. [Denni]
» Hiding Tonight [open]
» Closed - You can sleep outside tonight.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Girls-
Ga naar: