INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Attention Immortals

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jacob Simmons
Jacob Simmons
Deceased
Aantal berichten : 94

Character Profile
Alias: Kairos
Age: 17 smol years
Occupation:
Attention Immortals Empty
BerichtOnderwerp: Attention Immortals   Attention Immortals Emptyza maa 19, 2016 2:54 pm


EVENTUALLY THE PENDULUM SWINGS

Hello, it's your captain speaking!

Ik ben op zoek naar een paar interessante verhaallijntjes of personage's waar Jacob mee in contact kan komen. Hierbij doel ik dan vooral op de onsterfelijke mutanten op dit eiland. Jacob kan namelijk reïncarneren! Hij heeft ontelbare levens gehad, waarbij hij soms een belangrijke rol speelde in de geschiedenis of net op de achtergrond bleef.

Wat ik dus nu zoek zijn mutanten die eventueel een band met Jacob hebben gehad. Een ver neefje, een oude vriend, een liefdesrivaal, you name it.

Hierbij zoek ik maximum 3 mutanten, kwestie van een beetje realistisch te zijn (':

Code:
[b]Character:[/b]
[b]Relatie:[/b]
[b]Evt. motivatie:[/b]

Hier zijn alle 'belangrijke' personen waar Jacob ooit mee te maken heeft gekregen. Hij stond elke keer dicht bij deze persoon, als adviseur, rechterhand, bodyguard etc. Het idee er achter is dat hij met zijn mutatie het lot een beetje hielp bij belangrijke beslissingen.
Bijvoorbeeld: Leif Eriksson ontdekte Amerika dankzij de hulp van Randolph, Jacob's 'vorm' in die tijd. Zonder Randolph's hulp was de boot misschien gezonken.

Dit betekent niet dat hij tussen deze periodes niet heeft geleefd! Hij was gewoon minder aanwezig in de geschiedenis, leefde als simpele mens onder de bevolking.
Tijdlijn:


Laatst aangepast door Jacob Simmons op za maa 19, 2016 3:23 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye Jones
Faye Jones
Class 4
Aantal berichten : 346

Character Profile
Alias: Jupiter
Age: 18 years
Occupation:
Attention Immortals Empty
BerichtOnderwerp: Re: Attention Immortals   Attention Immortals Emptyza maa 19, 2016 3:03 pm

Character: Faye Jupiter Jones
Relatie: Phoe, moeilijk. Jupiter is in de Romeinse tijd altijd behoorlijk belangrijk geweest. Had een hoge status, had redelijk wat macht dus misschien daar iets ...
Evt. motivatie: Tweeduizend jaar oud, ze moeten elkaar toch ooit eens zijn tegen gekomen? =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob Simmons
Jacob Simmons
Deceased
Aantal berichten : 94

Character Profile
Alias: Kairos
Age: 17 smol years
Occupation:
Attention Immortals Empty
BerichtOnderwerp: Re: Attention Immortals   Attention Immortals Emptyza maa 19, 2016 3:09 pm

Oh dat klinkt super eigenlijk :D Jacob was in de tijd van Keizer Augustus zijn bodyguard (aangezien de brave man de senaat wou afschaffen en hij daarom nogal gehaat werd door de adel die zijn machtspositie dreigde te verliezen). Hij heette toendertijd Titus. Hij was dus zeker ook wel aanwezig in de hogere rangen. Kunnen we daar misschien iets mee? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gahiji Tathra
Gahiji Tathra
Class 3
Aantal berichten : 227

Character Profile
Alias: Pr†est
Age: 5317 years (19)
Occupation:
Attention Immortals Empty
BerichtOnderwerp: Re: Attention Immortals   Attention Immortals Emptyza maa 19, 2016 3:14 pm

Character: Gahiji Tathra
Relatie: Uhm....geen idee. Hij was de 'adviseur' zeg maar van vele farao's, heeft in zijn tijd ook vele mensen gedood, maar dat toen wel verborgen proberen te houden. Hij is 5317 Jaar, dus geen idee of dat Jacob ook al bestond rond 3281 V.Chr., maar denk dat we zeker wat kunnen doen met de twee? :p
Evt. motivatie: Komt mijn schatje ook nog eens iemand tegen die hem misschien wel begrijpt en waar hij wel mee overeen komt :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob Simmons
Jacob Simmons
Deceased
Aantal berichten : 94

Character Profile
Alias: Kairos
Age: 17 smol years
Occupation:
Attention Immortals Empty
BerichtOnderwerp: Re: Attention Immortals   Attention Immortals Emptyza maa 19, 2016 3:20 pm

Jacob bestaat al sinds het begin der tijden :3 ik zal voor het gemak even een lijstje met de tijdlijn hierboven bijplaatsen, maar Jacob leefde in de tijd van Ramses II onder de naam Khay. Hij kon voor het gemak misschien ook een adviseur zijn? Of een commandant in het leger, al weet ik nu niet precies of Ramses II veel veroveringen en oorlogen op zijn naam heeft staan :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye Jones
Faye Jones
Class 4
Aantal berichten : 346

Character Profile
Alias: Jupiter
Age: 18 years
Occupation:
Attention Immortals Empty
BerichtOnderwerp: Re: Attention Immortals   Attention Immortals Emptyza maa 19, 2016 3:28 pm

Jacob Simmons schreef:
Oh dat klinkt super eigenlijk :D Jacob was in de tijd van Keizer Augustus zijn bodyguard (aangezien de brave man de senaat wou afschaffen en hij daarom nogal gehaat werd door de adel die zijn machtspositie dreigde te verliezen). Hij heette toendertijd Titus. Hij was dus zeker ook wel aanwezig in de hogere rangen. Kunnen we daar misschien iets mee? c:

Nice!
Het kan eigenlijk alle kanten op.
Ik heb Jupiter haar verleden enorm gedetailleerd rond Julius Caesar dus dat is voor
de tijd van keizer Augustus (waar google niet allemaal goed voor is). Dus daarna zit
ze nog in de fase van hoge status en veel macht willen maar heb ik niet direct een
idee in mijn hoofd van wat ze toen deed en dergelijke. Dus het kan echt alles zijn!
Ik weet wat Jacob zijn 'Job omschrijving' was in die tijd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gahiji Tathra
Gahiji Tathra
Class 3
Aantal berichten : 227

Character Profile
Alias: Pr†est
Age: 5317 years (19)
Occupation:
Attention Immortals Empty
BerichtOnderwerp: Re: Attention Immortals   Attention Immortals Emptyza maa 19, 2016 3:29 pm

Yeah, die tijd heeft Gahiji nooit mogen meemaken, toen zat hij al ergens diep in de grond :p
Tot het jaar 1478 V.Chr. heeft hij meegemaakt, nadien was hij voor vele jaren zeg maar in een 'dood-toestand' en dan kwam 2036 ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob Simmons
Jacob Simmons
Deceased
Aantal berichten : 94

Character Profile
Alias: Kairos
Age: 17 smol years
Occupation:
Attention Immortals Empty
BerichtOnderwerp: Re: Attention Immortals   Attention Immortals Emptyza maa 19, 2016 3:36 pm

Faye › Het is ook perfect mogelijk dat Jacob in de tijd van Julius Caesar ook geleefd heeft c: Dan wel in een minder belangrijke positie. Ik weet niet in hoeverre Faye misschien van adellijke afkomst is? Of zeg maar een heel groot huis heeft ofzo? Want dan kan Jacob misschien uit een bevriende familie komen en waren ze gewoon vrienden in die tijd? Of net een rivaliserend huis en streden ze naar hetzelfde doel, politieke macht?

Gahiji › Zelfde opmerking eigenlijk, Jacob kan ook een meer persoonlijke band hebben met Gahiji in de tijd waar hij leefde. Misschien een bevriende adviseur, een hogere rang in het leger waar hij oorlogsplannen mee maakte of een architect die ook mee hielp aan de bouw van de piramides? (Ik heb even je CS zitten stalken ja haha)
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye Jones
Faye Jones
Class 4
Aantal berichten : 346

Character Profile
Alias: Jupiter
Age: 18 years
Occupation:
Attention Immortals Empty
BerichtOnderwerp: Re: Attention Immortals   Attention Immortals Emptyza maa 19, 2016 3:52 pm

Over haar afkomst weet Faye niets, alles voor haar 18 jaar is blanco.
Het enige wat ze weet is dat ze naar Rome is gestuurd als een soort van profetes.
En vandaar uit de rest van haar leven. In die tijd had ze nog veel te leren van haar
mutaties, ze kon toen nog niet alles. Laten we zeggen dat de Jupiter daar en de Faye
hier op PoF een heus verschil was.
Ze was toen wel behoorlijk uit op macht, maar na Julius Ceasar had ze een onzekerdere periode.
Dus mss kwamen ze uit twee families waar ze beide hoge status hadden. Waren ze bevriend en
hielp Jacob haar stiekem haar mutaties nog te verbeteren, of mss wel leren vechten (omdat vrouwen
dat toen niet mochten) en gingen ze samen op zoek naar macht.
Vrienden lijkt me in ieder geval leuker dan vijanden! =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob Simmons
Jacob Simmons
Deceased
Aantal berichten : 94

Character Profile
Alias: Kairos
Age: 17 smol years
Occupation:
Attention Immortals Empty
BerichtOnderwerp: Re: Attention Immortals   Attention Immortals Emptyza maa 19, 2016 3:58 pm

Klinkt awesome :la: Laten we zeggen dat ze elkaar dan leerden kennen toen ze rond de 25 jaar oud waren? Jacob blijft wel verouderen tho, aangezien hij elke keer sterft en opnieuw wordt geboren. Ik neem aan dat Faye in die tijd dan Jupiter genoemd werd? Ik zat te denken dat Jacob toen Tiberius heette ofzo, als jij dat cool vind c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye Jones
Faye Jones
Class 4
Aantal berichten : 346

Character Profile
Alias: Jupiter
Age: 18 years
Occupation:
Attention Immortals Empty
BerichtOnderwerp: Re: Attention Immortals   Attention Immortals Emptyza maa 19, 2016 4:04 pm

Nice!
Ja, Jupiter verouderd niet maar ze past zich wel aan zodat
ze langer op 1 plaats kan blijven. Dus leeftijd kan ze gemakkelijk
iemand van 25 evenaren. En ja, Jupiter. ^^
Tiberius klinkt aewesome!

Als we er ooit eens zin in hebben kunnen we stukje uitwerken in "the past" ofzo. =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob Simmons
Jacob Simmons
Deceased
Aantal berichten : 94

Character Profile
Alias: Kairos
Age: 17 smol years
Occupation:
Attention Immortals Empty
BerichtOnderwerp: Re: Attention Immortals   Attention Immortals Emptyza maa 19, 2016 5:49 pm

Super, zal ik het topicje dan voor je aanmaken? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye Jones
Faye Jones
Class 4
Aantal berichten : 346

Character Profile
Alias: Jupiter
Age: 18 years
Occupation:
Attention Immortals Empty
BerichtOnderwerp: Re: Attention Immortals   Attention Immortals Emptyza maa 19, 2016 5:54 pm

Okey! Ik kijk ernaar uit! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Rosen
Cecilia Rosen
Class 3
Aantal berichten : 173

Character Profile
Alias: Trickster
Age: 134
Occupation:
Attention Immortals Empty
BerichtOnderwerp: Re: Attention Immortals   Attention Immortals Emptyza maa 19, 2016 7:42 pm

Character: Cecilia Rosen
Relatie: Uhm, ze heeft haar hele leven in Europa rond gereisd en ze is van alles geweest, van een onschuldige serveerster tot een drugdealer/bendeleidster. Maar er is ook een periode geweest waar ze in een circus heeft gewerkt en de bijnaam 'Trickster' heeft gekregen vanwege haar mutatie dus misschien is dat wel een leuke optie als tijd waarin ze elkaar gekend hebben?
Evt. motivatie: Je char ziet er super uit en tja.. waarom niet? :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob Simmons
Jacob Simmons
Deceased
Aantal berichten : 94

Character Profile
Alias: Kairos
Age: 17 smol years
Occupation:
Attention Immortals Empty
BerichtOnderwerp: Re: Attention Immortals   Attention Immortals Emptyza maa 19, 2016 10:35 pm

Ooooh circus dat klinkt idd echt cool :] Want als het een circus zou kunnen zijn waar mutanten in zitten, dan zou hij kunnen 'optreden' als tijger of panther of zoiets :3 want ja shapeshifter n.n Als dat je iets lijkt, dan moeten we nog even bepalen waar dat circus zich dan precies bevond, aangezien ik qua naam iets streek-gerichts wil zoeken c: dus een Franse naam voor een Franse jongen, als je begrijpt wat ik bedoel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Attention Immortals Empty
BerichtOnderwerp: Re: Attention Immortals   Attention Immortals Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Attention Immortals
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» We could be immortals || Penelope
» Karaoke party for adults [no immortals allowed pls no]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Chars :: Interact :: Plotlines-
Ga naar: