INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Who run the world, girls {&Spencer}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ziva Dias
Ziva Dias
Class 3
Aantal berichten : 121

Character Profile
Alias: Djez
Age: I look 19
Occupation:
Who run the world, girls {&Spencer} Empty
BerichtOnderwerp: Who run the world, girls {&Spencer}   Who run the world, girls {&Spencer} Emptyma maa 21, 2016 7:00 pm

Ziva Dias||Spencer Lewis


Met een zacht plofje kwam de hippogrief op haar poten en benen terecht. Ziva shifte terug naar haar menselijke gedaante en met een rustig pasje liep de brunette richting het grote gebouw. Vandaag zou ze haar nieuwe kamergenoot krijgen, al had ze nog totaal geen idee wie of wat. Misschien was het wel een jongentje die helemaal onder de groene schubben zat, niks was raar op dit eiland. Een zwart mereltje landde er op de schouder van de brunette en toverde meteen een glimlach op Ziva's gezicht. Het diertje was altijd bij haar in de buurt te vinden, was echt haar vriendje geworden. "Ik ga zo wel naar binnen, dan kun je niet mee Mirlo." Ferluisterde ze richting het diertje. Mirlo is het Spaanse woord voor merel en Ziva had de vogel die naam geschonken. Helaas ging haar mutatie niet ver genoeg om echt gesprekken met Mirlo te kunnen voeren, maar dit was eigenlijk al goed zat. Ze genoot van zijn gezeldschap, zoals het mereltje van de hare genoot.
De brunette opende de deuren van de school en volgde met haar donkere ogen hoe het vogeltje wegvloog. Het vloog regelrecht naar het raam van haar slaapkamer. Grinnikend stapte Ziva de school binnen, in een jogpasje richting haar slaapkamer. Het was nog best een eind, met al die trappen en weet ik veel hoeveel gangen. Ziva leerde de school steeds beetje bij beetje meer kennen en wist ondertussen de weg naar haar slaapkamer uit haar hoofd. Eenmaal aangekomen gooide ze de deur open, om deze open te laten staan. Huppelend maakte ze zich een weg naar de radio om die aan te zetten, waarna ze naar het raam huppelde. Het vogeltje zat keurig op een tak verderop te wachten tot Ziva het raam opende. Vol getjierp kwam hij naar binnen vliegen waarbij hij één van Ziva's donkere lokken greep. Lachend probeerde de meid haar haren weer goed te krijgen, maar het mereltje greep telkens opnieuw een lok. "Parar una vez, Mirlo." Lachte ze naar het diertje, voordat haar bruine ogen naar het meisje in de deuropening gingen.

{&Spencer}

robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Spencer Lewis
Spencer Lewis
Class 3
Aantal berichten : 76

Character Profile
Alias: Foxic
Age: 17
Occupation:
Who run the world, girls {&Spencer} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who run the world, girls {&Spencer}   Who run the world, girls {&Spencer} Emptyma maa 21, 2016 7:41 pm

SPENCER LEWIS


Oke, dit was het dan. Het moment waar Spencer al zo lang tegenop zag. Ze moest haar nieuwe kamergenote ontmoeten. Spencer kan behoorlijk raar overkomen, dat wist ze zelf ook. Ze kreeg het nooit voor elkaar om een eerste gesprek met iemand normaal te laten verlopen. Soms begon ze met stotteren, andere keren was ze zo diep in haar gedachten verzonken dat ze het gesprek totaal niet volgde en niets anders deed als knikken, soms werkte het, maar andere keren stelde de persoon een vraag, en ‘ja’ knikken op een vraag komt nooit normaal over. Ze wilde per se een goede indruk maken op haar nieuwe kamergenoot, aangezien ze zoveel tijd met elkaar zullen doorbrengen. Sinds ze uit Toronto is vertrokken is ze bijna altijd alleen geweest. Ze was bang dat mensen achter haar mutatie zouden komen, ze bleef dus liever alleen. Wel was ze een tijdje bij een groep mutanten verbleven, die hadden haar over deze school verteld. Ze waren allemaal heel aardig geweest, zij hadden haar de Alias ‘Foxic’ Gegeven, ze voelde zich thuis bij hen. Uiteindelijk is ze bij hun weggegaan omdat ze ruzie kreeg met een van de meisjes, die jaloers was geworden op de aandacht die Spencer in de groep kreeg. Het meisje begon allemaal roddels over haar te bedenken, die de rest van de groep meteen geloofden. Spencer was gewoon niet goed in ruzies, ze werd er altijd de dupe van. Ze was helemaal in haar gedachten opgegaan, toen ze ineens doorhad dat ze bij haar kamer was aangekomen. De deur stond op een kier,  en ze hoorde samen met muziek, een hoop gegiegel uit de kamer komen. Spencer kreeg het meteen benauwd. Was dit wel de goede kamer? Had ze eigenlijk twee kamergenoten? Ze schudde haar hoofd en hield diep adem. Ze moest gewoon rustig blijven en zichzelf zijn. Op het moment dat spencer de kamer in liep hoorde ze het meisje iets in een andere taal zeggen, ze kon het niet verstaan. Eenmaal binnen keek ze de kamer rond, het was best groot eigenlijk. Het duurde even voordat ze door had wat er gebeurde,  want er was een zwart vogeltje met de haren van het meisje aan het spelen. Het zag er best grappig uit eigenlijk. Ineens had ze door dat het meisje haar aankeek, en Spencer schrok wakker uit haar mini-dagdroom. Oh nee, hoelang was ze wel niet aan het staren geweest?! “Uhm hoi ik ben Spencer.” Zei ze verlegen tegen het meisje. “Ik neem aan dat jij mijn nieuwe kamergenote bent?”
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva Dias
Ziva Dias
Class 3
Aantal berichten : 121

Character Profile
Alias: Djez
Age: I look 19
Occupation:
Who run the world, girls {&Spencer} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who run the world, girls {&Spencer}   Who run the world, girls {&Spencer} Emptyzo apr 17, 2016 3:03 pm

Ziva Dias||Spencer  Lewis


Ziva had begrepen dat toen ze haar kamer toegewezen kreeg, ze hier niet alleen zou blijven. Iemand of meerdere iemanden, zouden bij haar in komen wonen. De brunette wist niet precies hoe ze zich hieronder moest voelen, aangezien ze niet wist wie haar zou vergezellen. Maar aan de andere kant was het juist iets om naar uit te kijken. Als ze het goed zou kunnen vinden met haar kamergenoot, had ze misschien wel een vriend of vriendin voor het leven. En misschien was het wel een hele knappe gozer.. Wie weet.
Mirlo was al bij haar kamer aangekomen voordat Ziva uberhaupth boven was. Zodra ze de radio aanzette en het raam opende kwam het vogeltje als een speer naar binnen gevlogen. Vrolijk speelde het met haar haren, waarbij de brunette haar lach niet kon inhouden. Dat er iemand in de deuropening stond, was haar in eerste instantie niet opgevallen. Pas toen Mirlo stopte met haar haren -die had het meisje al wel gezien- merktte ze haar op. Overgevoelige zintuigen waren handig, maar dan moest ze er wel op geconcentreerd zijn. Het meisje leek te schrikken en Ziva's glimlach werd steeds kleiner. “Uhm hoi ik ben Spencer.” Het meisje, die de naam Spencer droeg, klonk nogal verlegen. “Ik neem aan dat jij mijn nieuwe kamergenote bent?” De brunette was even stil, liet haar bruine kijkers het meisje in zich opnemen. Ze leek zo ontzettend veel op iemand uit haar verleden, iemand waar ze 's nachts nog steeds door lastig werd gevallen in haar slaap. En toen viel het kwartje. Deze Spencer, leek ontzettend op de nieuwe vrouw van haar ex. Het was jaren geleden, Ziva had de meid maar één keer gezien, maar het meisje was haar altijd bij gebleven. De enige jongen waar ze ooit echt van gehouden had. En hier stond de exacte look-a-like van zijn nieuwe vriendin. Ofcourse.
Nu was het Ziva die aan het staren was. Mirlo ging op haar schouder zitten, waardoor ze weer in het nu kwam. "Sorry, ik was even afgeleid." Ziva probeerde een glimlach op haar lippen te drukken, al ging het moeizaam. Dit meisje kon onmogelijk datzelfde meisje van haar verleden te zijn, die zou nu oud en verrimpeld zijn als ze niet al dood was. Maar ze leek er zo verdomd veel op. "Je lijkt heel erg op iemand die ik, ehm.. Soort van kende." Knikte ze ongemakkelijk, haar gedrag verklarend. "Ik ben Ziva trouwens," Sprak ze met nu een oprechte glimlach, terwijl ze op het meisje afstapte en haar hand uitstak. "Deze gekke vriend hier is Mirlo." Stelde ze het vogeltje voor, die hard begon te tjierpen. Ziva lachtte zacht, probeerde zo vriendelijk mogelijk over te komen. Ze moest deze meid niet meteen afschrijven, het was een heel ander persoon die gewoon de pech had op iemand te lijken.

robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Spencer Lewis
Spencer Lewis
Class 3
Aantal berichten : 76

Character Profile
Alias: Foxic
Age: 17
Occupation:
Who run the world, girls {&Spencer} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who run the world, girls {&Spencer}   Who run the world, girls {&Spencer} Emptyza apr 23, 2016 8:21 pm

SPENCER LEWIS

De stilte die viel kon niet ongemakkelijker worden. Spencer tikte met haar vingers op de hendel van haar koffer, die ze voor haar voeten had neergezet. "Sorry, ik was even afgeleid."  Spencer keek het meisje opnieuw aan, en Glimlachte, als er iets was wat Spencer niet kon was het geforceerd glimlachen, dus het zag er vast niet oprecht uit. "Je lijkt heel erg op iemand die ik, ehm.. Soort van kende." Spencer haar glimlach werd langzaam kleiner en kort haalde ze haar wenkbrauwen op. Wat moest ze daar nou op antwoorden? Ze bestudeerde het meisje nog eens goed, maar ze wist zeker dat ze haar nog nooit eerder had gezien. De behoorlijk ongename sfeer eindigde vrijwel meteen toen het meisje zich als Ziva voorstelde. Kort schudde Spencer haar hand en richtte daarna haar aandacht op het vogeltje, die Mirlo bleek te heetten. “Kan je met hem communiceren? Oh wow, dat is zo tof!” Kort hield ze haar hand door haar haren en keek de kamer rond. Het deed haar wat denken aan de kamer die ze in Toronto had, ze wist niet echt wat ze daar van moest denken, maar ze mocht niet klagen, de kamer zag er netjes uit, en was best groot. “Ik neem aan dat dit mijn bed is?” Voorzichtig liet ze zichzelf op het bed vallen, en keek Ziva weer aan. “Ben je hier al lang? Op het eiland?” Ze trok haar koffer wat dichter naar zich toe, zodat ze de rits los kon maken. Ze had totaal geen zin om uit te pakken, vooral omdat ze zoveel mee had genomen. Vlak voordat ze vertrok richting Genosha had ze nog behoorlijk wat geld uitgegeven aan kleding, en het was zeker niet makkelijk geweest om alles in haar koffer te proppen. Het verbaasde haar dat de rits überhaupt nog dicht kon. “Heb je trouwens nog tips over de mensen hier, zoals studenten of leraren die ik moet ontwijken of iets degelijks?” vroeg ze vervolgens. Spencer kon nog best wel ongelukkig zijn met haar woordkeuze, en dan wat kattig overkomen, als ze zou weten met wie ze zou moeten oppassen, zou dat best wat drama kunnen voorkomen.
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva Dias
Ziva Dias
Class 3
Aantal berichten : 121

Character Profile
Alias: Djez
Age: I look 19
Occupation:
Who run the world, girls {&Spencer} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who run the world, girls {&Spencer}   Who run the world, girls {&Spencer} Emptyma mei 09, 2016 5:29 pm

Ziva Dias||Spencer  Lewis


De stilte die viel was eigenlijk niet echt gepast. Het meisje kon er natuurlijk niks aan doen dat ze op iemand uit Ziva's verleden leek en eigenlijk had de brunette zich er al lang bij neer moeten leggen. Het was zo'n tijd geleden, Niklaus was allang overleden. Maar haar gebroken hart was nooit echt helemaal geheeld en er was niemand anders gekomen die zijn plaats in haar hart had kunnen invullen. Het was sinds die dag een leegte geweest die haar tot nu nog steeds achtervolgde. Ziva bood haar excuses aan, de meid leek zich al ongemakkelijk te voelen en Ziva's gedrag maakte dat waarschijnlijk niet heel veel beter. De glimlach rond het meisjes gezicht verklaarde deze gedachten. Het zag er alles behalve oprecht uit, maar dat kon ze haar niet kwalijk nemen. Natuurlijk was haar volgende opmerking niet heel veel beter, maar daar blamede ze haar impulsiviteit voor. Het meisje kon er natuurlijk niks aan doen en ze verdiende een eerlijke kans. De brunette was op haar afgestapt om zichzelf voor te stellen en het meisje een hand te geven. Spencer schudde deze hand, waarbij Ziva's glimlach groter werd, oprecht. Ook Mirlo werd voorgesteld, natuurlijk. Hoe zou ze haar kleine maatje kunnen vergeten? En Spencer kwam in deze kamer, dus zouden de twee elkaar moeten leren kennen. “Kan je met hem communiceren? Oh wow, dat is zo tof!” Ziva grinnikte, waarbij ze knikte. "Echt communiceren als praten kan ik helaas niet met hem. Maar ik weet precies wat hij wilt en bedoelt en hij van mij. Het is een deel van mijn mutatie, met vogels kunnen communiceren." Verklaarde ze Mirlo's aanwezigheid. Het vogeltje begon tjierpend door de kamer te vliegen voordat hij op de reling van de achterkant van Spencer haar bed ging zitten. “Ik neem aan dat dit mijn bed is?” Ziva's donkere ogen volgde haar terwijl ze op het bed ging zitten, waarbij ze knikte. "Ja, en deze kast," Sprak ze terwijl ze naar de grote kledingkast een eindje van het bed toe liep. "is ook voor jou. De andere heb ik al in beslag genomen. Verder delen we alles, volgensmij." Kort keek ze de kamer rond, voordat ze haar opmerking bevestigde met een knikje. “Ben je hier al lang? Op het eiland?” "Nee, ik denk nu iets van twee maanden." De brunette liet zichzelf op haar bed ploffen en bekeek hoe Spencer haar koffer openritste. Het zat ongeveer even vol als de koffer van Ziva toen zij hier voor het eerst aankwam. "Het is best een groot eiland, ik ken nog lang niet alles hier. Maar het is zeker wel te doen, denk ik. Waarvoor ben jij hier eigenlijk?" Vroeg ze, niewsgierig naar de mutatie van haar nieuwe kamergenoot. Elkaar een beetje leren kennen kon vast geen kwaad, right? Tenslotte zouden ze elkaar elke dag zien. “Heb je trouwens nog tips over de mensen hier, zoals studenten of leraren die ik moet ontwijken of iets degelijks?” Pfoe, moeilijke vraag. Ziva fronsde kort haar wenkbrauwen terwijl ze nadacht. "Nou, ik ken nog niet echt veel mensen hier eigenlijk. Wat ik al wel heb geleerd is dat er erg veel geroddeld word, vooral op social media. Volgensmij is er zelfs een instagram account waar er over andere mensen geroddeld word. En er is iemand die allemaal dingen rate." Ja, dat was zo'n beetje de dingen die zij ondertussen te weten was gekomen. Verder was het voor haar ook nog alles uitzoeken. "Maar, vertel eens wat over jezelf. Ik ben stiekem heel nieuwsgierig." Grinnikte ze, waarbij Mirlo haar kant op kwam gevlogen en bij haar op de bedreling ging zitten. Zachtjes liet Ziva haar vingertoppen over zijn veren glijden.

-Sorry voor de post, volgensmij is het een beetje vaag.. Hoop dat je er iets mee kunt!

robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Spencer Lewis
Spencer Lewis
Class 3
Aantal berichten : 76

Character Profile
Alias: Foxic
Age: 17
Occupation:
Who run the world, girls {&Spencer} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who run the world, girls {&Spencer}   Who run the world, girls {&Spencer} Emptyzo mei 22, 2016 12:10 am

SPENCER LEWIS

Ziva kon dan misschien niet volledig met dieren praten, maar Spencer was behoorlijk onder de indruk van het feit dat ze met hem kon communiceren. Spencer hield best veel van dieren, iets minder van kleine zoogdieren en vogels, maar Mirlo vind ze nu al superschattig. Het feit dat Ziva zelf ook nog niet heel lang op het eiland was stelde haar gerust, ze was ook blij dat ze niet de enige nieuwe mutant was, ze had gehoord dat er een hele boel nieuwe mensen zijn aangekomen de laatste tijd.  Ze begon haar spullen van haar tas naar de kast die Ziva haar net had aangewezen te verplaatsen. "Het is best een groot eiland, ik ken nog lang niet alles hier. Maar het is zeker wel te doen, denk ik. Waarvoor ben jij hier eigenlijk?" Het was inderdaad een groot eiland, Spencer had nog eigenlijk nog helemaal niets van het eiland gezien, maar dat het groot was was redelijk duidelijk te zien. Ze had niet verwacht dat het zo groot zou zijn, eigenlijk wist ze helemaal niet wat ze moest verwachten, ze was zelfs bang geweest dat Genosha helemaal geen school was maar ze gekidnapt zou worden of iets dergelijks, je weet maar nooit met de haat tegen mutanten de laatste tijd. “uhm, ik uh..” Even zocht ze naar de juiste woorden, het gebeurde niet vaak dat Spencer iemand over haar mutatie vertelde. “Ik kan shiften naar een vos, maar dan gesublimeerd tot gifgas... Het is te gevaarlijk voor mij om volledig te shiften, dus ik moet nog wat oefenen om controle te houden.. Verder heb ik nachtvisie, en wat andere..” opnieuw zocht ze naar het goede woord. “Uhm.. Trekjes ..van vossen.”  Misschien was het beter om zich stil te houden over het feit dat deze ‘trekjes’ te maken hebben met het feit dat ze half roofdier is, vooral omdat Ziva van vogels houdt, en ze een superschattig vogeltje als vriend heeft. Dieren als Mirlo waren noueenmaal prooidieren voor vossen, Niet dat ze Mirlo ooit wat aan zou doen, en waarschijnlijk andere dieren ook niet. Het zou echter geen goede indruk achterlaten als ze dat zou vertellen, maar nu ze er over nadacht maakte het toch al niet meer uit, iedereen met een beetje verstand weet dat vossen roofdieren zijn, en op kleine dieren jagen. “En jij? je zei dat met dieren kunnen communiceren een deel van je mutatie was, nu wil ik de rest ook weten natuurlijk” Ze liep richting haar tas om de volgende lading kleding te pakken, terwijl ze luisterde naar het verhaal van Ziva.



Spencer was altijd wel een beetje mensenschuw geweest, dat was een van de ‘vossentrekjes’ van haar mutatie, schuw zijn. Als ze eenmaal haar draai gevonden had was ze altijd een stuk socialer en minder verlegen, maar dat had nou eenmaal tijd nodig. Dat er best veel geroddeld werd vond ze niet echt leuk om te horen, maarja dat doen ze op elke school wel.. Dat het meeste op social media gebeurde stelde haar nog een beetje gerust, dan kon ze het gewoon negeren en hoefde ze de directe confrontatie niet aan te gaan. “iemand die mensen  rate? wauw ik dacht dat dat soort dingen alleen in films gebeurden” Ze glimachte.
"Maar, vertel eens wat over jezelf. Ik ben stiekem heel nieuwsgierig." Zei Ziva vervolgens. Spencer legde nog snel een paar schoenen in haar kast neer, en liep vervolgens weer naar haar bed en nam plaats. Mirlo verliet haar bed en vloog richting het bed van Ziva. “Ik hou van fotografie, en zingen vindt ik ook best leuk..  uhm, ik ben geboren in Toronto, in Canada, en heb daar eigenlijk m’n hele leven gewoond.” even stopte ze met praten, kort zuchtte ze en frummelde wat met haar vingers. Er was bijna niemand die wist wat ze gedaan had in haar geboortestad, en dat wilde ze ook zo houden. “Maar er was wat gebeurd, meerdere dingen eigenlijk en uhm, toen moest ik weg.. Ik was naar Amerika gevluch- gegaan.” verbeterde zichzelf snel. “Ik heb een paar maanden alleen door Amerika getrokken, en heb nog een tijdje samen met een groep mutanten gewoond, maar daar ben ik uiteindelijk ook weggegaan omdat het niet helemaal lekker liep met de groep. Toen heb ik nog een even rondgezworven toen ik uiteindelijk iemand vond die me meer kon vertellen over Genosha, en nu ben ik hier.” Ze liet zich volledig op het bed vallen en staarde naar het plafond. “Het allemaal nog een beetje onwerkelijk, alles ging zo snel opeens..” Even was het stil, het was inderdaad onwerkelijk voor Spencer. Het eiland was altijd een soort droom geweest, een droom die vast nooit werkelijkheid zou worden. Ze hoopte altijd dat het waar was, dat er mensen zoals haar waren. Een school met leraren met mutaties,  die haar dingen konden leren om meer controle over haar mutatie te krijgen, zodat ze nooit meer mensen of dieren pijn hoefde te doen. Mirlo tjierpte kort, waardoor Spencer uit haar gedachten werd getrokken. “Hoe ben jij hier terecht gekomen dan?” Ze kwam weer overeind en keek Ziva vragend aan.
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Who run the world, girls {&Spencer} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who run the world, girls {&Spencer}   Who run the world, girls {&Spencer} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Who run the world, girls {&Spencer}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Good girls are bad girls that haven't been caught |&Alec
» Girls like Girls {& Brandi}
» When you get the girls from the boys together.
» Girls like you make look us bad || Allison
» Road Trip with the girls [&V]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Girls-
Ga naar: