INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Gezocht: drieling

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Adelyn Tremblay
Adelyn Tremblay
Class 1
Aantal berichten : 50

Character Profile
Alias: Winky
Age: 16
Occupation:
Gezocht: drieling Empty
BerichtOnderwerp: Gezocht: drieling   Gezocht: drieling Emptyza apr 02, 2016 10:05 pm

redhead triplets
we are young we can set the world on fire


Het idee spookt al een lange tijd in m'n hoofd en ik kan het niet meer loslaten for some reason. Dus bij deze toch maar een topic aangemaakt en hopen dat het mensen aantrekt!

Een tweeling bestaat al op de site, maar een drieling is nog niet verschenen. En kinderen zijn er ook nog maar heel weinig van dus: een kinder drieling, perfect idee right? =D

Dat is niet het enige. Het lijkt me ook heel leuk als ze op hun jonge leeftijd ook nog eens kunnen zingen en met een zangshow hebben meegedaan en ook nog eens hebben gewonnen. Nu was het niet bekend dat ze ook nog eens mutanten waren (of juist wel) en dat hun middelmatige beroemdheid alleen maar verder heeft geduwd tot op het punt dat ze gewoon niet meer veilig waren en misschien zelfs door hun mutaties in de problemen zijn gekomen en het daarom een betere keuze was geweest om ze naar het eiland te sturen (door de uit de hand gelopen mutaties of juist omdat ze die tijdens hun 'carrière' ontwikkeld hebben) Mutatie ideeën heb ik een heleboel maar dat lijkt me juist het leukst om dat samen te bedenken, met 2 mensen die dit idee hopelijk heel leuk lijken en enthousiast zijn hierover! Het is nog maar een grove schets natuurlijk, er kan nog van alles aan gesleuteld worden en aangepast. c:

Om het nog even leuker te maken zou het het leukst zijn als ze alle 3 een ander karakter hadden zoals het plaatje hierboven!

Dit idee is in me opgekomen en aangewakkerd door het programma The Voice Kids (ja cliché he, ik weet het) en voornamelijk door deze clip:





Als je dit enorm leuk lijkt houd je dan zeker niet in om in dit topic te reageren, te whatsappen of een PB te sturen! =D
### , tagged , notes ,♥ lauz
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
Gezocht: drieling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: drieling   Gezocht: drieling Emptyzo apr 03, 2016 11:34 am

Yush zoals je weet: I'm in! :la:
Terug naar boven Ga naar beneden
Joël Watson
Joël Watson
Class 3
Aantal berichten : 38

Character Profile
Alias: Bubblegum
Age: 18
Occupation:
Gezocht: drieling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: drieling   Gezocht: drieling Emptyzo apr 03, 2016 11:46 am

Same here bae
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
Gezocht: drieling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: drieling   Gezocht: drieling Emptyzo apr 03, 2016 2:42 pm

Bij deze is de beslissing dus gemaakt, thanks bae's =D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
Gesponsorde inhoud
Gezocht: drieling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: drieling   Gezocht: drieling Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gezocht: drieling
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» We are family [gezocht]
» Gezocht: Familie
» Gezocht naar alles
» Family and Friends [Gezocht!]
» Gezocht: friends or foes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Chars :: Interact :: Account Market-
Ga naar: