INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Family and Friends [Gezocht!]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aly Elsevier
Aly Elsevier
Class 2
Aantal berichten : 803

Character Profile
Alias: Coquette
Age: 20
Occupation:
Family and Friends [Gezocht!] Empty
BerichtOnderwerp: Family and Friends [Gezocht!]   Family and Friends [Gezocht!] Emptywo nov 15, 2017 2:43 pm

Aly Elsevier
shipper family gezocht
Voor Aly ben ik eigenlijk vooral op zoek naar haar familie, aangezien ze niet meer op Genosha zitten maar in Sundberg voor de oorlog. Dit betekend dat haar familie makkelijker naar haar toe kan komen, iets wat voor haar heel belangrijk is. Ik weet niet of jullie het al door hadden maar Aly is namelijk zwanger, dus ze kan haar familie wel gebruiken op het moment. Nu heeft ze niet bepaald de makkelijkste familie. Haar ouders zijn allebei veel te vroeg overleden en ze heeft veel broers en zusjes die ze allemaal al een lange tijd niet gezien heeft. Ze heeft jarenlang niets van haarzelf laten horen en is 'verdwenen van de aardbodem' tot op een gegeven moment haar vader overleed. Toen zat ze al op Genosha en is ze eventjes naar huis geweest voor de begrafenis met Adrian.
Ze hebben dus vrij veel verleden.

Het is misschien handig om even een beschrijving te geven van haar broers en zusjes en ik hoop dat er misschien mensen geïnteresseerd zijn om wat familieleden te spelen. (ik heb ze ooit faceclaims gegeven maar domme ik ben ze kwijt geraakt dus je mag zelf een faceclaim zoeken die past bij de beschrijving)

Jeremiah Elsevier (26) - Hij is de oudste in het gezin sinds hun ouders zijn overleden en hij werkt hard aan het bij elkaar houden van de andere gezinsleden, ondanks dat dit niet altijd even makkelijk is. Het kost hem veel tijd en moeite om voor iedereen te zorgen en hij is ook degene die voor de kleinste leden zorgt. Hij doet het graag maar het wordt hem niet altijd makkelijk gemaakt en soms zou hij willen dat iedereen een beetje met zijn best deed.
Jeremiah is zeker een goede jongen en heel zorgzaam, hij is een goed vaderfiguur voor de jongste en hij is erg slim. Hij is ook het hoogst opgeleid van het stel en heeft geen moeite met het vinden van banen omdat hij overal wel past. Alles voor zijn familie.
- Aangezien ik zijn faceclaim kwijt ben mag je zelf een zoeken maar liefst wel overleggen met mij. Hij heeft blauw/grijze ogen en beetje lichtbruin haar, zijn gezicht straalt vriendelijkheid en volwassenheid uit. Voor hem had ik geen mutatie bedacht maar dit mag wel, ook in overleg. Het moet alleen geen extreem heftige mutatie zijn.

Zachery Elsevier (23) - De probleemzoeker van de familie. Hij was vroeger beste maatjes met Aly en samen zochten ze altijd problemen op met politie. Ze waren zeer rebels en heel close. Tot Aly ervandoor was gegaan. Dit had hem gebroken en het lukte Jeremiah hem niet op het juiste pad te houden. Vaak komt hij in aanraking met politie, als het niet gaat om te hard rijden dan gaat het wel om stelen of illegale drugshandel. Hij krijgt een kick of rush van deze dingen en is er eigenlijk nooit volledig mee gestopt. Inmiddels gaat het wel beter met hem en hij probeert buiten zaken te blijven die hem niet interesseren maar het is lastig om hem in toom te houden wanneer zijn emoties uitbreken.
MUTATIE: Ik heb hem ooit wel een mutatie gegeven en dit had te maken met het creëren van pijn in iemand anders lichaam. Dit is een enorm felle pijn en hij kan hiermee iemand dood maken, maar ook weer terughalen. Dit terughalen kan alleen wanneer hij zelf iemands leven heeft genomen, anders kan hij geen mensenlevens terugnemen. Het is alsof hij iemand de dood kan laten ervaren en terug kan halen op commando.
- Zachery lijkt erg veel op Aly en heeft net zoals haar een wat getinte huidskleur met donker haar en blauw/groene ogen. Het is zeker een knappe jongen die veel aandacht van meisjes kan krijgen omdat hij ook wel die badboy uitstraling heeft. Zijn mutatie mag verder worden aangepast en je mag zelf een faceclaim zoeken maar wel in overleg.

Katherine Elsevier (19) - Katherine is eigenlijk vrij normaal en zij heeft een erg goede band met de oudste broer Jeremiah. Ze is goed in school en heeft een grote passie voor make-up en fashion. Ze is een hartenbreker omdat ze niet zo makkelijk te krijgen is, she is very hard to get. Jongens moeten veel moeite doen om haar aandacht te krijgen en dat vind ze leuk. Ze is een ware diva met ambities. Verder is ze een lieve vriendin en heeft ze ook een goede band met haar zusje Audrey. Ze helpt Jeremiah deels een beetje met het zorgen voor Audrey en Gage maar ze laat hem het eigenlijk liever zelf doen omdat ze voelt alsof het haar leven wegneemt. Het liefst zou ze zichzelf lostrekken van de familie maar ze weet dat ze het Jeremiah niet aan kan doen.
- Voor Katherine geld hetzelfde, ze lijkt veel op Aly, ze is getint en heeft donker haar met blauwe ogen. Mutaties zijn mogelijk maar wel in overleg, net zoals de faceclaim.

Audrey Elsevier (11) - Zij is een flink stuk jonger dan de rest en valt dan ook nog grotendeels onder de zorg van Jeremiah, hoewel haar band met Katherine ook vrij sterk is. Audrey is een en al een schatje en een super gevoelig meisje. Ze is altijd lief en beleeft, maar kan ook stilletjes en verlegen overkomen. Familie is erg belangrijk voor haar en is het liefst compleet met iedereen erbij. Ze is een echte dromer en wil het liefst op haar zus Katherine lijken. Toch past mode en make-up niet helemaal bij het meisje, want ze houdt ook erg van buitenspelen en vies worden.
- Voor Audrey heb ik ook geen mutatie maar deze mag wel bedacht worden in overleg. Ze heeft wel wat lichter haar dan de rest, meer lichtbruin dan donkerbruin (beetje zoals Jeremiah)

Gage Elsevier (9) - De jongste van het stel. Hij is niet opgegroeid met hun moeder omdat ze vlak na zijn geboorte is overleden, en omdat zijn vader ook niet in staat was om voor hem te zorgen heeft hij bijna altijd al in de zorg van Jeremiah gezeten. Het is een vrolijk kereltje maar ook heel gevoelig en kwetsbaar. Hij vind het lastig om dingen niet te persoonlijk te nemen en voelt zich snel aangevallen bij kritiek. Soms wordt hij daarom uitgemaakt als een watje en is het lastig voor hem om vrienden te maken. Toch wanneer je hem leert kennen is hij super lief en zit er geen kwaad in.
- Mutatie is een mogelijkheid en de faceclaim is weer eentje die wat getint is met hele donkere haren alleen heeft Gage in tegenstelling tot de meeste donkere ogen. Hij is de enige met de ogen van hun moeder.


Anderen worden nog mogelijk toegevoegd, maar eerst alleen de familie van Aly.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi Ethan Bast
Levi Ethan Bast
Class 2
Aantal berichten : 225

Character Profile
Alias: Lucifer
Age: 20yo
Occupation: Student
Family and Friends [Gezocht!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Family and Friends [Gezocht!]   Family and Friends [Gezocht!] Emptywo nov 15, 2017 3:13 pm

Zachery en Katherine klinken wel interessant wbw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Family and Friends [Gezocht!]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gezocht: friends or foes
» We are family [gezocht]
» Gezocht: drieling
» Gezocht: Familie
» Gezocht naar alles

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Chars :: Interact :: Account Market-
Ga naar: