INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 HOLA

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Noel Chambers
Noel Chambers
Class 2
Aantal berichten : 11

Character Profile
Alias: Santa
Age: 19
Occupation:
HOLA Empty
BerichtOnderwerp: HOLA   HOLA Emptydo mei 05, 2016 10:01 pm

Hey!

Ik ben Margaux, ben 17 jaar oud en rond nu mijn middelbare school af. Daarna wil ik rechten gaan studeren, want waarom ook niet. Ik woon in Antwerpen en schrijf allllll 6 jaar ongeveer? I don't even know. Buiten schrijven houd ik van lezen, thee en atletiek. Mijn muzieksmaak is raar, waarmee ik bedoel dat ik houd van Taylor Swift, Nightwish, Within Temptation, Panic! at the Disco, Marina and the Diamonds, Halestorm, Halsey, Breaking Benjamin en nog veel meer, maar ik ga niet alles natrekken xoxo. Qua series was ik ooit goed bezig, maar nu heb ik te veel half bekeken series en nu kijk ik nog nauwelijks iets, maar als je het wil weten: van ouat, teen wolf, tvd, glee, the originals, reign, hwtgaw heb ik de meeste seizoenen gezien. Ooit heb ik the oc uitgezien en ik ben bezig in Luther (want Rosa), Doctor Who (want andere mensen die me dwingen) en Miraculous (wat übercute is, oh mijn god). Mijn boekensmaak is een mess, maar Geert De Kockere, Amity Gaige, Maarten Inghels en Donna Tartt zijn genieën en voor de rest kan ik niet goed verzinnen wat er voor de rest boeiend aan me is. Op het moment ben ik Rosa aan het volspammen en ben ik trots op mezelf dat ik heb gevonden hoe je op een pb antwoordt. #slowlyfiguringthisout

Also, "je bent gewoon cool" - Rosa

xoxo
Terug naar boven Ga naar beneden
Edith Arvenia
Edith Arvenia
Class 3
Aantal berichten : 23

Character Profile
Alias: Penthesilea
Age: 21
Occupation:
HOLA Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOLA   HOLA Emptydo mei 05, 2016 10:05 pm

Welkom Margaux!
Ik ben Emma (van Taylor, Rhaenyra-Kari, Dahlia, Anastasia...) (er zijn 2 Emma's daarom :'D)
en ik hou ook echt van Taylor Swift *kijkt naar haar char Taylor* en glee! *kijkt naar Rhae*

Als je ooit nog eens een vraagje hebt of een topic ofzo wilt, mag je me altijd een pb'tje sturen! :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Vanellope Salazar
Vanellope Salazar
Class 3
Aantal berichten : 70

Character Profile
Alias: Karma
Age: 19
Occupation:
HOLA Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOLA   HOLA Emptydo mei 05, 2016 11:26 pm

Welkom!

Goede smaak qua muziek en series!

Wat is htwgaw?
En als je Reign kijkt/keek, misschien vind je Outlander dan ook wel leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noel Chambers
Noel Chambers
Class 2
Aantal berichten : 11

Character Profile
Alias: Santa
Age: 19
Occupation:
HOLA Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOLA   HOLA Emptydo mei 05, 2016 11:38 pm

How to get away with murder, haha, en ik hebbbbbb een klein beetje de afkorting verkloot?? I'm sorry x) Ik heb veel goede dingen over Outlander gehoord tho, dus misschien ga ik die nog weleens kijken >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
HOLA Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOLA   HOLA Emptydo mei 05, 2016 11:44 pm

Heehee! Welkom op PoF! =D

Welk seizoen met Doctor Who ben je? [: En ben je toevallig ook naar Halsey's concert in de Melkweg geweest? wbw
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
Noel Chambers
Noel Chambers
Class 2
Aantal berichten : 11

Character Profile
Alias: Santa
Age: 19
Occupation:
HOLA Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOLA   HOLA Emptyvr mei 06, 2016 12:31 am

Ik was aanbeland bij seizoen twee, haha, maar ik ga er zeker nog mee verder! En nee, haha, ik wil ooit wel in mijn leven naar een concert van Halsey, because damn, she's awesome
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
HOLA Empty
BerichtOnderwerp: Re: HOLA   HOLA Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
HOLA
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Introduce-
Ga naar: